تعبیر خواب گم شدن بچه و پیدا شدن

گم شدن و بعد پیدا شدن بچه در خواب به معنی سقوط و اخلاقی و نجاتی دوباره است در همین باره نظرات و تفسیرهای چند معبر را برسی خواهیم کرد

تعبیر خواب گم شدن و بعد پیدا شدن از دیدگاه ادوارد: بطور کلی گم شدن و سپس پیدا شدن در خواب در اینجا فرقی ندارد که شی باشد و یا انسان بدلیل از دست رفتن ارزش های خوب اخلاقی و پیدا شدن صفات و یا رفتار های زشت و ناپسند است

تعبیر خواب گم شدن بچه و پیدا شدن از دیدگاه این سیرین : اگر کسی در خواب ببینید که فرزند خود را گم میکند (در پارک ،خیابان،کوچه و بازار و ...) دلیل بر اینکه خوار شود و یا بخش زیادی از مال و منال خود را از دست بدهد

با سلام خواب دیدم که بچم را گم کرده ام و همراه با پدرش دنبالش میگردیم هر دوی ما بخاطر این اتفاق ناراحت بودیم و گریه میکردیم و به تمام اقوام و اشنایان تماس گرفتیم و خبر گم شدن بچه را دادیم همگی به دنبالش گشتیم حتی به پزشک قانونی و مراجع قانونی نیز سر زدیم ولی خبری از بچه نشد تا اینکه بعد از چند روز بچه مان را پیدا کردیم این خواب چه تعبیری دارد؟

پاسخ: از دست رفتن ضرر مالی و یا خسارت و دوباره شروع کردن کاری و از سر آغاز کردن نشانه ی این خواب است

شیخ طوسی در همین باره گفته است هرگاه کسی در رویای خود ببینید که چیزی را (در اینجا منظور انسان) گم میکند و بخاطرش غمگین است دلیل بر اینکه با فردی جلب و ناشایسته دوستی میکند و اورا گمراه میسازد و اگر خواب ببینید همان چیز را دوباره پیدا میکند دلیل بر اینکه متوجه اشتباه خود شده و قصد توبه دارد و یا اینکه از انجام ان عمل نادم است

365 نظر

  1. MaryamMaryamsays:

    سلام مامانم خواب می بینه که من ۴ .۵ ساله شدم و گم شدم تو یه باغ بزرگ بعد از کلی جستجو منو پیدا میکنه دوباره گم میشم و دوباره تلاش ب پیدا کردن من میکنم جیغ میزنه و خواب بیدار میشه .تعبیرو که خوندم نوشته بود ضرر و خسارت ایا ضرر برای من است یا کسی که خواب دیده ممنون میشم پاسخ بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در زندگی دوستی و آشنائی باعث خوشبختی می شود فکر نکن همه چیز درداشتن مال دنیاست شما خوش باش و مهربان. خدا را چه دیدی شاید به ثروت هم رسیدی.

  2. ZinatZinatsays:

    باسلام من در یک خواب بعد از ظهر دیدم که در یک سالنی هستم برای تماشای یک برنامه دختر 4 ساله خود را بردم در یک مکان دیگه که با بچه ها بازی کنه بهد که برگشتم برنامه تموم شده بود به سرعت خودم رو رسوندم به جایگاه فرزندم دیدم در سالن رو باز کردن و بچه ها همه وارد باغی شدن سراسیمه اسم دخترم را صدا زدم و از بچه ها سوال کردم که او رو ندیدن و میگفتن اونجا داشت بازی میکرد با این استرس رفتم برای پیدا کردن تلفن خانه زنگ خورد و من بیدار شدم لطفا اگر تعبیر خوابم رو اگه داره به من بگید سپاسگزار میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نماد سعادت و نیکبختی. به اهداف و خواسته های بزرگ خود نزدیک می شوید. بویژه در مورد عشق به توفیق می رسید و خوشبخت می شوید

  3. علی اصغر ناظرقمیعلی اصغر ناظرقمیsays:

    سلام من خواب دیدم همسرم دوفرزند پسر منو گم کرده من خیلی ناراحت شدم و همه جا دنبالشون گشتم تا متوجه شدم بچه های منو وقتی پلیس پیدا کرده یک زن دیگه ادعای مادری کرده و برده بعد من با کلی گشتن پیداشون کردمو ازش گرفتم خواهش میکنم تعبیر خواب منو بگین من خیلی میترسم ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کمی استراحت کن و به احساساتت اجازه بده تا زندگی را رنگ و رویی تازه بزنند. همه چیز را نمی‌توان براساس سود و زیان محاسبه کرد. گاه عشق فرمانی می‌دهد که مهمتر است.

  4. آرزوآرزوsays:

    سلام دیشب خواب دیدم پسرم رو تحویل مهد دادم ولی بعد دیدم رهاش کردن تو خیابون این فاصله ای که بهش برسم خیلی زجرآور بود بغلش کردم ولی تهدیدم کردن نباید شکایت‌کنم از خیلی پله بالا رفتم‌ و یه جایی که احتمال دزدیده شدن بچه م زیاد بود انگار مخفیگاهشون بود ایندفعه من تهدید کردم و سریع رفتم . خدای من اگر یکبار دیگه این خواب رو ببینم می میرم ‌‌‌.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به دنبال آمال و آرزوهای دور از دسترس مباش وبه دنیا اطمینان مکن ،از هر فرصتی که به دست می آوری نهایت استفاده را بکن.غم مخور و حسرت مال دنیا را هم مخور ،به امید خدا موفق می شو ی.

  5. بهاره مرعشیبهاره مرعشیsays:

    خواب دیدم تو قطار هستیم وقتی که سرعت قطار کم شد دخترم پیدا شد منم از پنجره دیدم که پیاده شده هرچی داد زدم قطار نگه نداشت تا اینکه بعد مسافتی ترمز خطر قطار کشیدم و پیاده شدم بعد دویدن یه مسیر خیلی طولانی و فریاد زدن و صدا کردنش یه جا یه نشونه ازش دیدم وارد شدم یه زیرزمین دالان دالان بود ولی انگار دستشویی بود صداش میشنیدم که یهو یه خانم اومد گفت صداش نکن بیا اینجاس که من پریدم از خواب. ولی من ندیدمش. درضمن تو خواب نذر کردم پیدا شد میبرمش زیارت امام رضا. میشه بگین تعبیرش چیه. درضمن خواب وقتی ظهر خوابیده بودم دیدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      همیشه در صدد رفع عیوب و اشکالات خودتن می باشید. غمی در دل دارید که بسیار سنگین است فقط از خدا بخواهید تا ستم هایی که به شما روا شده فراموش گردد و دلتان دوباره مالامال از مهر و دوستی شود.

  6. نفسنفسsays:

    سلام خواب دیدم ک با مادرم و دو فرزندم رفتیم بیرون برمیگردیم خونه مادرم دیر تر میاد بالا میگم دخترم میگه پایینه میرم پایین دنبالش نبودش رفتیم کلانتری اطلاع دادیم با صدای بلند گریه و جیغ کشیدم یا فاطمه ی زهرا دخترمدربهم برگردون از خواب پریدم ترورخدا تعبیرش چیه ماک کلا مال وثروتی هم ن داریم از دست جز دوتا بچه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از زحمت هایی که برای دوستانتان کشیده اید قدردانی نکرده اند و این شما را نارحت کرده است ولی به کارتان ادامه دهید و دوستانتان را نگه دارید.

  7. آزادآزادsays:

    سلام؛ من صبح زود بيدار شدم و نيم ساعت بعد دوباره خوابيدم و اين خواب رو ديدم؛ ديدم همراه با مادر و خواهر و خواهر زاده ي كوچیکم تو بازار هستیم؛ که خواهر زاده م بازی اش میگیره و هر چی مامان و خواهرم باهاش حرف میزنن نمیخواد باهاشون بیاد؛ اونام میزارن میرن بلکه ببینه اونارو و بره باهاشون! ولی بعد یه مدت من پارچه ی سیاهی رو که شبیه چادر مادرم بوده رو میبینم که نکنه برا اونه و جاش گذاشته! دستم میگیرم و میبینم خواهر زاده ام نیست هر چی میگردم و از مردم میپرسم کسی چیزی نمیگه جالب اینجاست به جای اسم خواهر زاده ام اسم داداش سربازم رو صدا میکنم و دنبالش میگردم ! " تعبیرش چیه؟؟ چند روزه خوابای بدتر از این هم میبینم! خدا به خیر کنه..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به خاطر برخورد اشتباهت، دچار بحران عاطفی خواهی شد. فعلا برای این موضوع نمی‌توان کاری کرد. باید منتظر بمانی تا ابعاد آن مشخص شود و بعد فکر چاره کنی.

  8. رهارهاsays:

    سلام من اکثرا خواب میبینم پسرم رو میخوان بدزدن ولی نمیزارم .اطرافیان هم این خواب رو میبینن ولی اونها هم نمیزارن بدزدن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خواهرم رها بمدت یک هفته صبح زود ایت الکرسی بخوانید تا بلا و بد های از رزندتان دور بماند و شر خواب دفع شود

  9. حسینحسینsays:

    سلام بنده18سال دارم خواب دیدم دارم تو کوچه ها راه میرم بعدش فک کنم یه دختر بچه کوچیک رو دیدم که داشت ماشین بهش میزد و گم شده بود بعدش هم من اون رو با خودم بردم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر در کاری که در پیش گرفته ای موفق نشدی، نا امید نباش. سرنوشت هر کس را خداوند رقم می زند. هرچه پیش آید خیر است. با اتکای به خداوند تحمل همه ی مصائب و مشکلات آسانتر می شود.

  10. مریم رضاییمریم رضاییsays:

    با سلام من دوبار به فاصله چند روز خواب دیدم دخترم را گم کردم و در خواب دوم دیدم که بعد از نذر روضه حضرت رقیه و علی اصغر اونو پیدا کردم و خیلی هم گریه کردم تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تو در عشق و دوستی صمیمی و پاک هستی و باید مواظب باشی که به کسی علاقمند شوی که ارزش تو را داشته باشد.

  11. فهیمه حجتیفهیمه حجتیsays:

    سلام، من تو یک شب خواب دیدم که قرار بود خواهرزاده هام بیان خونه ام از مهد کودک. من سر کار بودم دیر رسیدم ، وقتی اومدم دیدم پشت در نیستند، دنبالشون داشتم میگشتم بیدار شدم دوباره خواب دیدم توی یه باغ انجیر بودم، یهو یه مار دیدم داشتم از کنارش میرفتم بابامو ته باغ دیدم، داشتم میرفتم سمتش یهو یه پلنگ پرید که بابامو بگیره کفششو گرفت بابام فرار کرد من جیغ زدم، پلنگ دنبال من کرد، از یه دیواررفتم بالا، پلنگم پرید بالا، من از سمت دیگه پریدم، پام شکست، مردم ویه فیل پلنگوفراری دادن.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      پس از یک دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد که در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یکسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار رکود خواهد شد.

  12. عاطفه مددیعاطفه مددیsays:

    سلام ساعتع ظهر بود خواب دیدم دختر۶ساله ام رفت ب بیرون از خانه طی ۳۰ثانیه بعد خودم رفتم دنبالش دیدم نیستش و چند روزی دنبالش گشتم نبود ک نبود بعد از خواب پریدم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یکی از مهم ترین نگرانی های شما این است که چگونه در برابر افراد مختلف ظاهر شوید.اندیشه هایتان کمی متمایل به بدبینی است.اعتماد به نفس دارید ولی در باطن گاهی به خود اعتماد ندارید.

  13. NiloofarkhzNiloofarkhzsays:

    سلام پدر من خواب میبینه که من و مادرم تو اب زلال ایستادیم بعد سوار یه ماشین میشیم ومیریم بعد مادرم بر میگرده اما من نه پدرم و مادرم دنبال من میگردن که ادرس جایی رو بهشون میدن که پر از فضله ی حیواناته به عنوان خدمتکار اونجا رو تمیز میکنن که منو پیدا کنن و با یه مرد روبرو میشن و پدرم گریه میکنه و درباره ی گم شدن من به اون مرد میگه ولی مرد فقط میخنده تعبیرش چیه؟!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دخترم نیلوفر در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن

  14. شیرین تیموریشیرین تیموریsays:

    من خواب دیدم ک پسرم ۱۳ سالشه گم شده وشب نیومده من وخواهز ومادرم هر سه به خونه همسایه رفتیم ومنتظریم ک صبح بشه همه جارو بریم بگردیم ک یکی از خواهرام زنگ میزنه میگه برو دنبالش بگرد من هم با خواهر کچکم داشتم میرفتم ک ی دفعه صدای اذان صبح ومیشنوم وشروع میکن دعا کردن برای بچم در همون موقع پسرمو میبینم وصدا میکنم وپیداش میکنم ولی پسرم با ترس ولرز پیشم میاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم شیرین اگر مسافر داري به سلامت باز ميگردد اگر گره يا مشكلی تا اينجا در زندگيت بوده رفع خواهدشد و بعد از اين زندگی خوبی خواهی داشت.

  15. سميراميسسميراميسsays:

    سلام من خواب ديدم در شلوغي بازار پسر خالم كه ٩ سالشه رو گم كردم و سرا سيمه دنبالش ميگشتم ولي نتونستم پيداش كنم و با گريه از خواب پريدم آبا تعبير اين خواب چيه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      براي برگرداندن سلامتي به ذهن و جسمت به آرامش، تفريح و خواب كافي به يك اندازه نيازمندي. از كارها يا افرادي كه تو را دچار استرس مي‌كنند دوري كن.

  16. NstrnNstrnsays:

    با سلام مامانم خواب ديده است كه همراه با خواهرم بيرون بوديم و داشتيم بازي ميكرديم در كوچه و خواهرم به سرعت به خانه رفته و گفته كه خواهر كوچكم(من)گم شدم و هر جا را گشت منو پيدا نكرده و مامانم ميپرسيده كه من كجا هستم اصلا حرفي نميزده و مهم نبوده برايش (خونسرد بوده)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در عشق بايد صاف و شفاف بود. درست است كه به راحتي مي‌توان ريا كرد و به هزار رنگ و نيرنگ آلوده شد اما تو همواره سعي كن چون آينه صاف و بي‌ريا باشي.

  17. فاطمه نجفیفاطمه نجفیsays:

    سلام و خسته نباشید . من دیشب خواب دیدم نوزاد دختری دارم و اورا از پستان شیر میدهم از این کار لذت خاصی دارم ولی در قسمتی از خواب یک شخص نوزادم را دزدیده و با خود برده به قصد انتقام اما با اطلاع فامیل و پیگیری از طریق شخصی من نوزادم را پیدا میکنم . (متاهل هستم ولی هنوز دارای فرزند نیستم .)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      يك هديه كوچك مي‌تواند گره‌گشاي مشكل بزرگي باشد، مشروط بر اينكه از روي عشق و محبت باشد. در واقع اين محبت و دوستي است كه حلال مشكلات بوده و خارها را به گل تبديل مي‌كند.

  18. MozhdeMozhdesays:

    سلام من خواب دیدم جاییم یهو یه صدای بچه میاد دیدم یه دختر بچس که گمشده.رفتم پیشش با خودم آوردمش باهاش حرف میزدم میگفتم شماره داری میگفت فردا به بابام میتونم زنگ بزنم حرف بزنم ولی شماره مامانشو نداشت سوار ماشینم کردم و رفتیم تند میرفتم و بد رانندگی میکردم هوام بارونی بودو زمین خیس بود.یه جا رسیدم دیدم هیچکس تو ماشین نیست دنبال دختر بچه میگشتم یه آشنا دیدم گفت بالاتر پیش مامانت ایناس تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با شخص نزدیک یا یکی از بستگان خود مواجه خواهید شد که مشکل کوچک و غم و اندوهی دارد که با مشورت کردن با شما گره از کارش باز خواهد شد و مشکلش بزودی برطرف خواهد شد.

  19. مریممریمsays:

    سلام دیشب خواب می دیدم بچم همراه بچه برادرم گم شده بودن و همه جا را گشتیم ولی پیداشون نکردیم.و تو خواب دلهره داشتم که نیفته باشن توی استخر. و توی خواب پیداشون نکردیم با نگرانی کامل از خواب پریدم و وقتی بچه را کنارم دیدم خوشحال شدم.تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زیرکی - موزیگری – شیطنت – جستن از خطر

  20. نازيلا توكلينازيلا توكليsays:

    سلام من خواب ديدم ،مادرم يه بچه نوزاد داشته اما هر چقدر من دنبال بچه مي گشتم نبود ،مادرم هم مي دونست كجاست اما نمي گفت.تو كل خواب من دنبال نوزاد مي گشتم.تعببيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از ضرر و زیانی که ممکن است عاید شما شود جان سالم به در می برید. مورد حمایت قرار می گیرید. جای هیچ نگرانی نیست.

  21. نشمیننشمینsays:

    خواب دیدم که طوفانی اومد از جا بلند کرد خونه رو که تمام عزیزانم هم بودن. بعد دوباره صحیح چ سالم خونه برگشت روی زمین ولی از پنجره میشد خرابی رو دید تعبیر چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خود را با کارهای حاشیه‌ای فرسوده نکن. یک راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت کن و از آنها کمک بگیر.

  22. N.h s.l.ghN.h s.l.ghsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم ساعت تعطیلی مدارس رفتم پسر 7ساله ام رو بگیرم اما پسرم تو مدرسه نبود و گم شده بود همش گریه میکردم و خودم رو میزدم و مسیر مدرسه تو خونه رو میگشتم اما شوهرم تو خواب اصلا نگران نبود و میگفت پیدا میشه.چند ساعت بعد به شوهرم با گریه میگفتم پاشو بریم دنبالش بگردیم که یهو پسرم در خونه رو باز کرد و اومد تو.خیلی خسته بود.بعد من با آلارم ساعت از خواب پریدم ساعت 6صبح بود.استرس تو خواب رو داشتم.وقتی همسرم بیدار شد بهم گفت دیشب خواب دیده که پسرمون گم شده.تعبیر این خواب که من و همسرم هر دو تو یه شب دیدیم چیه؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جدایی ناشی از بی اعتمادی در پیش خواهید داشت

  23. الهامالهامsays:

    سلام وقت بخیر. من به تازگی حامله ام و از وقتی حاملم خوالهای بد میبینم امشب خواب دیدم بچه به دنیا اومده و دختره و سپردم به مامانم اما گمش کرده پیدا هم نکردیم یه بارم خواب دیدم معلوله یه بار هم گلابی زرد تو خواب دیدم که زرد نشان بیماریه یه خواب هم دیدم از درخت انار یه نار خیلی خیلی کوچیک که اندازه گیلاس بود چیدم. تعبیر ای خوابها چیه من نگرانم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب باش. تعهدات مالي تو دارد سر از جاهاي خطرناكي در مي‌آورد. سعي كن براساس آنچه داري حركت كني و از قرض و وام و چك و سفته، فاصله بگيري. مراقب اوضاع اقتصاديت باش.

  24. ناشناسناشناسsays:

    سلام وقت بخیر مادرم دیشب خواب دیده من بچه هستم و تو کوچه قدیمی خودمون که الان اونجا ساکن نیستیم دنبال خونه میگردن که بخرن یهو متوجه میشن من گم شدم و همه جا دنبالم میگردن ولی پیدام نمیکنن همون موقع مادرم میگه یا صاحب الزمان کمکم کنید که یکی از همسایه ها میاد میگه دخترت خونه ما هست و پیدا میشم میخوام بدونم تعبیرش چیه البته مامانم دوست داره خونه رو بفروشیم و بریم شهر دیگه ولی مشکلات مالی هم مانع هست ایا به هم ربط دارن؟!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر به دنبال خوشی و رسیدن به مراد دلت هستی باید سختی ها را تحمل کنی اگر کمی صبر داشته باشی به خواسته هایت می رسی ولی با عجله همه چیز را خراب خواهی کرد.

  25. نرگس زارعلینرگس زارعلیsays:

    سلام من خواب دیدم تو هواپیما بودیم یک ساعت کع رقت دبی ایستاد دخترمو بابا بزرگش گم کردع بود و من گریه وزاری میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      .کسي بسیار به تو رشک میبرد و میخواهد به وسیله دعا به تو اشیب برساند درحالی که نمیداند دعای بد در حق کسی کردن به خودش بازمی گردد پس نگران نباش و منتظر بمان

  26. نرگس حيدرينرگس حيدريsays:

    سلام! من خواب ديدم دختر ٩سالم تو راه مدرسه گم شده و بعد از چند ساعت دوباره پيداش ميكنم يكي از معلمهاي مدرسش دزديدش توي خواب فقط من خيلي بيتابي و گريه ميكنم و فاميل پدري اصلا گريه نميكنند. ممنون ميشم تعبيرشو بهم بگين

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شخصی به شما پیشنهاد میدهد که در کاری با هم شریک شوید،بهتر است قبل از قبول کردن آن بخوبی تحقیق کنید و همه‌چیز را بسنجید،چرا که ممکن است نتیجه ی خوبی نداشته باشد.

  27. لطیفلطیفsays:

    سلام . دو تا خواب دیدم .اولی خواب دیدم با برادرم توی ماشین هستیم و داریم جایی میریم که راه هم پر از دست انداز بود. من ماشین رو روی شیشه ها با سرعت پایین میبردم که برادرم داد زد که چرا اینوار رو میکنم . منم از ماشین پیاده شدم و خودم راه افتادم یکم که رفتم گم شدم . جایی بود پر از ابشار . اونجا یه پیرزن بود که نابینا بود ازش پرسیدم اینجا فلان شهره اون گفت نه یه شهر دیگه رو گفت فهمیدم خیلی دور شدم. دومی خواب دیدم خونمون پر از ادمه که نمیشناختم نمیدونم چرا تو خونه ما خوابیدن. اونجا یه بچه کوچیک بود که گریه میکرد فهمیدم گم شده . میخواستم دنبال مامانش بگردم که تو بعل من خوابش برد. بچه مال منم نبود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بزودی وارد زندگی مشترکی میشوید و به مراد دلتان خواهید رسيد شما از این موضوع بسیار سعادتمند و خوشبخت خواهید شد.

  28. احمد مهرابیاحمد مهرابیsays:

    سلام من خواب دیدم که یه پسر خیلی خیلی زیبا دارم که دزدینش و میرم خونه دزدا بچه رو پیدا میکنم بچه گریه میکرد بقلش کردمو بردمش خیلی خوشگل بود به حدی که وقتی ازخواب بیدار شدم ناراحت بودم که واقعا بچه ندارم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موانع و دفاع در برابر هیجانات و مشکلات به وجود آمده

  29. مانیا رحمتیمانیا رحمتیsays:

    سلام بیشتر از بیست بار هست که خواب میبینم نوزادی دارم که فراموش میکنمش، و بعد از چند روز یادم میاد که فراموشش کردم، وقتی میروم در اتاقش میبینم زنده هست و به او شیر میدهم، هم نوزاد دوقلو‌ دختر و پسر دیده ام هم نوزاد پسر ، بسیار زیبا و توپول هم هستند من متاهل هستم و فرزندی هم ندارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اتفاقاتی می‌افتد که تو را دوباره تو را امیدوار و خوش‌بین خواهد کرد. تو دوستدار زندگی هستی اما نباید خود را به رویاهای دور و دراز سرگرم سازی. زندگی را از هم اکنون باید شروع کرد و غم فرداها را نخورد.

  30. مسعود زارعمسعود زارعsays:

    سلام، من خواب دیدم که پسرم بغل یکی از بستگان هستش و ناگهان پسرم رو زیر چادرش قایم کرد و همون لحظه من چون صحنه رو میدیدم احساس کردم که داره بچه من رو میدزده و سریع رفتم و بچه ام رو ازش گرفتم. که ایشون اظهار داشتند که چه پسر نازی و از اون چیزی که تو ذهن من بود انگار داشتند امتناع می کردند.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      راهی که انتخاب نموده اید راه درستی نیست و بر مبنای هوی و هوس این راه را می روید و برگردید چون غیر از ضرر چیز دیگری ندارد سودی نمیکنید و کسی هم به شما کمک نمیکند

  31. منصور تقویمنصور تقویsays:

    سلام وقت بخیر . من در خواب دیدم از کوچه ای رد میشدم در کوچه گوسفندی ذبح میکردن و در کنار گوسفند ی نوزاد تپل و خوشگل بود .که صاحبی نداشت .من میخواستم کودک رو برای خودم بردارم ولی انقدر فریاد زدم که این کودک صاحب ندارد .انقدر فریاد زدم تا صاحبش پیدا شد و کودک رو به اون دادم .البته قصد داشتم اگر صاحبش رو پیدا نکردم اون کودک رو بیارم و با دختر خودم بزرگش کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با توجه به نیت خیر شما در این رویا به علامت این است که در سخت ترین لحظات زندگیتان ازطرف افرادی حمایت میشوید و حتما راه چاره ای پیدا خواهید کرد

  32. علی احمدیعلی احمدیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم نامزدم را بازار گم کردم هر چی گشتم پیدا نشد وقتی خونه رفتم خونه بود خیلی خوشحال شدم تعبیرش چه میشه ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اوقات خوشی را با دوستان سپری خواهید کرد و می تواند تجربه نشاط آور و پر انگیزه ای برایتان باشد و این دقیقا همان چیزی است که نیاز داشتید.

  33. م زارعم زارعsays:

    سلام و ممنون از سایت خوبتون. خواب دیدم پسر دو ساله ام گم شده هر چی دنبالش میگردم پیداش نمیکنم خییلی گریه می کردم که با حال گریه و ناراحتی از خواب پریدم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برای شما لذت بردن از انرژی‌های فراوانتان در طول روز کاری راحت است، چرا که حتی اگر آنها شلوغی‌های غیر قابل پیش بینی‌ای را وارد زندگی تان کنند، شما باز هم مشتاق رویارویی با این اتفاقات هستید.

  34. عاشوریعاشوریsays:

    من خواب دیدم صاحب دختر شدم که شبیه به زن برادرم هست. اصلا حامله نبودم. به یکباره و بدون هیچ درد صاحب دختری شدم با چشمان روشن . فردا ان روز به من گفتند که فرزندم یعنی همان دختر تازه بدنبا امده مرده است. من باور نمیکردم و همه جا رو مخصوصا توی بيمارستان رو دنبالش میگشتم. انگار در بيمارستان سردر گم بودم و فقط میدویدم. روز ی که فرزند را دیدم دندان داشت و در رديف پایین دوبرابر عادی دندان داشت و همه پوسیده بودند و دومين دندان از پایین از ته شکسته شده بود . لطفا تعبير را بگید. ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از بودن در کنار فردی که فردا ملاقاتش می کنید لذت ببرید زیرا شاید تا مدت ها چنین موقعیتی برایتان به وجود نیاید.

  35. تیناتیناsays:

    سلام من خواب میدیدم با مادر و خواهرم داشتیم از کوچه لی میگذشتیم که جای شلوغی بود که گفتیم بریم دست شویی، اما وقتی رفتیم داخل انگار اونجا عروسی بود و همه میگفتن اینا کی هستن که اومدن، چون ما دعوت نشده بودیم، اما مادر بزرگ شون به ما اجازه میداد همه جای خونه اش بریم، من هم کمی براشون تو آشپزخونه کار کردم، نمیدونم چی شد که انگار ی نوزاد چند ماهه ای پیدا کرده بودیم که تو اون خونه ام با خودمون برده بودیم، بعد عروس همون مادربزرگه بچه رو که مبیبینه کلی بغلش میکنه و بو ش میکنه، بعد من نگاه میکنم میفهمم خیلی شبیه هم ان و اینو بهش میگم. خانمه میگه من چند وقت پیش باردار بودم ولی چون سرطان داشتم بعد از زایمان بچه مو گذاشتیم سر راه، این بچه منو یاد اون میندازه. ینی انگار بچه خودش بود که براش برده بودیم. بعد بهش میگیم که همین فردا برو آزمایش بده شاید بچه خودت باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بی گدار به آب می زنید و بدون فکر کاری انجام می دهید که باعث از بین رفتن دار و ندارتان می شود کسانی به شما با چشم امید رجوع می کنند انصاف نیست که آنها را از خودتان برانید

  36. صابرصابرsays:

    سلام.خواب دیدم بچه خاله م گم شده بود من پیداش کردم و بعد بهش اب دادم بچه خاله م تقریبا ۳ سالش میشه دخترم هست...این خواب رو بعد از نماز صبح دیدم.میتونم بپرسم تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به خودت انرژی منفی نده و هی نگو بدتر از این نمیشه سعی کن به مسائل و مشکلاتت از یه دریچه دیگه ای نگاه کنی اون موقع خیلی خوشحالتر میشی.

  37. رخسارهرخسارهsays:

    من خواب دیدم که با مامانم و دختر خواهرم رفته بودیم بیرون. دختر خواهرم 4 سالشه. توی مجتمع خرید بودیم. یادمه همش دستش توی دستم بود. از مجتمع که اومدیم بیرون یهو همه جا عزاداری امام حسین شد. بعد دیدیم دختر خواهرم گم شده من برگشتم توی مجتمع و پیداش کردم و دیدم لباس مشکی پوشیده. گفتم اینا رو کی پوشونده بهت یه خانومه گفت زشته بچه لباس شاد بپوشه توی این روزا منم بغلش کردم اومدم بیرون و با مامانم برگشتیم خونه. نمیدونم تعبیر داره یا نه با فقط به خاطر افکار زیاد در طول روزه که اینو دیدم اما هر چی هست بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب منفعت‌ها ای که به دست می‌آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیت ها و راه‌های کوچک پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است.

  38. صبا رحیم پورصبا رحیم پورsays:

    سلام. من هم مادرم هم همسرم خواب دیدن ک من گم شدم و هرچی میگردن پیدام نمیکنن. توو فاصله یشب خواب دیدن ک البته توو هر دو من تهش پیدا شدم. خیلی میترسم ک ایا ینی بهشون زیانی میرسه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است در مسائل مرتبط با کارتان با سختی هایی روبرو شوید ولی مطمئن باشید با اراده قوی در برابر سختی ها موفق خواهید شد.

  39. ب الفب الفsays:

    سلام، در خواب دیدم سر موهایم را قیچی می کنم و آخرش را دادم دخترم قیچی زد. تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در مورد روابط عاطفیتان می توانید منتظر خبرها و اتفاقات خوبی باشید.

  40. عاطفه کاویانیعاطفه کاویانیsays:

    سلام.من خواب دیدم دخترمو یکی دزدیدخیلی دنبالش گشتم اماپیداش نکردم ب شدت تو خواب گریه کردم اما پیداش نکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خودتان را باور داشته باشید. شما به حد کافی عزیز هستید. برای شرکت در مراسم جشنی از شما دعوت میشود

  41. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام من مجرد هستم و یک برادر متاهل دارم این خواب رو مادرم دیدند ممنون میشم تعبیرش و بگید من از زبان ایشان خواب را بازگو میکنم: خواب دیدم دخترم و پسرم در زمان کودکی هستند. پسرم رو صدا کردم و دنبالش گشتم اما پیداش نکردم بعدش دخترم رو صدا کردم. پیداش کردم و بغلش کردم و بوسیدمش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک اتفاق هیجان انگیز تو را وارد ماجرای عاشقانه ای جذاب می کند.

  42. لیلیلیلیsays:

    سلام من خواب دیدم که یک بچه ای که نمی شناسم تو مهمونی گم شده و چند روز من نگهش داشتم خیلی دنبال خانوادش گشتم سال نو بود عید بود من داشتم دنبال خانوادش می گشم. بالاخره پیدا کردم بچشون و تحویل دادم این تعبیرش چی می تونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مطمئن باش هر خوبی که می‌کنی بدون اجر نمی‌ماند. هر غصه و دعایی که در دلت می‌کنی و هر اشکی که می‌ریزی تا عرش و هفت آسمان می‌رسد

  43. مژگانمژگانsays:

    خواب دیدم تو شهری که معشقوم اونجا درس میخونه(که الان هم تقربا از هم جدا شدیم)گم شدم،بهش زنگ میزنم آدرسو میگم فوری میاد دنبالم ...تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موفقیت و شانس - گاهی خوشحالی کوتاه مدت - پول - سعادت

  44. سجادسجادsays:

    سلام من دو خواب دیدم اول خواب دیدم شخصی موتور من دزدید و رفت بعدش خواب دیدم دختر 6 ماهه ام با کالسکه تو بازار گم کردم و با یک کالسکه و بچه دیگه اشتباه گرفته بودم و بعد چند دقیقه بچه ام پیدا کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وقتي كسي تو را دوست دارد و خالصانه اين دوستي را در عمل ثابت كرده است، نبايد نسبت به او بي‌تفاوت بود يا دست به كارهايي زد كه او را نسبت به خود دلسرد و مايوس ساخت.

  45. مریم قمریم قsays:

    سلام . خواب دیدم پسرم از طرف مهد به اردو رفته و با بچه ها برنگشته و بهم میگن پیش مسئول مهده و البته خبری از مسئول نیست و میفهمم مسئول مهد افسردگی داره .تو این دو روز که پسرم نبود به کسی اطلاع ندادیم و فقط بغض و گریه میکردیم بعد ۲ روز پسرم رو دم در خونم یکی از همسایه ها آورد و گفت دم در رسونده بودنش و اون همسایه داخل خونم شد و همه چیز رو وارسی کرد پسرم بغض شدید داشت و وقتی بغلش کردم دیدم خیلی سبک شده .ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما شخصی امین و مورد اطمینان دیگران هستید و هرگز به نزدیکان تان نارو میزنید و برای همین آنها همیشه به شما کمک می کنند

  46. مهسا قمیمهسا قمیsays:

    سلام خوبی دیدم ساعت 3 از خواب پریدم ، با دخترم و همسرم جایی بودیم مثل پارک دقیق یادم نیست ولی از افرادی گریختیم و من و دخترم استخر رفتیم و دخترم را گذاشتم انجا تا به کارهایم برسم (انگار شبش عروسی دعوت بودیم میخواستم برم خونه لباسم را بردارم) که یهویی بیخیال رفتن به خونه شدم به استخر رفتم انگار دوتا استخر وجود داشت ، قاطی کرده بودم کجاست از همه با گریه و زاری میپرسیدم استخر کجاست گمش کرده بودم و از یه خانم که سوال کردم بهم گفت باید مراسم سالگرد بگیری و من داد میزدم و گریه میکردم و میگفتم نه که از خواب پریدم .. این خواب خیلی بهم ریختتم لطفا تعبیر خوابم را بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه و زاری و سردرگم بودن شما در این رویا به نشانه ی مشکلات و اختلافاتی است که برای شما و همسرتان در ایام پیش رو وجود دارد و خوشبختانه بزودی رفع می شوند و جای نگرانی ندارد

  47. امین.ع.کامین.ع.کsays:

    سلام. من وهمسرم باهم اختلاف داریم ودرحال جداشدن هستیم. خواب دیدم که باخانمم وچنداقای دیگه قراربودبریم بیرون ولی ازخانه که خارج شدیم گمش کردم وبعدش خودش بااون چندنفربرگشت درب خانه. تعبیرش چیه. باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نشانگر این است که همسر شما از کاری که انجام داده اند احساس ندامت دارند ولی غرور اجازه نمیدهد تا بطور مستقیم این موضوع را مطرح کند

  48. زهرا جمالزاییزهرا جمالزاییsays:

    سلام خسته نباشد من خواب دیدم یک بچه ایی رو پیدا کردم خیلی سختی کشیدم تا مادرش رو پیدا کنم همه می گفتن اون دنبال تو اومد از همون جایی که تو اومدی مادرش رو پیدا کردم می خواستم برم بدم بهش تا مادرش خوش حال بشه حتی به کس دیگی نمیدادمش می خواستم خوش حالی مادرش رو ببینم توی راه که میرفتم یه جا بچه رو گذاشتم بعدش فراموشش کردم در واقع همش این بچه رو یه جاهایی جا میزاشتم اصلا به مادرش نمیرسیدم تا از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی این است که شما بواسطه ی اعمال و رفتاری نیک و پسندیده ای که قبلا داشته اید از یک حادثه و از یک اتفاق تلخ ایمن می شوید و دعای خیر پدر و مادر حافظ زندگی شماست

  49. AmirrezaAmirrezasays:

    درخواب دیدم که برادر کوچک وجدید پیدا کردم که گم شده بود اوبسیار زیبا بود پس از پیدا کردن از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      منتظر روی دادن اتفاقاتی باشید که کاملا مورد علاقه و رضایت شماست و برای شما شادی و خوشی به ارمغان خواهد اورد

  50. somayesomayesays:

    سلام توروخدا کمکم کنید،چند وقته خواب میبینم پسر دوسالمو گم میکنم بعد از گشتن و داد زدن واسمش وصدا زدن پسر بزرگترم که ده سالشه میره تو ی خونه وپیداش میکنه،همه جا پرآب عمیق وتیره بود،ماشینا شناور روی اب بودن،بارون تند هم میباره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی باری از مشکلات و سختی هاست که وارد زندگی شما خواهد شد اما با صبر و توکلی که شما دارید به خوبی این دوران را سپری میکنید و به ساحل آرامش خواهید رسید

  51. masoummasoumsays:

    سلام من مجرد هستم ولی در خواب دیدم که یک پسر دوساله دارم. رفته بودیم بیرون چند دقیقه حواسم بهش نبود گم شد. خیلی ناراحت و نگران شدم. دوستم رو دعوا کردم که اونم حواسش نبوده. دنبالش گشتم و یه خانم بهم گفت پیدا شده و میدونه کجاست. خیالم راحت شد ولی خودم ندیدمش و بیدار شدم. ممنون میشم تعبیر خواب من رو بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک نفر شدیدا به محبت و مهربانی شما نیازمند است. محبت خود را از او دریغ نکنید.

  52. الههالههsays:

    با سلام من صبح بعد نماز خواب دیدم جایی مشغول درس خوندن بودم بعد ورزش کردم ودخترم جلوی چشمم بود ولی بعد به خودم اومدم دیدم نیست وآخرین جایی که بود دنبالش کردم فهمیدم دزدیده شده وکسی به من گفت که او رو بردن حتی من از یه کودک مشخصاتشو پرسیدم گفت اونو دزدین من بقدری گریه کردم که درعمرم چنین رنج و دردی نکشیده بودم یه دردی از اعماق وجودم شعله میزد بعد یه پسر بچه دیگرهم بود اونم گویا فرزند من بود و با من گریه میکرد اما در بیدار تنها یک دختر دارم اونقدر گریه و درد کشیدم بیدار شدم ممنون از تعبییرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهندن ی توانایی و نیرومندی شماست،رشد و پیشرفت میکنید و ترفیع مقام میگیرید و عشقتان به شما افتخار میکند.

  53. زهرازهراsays:

    سلام. من دوباره دارم این خواب رو میبینم؛ بار اول خواب دیدم خواهر زاده ام گم شد یعنی دزدیده بودنش ولی زود مثلا در عرض چند ساعت پیدا شد. بار دوم خداب دیدم بچه رو دزدیدن و توی خوابم تا سه روز پیدا نشد ؛ در خواب بشدت ناراحت بودیم مخصوصا من و همش میگفتم اون بچه خیلی کوچیک و بی دفاعه یعنی الان کجاست؟نکنه گرسنه باشه. نکنه اذیتش کنن. نکنه داره گریه میکنه. اصلا زندس یا نه. میگفتم نکنه یه معتاد اونو دزدیده یا اینکه بردنش خارج از کشور یا یه شهر بزرگِ. خیلی زجر اور بود و خیلی احساساتم واقعی بود . بعد از سه روز خواهرم با یک ظرف شیرینی اومد گفت بچه پیدا شده . وقتی پرسیدم کجا بود گفت توی یکی از کوچه های محله پیدا شده.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تکرار این رویا و گم کردن کسانی که برای شما عزیز هستند به معنای ورود غم و گرفتاری به زندگی شماست که البته دوام زیادی ندارند و با صبوری و توکل بر خداوند از این مرحله عبور خواهید کرد

  54. زهرا مهرپورزهرا مهرپورsays:

    مادرم ۱۰ماه است که در خواب نوزادی دارد آن را شیر میدهد و میخواباند و بعد از گذشت مدتی او را گم‌میکند و هرچه می گردد پیدا نمیشود مادرم در عالم خواب به راه می افتد و خود را می زند و بلند بلند حرف میزند تعبیر این خواب چیه لطفا کمکم کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان می دهد كه به سادگی دچار سوء تفاهم می شويد. ممكن است اكنون با مشكلاتی در زمينه روابط، مشاجرات و مخالفت ها مواجه باشيد.

  55. حمزهحمزهsays:

    سلام خسته نباشید من یک نوزاد ده ماه دارم همیشه خواب میبینم اونو میدوزدن یا اون رو گم کردم خیلی ازاین خواب میترسم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما بخشنده هستید و دست به خیر دارید و میتوانید به فقرا کمک کنید.صبر و شکیبایی زیادی دارید و به دلیل خیر بودنتان دیکران به شما اعتماد میکنند.

  56. منا عبادیمنا عبادیsays:

    سلام من خواب دیدم دختر ۳سالمو دزدیدن بعدخیلی گشتن پیداش میکنم ولی از ترس لال شده بود هیچ نمیگفت سرسو انداخته بود پایین اصلا نگام نمیکرد اینقدرگریه کردم تو خواب میگفتم چراحرف نمیزنی چون خیلی سروزبون داره توخواب میگفتم حرف بزن نگام کن اصلا انگار عروسک بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دیدن فرزند لال شده بخاطر ترس به این معناست که شما در اینده از یک راز بزرگ مطلع خواهید شد همچنین سعی کنید به دیگران خصوصا اطرافیانتان اعتماد نکنید

  57. بارشبارشsays:

    خاله من خواب دیده که منو در حالیکه کودک بودم گم کردند و حالا در بزرگسالی منو پیدا کرده بودند و مدام به من نشانه ها و وسایل و عکسهای کودکیم رو نشون می‌دادند و من هی می گفتم آره همه رو بیاد دارم و سراغ پدربزرگ فوت شدم رو میگرفتم و ایشون در خواب بسیار گریه میکردند و با همین حال گریه بیدار میشن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بتدریج زندگی برای خاله ی شما راحت تر می شود و چنان چه هم اکنون با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکنند دیر یا زود از بین خواهند رفت و در نهایت به علامت رضایتمندی از زندگی برای خود شماست

  58. نيلوفرنيلوفرsays:

    سلام من خواب ديدم مادرم نوزاد دختري به دنيا اورده و من با خودم آنرا بيرون ميبرم مشغول حرف زدن با كولي هاي كنار مترو ميشوم و بعد بدون اينكه حواسم باشد بچه را جا گذاشتم ولي بدو برگشتم تا بچه را پيدا كنم ولي نبود و ان زن كولي بچه را برده بود. و من در خواب بسيار ناراحتي كردم. تعبير اين چيست!؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی دعوا و درگیری است، که با تلاش و کوشش میتوانید انها را حل و فصل کنید و همه چیز را آرام و روبراه کنید.

  59. محمد علیمحمد علیsays:

    باسلام...من خواب دیدم که تو جاییی مثل سلف سرویس دانشگاه هستم و غذا چلو گوشت میدادن و هر کس گوشت خودشو بر میداشت منم برداشتم که یکی از مسیولان گیر داد . گفت زیاد گوشت برداشتی منم نشونش دادم و قانع شد که منم به اندازه برداشتم.....در ادامه و به ظاهر قسمت اصلی خواب دیدم که یکی از دانشجویان علوم قرانی به من گفت چرا تارک صلاه (نماز)هستی و نماز نمیخوانی در ادامه من گفتم که به بیماری سزطان مبتلا هستم(من خیلی کم در واقعیت نماز میخوانم علتشم تنبلیه و ترسم از قسمت بیماری سرطانشه)ممنون میشک خواب منو تعبیر کنین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گذشته را فراموش کنید و بدانید که روزهای بسیار خوب و پر از آرامش و آسایشی پیش رویتان است و تمام فکر و تمرکزتان روی آینده باشد.

  60. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم که همراه پسر ودخترم توی بازار ناشناخته درشهری دیگر نذری مانند اش وشله زرد وشکلات وترشی میدهند ومن میگرفتم ومیخوردیم وبچه هایم الان بزرگ هستند کودک شده بودند پشت ماشین تاکسی بار سوار بودیم ودر یک خانه ایستاد وزنی خارج شد وبه او گفتم من اینجا را بلد نیستم وتلفن به تاکسی تلفنی برایم بزند اما این کار را نکرد وپیاده شدیم که ناگهان به نماز خانه رسیدم اما پسرم را گم کردم وبه دخترم گفتم بشیند تا داداش راپیدا کنم ودنبال او گشتم ومیترسیدم وپیدایش کردم وصبح شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون در حال انجام کاری خیر این اتفاق برای شما افتاده است فقط بیانگر آرامش سعادت و رد شدن از شرارت های دنیوی ست

  61. مهبدمهبدsays:

    سلام مادرم خواب میبینه من کوچیک شده بودم و تو فرودگاهی بزرگ گم میشم هرچ هم میگشتن پیدا نمیکردن و اون مکان خیلی بزرگ بوده در اخر مادرم با گریه از خواب بیدار میشه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنای روزهای خوب و آرام برای مادر شماست

  62. زهرازهراsays:

    سلام من درحال جدایی از همسرم هستم و خاب دیدم به زادگاه مادری رفتم و قرار بود با یکی از بستگان برای مراسمی به مسجد برویم در مسیر راه به یک مغازه فروشی رفتیم که اجناس مغازه منو شیفته خود کرد و کمی ایستادم تا اجناس رو ببینم وقتی از در مغازه اومدم بیرون دیدم فامیلم نیست و هرچه گشتم پیدایش نکردم و در اخر دیدم شب شده به در مسجدی رسیدم اما نمیدونستم مسجد همان مسجد مورد نظر هست یا خیر فقط گریه میکردم و به افرادی که بیرون مسجد بودند گفتم که گم شدم و موبایلمو در اوردم که با خاهرم تماس بگیرم ولی نمیتونستم با همسرم میخاستم تماس بگیرم که پشیمون شدم چون میدونستم جوابمو نمیده و در نهایت از خاب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بر مشکلات و سختیها غلبه می یابید

  63. علیعلیsays:

    سلام خواب دیدم بچه ای تو آسانسور گیر کرده من میرم نجاتش میدم و میبرم به همسایه هامون نشونش میدم که ببینم فامیل های اونا نیس، دیدم برای هیچ کسی نیس تصمیم گرفتم خودم بزرگش کنم، تعبیرش چیه استاد؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از نظر شرایط فیزیکی و جسمی کمی به بیماری و شرایط نامساعد مبتلا خواهید شد که خیلی زود رفع خواهد

  64. نگار تقی زادهنگار تقی زادهsays:

    با سلام مامان من خواب دیده که من گم میشم و جیغ میزنه ولی پیدام نمیکنه و بیدار میشه. تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر و روزی – مسئله بزرگ قابل حل

  65. فاطمه خانلریفاطمه خانلریsays:

    من خواب دیدم با برادرم دارم از یه محله خرابی رد میشیم و یه بچه نوزاد رو در زمین گذاسته بودن و روش هم کمی خاک ریخته بودن ما هنگام حرکت اونو دیدیم و با خود بردیم،این خواب چه تعبیری داره؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برادر شما در این سال با چند بدشانسی پی در پی مواجه خواهد شد او را در شرایط سخت تنها نگذارید

  66. هلما عبادیهلما عبادیsays:

    خواب دیدم که تویه مکانی بودیم که بای ناهار رفتیم متوجه شدم دختر۳سال ونیمم نیست با گریه کو چه ای محل رو میکمدم ودخترمو صدا میزدم که یکدفعه مادرمرو دیدم که گفت زنگ زدن به او ودخترم رو پیدا کردن که بعد اون خانمی که دخترمو پیدا کرده بود گفت که همسرش میخواسته دختر منرو بفروشه که من بخاطر آبرو ریزی نزاشتم و پرسو جو کردم مامان بزرگش آشنا بود پیداش کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اشارتی از سوء تفاهم یا سوء ظن است.

  67. محمدکاکه رشیمحمدکاکه رشیsays:

    سلام. پدرم خواب میبنیه ک باهم تو یه باغی خوابیدیم بابام ک بلند میشه میبینه من کنارش نیستم کلی میگرده تا پیدام میکنه میبینه تو باغ کنار یه چشمه اب خوابیدم میشه تعبیرش کنین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ریا و تظاهر است

  68. لعیا رادلعیا رادsays:

    خانم متاهلی هستم که حدود دوساله ازدواج کردم و هنوز بچه ندارم خواب دیدم دختر زیبای حدودا ۸-۹ ماهه ای دارم که بسیار دوست داشتنیست اسمش مبیناست و من با قاشق به اون غذا میدهم و او هم با ولع میخورد انگار که گرسنه باشد آن روز روز تولد دخترم بود و یک عدد ۳ یادم میاد نمیدونم ماه تولدش بود یا روز تولدش سوم بود بعد من دخترمو گم میکنم روز تولدش خیلی سراسیمه و ناراحت به دنبالش میگردم اما پیداش نمیکنم عوضش یه کیسه پول که پر از دسته های اسکناس های مختلف بود و چند روز پیش گم کرده بودم پیدا میکنم و خوشحال میشم و با خودم میگم پس حتما دخترم رو هم پیدا میکنم بعدشم از خواب بیدار شدم ممکنه تعبیر خواب منو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان می دهد که آدمی کنجکاو هستید همیشه می خواهید از اسرار و رموز دیگران آگاه باشید

  69. مریم اسماعیلیمریم اسماعیلیsays:

    من خواب دیدم پسرم و دخترم گم شدن هر کجا من و همسرم میگردیم پیدا نمیشن همه جا رفتیم من اینقدر توی خواب جیغ میزدم صداشون میکردم و گریه میکردم ولی پیدا نشدن و همش توی خواب نگران بچه ها بودم میگفتم وای الان دارن چه بلایی سرشون میارن الان پسرم میترسه و همش جیغ میزدم و صداشون میکردم و با گریه و استرس از خواب پریدم ممنون میشم تعبیرشو به من بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است با بدشانسی مختصری در همین روزها مواجه شوید که مربوط به فرزندانتان می باشد ولی مسئله ای نگران کننده نیست

  70. مهدی نظریمهدی نظریsays:

    سلام، خواب دیدم فرزندم که 2سالش هست،با مادرش از من دور شدن و رفتن سمت جایی که دعوا شده بود، بعد همسرمان پیشم گفت فرزندمان گم شد، منو همسرم با عجله به آن سمت رفتیم، یه لشکر که همگی سبز پوشیده بودن رسیدم، همه را کنار زدیم، در آخر روی زانو نشستم چون دیدیم آقا امام حسین سوار تختی زیبا به سمت ما آمد و فرزندمان را در آغوش گرفته بود و رهایش کرد به ارامی به سمت ما، در خواب من و همسرم گریه کردیم. خواهش دارم تعبیر خوابم را بگید، ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیشتر دلالت بر نزدیک شدن جمع خانواده ی شما به هم و بر عکس ارتباط قوی و صمیمی شما با خانواده تان است و این خواب همانطور که گویاست تعبیر برعکس داشت

  71. مرضیه محمدیمرضیه محمدیsays:

    خواب دیدم کودک ۳ ساله ام رو تو خونه خودم جا گذاشتم و به خانه مادربزرگم که فوت شده امدم اما اصلن شبیه خونه مادربزرگم نبود دایی و زن دایم هم غذایی نذری پخش میکردن و من و شوهرم از ان غذا خوردیم بعد به بیمارستان زنگ زدم اما انجا نبود تصمیم گرفتیم به خانه برگردیم که از خواب بیدار شدم با توجه به اینکه پدرم تصادف شدیدی با کسی داشتن و اون فرد از ناحیه سر و پا عمل شدن تعبیر این ماجرا چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چون منزلی که مربوط به مادربزرگتان بوده اصلا شباهتی به خانه ی اصلی ایشان نداشته تعبیر این خواب خنثی می شود

  72. ملیکا،ملیکاملیکا،ملیکاsays:

    سلام بنده فرزندی ندارم ولی در خواب دیدم که دختری دارم که انگار به جاری ام دادم بعد یک سال گم شده همه ی محل جمع شدن به دنبال بچه و بعد که پیدا میشه من بغلش میکنم و همسرم میگه بده این و به زنداداشم تو قبلا دادی بهش اگه الان بگیری ناراحت میشه و من هم با ناراحتی میدم بهش و هرکس که بچه رو میدید میگفت که بچه تو هستش ، البته الان جاریم خودش بارداره و بچش دختره میشه تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما در سال های آتی صاحب فرزندی زیبا خواهید شد که برای شما خیر و برکت به همراه می آورد و این فرزند در میان خانواده ی شما عزیز و دوست داشتنی ست ، و این تعبیر همین خواب ست

  73. زینبزینبsays:

    مادرم خواب دیده که تو جاییه که یه عالمه معتاد هستن و سرنگ به خودشون میزن جای وحشتناگ بعدش منو صدا میزنه ولی پیدام نمیکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در کسب معاش موفق و نیرومند هستید و بر دشمنان غلبه می کنید مخصوصا بر دوستان ناباب.

  74. ستارهستارهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ک تو بازار از دست فروش میخوام لباس زیر بخرم (کاری ک اصلا نمیکنم)بعد یهو یه زلزله خیلییییییی مهیب میشه و همه میخوان پناه بگیرن اما کل میدون یه سری سقف مثل ستون داشت و من هی میدویدم ک یجای بی سقف باشم بعد اونجا شهریب ود ک پدر مادرم زندگی میکنن اما میدون اونجا این شکلی نیست اصلا بعد میرم خونمون و گریه میکنم دخترم (5ساله است)گم شده باز دارم سمت میدون میرم ک دخترمو پیدا کنم با برادرم ک تو راه پسر عمه م میبینیم ک البته اصلا شکل پسر عمه هام نبود بهش میگیم دخترم گم شده اما اون یه چیزی میخورد و خیلی بیخیال بود من عصبی شده بودم ک دیگه بازنگ تلفنم از خواب پریدم و دیدم صبح شده خیلی حالم بد بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب باشید توضیحاتی که داید نشانگر نزدیک تر شدن شیطان و وسوسه های آن به شماست می باید هوشیار باشید تا خدای ناکرده غفلت نکنید

  75. زهره محمودیزهره محمودیsays:

    سلام من در خواب دیدم برادر 16 ماهه م گم شد بعد پیدایش کردیم. لطفا تعبییر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چه آینده ی شاد و سالمی را بنده در آینده این فرزند 16 ماهه می بینم و همین تعبیر خواب شماست فرزندم

  76. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر من متاهل هستم و خواب دیدم ک فرزندپسری بدنیااوردم ک خیلی دوست داشتنیه انگاری همون روز یجایی مراسمی هست ک منوپسرم هم همونجاییم مراسم ک تموم میشه منو دخترداییم باهم برمیگردیم خونه توراه متوجه میشم ک بچه بامن نیست لباس بچه ام سبزرنگ بود بعلاوه پتویی ک دورش بودهم همون رنگ بود ازفاصله دوراحساس میکنم ک بچه مو کنار یه چهاراهی میبینم ب دخترداییم میگم سریعتربرو جلو بچه ام اونجاست وقتی میرسم بچه نیست از همه ادمای اونجامیپرسم ک بچه ای با این نشونی ندیدید میگن ن خیلی دنبالش گشتم حتی ب پلیس هم خبردادم ولی اونا هم یجوری بودن دیگه نمیدونم چقدرمیگذره ک از ی کوچه ای رد میشم میبینم پسرم بین بچه ها داره بازی میکنه انگارکسی اونو پیدا و بزرگ کرده بود.من دیگه بغیر ازاون پسر بچه ی دیگه ای بدنیانیاوردم. لطفا تعبیرشو بهم بگیدممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سختی هایت به پایان رسیده ،زمان خوشی و کامروائی در انتظارت است

  77. فاطمهفاطمهsays:

    سلام وقت بخیر من متاهل هستم و خواب دیدم ک فرزندپسری بدنیااوردم ک خیلی دوست داشتنیه انگاری همون روز یجایی مراسمی هست ک منوپسرم هم همونجاییم مراسم ک تموم میشه منو دخترداییم باهم برمیگردیم خونه توراه متوجه میشم ک بچه بامن نیست لباس بچه ام سبزرنگ بود بعلاوه پتویی ک دورش بودهم همون رنگ بود ازفاصله دوراحساس میکنم ک بچه مو کنار یه چهاراهی میبینم ب دخترداییم میگم سریعتربرو جلو بچه ام اونجاست وقتی میرسم بچه نیست از همه ادمای اونجامیپرسم ک بچه ای با این نشونی ندیدید میگن ن خیلی دنبالش گشتم حتی ب پلیس هم خبردادم ولی اونا هم یجوری بودن دیگه نمیدونم چقدرمیگذره ک از ی کوچه ای رد میشم میبینم پسرم بین بچه ها داره بازی میکنه انگارکسی اونو پیدا و بزرگ کرده بود.من دیگه بغیر ازاون پسر بچه ی دیگه ای بدنیانیاوردم. لطفا تعبیرشو بهم بگیدممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبرهای غیر منتظره – امیدواری

  78. حمیدرضاحمیدرضاsays:

    من خواب دیدم تو ی جای شلوغ ی خانوم غریبه‌ای بچه‌اش رو میده بغل من و بچه تو بغل من خوابش می بره بعد از مدتی ک خواستم بچه رو به مادرش تحویل بدم مادرش بچه رو قبول نکرد ک گفت که بچه‌اش نیست و بعد تو خیابون دعوا شد و من از بچه مراقبت میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نیت پاک، آراستگی و دینداری در شما به حد کمال میباشد.

  79. حسینحسینsays:

    سلام ، خواب دیدم جنگ شده و پسر ۳ سالم رو گم کردم میترسیدم مرده باشه ، ادرس یه جایی رو دادن که مثل بیمارستان بود و رفتم یک سری ادم نشسته بودن و احساس کردم ردیف اخری پسر منه ، رفتم دیدم که یه ااقای دیگه با پسرش هستن و خیلی ناراحت بودم ، با پرستار صحبت کردم گفت نگران نباش تو سری بعد میاریمش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدون تردید این پسر سه سال عمری بلند و با عزت پیدا خواهند کرد و سبب فخر خانواده ی خویش خواهند شد

  80. شلر سلیمیشلر سلیمیsays:

    سلام: دیدن دوتا گوسفند یکی سیاه یکی سفید که درخانه بودن در خواب تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روزی رزق و فروانی نعمت مختص به این رویاست

  81. HastiHastisays:

    سلام مامانم خواب دیده که دوتایی داریم میریم خونه ولی من توی راه گم میشم و کلی گریه میکنه میگه دختر۲۲ساله ی من گم‌شده و تا خونه همینجوری گریه کنان میاد... من تازه۲۱سالم میشه همین ماه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گم شدنتان در میان راه و گریه مادرستان برای این قضیه بیانگر روزهایی است که بخاطر پاره از مشکلاتی که برایتان پیش می اید سبب ناراحتی اعضای خانواده می شوید اما زیاد نگران کننده نیستند

  82. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من فرزندی ندارم امروز خواب دیدم بچه ای دارم که همسر سابقم و اقوامش میخوان ازم بدزدن ومن همش در حال فرار هستم و آخرش هم موفق میشم فرار میکنم .چند روز قبل هم یکی از اقوام خواب می بینه من حامله هستم البته این خواب رو امروز بعد از دیدن خواب خودم برام تعریف میکنن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تغییرات پیش بینی نشده، مشکلات

  83. شلر سلیمیشلر سلیمیsays:

    سلام: کسی که در خواب مورد تجاوز از پشت قرار گرفته باشه تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد.

  84. شلر سلیمیشلر سلیمیsays:

    سلام امدن خاستگار برای دختر مجرد چیه لطفا تعبیر

  85. فرهادفرهادsays:

    سلام.دم صبح خواب دیدم که در راه برگشت از جایی بودیم(سفر) وسط راه فهمیدیم که همسر و فرزندم رو جا گزاشتیم و فراموش کردیم .هر کار کردم که بتونم برگردم دنبالشون نمیشد.ماشین خراب شد و هیچ کس من رو نمیبرد که زن و بچمو پیدا کنم.مدتی در حال تلاش برای برگشتن پیش زن و بچم بودم تا بلاخره یک نفر راضی شد من رو ببره پیداشون کنم.تو راه همش چهره ناراحت دخترم جلو چشمم میومد که با اشفته حالی از خواب پریدم.دختر من ۴ماهه هست.تعبیر چیه لطفا کمک کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تغیرات - نزول برکت - گذشتن سختیها

  86. زهره محمودیزهره محمودیsays:

    بچه دار شدن دختر مجرد تو خواب تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گرفتاری و ناامیدی ، بی ابرویی و از دست دادن اعتبار است ( البته این فقط به جزییات خواب بستگی دارد و در موارد زیادی نیز نیکوست)

  87. نرگسنرگسsays:

    مادر من خواب میبینه که من 3،4 ساله شدم و گمم کرده . هر چقدر دنبال من میگرده پیدا نمیشم. میگه تو خواب هی فکر میکردم که اصلا شاید تورو به دنیا نیاورده باشم بعد میگفتم نه من به دنیا آوردم پس کجاس الان ! چند بار بیدار میشه میخوابه و همین خواب رو میبینه . آخرشم پیدام نمیکنه:| تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوشی‌های ناپایدار و زودگذر همراه با سختی‌ها و مشکلات

  88. ارزوارزوsays:

    سلام خواب دیدم بچه برادرم همراه نوه خالم که هر دو هم مادراشون طلاق گرفتن گم شدن بعد از گشتن جفتشون رو از یه کوزه سفالی بزرگ سبز رنگ کشیدیم بیرون من فکر میکردم بچه برادرم مرده ولی زنده بود ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که با قوت قلب و اراده ای قوی با مشکلات زندگی روبرو می‌شوید.

  89. زینبزینبsays:

    سلام، خواب دیدم یه مجلسی بودم مذهبی، پسر سه ساله ام رو بردم سرویس بهداشتی برگشتنی با من نیومد گفت خودم میام وقتی برگشتم با کلی استرس اطرافیان گفتند گم شده، با یه غریبه خواستیم بریم دنبالش دم در کوچه دیدم خودش اومد خیلی راه بود، ترس همراهش بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به اين معناست كه كارهاى دشوارى به عهده‌ى شما مى‌گذارند.

  90. مهدیه علی زادهمهدیه علی زادهsays:

    من در خواب دیدم که ماهی میگیرم اما یک پسر بچه بیرون آمد و با من حرف میزد این تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که خوشبخت و سعادتمند خواهید شد

  91. ندا خوشنودندا خوشنودsays:

    با سلام هفته قبل این خواب دوستم ، خودم خواب دیدم با یکی از دوستام که خیلی ساله ازش خبر ندارم حرف میزنیم ایشون به من میگن برو کنار من حامله ام به شکمم فشار نیاد وقتی من نگاه میکنم شکمش بسیار بزرگ و مکعبی داشت اصلا جالب نبود شرایط ظاهریش و منم در جا میگم صبر کن من کاملا برم کنار چون من چهار ماه باردارم به بچه من اسیب نرسه و امروزم هم خواب بالا رو دوستان برام تماس گرفتن و گفتن ممنون میشم پاسخ بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام فرزندم ، این خواب هشدار می‌دهد که در زندگی خود با ملاحظه و با توجه بیشتری فعالیت کنید.

  92. ElahehElahehsays:

    سلام وقت بخیر.بنده دانشجوی شهر دیگریم،ونامزددارم اما هنوز ازدواج نکرده ایم امروز قبل ازاذان ظهر خواب دیدم که بعد از مدت طولانی ای از جایی آمدم و از خانواده نامزدم سراغ فرزندم را میگیرم؛دختر شیرخواره ای را در اغوشم گذاشتند که خیلی زیبا بود و من از شدت دلتنگی دخترم را دربغل میفشردم و اشک میریختم.گوشه ای دخترم را گذاشتم اما ناگهان برگشتم و دیدم فرزندم نیست ناگهان درعالم خواب دیدم که به شهر و خانه خودمان برگشتم اشک میریختم و به مادرم میگفتم دخترم را جا گذاشته ام و میخواهم برگردم ... با گریه از مادرم میخواستم مرا برگردانند تا دخترم را بیاورم و ازخواب پریدم.لطفا پاسخ من را بدهید?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که مرتکب خطایی خواهید شد و شدیداً احساس پشیمانی خواهید کرد.

  93. ندانداsays:

    با سلام و عرض ادب اگر کسی خواب ببینه فردی با یه بچه کوچیک دنبال پدر و مادرش می گرده و دلالت بر گم شدن و مشکل دار بودن بچه هست که هیچ نسبتی هم بچه با شخص نداره تعبیرش چیه ؟ سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به کارهای سودمند و پرسودی دست خواهد زد.

  94. عادل حاتمیعادل حاتمیsays:

    من خواب دیدم که دختر بچه ای را در خیابان پیدا کردم و بعد از تلاش کردن و کمک خود دختر بچه خانواده اش را پیدا کردم ولی اونا چونکه شرایط مساعدی برای نگهداری بچه نداشتن از پذیرش فرزندشان خودداری کردن و بنده دختر بچه را نزد خودم نگهداشتم لطف بفرمایید تعبیر خوابم چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      غم و اندوه درون صلح و آرامش رخنه می‌کند.

  95. لیلا هنرلیلا هنرsays:

    درود من متأهل نیستم ولی در گیر مشکلاتی از جانب شخصی هستم که قرار بود باهاش ازدواج کنم دیشب خواب دیدم فرزند چند ماهه پسری دارم که بسیار زیبا و تپل هم بودهو ما در خانه ای بودیم که خانه زمان کودکی من است بچه ظاهرن درب منزل که باز بوده از منزل بیرون میره ، وقتی متوجه شدم سراسیمه دنبالش همه جا را گشتم تا خبر رسید که پیداش کردند اما توی استخر و شخصی با زنجیر کودک و به کف استخر بسته بوده و پسرم را از دست دادم. با سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که از بدخواهی و شرارت کسی عذاب خواهد کشید.

  96. مهرانه احمديمهرانه احمديsays:

    سلام، خواب ديدم پسرم رو در يه بازار شلوغ گم كردم، اوقدر با صداي بلند صداش كردم تا پيدا شد، همسرم هم با من بود ...تعبير اين خواب ؟؟؟البته اين خواب رو بارها ديدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که با مشکلات فراوانی روبرو خواهید شد

  97. مرضیهمرضیهsays:

    سلام در دو شب متوالی خواب دیدم خواب اولم یه استخر پر آب بود که اکثر فامیل تو استخر بودن پسر ۳ سال نیم خودم هم بود وخودم هم یکم رفتم تو اب بعد آمدم بیرون تا برم خودم خشک کنم وقتی برگشتم طرف استخر دیدم هیچکس تو آب نیست داد زدم کو ایلیا بعد احساس کردم نکن غرق شده پردیدم تو استخر کف آب دیدمش آوردمش بیرون انقد حالم بد بود که از خواب پریدم نفهمیدم زنده هست یا مرده فرداش دوباره خواب دیدم که پسرم گم شده کلی دنبالش گشتیم تو کل شهر بعد یادم امد که تو یه زمین ول کنار خونمون بود شوهرم تو تاریکی رفت اونجا پسرم پیدا کرد و کلی هم بهش چی گفت ولی حالش خوب بود فقط یکم ترسیده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قبل از رسیدن به اهدافتان باید مشکلات زیادی را فائق شوید

  98. لیدا اکبریلیدا اکبریsays:

    سلام من خواب دیدم پسرم گم شده و حسابی گریه کردم و به خدا التماس کردم تلفنی با صدای گرفته به دخترخاله ام گفتم بچه گم شده بعدش هم باز پریشان حال دنبال بچه میگشتم تا اینکه بچه خودش پیدا شد ازش پرسیدم کجا بودی بهم نشون داد لای رختخواب ها بوده با سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ب به شما هشدار می‌دهد که شروع به تغییراتی در زندگی خود کنید

  99. مهتاب تاجميريمهتاب تاجميريsays:

    سلام خسته نباشيد من خواب ديدم كه دائيم دخترش رو گم كرده و همه به خاطر اين موضوع گريه ميكنيم دوصورتي كه دايي من اصلا دختر نداره!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با شخص بزرگی و مقام داری دوست خواهی شد و از آن شخص به تو منفعتی می‌رسد

  100. پوریا غنیپوریا غنیsays:

    سلام من خواب دیدم که بچه ی پسر عمه ام گم شده همه دنبالش میگشتیم ولی هیچ کدوممون پیداش نکردیم تا اینکه خودش برمیگرده! با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر این است که احساس بسته شدن می کنید. شما تلاش می کنید که احساسات حقیقی تان را سرپوش گذارید

  101. ززsays:

    سلام. سه شبه خواب می بینم جاهایی که قبلا رفتم تغیر کردن ومن گم می شم و به مقصد نمی رسم. لطفا تعبیرش کنید ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر آن است که باید، اعتماد به نفس بیشترى در انجام کارها داشته باشید.

  102. نجمه شیرازینجمه شیرازیsays:

    سلام .من خواب دیدم پسر 13 سالم با پدرش رفتن قبرستان خیلی بزرگی بعد تو جمعیت پسرم رو دزدیدن یا گم شده. هر چی گشتم پیدا نمیکردم توی خواب خیلی راه رفتم که به یک بازار رسیدم واز همه میپرسید ولی هیچ کس جوابمو نمیداد.من تو خواب خیلی بیتاب بودم و گریه میکردم .از اداره پلیس زنگ زدن ولی همسرم خیلی خونسرد بود من همش نماز میخوند.لباس مشکی آماده کرده بودم.خیلی پریشان شدم لطفا تعبیرش رو بهم بگید . ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که ناخواسته به اوضاع بدی کشانده خواهید شد

  103. حسین افروزحسین افروزsays:

    سلام. بنده خواب دیدم که یکی از بچه های فامیل رو میخواستم ببرم پارک تو بین راه پدرش رو دید و دنبال اون رفت ولی بعدش پدرش رو دیدم که گفت پیش اون نرفته همه جا رو گشتم ولی بچه پیدا نشد تو خواب افراد اشنایی رو دیدم که ازشون سوال میکردم ولی اخر پیدا نشد..ممنون میشم کمک کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گم کردن بچه ی دیگران در این رویا نشان میدهد که در برابر مسئولیتی که به شما در اینده واگذار خواهند کرد کوتاهی میکنید

  104. فاطمهفاطمهsays:

    سلام مامانم خواب میبینه که من و گم کرده و همه وسایلش کیف و گوشی دست منه نمیتونه با من تماس بگیره کلی گریه میکنه بعد من و تو یه بیابون پیدا میکنه . ممنون میشم کمک کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گم شدن شما و گریه بخاطر این موضوع بیانگر این است که کاری را انجام خواهید داد که از طرف مادر با مخالفت رو به رو می شوید

  105. ناریننارینsays:

    من خواب دیدم که برادرم گم شده ما همه جا رو گشتیم و به پلیس هم گفتیم من هم ناراحت بودم و غصه می خوردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌کنند، که شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.

  106. نازی ترابینازی ترابیsays:

    سلام من خواب دیدم پسر برادرم که 4 سالشه گم شده و بعد از چند ساعت مامانش از خرید برمی‌گشت اون رو پیداکرد و آورد خونه.امروز برادرم داره خونه جدید می‌خره و بنام خانمش بزنه. خواب من ارتباطی با این خرید داره؟ ی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر ارتباطی با معامله کردن ایشان دارد ، گم شدن و پیدا شدن کودک 4 ساله برادرتان نشان میدهد مختصر هیجان و یا کلافگی برای ایشان روی خواهد داد

  107. شیما اسدیشیما اسدیsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم با دختر 19 سالم تو صحن امام رضا بودیم .که یک دفعه من دخترمو گم کردم و هرچی زنگ میزدم هم فایده نداشت و من خیلی ناراحت بودم و در آخر هم پیدا نشد. به نظرتون ربطی به قبولی دانشگاه دخترم داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر ارتباطی با تحصیلات ندارد اما گم شدن فرزندتان در یک فضای معنوی خبر از آرامش زیاد در زندگی آینده ی او میدهد

  108. آرزوآرزوsays:

    سلام شوهرم خواب دیده من سوار اتوبوس شدم منو گم کرده تعبیرش چیه ممنون میشم کمکم کنین

  109. سمانهسمانهsays:

    سلام وقتتون بخیر. نزدیک ظهر بود خواب دیدم خواهرم رو ک خیلی ام دوسش دارم تو یکی از صحنهای حرم امام رضا گمش کردم انقد گشتم پیداش نکردم و با گریه از خواب پریدم‌ تعبیرش چیه؟ اتفاقی واسه آبجیم نیفته؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شخصی به نزد یوسف پیامبر رسید و به ایشان گفتند خواب دیدم یکی از بستگانم را در اطراف قبر یکی از پیشوایان و بزرگان گم کردم تعبیرش چیست ؟ حضرت پاسخ داد شادمان باش که او از بلا و خطر دور میماند

  110. FattaneFattanesays:

    سلام،وقت بخیر دیشب خواب دیدم دختر برادرم که چهار سالشه گم شده بود و من در خانه شان دنبالش میگشتم ولی دیگران اصلا نگران نبودن و من حتی به بقیه بابت خیال آسوده شان پرخاش میکردم‌مخصوصا مادرم دوباره یکی دو ساعت بعد هم خواب دیدم کاپشنی برای خودم خریدم و تن دخترم کردم و برای خرید رفتیم من دو تکه لباس محرمی خریدم و دخترم رو نگاه کردم صورتش خیس‌عرق بود و پاک کردم،و بعدش همسرم گم شد،در حین گشتن سگ سیاه شکاری رو دیدم سر راهم ،اما به من توجهی نداشت ممنون میشم اگر کامل برام تعبیر کنید سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوب است و در این مورد قول آرامش و استراحت را میدهد

  111. م کم کsays:

    سلام من خواب دیدم که با خانواده ام برای تفریح به جایی رفته ایم. در آنجا ظاهراً یک سری آدم های ناباب و مزاحم بودند بنابراین ما سعی کردم از آنجا فرار کنیم ولی تعدادی بچه کوچک (دختر و پسر) بودند که باید نجاتشان می دادیم هر کدام از اعضای خانواده ام یکی از بچه ها را گرفت و برد (برای نجات). من هم یک پسر بچه کوچک را برداشتم و مقداری برایش چیپس و پفک خریدم تا به جایی خودم را برسانم که خانواده ام بودند. در راه به یک کبوتر خیلی بزرگ که داخل یک سوراخ توی دیوار بود رسیدم. زیر آن سوراخ یک گودال بود پر از پرنده های کوچک و من به همراه بچه که بغلم گرفته بودم (زیر چادرم و بین پفک ها بود) افتادیم توی گودال. اما دو مرد که ما را از گودال بیرون آوردند اما خنده هایی می کردند که فکر می کردم آدم های قابل اعتمادی نیستند. بعد از آن هر چه داخل چادرم و بین پفک ها را گشتم بچه را پیدا نکردم. احساس کردم بچه غیب شده چون گودال خیلی سطحی بود و بعید بود که بچه توی گودال باشد چون عمقی نداشت! ظاهراً بچه گم شد. لطفا تعبیر خوابم را بگویید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اتفاقی خواهد افتاد که منجر می شود دسته جمعی یا در میان یک جمع حالت آشفتگی بهتان دست دهد

  112. نازنیننازنینsays:

    سلام .من دیشب دو تا خواب رو با فاصله دیدم.خواب اولم راجع به پدر تازه فوت شدم بود.توی خواب میدیدم پدرم زنده است و من و مادرو برادرم مثله زمان زنده بودنشون اویشونو بردیم دکتر و دکترا براش تشخیص سرطان دادن و میدیدم که پدرم ناراحته و گریه میکنه و من مرتب دلداریش میدادم ومنم پا به پاش گریه میکردم و با نوازش و خواهش ازش میخواستم آروم باشه. خواب دومم راجع به پسرم و همسرم بود که من پسرمو به پدرش سپرده بودم توی جای تفریحی و گردشگری بودیم ظاهرا . وقتی بهش گفتم بچه کجاس اظهار بی اطلاعی کرد و من در حالیکه بخاطر شلوغی اونجا از وسط آبنمای(جوی ابی) که از وسط اون مکان میگذشت میدویدم و حالتی از گریه داشتم دیدم پسرمم در حالیکه لباس کامل زمستونی تنشه خیسه آبه و با پسرعمه اش داره میاد. و من انگار همه نگرانیام یه لحظه از بین رفت ولی عصبی بودم و میگفتم واسه چی رفتی کی خیست کرده ...و..میخواستم تعبیر خوابهام رو بدونم.با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رویای اول را می باید در مطلب مرتبط با خودش مطرح کنید اما دومی نیکوست و گریه یا بی تابی که به شما دست داده در واقعیت تبدیل به شادی و یا رد شدن موفقیت آمیز از نگرانی تعبیر می شود.

  113. مهدی عابدیمهدی عابدیsays:

    سلام، من خواب دیدم دختر خواهرم بردم بیرون توی باغ. ک کلا محیطش آشنا بود. بعد بچه خواهرم از پیشم رفت و منم متوجه اش نشدم. ولی بعدش دیگه هر جایی رو گشتم پیداش نکردم خواب بعد از اذان صبح بود میخوام تعبیر خوابم بدونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      باید بیشتر مراقب سلامتی تان باشید

  114. نیلوفرنیلوفرsays:

    خواب دیدم در خانه یکی از اقوام یک سگ پا کوتاه و چند تا گربه و یه پسربچه ۲ساله غریبه بود که من اول ب گربه ها غذا دادم بعد پسر بچه رو ک نمیدونستم کیه بغل کردم و با خودم بردم ب یه جای شلوغ همایش مانندی در خواب اون پسربچه رو خیلی دوس داشتم و از خودم جداش نمیکردم خیلی ناز و دوسداشتنی بود تا اینکه یه آقایی که مسئول اونجا بود و تقریبا مسن بهم گف خانوم بچه شماس منم گفتم نه پبداش کردم دنبال پدرومادرشم اونم گف شما بدین ب من بچه رو من پیدا میکنم منم بچه رو دادم اما تو دلم میگفتم نکنه پیداشون نکنه ولی بعد ب دلم افتاد که پیدا میکنه و خیالم راحت شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر از دلهره ها و یا نگرانی هایی می دهد که ممکن است برای مدتی کوتاه آرامشتان را برهم زنند

  115. خانم وجدیخانم وجدیsays:

    سلام خسته نباشید من در خواب دیدم که در خانه متروکه ای هستم و پسر بزرگم را گم کردم و مدام دنبالش میگردم و وقتی از خانه بیرون آمدم تعدادی گرگ دیدم که به گله ای حمله کرده بودند و چند سگ وحشی به طرف من می آمد و نتوانستم از خانه خارج شوم و در آخر پسرم آمد به طوری که یکی ار دستانش از حمله سگ زخمی و خونی بود تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با توجه به این که در ابتدا شاهد گم شدن فرزند و سپس موجوداتی درنده را دیده اید باید بیشتر از پیش مراقب کانون گرم خانواده تان باشید تا خدای ناکرده چشم زخم و زیانی به شما نرسد.

  116. SSsays:

    سلام خواب دیدم که دخترم۷سالشه درحالیکه الان ۱۷سالس و در مسافرت هستیم بچه درخواست کرده بره بیرون منم بهش گفتم باشه و رفت ولی برنگشت .شوهرم هم اصلا واسش مهم نبود و تو خواب خیلی داشتم گریه میکردم . تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فعلا برای مدتی دست به اقدامات بدون تحقیق و اندیشه نزنید

  117. بدون نامبدون نامsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم دختر سه سالم رو دزدیده بودن ازمن 180 تومن بول میخواستن واسه ازادیش وشوهرم این بول رونمیداد ومن همش گریه میکردم میشه بگین تعبیرش چیه؟ واگه تعبیرش بده من باید چیکارکنم که تعبیر نشه؟ لطفا زود جوابمو بدبد واقعا نگرانم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگران نباشید چرا که هیچوقت تعبیر نخواهد شد ، اتفاقا گریه کردن در این رویا خبر از امنیت و سلامتی برای فرزندی می دهد که ربوده شده

  118. نهالنهالsays:

    سلام من خواب دیدم تو تو حرم امام رضا هستم دختر ۵سالمو اونجا گم کردم هرچی همسرمو خادمای امام رضا دنبالش گشتن پیدا نکردن بعد مادرم نذر گفت که گوسفند قربونی میکنه برا یه نفر ولی اسم نداد.بعد دیدم دخترمو از پرورشگاه با لباس های کهنه هاوردن دادن بهم. تعبیرش چی میشه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، احتمال دارد برخی از مشکلاتتان در زندگی بیشتر شود ، اما جای نگرانی ندارد ، چرا که از آنها بخوبی رد می شوید

  119. ساراساراsays:

    سلام .من در خواب بعد از ظهر دیدم که دختر عمه ام بچه ی تازه به دنیا آمده اش رو گم کرده و تو دنیای واقعی بابای من که همیشه از دختر عمه ام تعریف میکنه اما تو خواب سرزنشش میکنه و در آخر دختر عمه ام بچه اش رو پیدا میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، دختر عمه تان اخیرا به مسائلی بی ارزش فکر میکنند که برای او هیچ منفعتی ندارد و فقط باعث اتلاف وقت ایشان می شود.

  120. BaharBaharsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم بچه یه خانمی که نمیشناسم دست من میمونه و منم میگردم دنبال مامان بچه که یکی بهم حمله میکنه منم فرار میکنم میرم تو یه مغازه ایی به نظرتون تعبیر چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، چون طرف مقابلتان زنی بیگانه بود ، بنابراین این رویا نمیتواند مفهومی بد داشته باشد و خیر است

  121. فاطمهفاطمهsays:

    سلام .خواب دیدم بچم رو گم کردم کلی دنبالش گشتم ولی پیدا نشد تا ۳سال بعد تویه خونه دیگمون پیداش کردم وقتی بچه پیدا شد سالم بودش وپدرم تو خواب گف نماز شکر بخون خواستم بدونم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوب است و نشان دهنده ی آن است که بدون آنکه خودتان بخواهید موارد شادمان کننده در مسیر زندگیتان قرار خواهد گرفت

  122. فرنازفرنازsays:

    سلام خواب دیدم که نوزادی به دنیا اوردم دختر بود بعد یه نفر اومد بچرو با پسر خودش عوض کرد و برد من فقط گریه میکردم و بچمو میخواستم...تعبیر رو که خوندم مرتبط با خوابی که دیدم نبود میشه بگید...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ،زندگی طولانی گاهی با برخی مشکلات را پیش رو خواهید داشت

  123. محمودیمحمودیsays:

    سلام.خواب دیدم که به مهمانی شلوغ و پرریخت و پاشی رفتیم و من کیف و پسر 3 ساله ام را کنار وسایلم گذاشتم و با خود م گفتم به کارهای مراسم مهمانی کمک کنم و شروع به کار کردم تا اینکه مهمانی تمام شد و متوجه شدم پسرمو گم کردم و گریه و زاری به دنبالش رفتم اتاقی که بچه ها خواب بودن سر زدم که پسرم نبود بطرفم کیفم رفتم که با چند متر فاصله پسرمو نشسته دیدم که دلم کباب شد خیلی گریه کرده بو د و از اظطراب انگشتهای دستش را میخورد طوری بود که انگار نصف وزنش کم شده لاغر شده بود .با تشکر از جواب تعبیر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، احتمال دارد بخاطر یک حادثه ی تقریبا معمولی در مورد خانواده تان احساس نگرانی کنید و یا به هم بریزید !

  124. Haniye gholamiHaniye gholamisays:

    سلام من خواب ديدم تو يه اتوبوسي هستيم بچه يكي اقوام گرفتم پيشم باشه ميرم پايين ميام بچه نيست متوجه نبودش نميشيم تاميريم ب مقصدميرسيم متوجه ميشيم كه نيست ناراحت ميشيم برميگرديم مكان قبلي پيداش ميكنيم خوش حال ميشيم اين تعبيرش چيه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تغییراتی در راه است که برای شما ایجاد هیجان و بیقراری می کند

  125. سایه موسوی حسینیسایه موسوی حسینیsays:

    سلام.من چند سال پیش خوابی دیدم که خیلی ذهنمو درگیر کرده و هر از گاهی بهش فکر میکنم...و اینکه من دختری ۳۲ ساله هستم و مجرد..... اما خوابم، لطفا تعبیرش کنید: من خواب دیدم توی یه محوطه باز که به نظر شب بود کلی صندلی چیده شده بود و تعدادی که همه خانم(دختر) بودند اونجا نشسته بودند....یکی از اطرافیان که خانم سید و مسن و البته مجرد(تا حالا ازدواج نکرده) هم هست به همراه خانمی سید و خیلی جدی از راه رسید که ظاهرا خیلی مهم بود اومدن و اون خانم سید جدی شروع کرد به یکی یکی ورانداز کردن دخترایی که نشسته بودند روی صندلی....اون خانم به دختر بغلی من که رسید یه نگاه بهش انداخت و ازش گذشت و اومد سراغ من...و دستشو گذاشت روی صورت من و منو ورانداز کرد و بعد به اون خانم سید مجرد که فامیلمون بود گفت من اینو انتخاب کردم و بعد یه روسری مشکی که حاشیه سبز داشت به من دادند...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اتفاقا نیکوست و بیان میکند فرصت های متعددی برای یکی از دوستان نزدیک شما ایجاد می شود که از یکی از آن ها به نحو احسنت استفاده میکند و خوشبخت می شود.

  126. امیرامیرsays:

    با سلام نزدیک صبح خواب دیدم دخترم که الان دو ماهشه گم شده ، خیلی ناراحت و گریان دعا میکردم و از حضرت یعقوب کمک میخواستم ممنون میشم تعبیر خواب بنده رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قبل از هر چیز به خدا توکل کن و با خلوص نیت از او حاجات خود را بخواه که به امید خدا مستجاب خواهد شد.

  127. زهرا ژابيززهرا ژابيزsays:

    خواب ديدم در يك منزل نا آشنايي هستم و شوهر خواهرم زنگ در منزل رو ميزنن و دارن دنبال پسرشون كه گم شدن ميگردن در خواب مرد غريبه اي كه همسرم نيستن صاحب آن خانه اند و به نوعي من با ديدن شوهر خواهرم احساس نجات يافتن بهم دست ميده تعبيرش چي ميتونه باشه اصلا تعبير داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به جای دلمشغولی های کاذب دست به تلاشی وسیع بزن تا به هدف خود برسی، زیرا که برای رسیدن به این نیت، خزانه ای از تلاش و همت لازم است.

  128. مریممریمsays:

    نزدیک صبح خواب دیدم که دخترم که تو خواب فکر می کنم خواهرم هست و دست من امانته، رفتیم جایی و بابت سهل انگاری من گم شده. حس می کنم تو یه شهر مذهبی مثل قم یا مشهد هستیم. شهر خیلی شلوغه و مسافرخونه ها اعلب پر هستند و هر طور فکر می کنم می بینم نمی تونم پیداش کنم. احساس عجز و ناتوانی بهم دست داده که نمی تونم پیداش کنم و احساس گناه و خطر که اگر اتفاقی براش بیافته خودم رو نمی بخشم. به خدا متوسل می شم و می گم خدایا کمکم کن. یه دفعه می بینم خواهرم (دخترم) جلوم وایساده. خیلی خوشحال می شم و به شدت به گریه می افتم و بغلش می کنم. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، الان زمان آرامش داشتن و صبور بودن است. به زودی دوباره عادی بودن زندگی را حس خواهید کرد.

  129. فاطمه چفاطمه چsays:

    سلام من خواب دیدم خواهرم زایمان کرده یدختر بعد اون بچه رو ی پسر بچه از خواهرم میدزده خیلی دنبالش میگردیم جایی ام که دنبالش میگردیم پر آبه آخرم من پیدا میکنم تو ی جا که دو تا جوجه ام پیشش بودن حتی دستم و نوک میزنن بعد که بچه رو بغل میکنم تو دستمم دستشویی میکنه ولی تحویل مادرش میدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، برای رفع مشکلات و سختی ها لازم است خوب فکر کرده و با تلاش و کوشش و توکل بر خداوند بر مسائل زندگی تان غلبه کنید.

  130. پریاپریاsays:

    سلام .خواب دیدم در مشهد خونه خریدیم خیلی بزرگ بود ی تخم مرغم شکستم و با آب قاطی کردم بعد خوابیدم ی دفعه دیدم بچه نیست به سرعت رفتم پایین انقدر گریه و زاری کردم و از اماما خواستم پیدا شه تا این که یکی از فامیلامون با چادر سفید من بچه دستش بود و بچه پیدا شد تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شما هدفی در ذهن دارید که برای رسیدن به آن باید تلاش کنید

  131. شایانشایانsays:

    مادرم خواب دیدن که به همراه من و دخترم در حرم امام رضا هستند . سعی میکردیم که از یکی از درهای شلوغ وارد حرم بشیم وقتی وارد شدیم در بین جمعیت دخترم را گم کردیم و هر چه گشتیم پیدا نشد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      عمری طولانی در انتظار شما خواهد بود.

  132. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم بچه22ماهه ام تو حرم امام رضا گم شدهرچی گشتم پیداش نکردم خیلی لحظات وحشتناکی بود بعدازخواب پریدم دیدم کنارم خوابیده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، زیانی به شما نخواهد رسید ، بطور کلی اتفاقات منفی در صحن مقدس امام رضا معنای بدی به دنبال ندارند.

  133. سيد رضاسيد رضاsays:

    سلام من خواب ديدم دختر ٦ ساله در خانه گم شد يگ جيغ زِد يا صداي بلند گفت بابا ديگه هر جا گفتم پيدا نشد اينقدر گيريه ميكردم كه از گيريه خودم از خواب بيدار شدم لطفا تعبير كنيد ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، فقط ممکن است در مورد ایشان (فرزند) در آینده کمی احساس نگرانی کنید و معنای بدی ندارد.

  134. حسین عباسیحسین عباسیsays:

    سلام من بچه رو بردم مدرسه بعد ساعت ۸ صبح که خوابیدم دیدم رفتیم تو بازار باپسرم در حال برگشت گمش کردم خیلی گریه کردم و از همه پرسیدم نمیدونستن اینقدر گریه میکردم نمیتونستم به طرف بگم پسر بچه ای گم کردم همون تو خواب جلوم ظاهر میشد و میگفتم پسرم کجایی شمارم و بگیر میگفت ۹۱۲ دیگه بقیش بلد نبود و از شدت گریه و خیس شدن چشمام بیدار شدم. لطفا تعبیرش رو واسم بیان کنید ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، در بعضی از مراحل زندگانی تان دوران سختی را پشت سر خواهید گذاشت

  135. بهارک هبّیبهارک هبّیsays:

    سلام، من چند شب پیش خواب دیدم بچهٔ کوچیکی باهام بود ولی بچه من نبود، یه مدتی باهام بود و با هم راه میرفتیم، ولی بعد جلوتر از من رفت گم شد و هر چی میگشتم پیداش نمیکردم ،این تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشانه‌ی وقوع بعضی از اتفاقات ناگوار است

  136. کاظم طاهریکاظم طاهریsays:

    نزدیکای صبح ( بعد اذان ) خواب دیدم پسر 6 ساله ام دمر روی ترک یک موتور پالس افتاده و موتوری او را می برد بعد کلی ناراحت شدم کوچه ای بود با چند خانه قدیمی درها را می زدیم ( من و همسرم و خواهرم ) ببینیم کسی می داند موتوری که بچه را برد کی بوده کسی دم در نمی آمد یک خانه خاص هم بود که انگاری مال خودمان بود و ما همش آنرا اشتباه می گرفتیم و بجای آنکه زنگ آنرا بزنیم زنگ بغلی ها را می زدیم بعد یکهو یکی گفت بچه که اینجاست پسرم انگاری زیر چیزی دراز کشیده باشد پیدا شد اما بطرز عجیبی مو های سرش نقره ای رنگ شده بود ( بچه ای که موتوری برد کاملا شبیه پسرم بود اما بچه ای که پیدا شد هر چند من قبول داشتم پسرم است اما موها و اسکلت بندی صورتش با پسرم فرق داشت ) در خواب گریه هم میکردم و داشتم جان میدادم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری بر عهده گرفته اید.

  137. فرشته تواهیفرشته تواهیsays:

    سلام. خواب دیدم تو یه جاده ای تنها قدم میزنم... بعد یه ماشینی که توش یه خانواده نشسته. از جلوم رد میشه بعد اونا یه بچه نوزادی که قنداق داشت روی صندوق عقب ماشین گذاشتن ..من دلم میسوزه نوزاد برمیدارم و با خودم میارم خونه... وبعدش تو فکر این هستم که دوباره بچه رو بهشون بدم ...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بیداری بر دوش خود احساس می کنید.

  138. لیا یارلیا یارsays:

    امروز صبح خواب دیدم توی مجلس شادی هستم از اونجا که بیرون اومدم سراع بچه ها مو گرفتم پسر بزرگم رو دیدم که از دوچرخه افتاد ازش. سراع پسر کوچکم رو گرفتم گفت گم کردمش انقدر دنبالش گشتم و گریه کردم به داداشم زنگ زدم که. بره پیش پلیس یک دفعه بچه مو توی جوب اب. دیدم که داره با اب میره و چشماش بازه. دنبالش رفتم تا دستم به بچه ام رسید پاشو گرفتم و از اب در اوردمش خدا رو شکر زنده بود از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت های جدیدی دارد که در زندگی بر دوش خود احساس می کنید.

  139. ______says:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم تو یک پاساژ بزرگ با خواهرمم. ۷ تا بچه کوچیک باهامون بودن نمیدونم اون بچه ها کی بودن. ولی باید مواظبشون بودیم . چند نفر دنبالشون بودن گم میشدن و ما باید باز دنبالشون میگشتیم . مطمئن نیستم ولی فکر کنم همه اون بچه ها پسر بودن .اخر همه اون ۷ بچه رو کنار هم جمع کردیم جلوشون یچیزی گزاشتم که جایی نرن میخواستیم ماشین بگیریم که برگردیم ممنون میشم تعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، مورد مهمی نیست و این رویا فقط بیان میکند در بعضی از وظایف یا مسئولیتهای تازه ای که به شما واگذار میکنند مراقب و یا محتاط باشید.

  140. مریم سالاریمریم سالاریsays:

    سلام ممنون از پاسختون دیشب خواب دیدم کنار ساحل دریا وایساده بودم. یه خانواده که یه پدر پیر داشتن در حال غرق شدن بود. بعد من تونستم دختر بچه ی کوچیک اون خانواده رو از آب بگیرم. انگار اون خانواده براشون اهمیت نداشت که دختر بچه شون مال من باشه. منم اون دختر بچه رو با خودم به خونه آوردم. منم اون بچه رو آوردم خونه و بهش غذا دادم و لباسهاس رو عوض کردم و یه کم نگران بودم خانوادش متوجه نشن بیان اون بچه رو از من بگیرن. یه چند نفری رو جمع کردم و بچه م رو بهشون نشون دادم و ازشون خواستم به کسی چیزی نکن. تو خواب پشیمون شده بودم چرا به این چند نفر هم گفتم. یکیشون به من گفت که این بچه برای یه مرد پیری هست که 5 تا زن داره و این بچه ی زن آخرشه که 3 تا بچه داره و یه زن پیره که قرار نیست بخوان دنبال بچه شون بگردن. اون بچه هم خیلی راضی بود که پیش منه. در ادامه ی اون خواب هم خواب میدیدم النگوهایی داشتم که مال خودم نبود اما دست من بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسئولیت هایی دارد که در زندگی بیداری بر دوش خود احساس می کنید و لازم است برای به نتیجه رسیدن این اهداف دست به ریسک های جدید بزنید.

  141. yekyeksays:

    سلام , من دختر مجردم, خواب دیدم توی حیاطم با مادرم, یه روزنه مستطیلی از وسط در باز بود, چشمای یه بچه نوزادو دیدم, در رو باز کردم دیدم اویزانه به در مادرم با یه همسایه گفتن به پلیس تحویلش بدیم, گرفتمش بغل خیلی دوستش داشتم انگار دختر بود, یکی گفت مادرش عمدا جاش گذاشته و بچه خودش تا درخانه شما اومده, اوردمش خانه و چون شب بود گفتم اطلاع میدم به پلیس ولی خودم نگهش میدارم تا وقتی مادرش پیدا شه, جاشو انداختم که بخوابونمش پیش خودم انگار بهش شیر میدادم ولی شیر نداشتم, براش شیربرنج درست کرده بودم رفتم داغش کنم بچه رو هم گذاشته بودم توی ماهیتابه ابو باز کردم بچه غیب شد وقتی فهمیدم که ماهیتابه رو گاز داغ شده بود ترسیدم سوخته باشه, اما انگار با باز شدن اب ناپدید شده بود, رفتم مکان یاب نگاه کردم پیداش کردم, که توی دریا رو نشون میداد و با باز شدن اب جاش عوض شد و نزدیک تر میشد. توی خواب میتونستم اسم همسرمو بزنم و بفهمم بچه رو بدست میارم یا نه. نمیدونم تعبیر داره یا نه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا فقط اشاره به برخی از احساسات ظریف شما دارد ، از برخی از صفات مثبتتان همچون مهربانی دلسوزی و در بعضی موارد زودرنجی صحبت می کند.

  142. هادی مخمدیانهادی مخمدیانsays:

    سلام وخسته نباشید من متاهلم وبچه نداریم همسرم خواب دیدتو ی شهر یکیم کنارش بود دفعه اول ی بچه گم شده پیدا میکنن میرسوننش دست خانوادش بعدش میچرخن ببین کی گم شده تا برسونون یکی آخریه اشتباه میدن به یک دزد البته آخرش پس میگیرنش میدن به خانوادش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به احساس سردردگمی فرد برای انتخاب یک هدف یا مسیر جدید در زندگی و پروژه هایی که در پیش دارد اشاره دارد که لازم است درباره ی این موضوع با دیگران مشورت کرده و به بیان نگرانی خود بپردازد .

  143. ریحانه صالحیریحانه صالحیsays:

    سلام.خواب دیدم با مادرم و پدر فوت شده م رفته بودیم دریا و انگار من پسرم رو سپرده بودم به مادرم دو روز یکی زنگ زد و خبر گم شدن پسرم تو دریا را بهم داد من سراسیمه از مادرم پرسیدم که چی شده پس مادرم گفت به من چه و انکار کرد و خیلی بی خیال. من شروع کردم گریه کردن و به مادرم بد و بیراه گفتن. خیلی نفرین کردم که چرا حواست نبوده.مگه من بچه را به تو نسپردم.مادرمم بی خیال و می خندید.یهو از پنجره نگاه کردم دیدم پسرم داره اون جلو رو اب ها بازی میکنه با چند نفر دیگه.یهو تا منو دید دوید به سمتم و خیلی گریه کردیم و بعلش کردم پیشونیش زخم بود.در طول خوابم اون خانمی که بهم زنگ زد و خبر گم شدن پسرم رو داد،یه حرفایی مرموز میزد انگار از اینده خبر داشت.گفت تا فردا شب هم نمیبینیش.و پیعام های مرموز دیگه از جانب افراد دیگه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا درباره ی ناراحتی های درونی خود با صراحت بیشتری صحبت کنید.

  144. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم همسایمون یه پسر بچه کوچک داده دست مامانم و گفته این پسره تو پارک گم شده من پسر بچه رو دایم اروم و بغل می کردم پسره هم بغلم رو دوست داشت ولی باز نا ارومی میکرد ببشتر بهم می چسبید من دایم به مامانم غر میزدم که چرا بچه رو از همسایه گرفتی برا ما دردسر میشه میگن ما بچه رو دزدیدیم باید بچه رو میداد پارک یا دست پلیس یا خودمون بریم به پلیس بگیم می گفت پلیس الان برامون دردسر میشه در آخر هم رفتیم پارک به زحمت پدر مادر نگران رو پیدا کردیم که از ما شاکی بودن من دنبال راهی بودم که پدر مادر بودن اینها مطمن بشم ولی پدر و مادرم اصلا اهمیت نمیدادن اخه مادر و پدره خیلی مسن بودن و بهشون نمیومد بچه شیری داشته باشند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به مسئولیت های جدیدی اشاره دارد که در زندگی بیداری بر دوش خود احساس می کنید.

  145. اکرم نوده ایاکرم نوده ایsays:

    سلام من خواب گوزن های نرودیدم که باهم میجنگیدن وادم هایی گوزن های زخمی رامیکشتندوگوشت ان رامیبردن. من چون پول کافی, نداشتم سعی داشتم گوزن مرده ایی رابگیرم. بعدازاین خواب دیدم فرزند ده ماهه ام گم شده ومن بچه دیگری که شبیه فرزندم بودرانگهداری میکردم اما بعدازمدتی فرزندم رادربیمارستانی پیداکردم اما اون و نمیشناختم ومطمئن نبودم فرزندم است

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که احساس ناامیدی، شما را از پیگیری اهداف و مسئولیت هایتان در زندگی بیداری باز دارد.

  146. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم پسر سه ساله ام رو توی یه سالن بزرگ مثل ورزشگاه گم کردم هر چی میگشتم نبود با فریاد و زاری بیدار شدم ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به علایق شخصی و اهداف قلبی خود توجه داشته باشید.

  147. NashenasNashenassays:

    سلام من مواب ديدم كه همسرم با پسرخالش و من و چند نفر ديگه تو يه پاساژ بوديم و ميگشتيم همسرم گفت پسرمون رو ميبره با خودش منم رفتم يه جا ديگه برگشتم همسرم پسرمون رو گم كرده بود و من خودم يه جاى ديگه بيرون ازون مكان پسرمو پيدا كردم كه دزديده بودنش و ازم پول خواستن منم طلاهامو فروختم و پسرمو پس گرفتم ولى توى خواب از شدت ناراحتى به قدرى گريه ميكردم كه با وحشت بيدار شدم پسرمم كنارم خوابيده بود دو بار تو خواب داد زد و اونم با ترس بيدار شد خيلى نگرانم واقعا.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا با صراحت بیشتری به بیان ناراحتی ها و احساسات درونی خود بپردازید.

  148. moeinmoeinsays:

    با سلام و خسته نباشید خواب دیدم وارد مکانی شدم که مادربزرگم و عمه ام در آنجا حضور داشتند. من با لبخند و خوشحالی به آنها سلام کردم. بعد فهمیدم دختر عمه ام گم شده. بغض زیادی کردم و از درون ناراحت بودم و در چشمانم اشک جمع شده بود و به عمه ام گفتم که واقعا دخترت گم شده؟ او هم گفت آره با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا با صراحت بیشتری درباره ی ناراحتی های درونی خود با دیگران صحبت کنید.

  149. مینا زالیمینا زالیsays:

    من خواب دیدم پسرعمه ی ۱۰ سالم گم شده توی پارکینگ بزرگ و همه گریه میکنیم و دنبالش میگردیم.بعد اینکه دیگه نا امید شده بودیم یهو پدربزرگم که ۷ ماه پیش فوت کردن پسرعممو اوردن و تو خواب ما میدونستیم ک فوت کردن و کلی بغلشون کردیم،تعبیرش چیه که مرده یکی ک گم شدرو بیاره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه در خواب، نشان دهنده ی ناراحتی درونی سرکوب شده ای است که از گذشته با شما مانده و لازم است درباره ی آن با دیگران صحبت کنید. برای این که دلیل حضور مرده را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به او، چه احساس، فکر یا ناراحتی ای را برای شما زنده می کند؟

  150. شاهینشاهینsays:

    با سلام خواب دیدم در حرم امام رضا پسر برادرشوهرم رو که همراه من وشوهرم بود گم کردیم و هر چه گشتیم پبدانشد من در خواب به شدت گریه میکردم و اظطراب داشتمو نذری که قبلا کرده بودم روهی تکرار میکردم برای پیدا شدن بچه و زمانی هم که این خواب رو دیدم ساعت ۹ صبح بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه در خواب اشاره به ناراحتی درونی سرکوب شده ای دارد که لازم است درباره ی آن با دیگران صحبت کنید.

  151. مریممریمsays:

    سلام. من خواب دیدم که فرزند دختر شیر خوار دارم و شیرم بسیار زیاد است طوریکه بچه نمیتوانم خوب شیر بخورد. بعد فرزندم را گم کردم و من و همسرم به گریه زیاد دنبال میگردیم ولی پیدا نکردیم. تعبیرش چیست؟ ممنونم پاسخ دهید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه در خواب اشاره به ناراحتی درونی سرکوب شده ای دارد که لازم است درباره ی آن با دیگران صحبت کنید.

  152. سهیلاسهیلاsays:

    با سلام من خواب دیدم با پسر بزرگم و دخترم به جایی میرویم در راه پسرم یک کالسکه میگیرد ما را سوار کند سوار شدن خیلی سخت بود اما من با موفقیت سوار شدم به طوری که همه مردانی که در کالسکه بودند تعجب کردند من و دخترم سوار شدیم اما بعد از چند لحظه احساس کردم دختر دومی هم همراه ما بوده که او کوچکتر از دخترم بود و او نتوانسته سوار شود در خواب خیلی ناراحت شدم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از همراه شدن با رسوم سنتی ای که می توانند شما را محدود کرده و از رسیدن به خواسته هایتان باز دارند خودداری کنید.

  153. MaryamMaryamsays:

    سلام خسته نباشید . من در خواب دیدم پدر و مادری بچشونو که حدودا یک سالش بود میدن به من برای چند دقیقه نگهش دارم که تو شلوغی بچه تو بغلم جابه جا شد و یه بچه دیگه تو بغلم بود و اونیکی دزدیده شده بود کلی گریه و بیتابی میکردم مادر و پدر بچه هم همینطور حتی بعد مدت کوتاهی بچه دومی هم بغلم نبود. ممنون میشم تعبیر این خوابو بگید باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از گرفتن تصمیمات احساسی و سرکوب ناراحتی های درونی خودداری کنید.

  154. سهیلا شادیسهیلا شادیsays:

    سلام من خواب دیدم در جنگلی هستیم به همراه خانوادم بعد یهو دیدیم دخترم نیست هر چه گشتم نبود و در خواب معلوم شد که اون رو ربودن و فقط گفشهاشو پای یه درخت پیدا کردم خیلی بی تاب بودم در حدی که نفس بند میومد توی خواب و مادر و خواهرم هم گریه میکردند زندایی دلداریم میداد و دختر داییم لالیی میخوند که یهو از خواب پریدم و بعد از اذان صبح بود البته من وسواس فکری در مورد همین موضوع هم دارم و فکر میکنم بهش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه در خواب نشان دهنده ی ناراحتی درونی سرکوب شده ای است که لازم است درباره ی آن با دیگران صحبت کنید.

  155. علی تقی نژادعلی تقی نژادsays:

    سلام. در خواب دیدم دخترم به مدرسه رفته و حتی در وسطای وقت مدرسه آمدم و او را دیدم ولی در هنگام تعطیلی مدرسه آنجا بودم و خبری از او نبود و به داخل مدرسه رفتم و داشتم پرس و جو میکردم و پریشان بودم که از خواب پریدم. ساعت خواب حدود ۴ صبح بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید مشکلات فعلی، شما را از پیگیری برنامه ها و مسئولیت های شخصی تان در زمینه های شغلی باز داشته یا ناامید کند.

  156. زهرهزهرهsays:

    سلام، خواب دیدم یکی از اقوام که آقا هست پسری داره(در وتقعلیت تازه ازدواج کرده و بچه ای نداره) و اون پسر گم شده، در واقع کارناوال عزاداری حسینی بود ولی نمیدونم چه روزی تاسوعا بوده یا عاشورا... بهرحال من و ایشون دنبالش گشتیم و پیداش کردیم و برگشتیم سمت خونه، تو راه خونه اشتباهی سر از یه باغ گردو درآوردیم که البته درخت تاک و میوه انگورم داشت، یکی از انگورارو کندیم ولی صاحب باغ که یه پیرمرد خیلی پیر بود رسید و ما دیگه رومون نشد از انگور بخوریم.. بعدش چیزی یادم نیس لطف میکنید اگه تعبیرشو برام بفرستید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به موقعیت ها و شرایط جدیدی دارد که به شما کمک می کند تا به کسب مهارت های جدید پرداخته و از این مهارت ها برای گسترش منافع شخصی خود در زندگی استفاده کنید.

  157. منمنsays:

    سلام من یه پسر کوچیک دوساله دارم چند دفه هست هم خودم هم مادرم و همسرم خاب دیدیم که گم شده و با ناراحتی داریم دنبالش میگردیم خاهشا تعبیرش رو بگید فکرم خیلی مشغوله

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید تردید ها و سردرگمی شما موجب از دست دادن فرصت هایی شود که می تواند به گسترش منافع مادی شما در زندگی کمک کند.

  158. Ghazal maherGhazal mahersays:

    سلام چند وقتي است كه يكبار من خواب ديدم دختر چهارساله ام را زمان پایان شدم از اسانسور گم میکنم، و بعد چند وقت بعد مادرم خواب دید که دخترم گم میشود و دیشب مادر شوهرم خواب دید دخترم گم میشود، خیلی احساسی بدی دارم لطفا منتظر تعبیرش هستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد. این خواب می تواند نشان دهنده ی تردید هایی باشد که در مسائل احساسی برای شما ایجاد شده و لازم است به شیوه ای منطقی با آن ها مقابله کنید.

  159. SorayaSorayasays:

    من اصلا بچه ندارم ولی خواب دیدم دختر بچه ام درو باز کرد اونجا حرم امام رضا بود رفتو نتونستم پیداش کنم همش دنبالش میگشتم صدای گریش میومد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به سردرگمی ها و تردید هایی دارد که برای تصمیم گیری های جدید در آستانه ی رو به رو شدن با آن ها هستید و برای گذر از این تردید ها لازم است تا به شیوه ای منطقی با مسائل رو به رو شوید.

  160. زهرا نژادثانیزهرا نژادثانیsays:

    سلام خسته نباشید مادرم در خواب دیدند که من را ربوده اند و خیلی پریشان هستند حال من در فضاهای مجازی خواندم تعبیر بدی داردمیشود شما تعبیرش را بگویید .توکل برخدا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب نشان دهنده ی مسائلی هستند که لازم است در زندگی بیداری به شکل منطقی با آن ها رو به رو شده و اجازه ندهید تداوم این افکار منفی، سلامت و آرامش روانی شما را مختل کنند.

  161. nilufarnilufarsays:

    با سلام دیشب مادرم خواب دیدن ک من بچه شدم وگمم کرده و ارزو میکنه منو ببینه ک بزرگ شدم .این خوابو چند باردیگه ام دیده

  162. AtenaAtenasays:

    سلام و خسته نباشید با تشکر از سایت خوبتون. ببخشید مادر من خواب میبینه که یکی از خواستگارام که خانواده باهاش مخالف بودن ولی من موافق منو میدزده ومادرم تو خواب کلی گریه میکنه تا اینکه من خودم برمیگردم و اظهار پشیمانی میکنم. تعبیرش چی میشه؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که با آرامش و تسلط بر خود با هر وضعیتی روبرو می‌شوید.

  163. شهرزادشهرزادsays:

    با سلام بنده خواب دیدم که پسر یک ساله و نیمه ام رو در طوفان گم کردم یعنی طوفانی آمد و فرزند منو با خودش برد. و هرچه گشتم پیداش نکردم. ولی قبل از اینکه شروع کنم به گشتن بر اثر همون طوفان چندتا بچه دیگه که لباس بچه منو به تن داشتن و دقیقا هم سن اون بودن وارد خونه من شدن یعنی طوفان اونا رو انداخت تو خونه ام ولی من همش دنبال بچه خودم بودم و انا رو نمی خواستم. اگر ممکنه راهنمایی کنید که تعبیرش چی میشه. خیلی نگرانم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در زندگی صبوری پیشه کنید. گاهی حسودان از راه نصیحت وارد می شوند اما در باطن قصد دشمنی و از راه به در کردن شما را دارند.

  164. عسلعسلsays:

    سلام شوهر خاله من خوابم میبینه که من گم شدم و دنبالم میگرده و هیچکی هم براش مهم نیست و فقط اون به دنبالم میگرده بعد از مدتی میفهمه که من با عموم بیرون بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که برای کسب لذت به کارهایی بیهوده دست خواهید زد.

  165. ارنیکاارنیکاsays:

    باسلام من دیشب دوتا خواب دیدم اول خواب دیدم رفتم خونه خاله ام بعد تو طویله چند تا خر خاکستری داره یکی اون الاغ خاکستری نر بود تا منو دید ب طرفم می اومد من از دست فرار کزدم رفتم تو اتاق ازترس ..دومین خوابم خواب دیدم با مادرم وخواهرم رفتم امامزاده ی پسر نوزاد کوچلو خیلی ناز طرف امامزاده بود انگار مادرش گذاشت رفت من پیداش کردم داشت اول گریه میکرد من برداشتمش بردمش پیش مادرم گفتم این پسر بچه داره گریه میکنه من اینجا پیداش کردم من کاسه شیری هم همراش بود شیرش بهش میدم بعد بچه برمیگرده به من میگه مامان من انقدر این بچه دوست داشتم تو خواب ..من فعلا مجردم تعبیرش چیه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شانه آن است که به کسب لذت‌های فرار و بیهوده گرایش دارید.

  166. فرشتهفرشتهsays:

    با سلام. خواب دیدم پسر بچه دوست خیلی قدیمی بابام(ک در واقعیت نداره) گم شده و خانواده ما هم داره دنبالش میگرده. پلیس گفته حساب پدر بچه و پدر منو مسدود کرده. من و پدرو مادرم در حال جستجو بودیم من بچه رو ک کت هم پوشیده بود تو کوچه ای پیدا کردم و بابام تایید کرد همون بچه س. صورت بچه هم یکم زخمی شده بود. تعبی. این چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حواستان به افراد فریبکار باشد.

  167. علي لقاييعلي لقاييsays:

    با سلام ديشب خواب ديدم دختر پنج سالم كه خيلي هم شيطونه رفته از خونه بيرون و گم شده من به همراه پسر عموم (الان به خاطر بدهي در زندان به سر ميبره)دنبال اين بچه ميگشتيم تمام طول شب تو همين زمان كه دنبال بچه ميگشتيم با يه سري ارازل هم درگير شديم از دستشون فرار ميكرديم از دو تا كوچه بالاتر ميرفتيم به طرف خونه كه اين ارازل كه سر كوچمونم نبيننمون كه تو اين كوچه دو تا ادم بودن كه هي مارو ميديدن فرار ميكردن اعصاب خورد ناراحت يه رد پيدا كردم كه رفته با يه خانمي با بچههاش بازي كني ديگه اعصاب خورد و داغون يه دفعه ديدم بچم كه تا حالا تنها تو كوچه نرفته داره كنار خيابون گريه ميكنه و تاكسي ميخاد بگيره كه پيداش كردم و بردمش خونه خيلي نگرانم لطفا پاسخ منو بدين

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر آن است که دست به کارهای خطرناک می‌زند.

  168. فاطمه صمدیفاطمه صمدیsays:

    خواب دیدم پسرم رو گم کرده بودم و خیلی گریه میکردم وناراحت بودم همش فکر میکردم دست ادمایی نیفتاده باشه که بچم رو اذیت کنن ولی یادم نیست اخرش پیداش کردم یا نه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب به معنای از دست دادن بخشی از مال و دارایی و روبه رو شدن با مشکلات است.

  169. اصغرمحمدیاصغرمحمدیsays:

    سلام..وعرض ادب وخسته نباشید..دقیقا بین ساعت۷و۸عصرجمعه مورخ۳۰فروردین۹۸امسال دوساعت بعد از ورود قمر به برج عقرب در مسیرروستایی جهت شناسایی مکانی رفته بودم با موتورسیکلت دو ترکه که موبایل ۱۴م تومانی افتاده وگم شده..دقیقا امروز دوشنبه ۹اردیبهشت ۲۳شعبان ساعت ۶/۳۰دقیقه صبح خواب دیدم با یه اکیپ دومی که دارم و یکی از این دوستان با خانواده بودن وما هم در محوطه ومنزل اینها(که تو روستا ساکنن جدا از روستایی که گوشیم گم شد) جهت عازم شدن برای شناسایی یه مکان با ارزش هستیم و ابزار و وسایل لازم رو جمع بندی میکنیم که حرکت کنیم که در این حین من از داخل کوله این آقا دستم بردم که وسایلی رو بزارم یا باز بینی کنم دیدم گوشیم داخل کوله هست و ظاهرا سالمه ولی کثیف و خاک مالی وکمی گل مالی شده که با شوق وتعجب وکمی با صدای بلند گفتم وا این گوشی منه پیدا شد پس تو کوله تو چیکار میکنه بعد ایشون گفتن احتمالا اون روز که داشتی سیستم میزدی وبارون میامد با عجله جمع کردیم و احتمالا یادت رفته مونده دست من و منم گذاشتم تو کوله و در این حین دو سه نفر از اعضای تیم قبلی که قبلا باهم بودیم در روز گمشدن گوشی واینا که تو روستانشسته بودن تو خونه ومن رفته بودم شناسایی تو این جمع ظاهر شدن و من با آب وتاب گفتم دیدی میگفتم استخاره کردم گوشیم پیدا میشه وهی تکرار میکردم که یه هو با تمیز کردن گوشی دیدیم این گوشی از وسط دو تیکه شده و شکسته وکاملا از بین رفته و دیگه اون شوق از بین رفته وناراحتی حاکم شد و در این حین از خواب بیدارم کردن..حالا واقعیتش بحث ارزش گوشی یه طرف و اطلاعات داخلیش هم یه طرف به نظرتون پیام وپیس درآمد این خواب یا رویا چی میتونه باشه اگه راهنمایی کنید منت گذاشتین..با تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلاتی در اینده برای شما ممکن بوده پیش بیاید که ختم به خیر شده و برطرف گردیده جای نگرانی نیست فقط ممکن است دچار گرفتاری جزئی شوید که قابل حل است

  170. آناآناsays:

    با سلام همسرم در خواب دیده پسرم در خارج از کشور گم شده است و بعد از زیر دست و پای جمعیت پیدایش میکند و در هنگام گم شدن هم مرا سرزنش میکرد که چرا مواظبش نبودم لطفا تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب به معنای از دست رفتن ارزشهای خوب و پیدا شدن مجدد آنهاست.

  171. مهنازمهنازsays:

    دیشب خواب دیدم دنبال چیزی میگردم ک ی بچه سر کوچه پیدا کردم ک همراهش ی کیف پر پول با ی انگشتر طلا بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای پیدا کردن یک شیوه و روشی جدید در زندگی است.

  172. عاطفه جاهدیعاطفه جاهدیsays:

    سلام چندی پیش خواب دیدم همش چند لحظه دخترم گمشده ولی وقتی پیداش کردم دیدم همه لباساشا با لباس کهنه عوض کردن. دیشب هم یکی از اقوام خواب دیده که دخترم گم شده. برام خیلی نگران کننده ست.ممنونم از پاسخگوییتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر تعهد شما به رابطه یا یک تلاش جدید است.

  173. niloofarniloofarsays:

    سلام من خواب دیدم برادرم که ده سالش هست گم شده و خاله هایم اومدن از پشت در بما خبر دادن منو مادرم خیلی گریه کردیم مامانم مطمئن بود که تو پارک گم شده چون رفت پارک و دیگه برنگشت همین ک من اومدم برم دنبالش برادرم با دوستاش زنگ درو خونه رو زدن و یه پیرمردی ک یکم برام اشنا بود پیششون بود برادرمو بوس کرد و داد دست من،خیلی آشفته و نگران شدم برادرم ۱۰ سالشه و میترسم زبونم لال گم بشه?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است ضرر و زیانی به شما برسد به خداوند توکل کنید

  174. الیالیsays:

    سلام من خواب دیدم بچه ام که نوزادبود وگم کردم وخیلی زاری ودادمیزدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام.موقعیت سختی در زندگی شما وجود دارد که دیرتر شاهد نتیجه آن خواهید بود. در مورد آینده خود و همه تصمیم هایی که باید بگیرید خوب فکر کنید.

  175. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم يه فروشگاه بزرگ وسایل آرایشی و از اونجا يه بابلیس گرون قیمت رو خیلی ارزون خریدم بعد اومدم بیرون دخترخالم که يه بچه هست رو گم کردم اما بعد از چند دقیقه از مغازه های اونجا پرسو جو کردم خودش پيداش شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام زیانی ممکن است ببینید

  176. زینب علی نژادزینب علی نژادsays:

    من تو خوابه بعدظهر دیدم با شوهرمو بچه ام که نوزاده درخواب به پارک رفتیم که یهو همسرم وفرزندم می افتن تو رودخونه منم دیگه ندیدمشون وانقدر گریه میکردم و جیغ میزدم که بچه ام رو میخوام یهو بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای سلامتی فرزند و همسرتان است.

  177. زینب مقدمزینب مقدمsays:

    با سلام مادر من خواب دیدن که ما در یک امام زاده هستیم و ایشون من رو گم کردن و پذرم ک چند ما هی هست فوت شدن هم اونجا حضور دارن مادرم خیلی دنبال من میگردن و منو پیدا نمیکنن به پدرم میگن بیا زنگ بزن ب گوشی زینب ببین کجاست ک من جواب نمیدهم بعد مادرم میان میبینن دوتا دختر نشستن یکیشون شبیه روسری من پوشیده ولی میرن جلو تا من نیستم و دوتا سگ جلوی پای اون دو دختر هستش مادرم میترسن برمیگردن تو امام زاده بعد میبینن ک پدرم نیست و خواهر بزرگم گریه میکنه ک میگه پدرم نیست . من برمیگردم مادرم ازمن میپرسه کجا بودی من میگم کنار رودخونه بودم درس میخوندم و مادرم از خواب بیدار میشن.میشه تعبیرشون بگین لطفا .ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شادی ناخواسته توام با اضطراب برایتان ایجادخواهدشدکه باعث مسرت شما خواهدبودوبرای پدرتان نیر برای شادی روحشان فاتحه قرائت کنید

  178. امیرحسین سعیدیانامیرحسین سعیدیانsays:

    سلام من خواب دیدم دختری ک دوسش دارم با مادر تو ماشین بودن من رفتم در عطاری یک چیزی بخرم برگشتم گمشون کردم و خیلی دنبالشون گشتم خیلی اما ندیدمشون ...بعد تو یک شهر عجیب غریب بودی مثل اینکه ایران نبود ...ممنون میشم تعبیرشو بهم بگین ...من مجردم هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای علاقه و محبتتان نسبت به آن شخص است و به معنای شروع روابط جدید است.

  179. فیونا ففیونا فsays:

    سلام خواب دیدم مادرم برای کسی تعریف میکنه که من در نوزادی کنار بندر رها یا گم شده بودم ولی کسی من رو پیدا میکنه و بهش برمیگردونه. هم مادرم و هم من توی خواب احساس غرور میکردیم که حتما خدا دوستم داشته. لطفاً تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است از صحبت و یا رفتار بعضی از نزدیکان خود متعجب و یا هیجان زده شوید.

  180. MaryammMaryammsays:

    سلام خواهرم خواب دیده یه مردی که هم محلشون هس پسرشو دزدیده بود البته با ماشین شوهر خواهرم ،اونا فکر کردن که دوباره برش میگردونه اما اون شخص اینکارو نکرده خواهش میکنم تعبیرش کنید خواهرم باردار و بخاطر این خواب افسرده شده یه دنیا ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا خبر از چشم زخم میدهد ، با نذر کردن صلوات براحتی این رویای منفی را باطل کنید و جای هیچ نگرانی هم نیست.

  181. امیرحسین سعیدیانامیرحسین سعیدیانsays:

    سلام من خواب دیدم .. قران دستم بود بعد قرانم نصفه بود ...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای کارهایی است که ناتمام باقی مانده اند.

  182. Hashemi FatimaHashemi Fatimasays:

    با سلام. بعد نماز صبح خو اب دیدم که من به همراه پدرم و مادرم داخل هواپیمایی هستیم در راه مکه. داخل هواپیما با فاصله یکی از دوستانم نشسته بود با شوهرش . من چندین بار رفتم تا با دوستم صحبت کنم ولی اون زیاد توجه نکرد بار اخرخواستم برم پدرم گفتند که اون دوستت اصلا نمیاد پیشت پس تو زیاد نرو. یه جایی توقف گردیم در مکه و من در فرودگاه بین دو سه طبقه گم شدم چند بار بالا و پایین رفتم و بعد هواپیما ما که اسمش مولر بود رو پیدا کردم. من نزدیک در ورودی جای نشستنم بود و خانمهای محجبه از کشورهای مختلف سوار میشدند. یه خانم‌محجبه از چین سوار شدند و کلی با هم روبوسی کردیم. و بعد من زیارت خواستم بدم کلی گریه کردم که خدا منو با همه کاستیهام برای زیارت خانه اش قبول کرده. بعد همون هواپیما منتظر ما بر ای برگشت نشسته بوده. بعدش من رفته بودم داخل یه خونه که دوستم دنبالم اومد که بیا بریم پیش سایر اعضای گروه . صدای صلوات شنیدم که گروه میفرستادند. بخاطر پیداشدن پدربزرگم بوده .انگار در گروه ما بودند و نمیدونم کی احتمالا یه مدت کوتاهی گم شده بودند که صدای صلوات شنیدم که پیدا شدند. پدربزرگم در واقع سالهاست فوت شدند. من یه مقدار غذا برداشتم از همون سالن تا بخوریم و یه مقدارش که خراب بود رو میخواستم بریزم دور که دوستم گفت نه همش خوبه دور نریز.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای رفع غم و اندوه از زندگیتان ووبرآورده شدن حاجات و خواسته هایتان است.

  183. موناموناsays:

    سلام طاعات و عبادات تون قبول،. مادر من بعد از نماز صبح خواب دیده تا منه 30 ساله شدم یه دختر بچه 9 ساله و توی عروسی یه خورده از من غافل میشه و من گم میشم هرچی خودش را میزنه و موهاش را میکنه و گریه زاری میکنه منو پیدا نمیکنه،. ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابشان به معنای ترس از دست دادن چیزی است که ذهنشان را مشغول کرده

  184. آرزآرزsays:

    سلام. من دو شب بعد از سحری و بعد از طلوع آفتاب دو خواب دیدم. یک شب خواب دیدم داریم با همسرم و دخترم داریم از زیر پلی رد می شیم که زلزله می شه. ما زیر یه ستون پناه می گیریم. زلزله می شه ولی ستون می ریزه و من هم خودم رو حائل کردم بهشون آسیبی نرسه. فرداش هم خواب دیدم پسرم رفته مدرسه ولی وقتی رفتم دنبالش نبود و خیلی هم دنبالش گشتم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیراتی است که در عالم بیداری روی ذهنتان تاثیر گذاشته

  185. ف.انصاریف.انصاریsays:

    سلام.من صبح ساعت ۹اینا خواب دیدم با همسرم داریم چنتا گلدون کوچیک کاکتوس برمیداریم یا میخریم.یه لحظه من غفلت کردم دیدم پسر ۳ساله م نیس.کلی داد و جیع میزنم‌و گریه میکنم..بعد چن دیقه توو یه کوچه صداشو میشنومم که صدام‌میزنه مامان با گریه و هی میوفته.چنتا بچه کوچیک هم اطرافشن.منم میدوئم و بغلش میکنم و گریه میکنم خیلی.میشه لطفا بگین تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا فقط شما را به نظم ؛ دقت و احتیاط بیشتر در امور فعلی زندگی تان دعوت می کند.

  186. DRDRsays:

    سلام من مامانم خواب دیده که من رو گم کرده تو خواب خیلی گریه کرد و خودش رو زد قبل از اذان صبح بیدارش کردم ذهنش جهت ازدواج من(دختر) درگیره تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب نشانه اتفاقاتی است که میتوانند باعث پریشانی خاطرتان شوند

  187. نصرالله پاپرینصرالله پاپریsays:

    سلام خواب دیدم که پسر برادرم نزد من بود ولی ان را گم کردم بهم ادرس دادن که خونه فلان کس بود انجا رفتم گفتن از خانه ما رفته و خونه فلانی اسن همین موقع از خواب بیدار شدم خواهشن تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار پریشانی شوید

  188. شهرزاد تقی زادهشهرزاد تقی زادهsays:

    سلام امروز صبح حوالی ۷ صبح خوابیدم و خواب دیدم همراه همسرم در یک مسیر جنگلی و سبز کنار جاده راه میریم و ناگهان بچه ی دوستمو که دختر دو ساله هست دیدم وسط جاده اینطرف اونطرف میره. خواستم بگیرمش که دیدم باباش داره میاد منم دنبالش نرفتم و به باباش گفتم کدوم ور رفت ولی چند دقیقه بعد متوجه شدیم بچه گم شده و هرچقدر دنبالش گشتیم نبود که نبود. با اینکه دوبار از خواب بیدار شدم وقتی دوباره خوابیدم دوباره این خواب ادامه پیدا کرد و من همش تو خواب گریه میکردم و خودمو سززنش میکردم که چرا اون لحظه اون بچه رو نگرفتم ک گم نشه. تعبیرش چیه؟میگن خواب بد میبینی صدقه بذار. به مامان بچه بگم و یا خواب مربوط به منه؟خیلی پریشون شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدیداست

  189. ساراساراsays:

    من خواب دیدم یه جشن بزرگه ومنم با خانوادم اونجام بعد یه نوزاد رو یه مادری بمن داد شیرخواره بود گفت براش نگه دارم تا بره وسایلاشو بیاره اما دیگه برنگشت هرچی گشتیم خانوادشو پیدا نکردیم مادرم مخالف نگه داشتن بچه بود ولی من میگفتم گناه داره نگهش داریم اصرار داشتم نگهش داریم بردیمش خونه چون اسم نداشت اسمشو گذاشتیم وانیا اون لحظه همه بهم گفتن معنی اسمش هدیه خداست الان هم نگاه کردم تو اینترنت همین بود?چطور ممکنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رویارویی با اتفاقات خوش است

  190. مینومینوsays:

    با سلام،بنده چندین سال است که فرزندم فوت شده دیشب در خواب دیدم که دست فرزندم را گرفته ام و از رودخانه ای رد شدیم بعد از آن در فضایی قرار گرفتیم که در آن مراسم عاشورا برگزار بود و من آنجا فرزندم را گم کرده ام و با گریه دنبالش میگشتم و قبل از اینکه پیداش کنم از شدت ناراحتی از خواب پریدم.میخواستم بدونم با توجه به اینکه 17 سال است فرزندم فوت شده تعبیر این خواب چیست?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و خبرهای خوب است

  191. ساراساراsays:

    سلام الان که دارم پیام میدم تازه از خواب بیدار شدم من دختر خانواده هستم و هنوز ازدواج نکردم. خواب دیدم که از خواب بیدار شدم خونه تاریک بود و مامانم تو حیاط رفتم بهش گفتم بچم کجاست کجا بردیش چیزی.نگفت چایی داغ ریختم رو دستش تا اعتراف کنه و گفت اونو داده به مغازه سر کوچه چون اونا بچه نداشتن و من حالم خوب نبوده بردنش پیش اون مغازه دار و همین تعبیرش چیه دارم دیونه میشم ??

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اخبار و اتفاقات خوشایند است

  192. علی طالبیعلی طالبیsays:

    سلام - خواب دیدم که با همسر و پسر یک و نیم ساله ام تو پاساژیم و میگردیم و پسرم دوچرخه سواری میکند و یدفعه پسرم از پاساژ بیرون میره با دوچرخه و ماهرچی دنبالش میگردیم پیداش نمیکنیم و تو جمعیت زیادی گرفتار شدیم و نمیتونیم پیداش کنیم و منم گریه میکنم جوری که گریه ام بند نمیاد و سپس همون جایی که بچه رو گم کردیم برمیگردیم و اونو با دوچرخه زیر یه تخت پیدا میکنیم که صاحب یکی از مغازه ها اونو اونجا قایم کرده و ما دوباره به راهمون ادامه میدیم بطوریکه من پشت سر پسر و همسرم‌راه میرم و پسرم میخواد بیاد پیش من بین من و همسرم‌ یدفعه میخواد بیافته تو سوراخی که داخلش فاضلابه ؛ خانومم میگیردش و نجاتش میده و در آخر خود‌ من تو چاه میافتم و تو مدفوع دست و پا میزدم ک بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام تصمیمات جدید است

  193. maryammaryamsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم بچه خواهرم خیلی شیطونه داشتم تو پاساژ راه میرفتم گم شد بعد همسایه مون پیدایش کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره است

  194. رقیه حسین زادهرقیه حسین زادهsays:

    سلام من یه پسر دو ساله دارم و لی تو خواب پسرم یه خواهر دوقلو شبیه خودش داشت خواب دیدم گمشون کردم.همسرم منو برد حموم وقتی دوش گرفتم اومدم دیدم بچه هارو همسرم پیدا کرده آورده.منم با دیدنشون با زانوهام افتادم زمین و بغلشون کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه خیر و برکت در زندگیتان است

  195. فاطمهفاطمهsays:

    با سلام خواب دیدم بچه کوچکی دارم و بچه ام گم شده و هر چه گشتم پیداش نکردم و خیلی گریه کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه عجول بودن در انجام کارهاست

  196. سمانهسمانهsays:

    سلام من خواب دیدم داخل کوچه خونمون چندتا بچه گم شدن و گریه میکردن و من دستشون گرفتم هریچه ای ب خونش میبردم و پدرمادرا اصن نمیفهمیدن ک بچشون نیست اصن خبرنداشتن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه عجول بودن در کارهاست

  197. فاطمه عباسیفاطمه عباسیsays:

    با سلام من خواب دیدم به شعردوست ک بچه دار نمیشه رفتم برای دیدنشون،بعد ۳بار بچه کوچیک تو محلشون گم شد و گریه زیاد میکردم تا هر بار می گشتم تو محلشان تا پیداش میکردیم بعد به پسر بزرگم گفتم دیگه بریم؟ شهر خودمون و دوستم خواهش کرد ک بمون پیشم با وجودیکه یه صبح تا ظهر بیشتر نبودم اما برگشتم ممنون میشم تا ببرمت بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام انشالله که خیر است و بزودی خبرهای خوبی به شما میرسد

  198. نغمهنغمهsays:

    سلام، دوبار خواب دیدم باراول خواب دیدم توی شهر دیگه هستیم و پسر۴سالونیمم میگه میرم خونه یا جایی یادم نیست، بعد از چند ساعت از رفتنش یادم میاد که اون اینجارو اصلا بلد نیست و حالا گم شده و به داداشم میگم پاشو بریم دنبالش و اون میگه نمیام و من خیلی ناراحت خواب دومم اینکه پسرم گم شده و هرچیییی دنبالش میگردم اصلا پیداش نمیکنم، هر خیابون و کوچه و حتی یجایی آب بود خیلی داد صداش میزنیم اما پیداش نمیکنیم انگار روز گذشته گم شده بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقاتی برایتان بیوفتد که دچار سرگردانی بشوید

  199. ShivaShivasays:

    سلام.مادری خواب دیده است دخترش در یک زمین صاف که انتهایی ندارد گم شده است و جاده ای هم هست و اینک مادر میدونه دختر کجاست ولی فک میکنه گم شده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابشان نشانه اتفاقاتی است که موجب ناراحتیشان میشود

  200. حامدددددحامدددددsays:

    سلام. خواب دیدم که بچه عموم که الان هم نوزاده گم شده و چند روز خبری ازش نیست تا این که بلخره پیدا شد و ما خوشحال شدیم تعبیرشو میگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید

  201. مریم حیدریمریم حیدریsays:

    سلام من خواب دیدم پسر دختر خاله ام را بردم پارک بازی کند اون پسر خیلی بازیگوش بود و میخندید و من هم حواسم نبود اون رو به حال خودش گذاشتم بازی کند و گفتم برمیگردم میبرمش که وقتی برگشم دیگه نبود یکدفعه به خودم آمدم و دیدم چه کار اشتباهی کردم و چطور این خطا را مرتکب شدم البته اون چهرش در خواب پسر دخترخالم نبود اسمش هم چیز دیگه ای بود ولی میدونستم که پسر دختر خالمه و میترسیدم جواب مامانشو چی بدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگربه وجود امدن سرگرمی های جدیداست

  202. اسد اسدیاسد اسدیsays:

    سلام من خواب دیدم تو بازار نجف راه میرفت یهو از پشت بچه ای چادرمو گرفت منهم فهمیدم گمشده ولی علاقه شدیدی به این بچه پیدا کردم بعد اون بچه را بردم تحویل پلیس دادم ونگاه اون بچه نسبت به من غمگین بود ومنهم خیلی ناراحت شدم چون دوست داشتم اون بچه را پیش خودم نگه دارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به روزهای خوب آینده اشاره دارد که برای بیننده خواب رخ می دهد.

  203. عاطفهعاطفهsays:

    سلام خواب من بعد از یک بار بیدار شدن و دوباره خوابیدن حدودا ساعت ۷ صبح اتفاق افتاد.خواب دیدم خاله من بچه دختر کوچیکشو ب من سپرده ک ب حمام ببرمش .ولی جایی ک میریم اول حمامه گویا خونه خالمه ولی یهو انگار حموم شد طبقه پایین خونمون اصلا دوشی نبود . همون موقع نامزدم پیداش میش ک میگ بریم بازار من بچرو ب اون میسپرم وقتی میریم بازار میپرسم بچه کو !؟ میگ همون جا تو حموم وقتی داشت بازی میکرد گذاشتمش .بلافاصله برگشتم اونجا ک بچه بود ولی نبود ولی هیچکس نمیدونس رفتم از خالم پرسیدم گفت دست من نیس ..یهو انگار خاله دیگرم(مادر بچه ن) بچه را در حالی ک تنها بوده از حمام پیدا کرده در خواب اشفتگی و ترسو نگرانی زیادی داشتم خدابخیر کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای بعد از اذان صبح تعبیری درست ندارد رویای پریشان است

  204. تینا نتینا نsays:

    سلام من خواب دیدم تویه روستایه مادر زادیمم و یکی از همسایه ها به من گف که اینجا یه دستگاهه که بچه هارو میخوره،منم نگران پسرم شدم و رفتم دنبالش ولی خبری ازش نبود مدام اسمشو صدا میزدم ولی خبری ازش نبود تا این که از یکی پرسیدم گف پسرتو نزدیک اون دسگاه دیدم منم با گریه رفتم دمه دستگاه که یه شلنگ بزرگ بود و بچه هارو میکشید داخل چاه بزرگ سیاه دیگه فک کردم پسرم مرده از حال رفتم ولی بیدار شدم گفتم میرم خودمو از پنجره میندازم پایین ولی پشت بوم که رفتم دیدم پسرم بایه نون سنگک صدام کرد و گف مامان چی کار میکنی رفتمو بغلش کردم گفتم کجا بودی منو نگران کردی گف مامان مگه نگفتی گشنته برات رفتم نون بخرم نصف نونم خورده بود تو راه و من فقط اشک شوق میریختم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشانه احتیاط برای جلوگیری از وقایع ناخرسند زندگی و اموراتی که در حیطه نفوذ و کنترل شما هستند، می‌باشد

  205. الهامالهامsays:

    سلام. من بعد از طلوع آفتاب خواب دیدم که مسافرت زیارتی بودیم.البته واقعا هفته پیش مشهد بودیم.صبح خیلی زود پسرم رو فرستادیم برای تهیه آش. بعد هر چی منتظرش شدیم نیومد و بعدش من خودمو جایی که مراسم دعا خوندن بود دیدم(بخاطر سفر زیارتی که بودیم) و همش به فکر پسرم بودم که برگشته یا نه وجرات نمی کردم از همسرم بپرسم که برگشته یا نه. تا اینکه از سفر برگشتیم بدون پسرم و همزمان با ما خانواده ام رو دیدم که از سفر کربلا بر می گردن و به اونها قضیه گم شدن پسرم رو گفتم و گریه می کردم و داد می زدم و اونها هم گریه کردند و ناراحت پسرم شدند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مسافرت رفتن است

  206. الالsays:

    سلام من مجردم خواب دیدم خونه ی ما ایستگاه قطار( مترو) بود، یه خانم چادری با پسر ۶ یا ۷ ساله اش از قطار پیاده شد و وقتی از خونمون با عجله بیرون رفت پسرش توی خونه ی ما جاموند، از طرفی دوست داشتم پسربچه رو پیش خودم نگه دارم و بهش شیر خودمو بدم و از طرف دیگه رفتم دنبال مادرش. این خواب رو بعد از ظهر به محض اینکه خوابیدم دیدم. ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بزودی مهمان به خانه تان بیاید

  207. زهرا کیانیزهرا کیانیsays:

    سلام. من خواب دیدم در حرم امام رضا پسرم گم کردم البته حرم با واقعیش فرق داشت خوتستم با پسرم سلفی بگیرم دیدم گم شد خیلی نگرانش شدم یک کم گشتم رفتم پشت بام دیدم با پسری یه کم کوچکتر از خودش داره دوچرخه بازی می کنه و سه تا از تی شرتاش کف زمین بود ماشینی از پشتش اومد هشدار دادم پسرم ماشین نزنه بهت. تعبیرش چی میتونه باشه؟ ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است بخاطر از دست دادن چیزی ناراحت و نگران شوید

  208. فرناز احمدیفرناز احمدیsays:

    سلام. مادرم خواب دیده ک من با 3 تا از دوستام ک نمیشناختشون رفتم پارک اولش مامانمم همراهم بود بعدش رفت. اما ما موندیم ولی وقتی اونا برگشتن من همراهشون نبودم و ازشون میپرسه من کجام اوناهم میگن نمیدونیم رفتیم بازی کردیم اونم جدا از ما بازی کرد، بعد مامانم نگران شده و جیغ و داد کرده. پسر خالمم اونجا بوده مامانم بهش میگه توروخدا بیا با ماشینت بریم دنبال فرناز دارم میمیرم از ترسو اینا بعد با ی ماشین داغون قرمز میخواستن بیان دنبالم بعد مامانم گفته این دیگه چ ماشینیه با این میخوای بریم دنبال فرناز؟ پسرخالمم گفته فقط همین هست دیگه بعد اومدن دنبالم بگردن تو همون پارکو بعد از چن تا از مادرا شنیدن بعضی از بچه هایی ک اومدن اونجا اب برددشون بعد گریه کرده و نمیدونم چی شده ک من پیدا شدم ی شالِ سبزم سرم بود. اها راستی توی مسیر اومدن دنبال من از بین کوهو درخت و دریا هم رد شدن. ببخسید اگه امکانش هست بگین تعبیرش چیه فکرمو مشغول کرده...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابشان نشانه تغیرات جدیدی در زندگی شماست

  209. نیلوفرنیلوفرsays:

    مادرم خواب دیده من ۴ یا ۵ سالمه و منو گم کرده و به شدت ناراحته و داره توی خیابونا دنبالم میگرده میشه تعبیرشو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائلی در زندگیشان موجب نگرانی شود

  210. عباسیعباسیsays:

    سلام دختر و مجرد هستم.و شخصی توی زندگیم هست که دوستش دارم.نزدیک به اذان صبح خواب دیدم که منزل ما مهمانی هست و همه خانواده هستن ‌. وسط مهمانی میفهمم دختر یکی از دوستانم گم شده درصورتی که اصلا اونا منزل ما نبودند.هرچه گشتیم پیداش نکردیم.بعد از چندین سال که دختر نوجوانی شد پیداش کردیم.دختر خوب و سرحالی بود اما انگار از چیزی ناراحت بود.اما ما باز دنبال کسیکه دزدیدش میگشتیم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در دورهمی شادی بخشی شرکت کنید که باعث مسرتتان خواهدبود

  211. صحبت قیامیصحبت قیامیsays:

    سلام ابتداخواب دوزنرادیدم برای کار به کارگاه من امدن با یکی از اونا که زیبابودونمیشناختم حرفه ای خودمانی زدم برای انجام کاراونارفتم بعد اون دیدم دختروپسرم گم شدن دخترم پیداشودولی خوشحال نبودم دنبال پسرم می گشتم ولی پیداش نکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای اشفته است

  212. مریممریمsays:

    سلام .من خواب دیدم باردار شدم بعد بچم به دنیا اومد خیلی خوشگل بود بعدش شیرش دادم .بچه جاریمم بود اون خیلی زشت بود تو خوابم .فرداش بچم گم شد خیلی گریه گردم و ناراحت بودم تو خواب تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است رزق و روزی در زندگیتان افزون شود

  213. عباسیعباسیsays:

    سلام.دیشب خوابی دیدم.که به یک مغازه رفتم و کفشی رو انتخاب کردم که سفید و سیاه بود و خیلی کشیده بود طوری که پامو خیلی کشیده تر از حالت لادی نشون میداد.اول به مغازه دار گفتم میبرم خونه اگه قبول کردم میام باهاتون حساب میکنم. رفتم خونه از کفش خوشم نیومد چند روزی پیشم بود یادم رفت بود که پسش بدم از موعد مقررش گذشته بود.به چند نفر نشون دادم گفتن قشنگه.بعد مجبور شدم برم و با مغازه دار حساب کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در انجام دادن کارهایتان با سر گردانی روبه روشوید

  214. shivabedshivabedsays:

    سلام من خواب دیدم با اقوام رفته بودیم واسه تفریح و یکی از اقوام دختر 1سالش رو دست من داد تا ببرمش در شهربازی.دختر بچه با این که یک سالش بود ولی خیلی چیزارو میفهمید و خیلی هم شجاع بود و وسیله بازی بزرگسالان رو انتخاب کرد وقتی سوارش کردم بهش گفتم من میرم تا جایی و برگردم وقتی برگشتم بچه نبود به تمام حراست شهربازی خبر دادیم اما هیچکس نتونست پیداش کنه کل فامیل دنبالش میگشتن و من از خستگی با ماشین شخصی ک بهش علاقه مندم و پدرم مخالف اون شخصه رفتیم دنبال بچه بگردیم.فامیل بچه رو پیدا کردند و وقتی به من ادرس دادن برم پیششون پدرم من و اون اقارو باهم دید ولی هیچی نگفت به ما.میشه تعبیرش رو برای من بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه بدشانسی است

  215. faransfaranssays:

    با سلام من ديشب خواب ديدم كه دختر ٥ ساله ام در يك خانه ي بزرگ كه خانواده م (پدر مادرم هم) اونجا بودن، وقتي صبح از خواب بيدار شدم نبود.خيلي جالب بود كه وقتي به پدرش هم زنگ زدم اصلا نگران نشد و وقتي اومد خونه گفت تا موقعي كه پدرمادرت اينجا هستن من كاري نميكنم.من از اونها خواستم كه برن از خونه مون و من تنهايي توي شهر به دنبالش راه افتادم.و به برادرم هم كه با ما زندگي ميكنه در واقعيت، در خواب زنگ زدم كه تو كجايي چرا كمكي نميكني گفت كه كليسا هستم پيش كشيش.و بعد در حال گريه و دنبال گشتن از خواب بيدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه از دست رفتن ارزش های خوب و اخلاقی است

  216. مریم مومنمریم مومنsays:

    سلام دیشب خواب دیدم که تو کرج هستم و منزل خاله ام شکل دیگریست درجایی که نمی شناختم دخترکوچکم با جمعیت خارج شد اول میدمش بعدناپدید شد من باشدت دویدم ولی پیداش نکردم پریشان شدم و گریه کردم به شوهرم گفتم همه دنبالش گشتیم رفتیم که به پلیس خبر بدیم تو این هیاهو شوهرم گفت میخادباجمع پسرانه بده بیرون شدم نمیاد منم باهاش دعواداشتم وقتی حیرون وگریون از گم شدن دخترم بودم تو تاریکی یهو پیداش کردم بغلش کردم خیلی خوشحال شدم نفس راحتی کشیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی در زندگی باعث سرگردانیتان شود

  217. حناحناsays:

    سلام مادر من یه روز قبل از تاسوعا خواب دیده ک من چهارساله شدم و تو کوچه منو گم میکنه در حالی که کفشای خواهرمو پوشیده بودم ک نو هم بودن و برام بزرگ بودن بعد از کلی گریه زاری مامانم نذر میکنه ک امام حسین بچه م پیداشه شیرینی میدم،بعدش منو میبینه ک دارم با بچه های دیگه بازی میکنم و پیدام میکنه،تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر شرایطی است که در ان قراردارید

  218. بابک بابکبابک بابکsays:

    سلام. مادر من خواب دیده که خاهرم که الان 32سالشه. و توی خواب حدود6ساله هست. در فاصله دور از خودش میبینه اما هرچی جستجو میکنه به دخترش نمیرسه و پیداش نمیکنه و یک نفر به مادرم میگه نگران نباش پیدا میشه. (خاهر من خارج از کشور هست و سه سال هست که مادرم رو از نزدیک ملاقات نکردند). لطفا تعبیر کنید. تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی دچار سرگردانی شوید

  219. نعمه حریمینعمه حریمیsays:

    من خواب دیدم پسرم و یه ماشین دزدید تومحرم بود رفتم دنبالش خوردم به دسته ها خ نگران بودم ازامام حسین خواستم از این خواب بیداربشم و بیدارشدم چه تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه پیدا شدن صفات و رفتارهای پسندیده است

  220. مریممریمsays:

    من خواب دیدم پسر 6ساله ام در نزدیکی های خانه از ماشین پیاده شد و گفت خودم می رم خونه تا بخواهم جلویش را بگیرم رفت ، من تلاش کردم با ماشین بروم اما راه بسته بود ماشین را رها کردم و پیاده از یک راه پرپیچ و خم با استرس گم شدنش دویدم و به خانه رسیدم اما پسرم نبود . در خانه گریه می کردم که جمعیتی زنگ خانه را زدند و پسرم را آوردند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر ارزش های اخلاقی که ممکن است خوب یا بد در زندگیتان هویدا شود

  221. سعید دامورسعید دامورsays:

    سلام من الان ۲ شبه که دارم خواب میبینم پسر ۸ سالم رو بچه دزدها میدزدند که ببرند هر دوبار هم موفق میشن و من به شدت ناراحتم و گریه میکنم . ولی بار اول یکی از دوستام که آشنا داشت پسرم رو پیدا میکنه ولی شب دوم خودم به توسط دوستم میگردم و پیداش میکنم که آدمهایی اونو دزدیده بودند که فقط بچه میدزدند احتمالا برای مقاصد گدایی و پیوند اعضاء و این چیزها ممنون میشم تعبیرش رو لطف کنید بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر پیدا شدن ارزش های ناپسند در زندگیتان باشد مراقب رفتار خود باشید

  222. مرتضی عامریمرتضی عامریsays:

    سلام. من خواب دیدم داشتم دم خیابان میرفتم یه بچه غریبه بود پاش بخورده زخم شده بود اومد پیش من گم شده بود بعد من دنبال خانواده اش می گشتم دم در مسجد ادرس زده بود بچه گم شده بیارید به ادرس بعد من به ادرس رفتم ولی پلاک رو هر چی گشتم پیدا نکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه از دست رفتن ارزشهای خوب اخلاقی است

  223. هديههديهsays:

    سلام ديشب خواب ديدم دارم با يه دختر بچه ي دو سه ساله بازي ميكنم بعد از پيش من رفت پيش مامانش. بعد مامانش بچه رو گم كرده بود در به در داشتن دنبالش ميگشتن. فك ميكرديم افتاده تو آب. مامانش يه عااالمه گريه ميكرد ما هم همه جا رو دنبالش گشتيم . يهو من رفتم اونجايي كه داشتم باهاش بازي ميكردم ديدم بچه هه رفته توي يه كمد مانند داره بازي ميكنه همونجايي كه پيش من بود. منم بچه رو بردم دادم به مامانش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی باعث نگرانی شما در زندگیتان شود

  224. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم یه جای شلوغ و تاریک بودیم بعد من به تنهایی خواستم روانه خانه شم که گم شدم و سر از حرم حضرت معصومه درآوردم! و اونجا خواهرام رو پیدا کردم و خوشحال شدم و خواستیم بریم زیارت که بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است قراردادهای مهم کاری در اینده برایتان مهیا شود

  225. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم تو کشور دیگری هستیم دخترم رو گم کردم از همه میپرسیدم کسی دیده یا نه خیلیییی گریه میکردم تا رسیدم به یه پیر مردی فارسی بلد بود و تسبیحه دستش بود بهم گف نیت کن و دست بزار رو دونه های تسببحه گذاشتم و بهم گف بچت فلان ادرس منم تا میتونستمدگریه میکردم و میرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بهتر است بیشتر مراقب اعمال و رفتارهایتان باشید

  226. ستارهستارهsays:

    سلام خواب دیدم دختر عموم که ۳ سالش هست گم شده و پیدا نشد و من در خواب خیلی غمگین بودم و گریه میکردم همه انگار دیگه قبول کرده بودن که گم شده و مرده . تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی دوستی و آشنائی باعث خوشبختی می شود فکر نکن همه چیز درداشتن مال دنیاست شما خوش باش و مهربان. خدا را چه دیدی شاید به ثروت هم رسیدی

  227. لیلا سیدیلیلا سیدیsays:

    سلام بابای بچه ها خواب دیده توی باغ بزرگی بودیم دخترو پسرم تو رودخانه بزرگی می افتند وآب اونارو میبره همسرم تو اب می افته دخترمو پیدا میکنه ولی پسرمو پیدا نمیکنه اینقد گریه و ناله میکنه و خدا خدا میکنه که از گریه زیاد از خواب بیدار میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از دست رفتن ضرر مالی و یا خسارت و دوباره شروع کردن کاری و از سر آغاز کردن نشانه ی این خواب است

  228. پگاه سلطانیپگاه سلطانیsays:

    سلام من خواب دیدم که با فامیل و آشنا رفته بودیم یک استری که به یه رودخانه بزرگی وصل بود شنا کنیم، و وقتی توی اب شیرجه زدیم دختر عمه‌ام دیگه بالا نیومد و گم شد، همه ناراحت شدن و خانوادش خیلی حالشون بد بود، فکر کردن دیگه مرده براش اعلامیه زدن و مراسم گرفتن. میخواستم ببینم تعبیرش چیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان اشاره به اتفاقات روزمره زندگی و عالم بیداری دارد

  229. فهيمهفهيمهsays:

    سلام، من مجردم و نزديك صبح خواب ديدم كه پسر بچه ي يكساله اي كه خانواده ش رو ميشناسم رو تنها ديدم و صداش كردم كه بابات اينجا بود، پس چرا الان تنهايي! بغلش كردم و دنبال باباش گشتم، هرچي گشتم پيداشون نكردم، اولش بچه توي بغلم خيلي راحت نبود ولي يهو منو تو بغلم خودش فشار داد، انگار كه حس امنيت كرده باشه، خيلي حس خوبي داشتم اون لحظه، در حدي كه گفتم چقدر بچه داشتن حس خوبيه كاش منم بچه داشتم. تعبيرش چي ميتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است زیانی در زندگی به شما برسد که باعث ناراحتی و اندوه شما در زندگی بشود

  230. TarannomTarannomsays:

    سلام خواهرم خواب دیدن پدرم یک فرزند دختر دیگه هم غیر از مادارن ک از خونه بیرون شده و هیچ خبری ازش نبوده ..من در شرف جواب دادن ب خواستگارم هستم.این دو بهم مربوطه و تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید که ارزشهای اخلاقی را زیر پا نگذارید

  231. لیلالیلاsays:

    باسلام،من بچه ندارم، درخواب دیدم یه بچه که مال خودم نبود و به من سپرده بودن،ولی بچه گم میشه،کلی دنبالش گشتم ولی بلاخره پیداش کردم، بردمش حموم،لباسای تمیز تنش کردم،جالبه بچه داشت کم کم رشد میکرد و سنش میرفت بالا !! یادم نمیاد که به مادرش تحویلش دادم یا نه، چه تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با مسائل واتفاقات ناراحتکننده و نگران کننده ای روبرو شوید

  232. یسنایسناsays:

    سلام من خواب دیدم با خانواده ام در یک بیابانی هستیم که یک زن به ما هشدار میدهد که قراراست با گرد باد شدیدی که دراینده میاد همه خونه ها و ماشینها و هرچی که هست ازبین میبره و ما باید پناه بگیریم در همین موقع دیدم دخترم گم شده خیلی گریه میکردم و بیتاب بودم که گفتن پیداش کردن و دیدمش.(اولین باره خواب گم شدن دخترمو میبینم)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است با اتفاقات غیر منتظره ای روبرو شوید که کمی ناراحتتان کند

  233. شیدا صادقپورشیدا صادقپورsays:

    خواب دیدم در محل عجیبی دختر خودم را گم کرده ام و نگران دنبالش میگردم ولی پیدا نمیکنم ..اخر سر او را پیش پدرش پیدا میکنم که دخترم در حال گریه و وضع نامناسبی است

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است اتفاقاتی موجب نگرانیتان شود

  234. فرشته برجیفرشته برجیsays:

    سلام. خواب دیدم داریم ی عده رو راهیه کربلا میکنیم برادرزادم ک سه سالشه گفت عمه کیک میخام تا من بخوام بلندشم گم شد دوباره پیداش کردم بردم مغازه ولی تو مغازه بازگمش کردم ولی مطمئن بودم اونجاس. شب بود توکوچه میدویدم و. صداش میکردم دگ پاهام جون نداشت راه بروم، خیلی ترسیده بودم، یعنی تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمال بروز مشکلاتی در مسائل مالی خانواده وجود دارد.

  235. رضوانیرضوانیsays:

    سلام چند شب پیش خواب دیدم دوتا از بچه هام گم شدن ی دختر و ی پسرحال خیلی بدی در خواب داشتم و خیلی تو خواب دنبالشون گشتم،اما پیدانشدن وبیدارشدم.امشب دوباره همان خواب را دیدم وبازهم باهمان حالت بد و گریه امابازهم پیدا نشدن و بیدار شدم خیلی نگران این خواب هستم میترسم بلایی سر بچه هام بیاد تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. احتمال اینکه از بعد مادی متضرر شوید وجود دارد.

  236. میثممیثمsays:

    سلام برادر گرامی دیشب خواب دیدم که زن و بچه ام گم کردم بعد از چند لحظه آنها را در شلوغی پیدا کردم و آمدند کنارم و شخصی آنجا نشسته بود که فکر میکردم برادر خانمم بود و من گفتم اگه شما مواظب بودید گم نمیشدند. و بعد از آن رفتم تو یه محله که عمو و زن عموم که خاله ام نیز هست رو دیدم که خالم یه لباس سبز مجلسی پوشیده بود و انگار به مهمانی میرفت. البته در عالم واقع ای خانمم قهرکرده و به خانه باباش رفته و به هر دری میزنم نمیاد نمیدانم چه کار کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویااز دست رفتن ارزش های خوب اخلاقی و پیدا شدن صفات و یا رفتار های زشت و ناپسند است

  237. علیعلیsays:

    سلام وخسته نباشید خدمت شما من دیشب خواب دیدم بچه خواهر اولم گم شد ولی پیداش کردم وبعدش بچه خواهر دومم گم شد ولی دیگه پیدا نشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن اونا از لحاظ اخلاقی در مسیر درستی نباشن

  238. الالsays:

    سلام خواب دیدم یه بچه ای گم شده و دارن از صبح دنبالش می گردن منم رفتم دنبال بچه و شب توی بازار بلورفروشا پیداش کردم و تحویل مادرش دادم. فکر کنم آخر خواب قیافه مادرو که دیدم یکی از خانوم هایی بود که به تازگی باهاش آشنا شدم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده صفات اخلاقی شما در زندگی است

  239. نازگلنازگلsays:

    سلام وقت شما بخیر لطفا تعبیر این خواب من را بگید خیلی استرس دارم .دیشب خواب دیدم خودم همراه شوهر وپسرم سوار یک پیکان مدل پایین بودیم واز کنار یک رودخانه ای که عده ای داشتند پرورش ماهی می دادند عبور می کردیم توی خواب به پسرم گفتم ببین این مدلی ماهی ها را پرورش میدند اون از ما شین پیاده شد یک مرتبه نزدیک یک بچه 5ساله شد وشروع کرد با یک دوچرخه کوچک تند تند پازدن من و شوهرم پیاده شدیم هرچه می دویدیم به اون نمی رسیدیم که کلا گمش کردیم درمسیری که می دویدیم یک عده مرد به سمت یک درخت کهنسال. ایستاده بودند وبرای حاجاتشون دعا میکردند گفتم ببین مردم به یک درخت متوسل شدند هرچی بین اونا را هم گشتیم پسرم را پیدا نکردم از بس توی خواب گریه کردم و خدا را قسم میدادم که بچه ام و به من برگردونه بعد هم با هق هق گریه می گفتم به خدا پیداش کنم کتکش میزنم درحالی که من تا به این ساعت یکبار هم دست روی فرزندم بلند نکردم تا این که با گریه و التماسی که به خدا می کردم بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ترس ها و نگرانی هایی در درون شما وجود دارد که یعی دارین با دعا حلش کنین اما شما در دعا کردن خود عقیده ی صادقانه ندارین و یا بهتر گفت باورتون کمی سست

  240. الهامالهامsays:

    سلام‌ ،من خواب دیدم برادرزاده ده ساله ام گم‌شده ،ولی زن داداشم عین خیالش نیست و انگار نه انگار ، ولی من بعد از یه مدتی نگران شدم و به زن داداشم گفتم چرار نگران نیستی ،گفت به من که میاد ،چیزی نبست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به احساسات و تربیت بچش کوتاهی می کنه

  241. فاطیفاطیsays:

    سلام .مامانم خواب دیده من ۵ یا ۶ ساله شدم و منو گم کرده .بعد تو خواب خعلی استرس و نگرانی کشیده به خاطر همین سه تا صلوات به امام زمان فرستاده تا من پیدا پیدا شم بعد پیدام کرده .میگه قبل از اینکه گم بشم تو دستم چند تا نخود بوده با یه سنجاق قفلی از جنس طلا که بعد پیدا شدنم اون سجاق قفلی طلا نبوده تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به مادرتان مهربان تر باشین و بیشتر بهش اهمیت بدین

  242. سمیرا پرتویسمیرا پرتویsays:

    من ساعت ۹تا ده صبح خواب دیدم توی پارکی نشستیم با دخترم ک یهو گم شد همه جارو گشتم دنبالش با دادو هوارو گریه به هرکی هم میگفتم میگفت ندیدیمش اومدم ک وسایلمو جمع کنم برم ک یهو دیدم تو کمد خوابش برده گفتم خدارو شکر پیداش کردم وگرنه شب بیدار میشد از ترس سکته میکرد تعبیرش چیه.توی خواب هی میگفتم اون اصلا جرات اینو نداره تنهای بره جای با هیچ کسم نمیره فقط میترسم با زندایش رفته باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      این رویا نشان دهنده ان است که باید مراقب باشید تا دچار صفات بد نگردید

  243. محمدمحمدsays:

    سلام قبل از اذان صبح خواب دیدم که با همسرم و فرزند۲۶ماهه ای که دارم در بازار هستیم و همسرم یکی‌ از دوستاش رو توی خیابون دید و مشغول صحبت شد و من اصلا اون شخص رو نمیشناختم که همسرم وقتی اومد پیشم دیدم بچم نیست و گم شده و هرچی به همسرم میگفتم بچه ام کجاس میگفت نمیدونم کنارم وایساده بود و من مات شده بودم و اینطرف و اونطرف میرفتم تا پیداش کنم و یهو یه دختر ۸-۹ساله رو دیدم که لباس سایز خودش و چهره و مدل لباسش شبیه دخترم بود و میگفتم یعنی این دختر من هست و توی این چند دقیقه این همه بزرگ شده و ناگهان یه درخت خیلی بزرگ یه سمت بود که رفتم اونجا رو بگردم ک پر از گربه بود و بعضی از گربه ها سعی میکردن بهم حمله کنن ولی من میترسوندمشون و فقط دنبال بچه ام بودم وهرچی میگشتم هنوز پیداش نکرده بودم ک از خواب پریدم.ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در جایی وارد میشین که افراد حیله گر و دورویی در آنجا قرار دارن و ممکن شما تحت تاثیر اونا قرار بگیرین و تغییر کنین ولی باید مراقب باشین

  244. کاربرکاربرsays:

    سلام متاهل هستم ولی بچه ندارم عصر خواب دیدم ی نوزاد دارم ک ب برادرم سپرده بودم مثل اینکه فراموش کرده باشم یدفعه یادم افتاد هر چی دنبالش گشتم و پرس و جو کردم نبود از زن برادرم پرسیدم گفت شوهرش رفته مسافرت و نمیدونه بچه چی شده تو خواب گریه میکردمو احساس میکردم بچه ام مرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حسرت مال دنیا و گذشته را نباید بخورید و باید تلاش خود را برای پیروزی بیشتر کنید

  245. سمیه نظام دوستسمیه نظام دوستsays:

    سلام .من دیشب خواب دیدم پسرم رو که یکساش هست گم کردم .عاشورا وتاسوعا بود و خیابونا شلوغ و خدارو قسم دادم به حضرت فاطمه و امام حسین و خیالی در خواب گریه کردم تا اینکه بعد از کلی گشتن خواهرم اونو پیدا کرد و من از خوشحالی زیاد باز هم گریه کردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام با توسل به اهل بیت انشاالله به مرادتون میرسین

  246. زینبزینبsays:

    سلام . پدرم خواب دیده که منو (من یه دختر ۱۷ ساله ام) گم کرده و توی یه موقعیت نابسمانان و جنگی بوده اونجا و کلی میگرده دنبالمو ناراحته ک منو گم کرده و بعدش پیدام میکنه . تعبیراین خواب چیه ؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنین در زندگیتون بیشتر مراقب کارهاتون و اینکه چی درست و چی غلط باشین تا باعث نگرانی خانوادتون نشین

  247. زینبزینبsays:

    خودم هم خواب دیدم که خانوادگی توی یه پارکی نشسته بودیم بعد انگار بغل اون پارکه مزارشهدا بود . ماملنم به من گفت یکی مرده وصیت کرده که خاکش کنن پیش شهدا برو به اون اقاهه ک مسئول اونجاست بگو که اماده باشن الان این جنازه رو میارن اینجا خاکش کنن . منم ب اون اقا گفتم و اون گفت باید یه نامه ای داشته باشن و من بی توجه به مخالفت اون اقا از اتاقش اومدم بیرون و بعد هم بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به قبور شهدا سر بزنین و براشون زیارت عاشورا بخونین همراه با نماز زیارت

  248. ندا توکلیندا توکلیsays:

    سلام خسته نباشید بابام خواب دیده من رفتم برای انجام کاری تو بازار بعد دیر کردم اینا فکرکردن من گم شدم کلی دنبالم گشتن اخرسر برگشتن دیدن من خودم برگشتم خونه.میشه تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های شغلی خوبی نصیبتان شود

  249. ج. شج. شsays:

    با سلام بنده خواب دیدم که پسر بچه کوچک خودم را گم کردم و به دنبال آن بود از ته دل مطمئن بودم پیدایش میکنم که برای نماز از خواب بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بین شما فاصله ی احساسی اتفاق می افته

  250. NarjesNarjessays:

    سلام من خواب دیدم ک تو ی مکانی هستیم ک تعدادی بچه وجود داره بعد همزمان ک ی خانمی شروع به صحبت میکنه من ب بچه ها لقمه میدم ،یهو نگاه میکنم میبینم یکی از بچه ها گم شده و هرچی میگردیم پیداش نمیکنیم یکی از دوستای همون بچه هم خیلی گریه کرد و قبل از این خواب،خواب دیدم برای تفریح به ی جای خیلی قشنگ و بلند رفته بودیم،و برادرم خودش رو از همون جای قشنگ و بلند و سرسبز پرت کرد توی دریا ولی دیگه پیداش نشد احساس میکنم دوتا خوابم با هم مرتبط هستند، تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب باشید رفتارهای زشت و نا پسند از شما سر نزند

  251. سهیلاسهیلاsays:

    سلام. دختر عموی من درواقعیت یک بچه داره‌. تو خواب دیدم ک توی خیابونی جایی هستیم ک خلوت و تاریک و ساکت بود. دخترعموم دو تا بچه داشت ک انگار من میخواستم ببرمشون جایی. ولی نمیدونم چی شد ک همون لحظه بچه ها گم شدن. منم هی به دخترعموم میگفتم همین الان اینجا بودن و من فکر میکردم تو هم باهاشون میای اگه میدونستم نمیای مراقبشون بودم. بعد انگار پیدا شدن بچه ها‌. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دغدغه های فکری داره که نمیدونه چجوری حلشون کنه

  252. هنگامههنگامهsays:

    سلام خواب دیدم یکی از خویشاوندان بچه اش را به مادرم سپرده است و مادرم آن بچه را گم کرده است . من آنقدر نگران بودم و دنبال بچه میگشتم و خیلی جاها را سرزدم ، اضطراب گم شدن بچه خیلی زیاد بود و خیلی گشتم و از همه میپرسیدم که شما پسربچه ای را ندیدید ، تا بالاخره من آن بچه گمشده را پیدا کردم و خیلی خوشحال شدم که بچه پیدا شده است .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شکستی براتون اتفاق می افته

  253. حسنحسنsays:

    سلام ، در طی چند روز در مورد پسرکوچکم سه خواب دیدم که اول در خواب دیدم که از بالکن افتاد و در خواب دوم دیدم گم شد و من دنبالش میگشتم و در خواب سوم دیدم که در یک آب کم عمق با خواهرش است و در حال دست و پا زدن است . ممنون از لطف و راهنمای و وقتی که در اختیار مان قرار میدهید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام حرز اما جواد همراهش کنین و صدقه بندازین

  254. فرامرزیفرامرزیsays:

    سلام من خواب دیدم دختر دوازده سالم گم شده من و شوهرم فکرمیکردیم تو فاضلاب افتاده همش اونجا دنبال میگشتیم ی بچه دیگه ای رو پیدا کردیم که پدرش اومد وگرفتش ولی دختر من پیدا نشد توی خواب خیلی گریه میکردم. لطفا راهنمایی کنین ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های خوبی در زندگی نصیبتان شود

  255. تتsays:

    سلام.من خواب دیدم که همراه یه زن جوان داشتم میرفتم وبهش گفتم بچهام گم شدند واون زن وارد یه اتاق تاریک مثل سوراخ سیاه شد وقتی بیرون امد بچهای من هم همراه اون از اون اتاق سیاه بیرون امدند وهمراه بچهای من چندین پرنده بالای سرشون پرواز میکردند وانگار بچهای من از پرندهای بالای سرسون که داشتند پرواز میکردند میترسبدند.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های زیارت برایتان ایجادشود و بیانگر ارزوهای شما در زندگی است

  256. زهرا میرزاییزهرا میرزاییsays:

    خواب دیدم از مردی که دوستش دارم، فرزندی دارم. اما من و همسرم با هم زندگی نمی‌کنیم. بچه را به کسی می‌سپارم و می‌روم. وقتی برمی‌گردم می‌بینم پدر بچه، بچه را برده است. به سختی پیدایش می‌کنم و می‌گویم بچه را به من پس بده و هر وقت بخواهی ببینیش می‌گذارم ولی تو نمی‌تونی بزرگش کنی. کلا تو خواب درگیر التماس و تمنا برا یپس گرفتن بچه بودم. تعبیرش چیه؟ ممنون میشم بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نسبت به نداشتن احساس مسولیت طرف مقابلتون رنجیده خاطر میشین و براتون مهم تعهد داشته باشه

  257. نیلونیلوsays:

    سلام من صبح ساعت هفت خواب دیدم رفتم یه جایی بعد که اومدم هرچی فکر کردم ماشینمو کجا پارک کردم و یادم نیومد توی همین حین بچه امو گم کردم پسره به چند نفر تو اون مکان که شک داشتم رفتم و کلی باهاشون دعوا کردم و فکر میکردم کسی که بچه امو دزدیده اونو کشته و دونفر انگار یه چیزایی میدونستن که توی بیداری دوستام هستن نمی‌خواستن به من چیزی بگن و در آخر ناامید با کلی گریه به فاطمه زهرا قسم دادم بچه امو بهم برگردونه من بدون اون میمیرم که بیدار شدم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباطتون رو با بچتون خوب کنید

  258. NarjesNarjessays:

    سلام وقتتون بخیر من مجردم خواب دیدم که دخترخالم‌ که عقده و چند وقت دیگه عروسیشه یه پسر نوزاد سفید و تپل اورده میده به من و میگه بچه امونه مراقبش باش انگار میتواست بره به کارهای عروسیش برسه منم بچه رو گرفتم داشتم باهاش بازی میکردم و میخندید کلی که نزدیک بود از عقب از صندلی ک روشم با بچه بیوفتیم که من خودم رو نگه داشتم نیوفتادیم تو همین خواب،کسی که دوسش دارم و از علاقه من اطلاعی نداره رو هم مدام میدیدم ولی اون حواسش ب من نبود... ممنون میشم جواب بدید برام مهمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده صفات زشت و ناپسندی است که ممکن است برایتان ایجاد دردسر کنند

  259. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام خسته نباشید . من 18 سالمه و مادرم خواب دیده انگار 4-5 ساله شدم رفتیم یه مهمونی توی باغ که مهمونی عمومه و من گم شدم و خیلی دنبالم میگردن و خاله م به مامانم میگه چرا حواست بهش نبود و مامانم میگه مگه بچه ست ؟ پس سال بعد چطوری میخواد بره دانشگاه شهر غریب؟!( انگار دوباره به نظرش بزرگ شده بودم بچه نبودم)بعد مادرم زنگ میزنه خونه داییم و متوجه میشه که من با اونا برگشتم موقع خداحافظی و خیالش راحت میشه تعبیرش چیه؟!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده موقعیت های شغلی خوبی در زندگیتان است که ممکن است برایتان در زندگی ایجادشود

  260. صباصباsays:

    سلام، دو تا خواب دیدم، خواب اول: باردار بودم اما درد زایمانم گرفت و به ناچار با کمک شوهرم قبل رسیدن اورژانس در خانه خودمان زایمان خیلی راحتی کردم، بعد یکدفعه همه فامیل نزدیک خوشحال کنارم بودند، نوزادم پسر بود و کاملا شبیه همسرم، فقط توی بغل خودم که میامد ارام میشد، توی خواب حس ارامش و خوشی زیادی داشتم(متاهل هستم اما فعلا بچه ندارم.) خواب ۲: همراه خواهرزادم‌ به خیابان رفته بودم، یه جایی که خبلی ازدحام بود بچه را هم گم کردم و هم فراموش کردم همراهم بوده، بعد یکدفعه یادم اومد و‌دنبالش گشتم، دیدم دوتا بچه زیر دست و پای شلوغیها از حال رفتن که یکیش خواهرزادم‌بود که ۴ سالشه، وقتی با ترس بغلش کردم‌ارام چشم هایش را باز کرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید بذارین آمادگی پیدا کنین و شرایط فراهم شه تا به دار شین

  261. GhazalGhazalsays:

    سلام من مادرم دیشب خواب دیدن که منو خواهرم کوچیک تر از الانمون شدیم بعد بردتمون یه پارکی که تاحالا نرفته بودیم در واقع اون پارکه براش ناشناس بوده بعد منو خواهرم رو تویه یک قسمت پارک میذاره و بهمون مگیه تکون نخورید تا من برگردم میره برامون از مغازه خوراکی میخره بعد وقتی برمیگرده ما نبودیم کل پارک رو حتی خیابون و کوچه پس کوچه ها رو دنبالمون میگشته که بعد با صدای گریه خودش از خواب بیدار میشه تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مسئله ای از گذشته براشون حل نشده و باید حلش کنن

  262. Pejman pejmanPejman pejmansays:

    سلام من خواب ديدم دختر ٥ ساله ام را در خواب گم كردم البته احساس كردم دزديده شده است بعد دو باره پيداش كردم وقتي بيدار شدم ساعت ٩ صبح بود تعبيرش چيست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به برطرف شدن نگرانی هاتون اشاره داره

  263. ParasteshParasteshsays:

    سلام خواب دیدم که ی بچه تو حرم پیدا کردم خیلیم بچه نازی بود تعبیر این خواب پیدا کردن بچه چیه اگه میشه لطف کنید بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به بزرگی نزدیک خواهیدشد

  264. رها شیخیرها شیخیsays:

    سلام خواب دیدم دخترم گم میشه خیلی نگرانش شدم بعد پیداش میکنم خیلی هم حالش خوب بود اگه میشه لطف کنید بگید تعبیرش چیه ؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سرگردانی شوید

  265. مهیا امینیمهیا امینیsays:

    سلام من فرزند ندارم و متاهل هستم دیشب خواب دیدم یه پسر تپل و ناز دارم و هرجا میرم بغلم هست بعد رفتیم به یک موزه که حمام قدیمی بوده و تبدیل به موزه کرده بودند بعد یه قسمتیش هنوز کاربری حمام رو داشت منم لباس هامو دراوردم و رفتم تو حمام دیدم همه مرد هستن یکی از مردها سرم داد که برو اینجا مردونه است بعد امدم بیرون لباس پوشیدم و دیدم بچه امو که گذاشته بودم روی صندلی نیست از کسایی که اونجا بودن پرسیدم بچه ی منو ندیدین گفتن یه خانمی که گداهست بچه های بی سرپرستو برمیداره منم رفتم به ادرس اون خونه و دیدم بچه ی من با دوتا بچه ی دیگه اونجاست به شوهرم زنگ زدم گفتم زنگ بزن۱۱۰ و بیاین اینجا هم بچه مون اینجاست هم کلی بچه ی دیگه بعد که بچمون رو گرفتیم رفتیم به یه مهمونی ومن دیگه بقیه ی خوابم یادم نیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید کمی بیشتر مراقب سخنان و روابط خود با اطرافیان خود باشید

  266. محمدمحمدsays:

    مادرم در خواب دید من را در امام زاده یا حرم گم میکنه و بعد دنبالم میگردن گریه و ناراحت هستن میان خونه با پدربزرگ و مادر بزرگم گفتن من رو ندیدن اون ها هم گریه کردن و گفتن نه و بعد میان خونه می بینن من خوابم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در اعتقادات و ایمانشون تزلزلی اتفاق می افتد باید مراقب باشن شما هم باید مراقب مسیر زندگیتون باشین

  267. محبوبهمحبوبهsays:

    سلام. تعبیر خوابم رو میخواستم. ممنونم. من خانمی هستم متاهل و فرزندی ندارم متاسفانه، دیشب خواب میدیدم یک پسر داشتم به اسم ایمان و همسرم در یک مراسم که مربوط به کارهای قشنگ بچه ها بود که خودمم حضور داشتم اون رو گم کرده بود و من خیلی گریه میکردم، و دیدم که بعد 20سال میگفتن پیداشده. ممنون میشم تعبیر خواب من رو بگید

  268. ححsays:

    سلام خواب دیدم برادرم که تازه ازدواج کرده و بچه هم نداره توی خوابم صاحب بچه دختر شده دخترش حدود دو سه سالش بود اومدن خونه مون بعد رو پشت بوم بازی میکرد مام بودیم یهو صدای دعوا از یه جایی تو یه خونه ای میومد یه عده آدم اومدن افتادن به جون هم دعوا میکردن یهو برادرزاده م گم شد مام همه ش دنبالش گشتیم تا اینکه پیداش کردیم تعبیرش چیه؟

  269. بارانبارانsays:

    سلام خواب دیدم برادرم که تازه ازدواج کرده و بچه هم نداره توی خوابم صاحب بچه دختر شده دخترش حدود دو سه سالش بود اومدن خونه مون بعد رو پشت بوم بازی میکرد مام بودیم یهو صدای دعوا از یه جایی تو یه خونه ای میومد یه عده آدم اومدن افتادن به جون هم دعوا میکردن یهو برادرزاده م گم شد مام همه ش دنبالش گشتیم تا اینکه پیداش کردیم تعبیرش چیه؟

  270. زهرا بانوزهرا بانوsays:

    من خواب دیدم چند کودک غریبه گم شده اند و من در مدرسه ام مادرم آن کودکان گمشده را میاورد و آنها مدام گریه میکنند اما من که به آنها محبت میکنم آنها میخندن و مرا در آغوش می گیرند آنها با محبت هیچکس جز من آرام نمی گرفتند تعبیر این خواب چیست؟

  271. علی رهبریعلی رهبریsays:

    سلام خواب دیدم در مراسم عزاداری امام حسین بودیم که میخواستم به مامانم کمک کنم از پله ها بالا بره که پسرم رو یه لحظه تو سیل جمعیت گم کردم تصمیم گرفتم برم پیش مداح جمعیت تا با بلندگو مداح پسرم رو پیدا کنم که قبل از رسیدن من به مداح یکی از تو جمعیت بهم میگه پسرت رو پیدا کردن ولی برای تنبیهت حالا بهت نمیدن بلکه ۳الی ۴روز دیگر بچه ات رو تحویلت میدن.من خیلی ناراحت و گریان پیش مداح میرم و التماس میکنم پسرم رو بده.لطفا بگید تعبیرش چی میشه.

  272. مریممریمsays:

    با سلام بین ساعت ۹ تا ۱۰ صبح خواب دیدم همراه همسر و پسر کوچکم بیرون بودیم جایی مثل بازار بود. انگار همسرم با چند نفر به جایی رفتن و دوباره برگشتن بعد همسرم گفت چرا برای ناهار فلان چیز که یادم رفته برایم سفارش ندادی من با حالت کمی ناراحت از همسرم رفتم برایش سفارش دهم پسرم رو جلوی در یه مسجد به برادرم سپردم تا مراقبش باشد وقتی برگشتم دیدم پسرم نیست و برادرم گفت وارد مسجد شده با نگرانی و اندوه فراوان و فکر کنم گریه و فریاد به دنبالش رفتم و از مامور مسجد سوال کردم که مسجد در دیگری دارد و او پاسخ مثبت داد مسجد خیلی بزرگی بود تا یه در دیگر رفتم و نتوانستم پیدایش کنم با ناراحتی تمام به داخل مسجد برگشتم تا باز جستجو کنم که یکی گفت بیا اینجاست رفتم و پیدایش کردم البته در جایی که مثل حیاط بود نه جایی که فرش باشد. لطفا تعبیرش رو بهم بگین سپاس فراوان

  273. مریممریمsays:

    با سلام بین ساعت ۹ تا ۱۰ صبح خواب دیدم همراه همسر و پسر کوچکم بیرون بودیم جایی مثل بازار بود. انگار همسرم با چند نفر به جایی رفتن و دوباره برگشتن بعد همسرم گفت چرا برای ناهار فلان چیز که یادم رفته برایم سفارش ندادی من با حالت کمی ناراحت از همسرم رفتم برایش سفارش دهم پسرم رو جلوی در یه مسجد به برادرم سپردم تا مراقبش باشد وقتی برگشتم دیدم پسرم نیست و برادرم گفت وارد مسجد شده با نگرانی و اندوه فراوان و فکر کنم گریه و فریاد به دنبالش رفتم و از مامور مسجد سوال کردم که مسجد در دیگری دارد و او پاسخ مثبت داد مسجد خیلی بزرگی بود تا یه در دیگر رفتم و نتوانستم پیدایش کنم با ناراحتی تمام به داخل مسجد برگشتم تا باز جستجو کنم که یکی گفت بیا اینجاست رفتم و پیدایش کردم البته در جایی که مثل حیاط بود نه جایی که فرش باشد. لطفا تعبیرش رو بهم بگین سپاس فراوان

  274. ریحانه بانوریحانه بانوsays:

    من خواب دیدم خواهرم که تازه عروسی کرده بچه دار شده و یه بچه سفید و خیلی خیلی خوشگل داره تعبیرش چیه!؟

  275. ریحانه بانوریحانه بانوsays:

    من خواب دیدم خواهرم که تازه عروسی کرده بچه دار شده و یه بچه سفید و خیلی خیلی خوشگل داره تعبیرش چیه!؟

  276. یکییکیsays:

    من دیشب خواب دیدم که بچه یکی از کسانی که خیلی دوستش دارم گم شده (در دنیای واقعی ازدواج کرده ولی بچه نداره) و خیلی آشفته بود و من دلداریش میدادم

  277. AaaaaAaaaasays:

    سلام من 23سالمه مادرم خواب دیده بودن ک من گم شدم و زنعموم و عموم خیلی خوشحال از این قضیه بعد زن همسایمونم خواب دیده بوده ک من گم شدم و زن ی فامیلامون کاملا عریان بوده و میخاسته منو بغل کنه ولی نرفتم و اخرش مادرم با گریه میاد و منو پبدا میکنه میخاستم ببینم تعبیر این خوابها چی هستش دقیقا فردای این خوابها من کلیه درد گرفتم

  278. فریبافریباsays:

    سلام و وقت بخیر من خواب دیدم پسرم با دوستاش رفته پارک و اونهرفتن خونه و پسرم گم شده.انگار گروهی دزدیده بودنش و من از پیدا کردنش ناامید شدم و خودم رو مقصر میدونستم از ناراحتی و گریه در حال مرگ بودم تعبیرش چیه لطفا. التماس دعا

  279. سروسروsays:

    سلام وقت بخیر طاعات قبول.دیشب خواب دیدم از جلوی یه مهد کودک دارم رد میشم بعد یه پسر بچه گم شده بود مادرش داد و هوار میکرد و پلیس اومده بود میگفتن دزدیدن بچه رو.صاحاب مهد کودک خانمی بود که در عالم واقعیت ارایشگر منه و اصلا مهد کودک یا بچه کوچیک نداره!!! یهو دیدم دوتا مرد میگن بچه رو ببریم پس بدیم دردسر میشه انگار دزدها بودن..میشه لطفا برام تعبیرش کنید.اجرتون با خدا

  280. ا صا صsays:

    سلام. من بعد از اذان صبح خواب دیدم که پسر 3 ساله ام رو بردم بیمارستان برای پیگیری. وقتی رو برمیگردونم می بینم نیست. همه جای بیمارستان رو میگردم. از همه هم کمک میخوام، اما براشون مهم نیست. بعضی ها هم بهم می خندن و من هم از نگرانی دیگه نمیدونم چی کار کنم. بالاخره پسرم رو روی برگهای تل انبار شده توی باغ بیمارستان، جلوی اون ساختمونی که توش کار داشتیم پیدا میکنم. نکته اینجاست که من فقط 1 دختر 3 ساله دارم و نه پسر. بیمارستان هم توی یک کشور دیگه بود. میشه بگین تعبیرش چیه لطفا؟ ممنون.

  281. فاطیفاطیsays:

    سلام خسته نباشید مامانم خواب دید من ۴،۵ساله ام لباس سفیدی تن من کرد و ی تور سفیدی زد تو سرم و فرستادم برم خونه بابابزرگم پیش بچه ها بعد خودش میره خونه بابابزرگم هرچی میگه دخترم کجاس همه میگن نیومد بعد هی صدام میزد و اومد خونه ب بابام گفت و افتاد همونجا عمم دنبالش راه افتاد هی میگف ابرو بچرو نبر پیدا میشه بعد چند دقه من میام داحل ب مامانم میگم سلام مامان من اومدم بعد دیگه سن الانمم مامانم همونطور بیحال ک افتاده قربون صدقم میره نگام میکنه میبینه لباسم سیاهه (میگه فک کردم بردن بلا اوردن سرت)بعد دستامو میگیره میگه پس لباس یفیدت کجاس بعدم بیدار میشه توروحدا سریع تعبیرو بگید🥺🥺🥺

  282. ملیحهملیحهsays:

    سلام من خواب دیدم برادرزاده م که دختره و یکساله شه اومده خونمون اما دست من بود که یهو دیدم گم شده و هر چی با نگرانی کل محله رو دنبالش گشتم نبود. داخل خونه هم خیلی گشتم با نگرانی دیدم توپش هست اما خودش نیست. خیلی ناراحت بودم داشت گریه م می‌گرفت ساعت 6 صبح این خوابو دیدم. ضمن اینکه داخل همین خواب قبل اینکه داخل همین خواب قبل دیدن گم شدن برادرزاده م دیدم قرآن دستمه و میدونستم چون روز جمعه س یکی از محله مون قراره بمیره. تعبیرش خیلی بده؟ من نگرانم.

  283. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم که بچه دختر خاله ام گم شده و دختر خاله ام بهم پیام داد که دخترش گم شده . بعد من صبح بدون اینکه به کسی چیزی بگم رفتم کلانتری و با چنتا مامور رفتیم دنبال بچه . مامورا سر بعضی از ادما رو میزدن . انگار اون ادما جنایتکار بودن ..و بعد یه بارگی دخترخاله ام بهم پیام داد گفت بچه ام پیدا شده و خانواده شوهرم میخواستن اونو ازم دور کنن . تعبیرش چی میشه؟

  284. ارازارازsays:

    من خواب دیدم که بچه ام گم شده و من نمیتوانستم داد بزنم که بگویم گم شده ولی بعد از مدتی بچه ام توسط خاله اش پیدا شد

  285. حسن زادهحسن زادهsays:

    من مادرم خواب دیده نوه اش گم شده با صدای جیغ مادر بچه بلند شد بودتعبیر چی

  286. ماریماریsays:

    سلام دختر و پسری دارم .خواب دیدم از یک کوچه تنگ گذر میکردیم با جاری ام .و فرزندانم با یه دختر دعوایم میشود .و وقتی از ان کوچه امدم بیرون .صدای پسرم را شنیدم ک صدایم میزد .برگشتم داخل کوچه پسرم اما نبود فقط یک در بود .ک به خانه ای قدیمی باز میشد .انگار پسرکی ک انسان نبود او را انجا زندانی کرده .نگران بیدار شدم و دوباره انگار بقیه خواب را دیدم .ک کودکی رنجیده خاطر فرزندم را زندانی کرده من به دنبال او میروم ولی باترس با ان کودک دوست میشوم .ودلش را به دست میاورم

  287. الهه فلاحالهه فلاحsays:

    سلام .خواب دیدم ک پسرمو بردن کلاس های قرانی .وقتی ک میخواستیم بیایم خونه تو همون دارالقران تو شلوغی ها گمش کردم هرچی گشتم پیدا نشد.بعد خبر دادن ک قسمتی از موهاش و چشماش رو پیدان کردن.خیلی جیغ و فریاد کردم.ک از خواب بیدارشدم دیدم صبح شده

  288. مهتاب قدرتيمهتاب قدرتيsays:

    با سلام، من بين ساعت ٨ تا ١٠ صبح خواب ديدم پسرم تنها از خونه بيرون ميره ولي من توي خواب خيلي نگران نبودم بعد با همسرم توي ايستگاه هاي اتوبوس با اتوبوس دنبالش ميگشتيم تا اينكه تو يه ايستگاه بزرگ پيداش كرديم همسرم خيلي ريلكس بود ولي من بيشتر نگران بودم وقتي ديدمش گفتم از راننده بخوايم اتوبوس و نگه داره و چون خارج از كشور هستيم چون ايستگاه و ترك كرده بوديم اينجا به هيچ عنوان وسط راه كسيو پياده نميكنن همسرم گفت باز نميكنه ولي من از راننده خواستمو اونم باز كرد دويدم سمت پسرم قبلش يه پيرمرد دزد و ديدم كه اولش فك كردم پسرم و داره اذيت ميكنه ولي بعد ديدم بغلش يه نوزاده كه دزديده بود و داشت آزار ميداد اونو كه رد كردم ديدم پسرم بغل يه مرد خنده روئه چينيه كه پسر خودشم بغلش بود و پسرم خوشحال بود و ميخنديد پريدم بغلش كردم و حسابي گريه كردم لطفا بهم بگيد تعبير اين خواب چيه؟

  289. علی دهقانیعلی دهقانیsays:

    سلام خواب دیدم به روستای همجواررفتیم یکی ازدوستانم فرزندمرابرده واوراگم کرده خیلی دنبالش گشتیم ولی پیدانشد بعدازسه روزدرحالی که دنبال بچه میگشتیم فرزندمان راپیداکردیم تعبیرخواب من چی هستش خیلی نگرانم ممنون

  290. مریممریمsays:

    سلام و صبح بخیر،من خواب دیدم برف و کولاک شده بود توی کوهستان بودیم،پسرم گفت مامان میخوام با دوستام بازی کنم ،منم تا چند دقیقه کنارش بودم حواسم بهش بود یهو ازش غافل شدم و دیگه ندیدمش،ناله کنان و گریه کنان هی میگفتم وای وای مامان،همش دنبالش میگشتم و بقیه هم توی پیدا کردنش داشتن کمکم میکردن وبعد وسط خواب بیدار شدم،تعبیرش چیه؟

  291. مهشیدمهشیدsays:

    باسلام و احترام ممنون ازینکه جواب میدید من دیشب خواب دیدم توی قبرستون روستای پدریم هستم.قبرستون همین شکلی بود اما بقیه روستا فرق داشت.کلا مس رفتن به روستا و حتی خود روستا فرق داشت اهالی روستا هم اکثرا مرده های دنیای واقعی بودن بجز خودمومامانوبابام جای خیلی خوش آب و هوایی بود.خونه هاش گلی بود بعد داشتیم با پدرومادرم از یک مسیر سرسبز با علفای سبز که روشون شبنم نشسته بود میرفتیم تا دوباره بریم قبرستون و بعدش سوار ماشین شیم برگردیم که من متوجه یه پسربچه کوچولو شدم که گم شده.بچه خیلی شیطون و نازی بود داشت کنار رودخونه آب بازی میکرد بعدش مامانم گفت حتما خانوادش فکرمیکنن فلانی بچشونو کشته(همه از یه نفر که خیلی قوی بود میترسیدن) بعد منم بچه رو بردم دادم مامانوباباش که از غصه رو پله نشسته بودن و داشتن گریه میکردن.وقتی بچشونو دیدن خیلی خوشحال شدنو دعام میکردن من ن بچه و ن پدرومادرشو میشناختم ولی خونه اونا خونه پدربزرگم بود که الان خیلی داغون شده ولی توی خوابم صحیح و سالم بود میشه بگید تعبیرش چی میشه؟

  292. رضا حاج محمدیرضا حاج محمدیsays:

    سلام من مدتی هست که مادرم خیلی خواب میبینه که من بچه ام و منو گم کرده تو خوابش هیچ وقت منو پیدا نکرده و من همیشه وقتی جیغ میکشه بیدارش میکنم

  293. sin*sarsin*sarsays:

    سلام من خواب دیدم با پدر و مادرم در پارک هستیم و یک بچه ای ک فک کنم پسر بود با اسکیت داشت میرفت ک یهو عقبس اومد کنار من افتاد من بلندش کردم و بغلش کردم تا گریه نکنه و ی مردی ک سوار پراید شده بود اومد خودشو زد ب لال بودن و با اشاره گفت اون بچه رو بده به من یا اون بچه برا منه پسر بچه رو گزاشتم پایین ولی اومد پشتم قائم شد دست پسر بچه رو گرفتم و نزاشتم اون مرد بچه رو ازم بگیره یهو مرده به حرف اومد ینی فقط خودشو زده بود ب لال بودن یهو ب حرف اومد ک اون بچه رو بده به من اون بچه اومد جلو با اشاره گفت منو نده بهش منم تا تمام تلاشمو کردم تا اون مرد بچه رو ازم نگیره و نتونست بگیره میشه تعبیرشو بگین

  294. ارزوارزوsays:

    سلام من يه دختر مجردم ،ديشب دم اذان صبح خواب ديدم خدا به من و نامزدم يه دختر داده كه خيلي زيباعه اما نامزدم ةه توي خواب همسرم بود بهش بي توجهي ميكنه و همش يا جا ميذارتش يا محل نميده. منم مجبور ميشم با خودش ببرمش سر كارم سر كارگاه ساختماني . توي سر كار يه مشكلي بود كه بايد زير يه ماشين الاتي مي رفتم كمك كسي، منم رفتم ، اما بچه گم شد ، ترسيدم نكنه زير اون له شده باشه ، تمام خوابم داشتم دنبال اون ميگشتم و گريه ميكردم ، يه زني هم اونجا بود هي مي اومد به اين مشكلم ميخنديد . اشاره كنم كه من چند شب پيشش خواب ديده بودم يه سيمرغ بهم يه بچه داده كه باز هم بچه ي من و نامزدم بود. ممنون ميشم تعبيرشو بگين بهم

  295. ییsays:

    سلام خواب دیدم پسر در ی منطقه تفریحی گم کردم و هر چی گشتم پیدا نشد کسیم ب فریادام محل نمیداد تعبیرش چیه

  296. ensiensisays:

    با سلام من دختر مجردی هستم ۲۱ ساله خواب دیدم شخصی بهم تلفن کرده ک بچه منو پیدا کرده و من فرداش برم از ترمینال بچه رو بدارم من یادم میره پس فرداش میشه باخودم میگم وای من نرفتم دنبال بچه ام و کلی استرس میگیرم ب اون خط مرده زنگ میزنم میگ این خط قابل برقراری تماس نیستو مال آژانسه با استرسونگرانی از خواب پامیشم واقعا انگار دنبال بچه ام بودم بااینکه بچه نداشتم اصن

  297. معینمعینsays:

    سلام خواب دیدم با دخترم اطراف خونه پدرم داشتم میگشتم واسه تعمیر ماشین . در حال برگشت دخترم رفت پشت یک ماشین و غیب شد بقیه میگفتن اینجاست ولی نبود

  298. نجمهنجمهsays:

    سلام من خواب دیدم گربه ام روکه خیلی دوست دارم اعضای خوانواده پرتش کردن ومن بعد از کلی گشتن توی دشت و سبزه زار وسوار شدن در مینی بوس و دیدن گربه ا های زیادی رو همون سبزه زار ها که پیداکردم ولی شبه ویا خود گربه من نبوده و بعد از کلی گشتن و گربه دیدن بلخره گربه ی خودم که خیلی دوستش دارم پیدا کردم و دوهفته بعد از خوابم گربه ام رو پرت کردن و ال ان دنبالش میگردم نمیدونم تعبیرخوابم چه بوده اگه خواب دیده بودم که گربه مو گم کردم اینش که تعبیر شدولی حالا آیا اونش هم تعبیر میشه که بعد از کلی گشتن دوباره پیداش کردم.

  299. محمدرضا عالمیانمحمدرضا عالمیانsays:

    سلام... من یه خواب دیدم که خیلیی پیچیده است و موارد زیادی داره داشتم توی خیابون قدم میزدم که یهو یه بچه ای که همراه مادرش بود یه چیز از مغازه اسباب بازی سریع برمیداره و فرار میکنه مادره میگرده دنبالش من که دیده بودم بچه از کدوم طرف رفت رفتم دنبالش هر پی رفتم بچه رو پیدا نکردم ولی امید داشتم که پیدا میشه باسه همین وقتی پدر مادرم اومدن دنبالم(من17 سالمه) وقتی برگشتم خونه همه رو بسیج میکردم میگفتم تا اونجارو گشتم نمیتونه دور شده باشه و یه جورایی نمیدونم چرا ولی خیلی نگران اون بچه بودم و میخواستم برگردم اون مغازه و پول اسباب بازی که اون بچه دزدیده بود رو حساب کنم یه چیز عجیب دیگه که من اصلاً قیافه اون بچه رو یادم نمیاد.راسنی به نکته آخر وقتی خانواده من من رو داشتن برمیگردوندن من عموی خودم رو که ازش خوشم نمیاد رو دیدم که سوار یه ماشین خیلی گرون بود جلوی ما ترمز کرد و به من لبخند میزد به نظر شما تعبیرش چیه؟

  300. حسین منتظرحسین منتظرsays:

    درود بر شما.من خواب دیدم که خواهرزاده ام که دختر بود.گم کردم بعد خیلی داد میزد می گفت:دایی دایی.باباش و برادرم بودن زیاد به خودشون سختی نمی دادند تا کمکم کنند تا بچه رو پیدا کنند در حالی که بچه دامادمان بود.اسمشم مهلا هستش‌ اینقدر گشتم که توی آب انبار که شبیه حمام های قدیمی هستش پیداش کردم.بغلش کردم و خیلی ناراحت بودم.به نظرتون تعبیرش چی میتونه باشه؟

  301. زهرا چزهرا چsays:

    من خواب دیدم پسرم مدرسه گذاشتم وتا موقع تعطیلی هم داخل مدرسه بودم وقتی تعطیل شدم هرچی میگشتم پیداش نمیکردم گریه میکردم و بلند صدا میکردم داخل حیاط و درب مدرسه هم رفتم پیداش نکردم تعبیرش چی هست

  302. سحر خرمسحر خرمsays:

    سلام‌ خواهرم خواب دیده که دخترم رو گم کردیم وتوی خواب همه داریم گریه میکنیم برای گم شدنش تعبیرش چیه

  303. طاهره دلمحمدیطاهره دلمحمدیsays:

    خواهرم در خواب شب میبیند که دختر خواهرم گم شده و مادرش به سختی پیداش می کند در حالی که چهار سال است دختر فوت کرده ب خواب دیده که دخترخواهش گم شده و مادرش شدید دونبال او می گردد و آخر پیدا می کنند در حالی که دختر چند ساله فوت کرده

  304. حديثحديثsays:

    من خواب دیدم که دختر ۴ساله ام را گم مکنم تو یه جمع شلوغی دنبالش میگردم ولی پیداش نمیتونم خیلی ناراحت استم و گریه میکنم

  305. PoriyanPoriyansays:

    سلام خواب دیدم دارم نان میخرم و وقتی بر میگردم پسرم نیست و گم شده

  306. فرشتهفرشتهsays:

    سلام من مد بار خواب دیدم من و شوهرم بچه مون رو گم کردیم تو خواب خیلی گریه و زاری میکردم که بچه ام رو نزدیک حرم امام رضا پیدا کردم تعبیرش چیه میشه بگید

  307. سولمازسولمازsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم که همسرم من و دخترم رو به یک نرکز تفریحی رسوند و رفت . بعد موقع ترک اونجا خیلی شلوغ شد و خواهرم هم اومده بود دنبال ما من با خواهرم راجع به موضوعی بحث میکردیم وسط راه متوجه شدم دخترم نیست با عجله و گریه کنان برگشتیم همونجا و بعد از کلی گشتن میان جمعیت اونو پیدا کردیم من و دخترم کلی گریه کرده بودیم. تعبیرش چیه؟

  308. بهاربهارsays:

    خواب دیدم پسرم پیش مامانم گم شده اخه هرروز میزارمش اونجا هرچی میگردیم پیداش نمیکنیم و من زجه میزدم ازگریه یهو اوردن بهم دادنش گفتم خواب بود

  309. اسما کریمیاسما کریمیsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم دو دختر کوچولو و یک پسر کوچولو اومدن دم در خونمون و میگن ما گم شدیم و منم راهشون میدم تو خونمون تعبیرش چی میتونه باشه آخه تو خوابای بعدیم میبینم که بچه ای جنیات بودن لطفا بگین

  310. ندا یوسفیندا یوسفیsays:

    خواب دیدم خواهرزادم که پسر ۹ ساله هست و من وابستگی عاطفی شدیدی بهش دارم،گم شده.و خیلی ناراحت بودم.و گریه میکردم.تو خواب برنگشت و منم نتونستم پیداش کنم.

  311. دنیا مرادیدنیا مرادیsays:

    سلام من یک دخترم ۲۰ سالم خواب دیدم بچه خودم میدن دستم باهاش بازی میکنم خیلی هم خوش حالم ولی یکی از دستم میدزدتش بعد با خیلی ناراحتی و غمگینی به زور پسش میگیرم میشه بگید تعبیراش چیست؟

  312. نيل جهانينيل جهانيsays:

    سلام، مادرم خواب ديده دخترش تو حرم امام رضا گم شده و پيدا نشد يكي از خادم هاي حرم از مادرم شكلات گرفت و خورد و مادرم در حرم امام رضا سكه ي پيدا كرد كه آن را به خادم تحويل داد و مجددا دو عدد سكه از كيف خود برداشت و به خادم حرم تحويل داد، ممنون ميشم تعبير اين خواب را بفرمايد.

  313. نرگسنرگسsays:

    من بعد از نماز صبح خواب دیدم از جنوب می آییم شیراز با اتوبوس . در پایانه اتوبوسها دختر ۶ ساله ام را گم میکنم. خیلی نگران میشم. اما چند ساعت بعد پیداش میکنم و میبینم توی خونه هست. اگه تعبیری داده بفرمایید . من نگرانم

  314. حسین حاتمیحسین حاتمیsays:

    من یه فررند پسرداشتم ۱۷ که ۴ سال پیش فوت شد. خواب دیدم قهر کرده بود . در این خواب خیلی دنبالش گشتم . به سختی پیداش کردم . وقانعش کردم به بازگشت بمنزل . مچکرم ۹۹/۱۱/۲۰

  315. لیلا .ق.لیلا .ق.says:

    خواب دیدم پسر مرده من گم شده و بچه توی بغلش خودشه وبعد پیدا شد وبا دوستاش رفت .منم گریه میکردم

  316. سهیلا کاوه میشهسهیلا کاوه میشهsays:

    سلام من خواب دیدم دختر بچه ام گمشده بعد جنازش پیدا شد البته ندیدم با گریه از خوتب بیدار شد

  317. کیوان . ب.غکیوان . ب.غsays:

    سلام . خواب دیدم که پسر عمه ام رو که داخل شرکتی که باهاش کار میکنم پیدا کرده بودن و به خاطر اینکه با من آشناست گیر داده بودن تا من بیام و بغلش کردم و گفتم بابا و مانت کو مثل اینکه بی خیالش شده بودند و صورتش ام سیاه شده بود تعبییر رو خواستم بدونم

  318. کیوان . ب.کیوان . ب.says:

    سلام . خواب دیدم که پسر عمه ام رو که داخل شرکتی که باهاش کار میکنم پیدا کرده بودن و به خاطر اینکه با من آشناست گیر داده بودن تا من بیام و بغلش کردم و گفتم بابا و مانت کو مثل اینکه بی خیالش شده بودند و صورتش ام سیاه شده بود تعبییر رو خواستم بدونم

  319. MaryammoghaMaryammoghasays:

    سلام مادر من خواب دیده ک من گم شدم تو دهمون و بعد پیدا شدنم کل فامیلا راجبه من بد فکر میکنند و سره همین مادرم با فامیلا دعواش شد

  320. ..says:

    سلام.من خواب دیدم برادر کوچکم رو در یک‌سالن خیلی بزرگ‌گم کردم و خیلی دنبالش گشتم ولی پیداشد

  321. AziAzisays:

    با عرض سلام و خسته نباشید.ببخشید من یکسال پیش خواب دیدم من و مادرم و خواهر در بازار به همراه پسر خواهرم وپسر خودم در گردش هستیم که هر دو پسرهارا گم کردیم ولی دوباره پیدا شدن ولی پسر خودم دوبار گم شد.الان بعد یکسال دیروز همسرم خواب دیده بود که پسرم گم شده .من بعد از رفتن همسرم به سرکار دوباره خوابم برد با استرس شدید.من خواب دیدم با مادرم و خواهرم به شهر مشهد رفته ایم و من در بازار پسرم راگم کردم .دوبار امروز همان خواب را دیدم ولی با این تفاوت که من داخل خوایم خواب گم شدن فرزندم را دیدم ولی از خواب داخل خوابم بیدار شدم پسر گم نشده بود دوبار از خوایم واقعی بیدار شدم . لطفاً دلیل دیدن این خواب‌ها رو به من بگید ون واقعاً استرس گرفتم.

  322. Arina ahmadiArina ahmadisays:

    با سلام من خواب دیدم دختر بچه ایی گم شده خیلی دنبال خانواده اش گشتم آخر سر پیدا شون کردم توسط یه واسطه که تو خواب نمی شناختمش دختر و بهش دادم و واسطه م دخترو برد و قول داد دخترو بهشون پس میده

  323. مهدی سمیعیمهدی سمیعیsays:

    سلام حرف مادرم: من خواب دیدم که فرزند پسرمو گم کردم و آشفته شدم.تو خواب دیدم که رفتع کلاس و ساعت۹ قرار بود بیاد ولی نیومد. و ترسیدم.وشوهرم اولم که فوت شده دیدم تو خواب که انگار از دست پسرم ناراحت بود و گفت نگران نشو میاد خودش.و تو خواب پسرمو بچه دیدم و تو خواب نا خواسته گفتم به شوهر اولم که تو بهش قول دادی با هیلیکوپتر بری شاید باور کرده. و شوهر اولم گفت شاید. و ۱۰ تا صلوات فرستادم که پیدا بشه و بعد۵ صلوات پیداشد و وقتی پرید بغلم بیهوش شدم تو خواب و از خواب بیدار شدم

  324. مهسامهساsays:

    سلام یکنفر مجرد دیروز یه خواب دیده که یک پسر داره و باهاش تو مزرعه زندگی میکنه و یکلحظه پسرش گم میشه و مه آلود میشه مزرعه سپس پیداش میکنه و میگه کجا میری مگه نمیدونی تو اگه بری من میمیرم و بیدار میشه تعبیر این خواب چیه خیلی نیاز داریم بدونیم ممنونم

  325. ق.زاکریق.زاکریsays:

    سلام .خوبین من خواب دیدم دوتا دختر دوقلو هایم رو تو کوه گم کرده و ناراحت بودم و گریه میکردم بعد یکی شو پیدا کردم ولی یکیشو ن .تعبیرش چی میشه 🙏🏻❤

  326. م .الفم .الفsays:

    عرض ادب ممنون میشم تعبیر این خواب رو بفرمایید دیشب خواب دیدم یه پسر بچه شیر خوار پیداکردم از گرسنگی هلاک بود برش داشتم روبه اسمان گفتم خدایا خودت میدونی من شیر ندارم بدم به این بچه لطفی بکن وبه اذن خودت روزی این بچه رو برسون وبچه رو بردم نزدیک سینه ام یهو از سینه ام اب راه افتاد وبچه شروع کرد به مکیدن وخوردن .....وبعد گفتم این که ابه بچه سیر نشده یه تیکه گوشت پختم براش میکس کنم بدم قانع بشه وتوخواب فهمیدم بچه گم شده ی دوستم هست ودنبال شماره اش میگشتم تا پسرشون رو بهش برسونم واز همه شماره ی دوستم رو می پرسیدم

  327. هدیههدیهsays:

    من بچه ندارم ولی خواب دیدم بچه دارم و تازه به دنیا اومده ولی گم شده منم گریه میکنم و میگم حتی نزاشتن درست نگاهش کنم بعد به بقیه میگفتم گم شده بچه ام میگفتن توکه بچه نداشتی ولی یه نفر گفت من دیدم بچه شوتو خواب خیلی ناراحت بودم و گریه میکردم

  328. MhdsMhdssays:

    سلام من بچه ندارم اما خواب دیدم نامزدم بچمونو از من دزدید و من توی اتوبانی دنبال موتورش دویدم و بالاخره پلیس گرفتشو بچه رو به من داد تعبیر این خواب چیه؟؟

  329. حسناحسناsays:

    سلام من دیشب خواب دیده بودم ک یک نوزاد پسر دارم و لاغر ولی زیبا و شیطون بعد این نوزاد دزدیده میشه بعد یک هفته پیدا میشه ولی در اصل من مجردم

  330. ز-از-اsays:

    سلام،صبح زود از خواب بیدار شدم و بعد دوباره خوابیدم در خواب دیدم که پسرم رو دزدیدن و من هر چی دنبالش میگردم پیدا نمی کنم و به خاطر پیدا کردن نکردن تو خواب خیلی گریه میکنم بعد یه لحظه پسرم رو می بینم و بهم میگن که پسر عموت دزدیده بود در حالی که گریه میکردم باصدای گریه ی خود از خواب بیدار شدم،لطفا تعبیرش رو بیان کنید.

  331. sara sarasara sarasays:

    سلام من مجردم خواب دیدم نوزادی رو به دنیا اوردم واین نوزاد به کس دیگه دادم و در خواب میدونستم کار بدی کردم ولی عاشقانه دنبال نوزادم میگشتم و ناراحت بودم خیلی و در اخر قانع شدم که نمیتونستم اون بچه رو بزرگ کنم و باید میسپردمش به کس دیگه،لطفا تعبیرشو میگید؟ ممنون

  332. شروین احمدیشروین احمدیsays:

    باسلام خواب دیدم پسرم درباغ بزرگی گمشده بودوبعد کلی گشتن ان را درگوشه ای کنار سبزه ه وجوی اب کوچکی قایم شده بود پیدا کردم تعبیرش چیه

  333. هلما حسن زادههلما حسن زادهsays:

    من خواب دیدم که تو یه ساختمان نیم کاره که دارن تکمیلش میکنن میگردم هی و البته خودمونم انگاری یه واحد داریم از اون ساختمان یهو متوجه میشم که دختر بچه نوزاد تازه به دنیا اومده تو این ساختمان گم شده دنبال صاحبش گشتم پیدا نکردم دادم به مادرم که ببره خونه چون نو خواب حس میکردم که اون بچه رو میشناسم که والدینش کی هستن و به مادرم میگفتم برمیگردم خونه میرم دنبال خانوادش این وسطا یه خواننده مشهورم تو خواب من بود که انگاری اونم تو اون ساختمان خونه داشت ولی هم حس میکردم که همسرم هست هم حس میکردم غریبس تعبیر خواب من چیه؟

  334. FatiFatisays:

    سلام من دیروز در خواب دیدم که یه خانمی به من میرسه وچشاش یهو قرمز میشه در همین حین زیر پاهای من نورانی شد وبرگشت گفت کارتورو حل کردم تو بچه دار میشی وبعدش رفتیم یه جای خیلی شلوغ که همه چمدان دستشون بود یه بچه سرراهی اونجا بود که هیچکس نگاش نمیکرد من اونو ورداشتم گفتم نمیتونم رهاش کنم اینجا با خودم میبرمش با خودم اوردم خونه گذاشتم تو یه کیف بعد رفتم درشو باز کردم بچه به شدت زیبا بود وبه روم میخندید

  335. نورانوراsays:

    سلام مادر من خواب دید که من گم کرد در کربلا دیگه پیدام نکرد تعبیرش چی میشه

  336. آلما خسرویآلما خسرویsays:

    با سلام من خواب دیدم دختر بچه ی رو که در کوچکی خاهرم پیدا کرده بود و انگار افغان بود گم شد و من دوباره اونو وقتی شش سالش بود پیدا کردم وخیلی گریه کردم اما نمیدونم چرا تو خاب حس میکردم بچه خودم بود خیلی گریه کردم حالم بد شده بود و دائم بیهوش میشدم و قرص زیر زبونی بهم دادن درضمن با شوهرم اختلاف دارم و از لحاظ روحی خیلی اشفته م و گره در کارهایم افتاده به هر دری میزنم بسته ست شدیدا نیاز مالی دارم اما هر جا میرم سراغ کار جور نمیشه انگار طلسم شده م یک دختر شش ساله هم دارم که بخاطر فشار روحی و بی تکیه گاهی ودوست نداشتن زندگیم گاهی از کوره در میرم و حرفای بدی بهش میزنم که بعد خودم پشیمون میشم ولی این خاب خیلی حالمو بد کرد توی خاب حس میکردم از غصه میخاستم بمیرم موقعی اون بچه رو بغل کرده بودم یک ریز گریه میکردم

  337. دشتیدشتیsays:

    سلام من خواب دیدم درخانه یکی ازاقوام هستم که به بیرون میروم ناگهان بچه ای را برروی اب میبینم سریع بچه ۲ساله رو ازاب میکشم‌بیرون به شکم‌بچه رو میخوابونم که ازخفگی نجاتش بدهم‌ودراخرهم نجات یافت به دست مت وگفتن این بچه دیگر بچه توست بچه درخوابم‌ پسره زیبایی بود

  338. k.........k.........says:

    خواب دیدم یکی از فامیلامون ک هنوز نامزده باهاش قهرم تو خواب یه دختر بچه خوشگل داشت ک تو خیابون گم شده بود هر چی گشتم و ب مامان بچه زنگ زده برنمی‌داشت دیگه بیدار شدم میشه تعبیر کنید

  339. k.........kk.........ksays:

    خواب دیدم یکی از فامیلامون ک هنوز نامزده باهاش قهرم تو خواب یه دختر بچه خوشگل داشت ک تو خیابون گم شده بود هر چی گشتم و ب مامان بچه زنگ زده برنمی‌داشت دیگه بیدار شدم میشه تعبیر کنید

  340. عاطفه امیریعاطفه امیریsays:

    سلام من خواب دیدم که پسر ۵ ساله ام را گم کردم ،داخل یه پارک جنگلی خیلی صداش کردن و بالاخره پیداش کردم ،پسرم رو ی خاک خوابیده بود و رو صورتش خاک ریخته شده بود ،و کنار یه مرد که داشت اونجا نماز میخوند پیداش کردم ،وقتی پیداش کردم حالش خوب بود و اصلا ناراحت نبود

  341. منصورهمنصورهsays:

    سلام، من مجردم. خواب دیدم که یه پسر داشتم ولی خودم خبر نداشتم. مردی که بچه م از اون بوده خیلی پولدار بود و بچه رو پیش خودش نگه داشته بود و من اتفاقی میبینمشون و میفهمم که اون پسر بچه در واقع پسر منه‌. اون مرد بمن‌ میگه که دیگه میتونم بچه‌مو ببینم و منو به خونه بسیار بزرگشون می‌بره. ولی بازم چند ساعت بعد بچه رو برمی داره و می‌ره و من همونجا منتظر میمونم و از همه سراغ بچه مو میگیرم. لطفا بگید معنی این خواب چیه. لطفا نگید خودتو آروم کن و این حرفا، بگید معنی این خواب دقیقا چیه؟

  342. ZahraporhoseynZahraporhoseynsays:

    من دیشب خواب دیدم بچه ی سه ماه ونیمه من داخل کریره اش داخل دفترثبت احوال گم شده وانقدرگشتم اخرسراون روپیش یکی ازکارکنان دفترثبت احوال پیداکردم

  343. امین اسدیامین اسدیsays:

    سلام،حدودا 17 یا 18 سالم بود که خواب دیدم تو محله قدیمی خودمون،از بین یه گله گاو چاق رد شدم و انگار دنبال چیزی میگشتم،تا اینکه وقتی به آخر گله رسیدم،یه دختر بچه حدودا 5 یا 6 ساله رو دیدم،بدو بدو رفتم سمتش و محکم بغلش کردم، اما نمیدونم اون دختر کی بود؟ولی توی خواب انگار خیلی برام عزیز بود،اون موقع هنوز ازدواج نکرده بودم و الان که 37 سالمه صاحب یک پسر 10 ساله و یک دختر 6 ساله هستم که برام عزیزن، تا حالا این خواب تو فکرم هست و میدونم حتما تعبیریی داره اما نمیدونم چیه،لطفا کمکم کنید این خواب رو تعبیر کنیم. اگه ممکنه به ایمیل من ارسال کنید،،،و یه خواب دیگه دیدم که در نظر بعدی خواهم نوشت.ممنون

  344. امین اسدیامین اسدیsays:

    سلام دوباره،حدودا 24 یا 25 سالم بود که خواب دیدم توی خونه قدیمی که از اونجا نقل مکان کرده بودیم یه عقرب زرد رنگ رو دیوار راه میرفت که من داد زدم بابا عقرب،پدرم با سرعت دوید و یه ساطور دستش بود با اون ساطور زد به عقرب و دونصفش کرد،چند لحظه بد،تو کنج خونه یه مار تقریبا ن مشکی ن قهوی رنگش بین این دو بود، سرش رو از اون کنج اورده بود بیرون و ما رو نگاه میکرد،یه بیل اوردیم که بزنیمش ولی دیگه نمیدونم چی شد؟از خواب پریدم،نمیدونم اونو کشتیم یا ن؟ میخواستم بدونم تعبیر این خواب چی میشه؟میدونم که ما دو تا دشمن خانوادگی داریم،ولی آشکار دشمنی نمیکنن وفقط نفاق و تفرقه میندازن و یکیشون اونقد پشت سر من بدگویی کرد تا از کار اخراج شدم همینطور جلوی خانوادم حرفی رو میزنه که خانوادم رو تحریک میکنه بعد میگه من به شوخی گفتم و منظوری نداشتم اما همه این حرفهاش باعث کدورت بین من و خانوادم شده،ناگفته نماند پدرم حرفهاشو باور میکرد اما بعد سالها که من جدا شدم الان برای پدرم مشکل درست کرده و نفر دوم هم که فامیله همینطور از دور پشت سر ما حرف میزنه. من خوابهای زیادی دیدم و همه رو تعبیر کردم همه طبق اون خواب و تعبیرش به واقعیت پیوست،که الان فرصت این نیست تعریف کنم اما این دو تا خوابی که براتون فرستادم هنوز نتونستم جواب یا تعبیر درستی بشنوم ممنون میشمکمک کنید و به ایمیل من [email protected] ارسال کنید. شماره تماس من 09045632190

  345. م . کریمیانم . کریمیانsays:

    سلام من شب گذشته همسرم و دختر ۸سالم در خانه ی مادر بزرگ پدری بودند ونزد من نبودندمن و دختر بزرگترم در خانه بودیم نزدیک اذان صبح خواب دیدم به روستای زادگاهم رفته ام ابتدا در خواب فرزندم همراهم نبود بعد در مکانی بودم وکاری انجام می دادم که حضور ذهن ندارم بعد از اتمام کار به حمام عمومی نزدیک کارم رفتم که با دوستم که آنجا بود خداحافظی کنم در آنجا هم کلاسی دخترم را دیدم که در حال پوشیدن لباس است وتنهایی به حمام عمومی آمده بعد با دوستم همراه شدیم ودر کوچه ای که به میدانی منتهی می شود می آمدیم همسر دوستم هم در این زمان همراه شد (البته قبل نبود) وهم چنین دختر من هم با فرم مدرسه همراه ما شد وجلوتر از ما حرکت میکرد بعد از مدتی فرزندم را ندیدم به دنبال او دویدم در میدان می خواستم از مغازه ای که آنجا بود سوال کنم که دختری ندیده‌اند. که مرد جوانی که به نظر مشکل داشت مزاحم من شد ومن اورا کتک میزدم و می گفتم می دونی من کی هستم و دختر فلانی ام (اسم پدرم را می گفتم) وبا حالی زار وارد کوچه ای شدم که خانه ی پدریم در آن بود و دنبال دخترم می گشتم ولی اورا ندیدم به لب جاده ای رسیدم در آنجا یکی از فامیل را دیدم که او هم داشت دنبال دختر من می گشت .بعد از خواب بیدار شدم ممنون میشم که خوابم را تعبیر کنید نگرانم.

  346. س.مس.مsays:

    سلام.من در خواب بعدظهر دیدم که صدای گریه نوزادی میاد رفتم جلو و کنار یه درخت یه بچه پیدا کردم بغلش کردم اروم شد و اوردمش خونه تعبیرش چی میتونه باشه؟

  347. Lida RahimiLida Rahimisays:

    سلام من چند شب و همچنان خواب بعد از ظهر دیدم که دختر یک ساله م رو گم میکنم با گریه و فریاد دنبالش میگردم که خودش از یه طریقی پیدا میشه تو همه خواب هام هم همینطور بده چه خواب شبانه چه روزانه و این منو نگران کرده لطفا بگید تعبیرش چی میتونه باشه

  348. مریم حسینیمریم حسینیsays:

    سلام لطفاً جواب بگید خواهش می کنم من چند مدت پیش خواب دیدم خونه داداشمم توی اتاقش یه نوزاد خیلی کوچک اندازه کف دستمه دارم خیلی دلهوره دارم نشونش بدم باخودم میگم تا کی مخفی کنم همه یه روزی میفهمن نوزاد زیر آب میگیرم تازه میشه بعد میزارم زیر سینه ام وقتی شیر میخوره رشت می کنه چند وقت بعد دوباره خواب می بینم که منو خواهرم دوتا دختربه دنیا میاریم میریم خونه داداشم نمیدونم چی میشه دخترمو جا میزارم دوروز بعدش آنقدر دلتنگی میشم دوستم میگه مریم دخترت کو من میگم خونه داداشم مونده میگه بریم بیاریمش بریم خونه ما منم میگم باشه داخل ماشین بودیم مثل دیوانه هاشدم بدو بدو می کردم دیدم ابجیم وعمم بچش بچشو دیدم باز جیگرم خون شدگفتم از بچم خبر ندارید بیدار شدم لطفا تعبیر اینم برام بگین چرا این دوتا اتفاق خونه برادرم درخواب افتاد

  349. مریم حسینیمریم حسینیsays:

    سلام لطفاً جواب بگید خواهش می کنم من چند مدت پیش خواب دیدم خونه داداشمم توی اتاقش یه نوزاد خیلی کوچک اندازه کف دستمه دارم خیلی دلهوره دارم نشونش بدم باخودم میگم تا کی مخفی کنم همه یه روزی میفهمن نوزاد زیر آب میگیرم تازه میشه بعد میزارم زیر سینه ام وقتی شیر میخوره رشت می کنه چند وقت بعد دوباره خواب می بینم که منو خواهرم دوتا دختربه دنیا میاریم میریم خونه داداشم نمیدونم چی میشه دخترمو جا میزارم دوروز بعدش آنقدر دلتنگی میشم دوستم میگه مریم دخترت کو من میگم خونه داداشم مونده میگه بریم بیاریمش بریم خونه ما منم میگم باشه داخل ماشین بودیم مثل دیوانه هاشدم بدو بدو می کردم دیدم ابجیم وعمم بچش بچشو دیدم باز جیگرم خون شدگفتم از بچم خبر ندارید بیدار شدم لطفا تعبیر اینم برام بگین چرا این دوتا اتفاق خونه برادرم درخواب افتاد

  350. رضا عزیزیرضا عزیزیsays:

    خواب دیدم فرزند دخترم را گم کردم و بعد از مدت کوتاهی پیداش کردم. بلافاصله خواب دیدم فرزند پسرم را گم کردم ولی پیداش نکردم.(در ضمن من فرزند دختر دارم ولی فرزند پسر اصلا ندارم)

  351. زریزریsays:

    من خواب دیدم داخل روستا خونه بابا هستم بعد میرم به مادرم میگم کو دخترم میگه تو کوچه بازی میکنه میرم صدا بزنم میبینم نیست هرچی میگردم پیداش نمیکنم اینقدر گریه میکنم همه جارو خودم به تنهای میکردم تا ابنکه دخترمو کنار ی رودخانه بالباس سرتاپا سفید میبینم میرم بغلش میکنمو گریه میکنم

  352. حسینیحسینیsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم از نامزدم بچه دار شدم کنارم خواب بود برگشتم عکس بفرستم برای همسرم که بچه نبود پاشدم دنبالش گشتم همه اقوام اومدن کمک کردن نیم ساعت پیدا شد جنسینش متوجه نشدم دختر یا پسر خیلی خوشکل توپول بود گریه زیاد نمیکرد زنگ زدم به همسرم اسم انتخاب کنیم برا بچه از خواب بیدار شدم

  353. صالحیصالحیsays:

    سلام و عرض ادب لطفاً پاسخ دهید بنده خوابی دیدم که چیز زیادی خاطرم نیست، ولی چیزی که یادم هست به دنبال چند فراری بودم و نهایتاً به آنها که سه مرد بودند رسیدم که در حال سوار شدن در یک پرشیای سفید بودند، یکی از آنها فرار کرد و دو نفر دیگر در ماشین نشستند که پلاک آن را هم یادم هست به صندلی عقب نگاه کردم و پسر خردسال خودم را دیدم که خوابیده و ظاهراً او را دزدیده بودند. برای اینکه فرار نکنند ماشین را با دست چپ کردم و پسرم را بغل کردم که بیدار شدم و همان لحظه اذان صبح از مسجد پخش شد. بعد از اذان دوباره خوابیدم خواب دیدم پدرم که ماشین ندارد با یک ماشین شاسی بلند در حال رانندگی خطرناک است و من هم با پسر خردسالم در ماشین خودم هستیم و او روی پای من نشسته و در حال رانندگی هستم و در مسیر قدرت کنترل ماشین را ندارم که نهایتاً دو بار از هر دو طرف با گاردریل برخورد می‌کنم که بیدار می‌شوم.

  354. خانیخانیsays:

    سلام من خواب دیدم ک در بیمارستلنی هستم بهم چیزی وصل نیست دخترم ک چهار ماهش بغلم و دارم بهش شیر میدم بلند میشم در ی فضای شلوغ بیمارستان قرار مبگیرم بچم میدم ی لحطه ب ی خانم ک روسریم و چادرم درست کنم میگفت چ دختر نازی داری یهو بابچه فرار مرد دویدم نرسیدم بهش زنگ زدم ب سوهرم ک بیا بچمو دزدیدن گفت الان من ب کی بگم خر کی بگیرم مگه میشه پیداش کرد من ب شخصی شک داشتم گفتم برو از همون شکایت کن بعد یهو پسر بزرگک دیدم گفتم بیا دوتایی بگردیم دنبال ابجیت فقط میدویدم ی بار دیدمس ولی چون لباس و گوشوارش ی شکل بود گفتم ن این نی برا بار دوم دیدم با نگاهاش دست ی پسر بچه بود رفتم گرفتم دیدم دختر خودم گوشواره های طلاش عوص کرده بودن لباساش عوض کرده بودن باگریه ها و زاریام تو بغلم فشار میدادم یهو ازدر ملاقات ک کوچیک بود خاله هام و بابام و داداشم اومدن ملاقات من فکر کردم همونان ک بچمو دزدیدن قایم شدم برادرم گفت نترس چ غلطی میخوان بخورن بچه بغلت داشتن خانواده براردش و تفریح در باغ مشورت میکردن

  355. N.khN.khsays:

    سلام صبح بود که خواب دیدم.پسر ندارم و خواب دیدم پسری را که در نوزادی گم کردم در سن ۶ سالگی پیدا کردم که بسیار زیبا بود و نام او را مهدی گزاشتم. قبلا هم به تکرار خواب پسر دو ساله ای را می‌دیدم که بسیار به او بی توجهی میکردم و چند روز یکبار به او شیر می‌دادم و گاهی فراموش میکردم پسر دارم.ایا این خواب تعبیری دارد؟

  356. XbowXbowsays:

    سلام ما یکی از آشناینمون با ما دشمنی عجیبی داره یعنی میخواد سر رو تنمون نباشه مادره من خواب دیده من با اون رفتم و گم شدم بعد مادرم منو صدا کرده و من از دور دست با دستای به شدت زخمی برگشتم تعبیرش چیه؟

  357. فاطمه زمانیفاطمه زمانیsays:

    سلام من در خواب دیدم ک از زیر زمین آب بیرون آمد و از آنجایی ک آب بیرون آمد صدای گریه بچه شنیدم و ب دوستانم گفتم آنها ب من گفتن بیا برویم ولی من آنجا را کندم ولی اولی بیل خاکی را ک برداشتم زیر پای من خالی شد و آن زیر یک خونه بود رفتم داخل خونه توی کمد بچرو پیدا کردم اوردم خونمون بعد دوستم گفت دختره ولی وقتی من لباساشو عوض کردم پسر بود و بعدش از مامانم پرسیدم بچه خودم کجاس گفت اتاق خابیده ولی هرچی گشتم بچمو پیدا نکردم

  358. زهرازهراsays:

    با سلام من خواب دیدم که توی روستامون پسر عموم رو گم کردیم ولی خب من توی خواب احساس میکردم که اون رو جن ها دزدیدن همه ما ناراحت بودیم و من زیاد گریه کردم ولی بعد از چند ساعت یعنی اخر شب خود بچه امد و گف من اومدم ازش پرسیدیم کجا بودی گف اون بچه ها من رو میزدن اذیتم میکردن همرا خودشون بردن منو منم رفتم درصورتی هیچ بچه ای نیود لطفا تعبیرش کنید برام ممنون میشم

  359. رضارضاsays:

    سلام من ۱۸ سالمه....خواب دیدم یه نوزاد غریبه عقب عقب با کالسکه رفت سمت جوب..رفتم نگهش دارم نرسیدم ولی از جوب سریع درش اوردم بغلش کردم گریش بند اومد نمدونم چرا با خانوادش اوکی شدم و بچه رو با خودم برم که یه چرخی بزنم..ی جایی ی نفر ک نمیشناختمش(حس کردم دوستمه).شوخی شوخی بچرو برداشت داد ب یکی دیگه و بچه گم شد ..و من هرچی گشتم پیدا نشد ..واقعا حس خوبی نسبت بهش ندارم.....

  360. سوسوsays:

    سلام وقتی باردار بودم خواب دیدم در کشوری دیگر‌تنها هستم با یک پسر بچه ی شیطان و بازیگوش حدودا ۶،۷ ساله از صحبت کردن و فاش کردن ایرانی بودم واهمه داشتم چون تنها بودم هر روز مردم ایرانی با چمدان های بزرگ همراه خانواده وارد آپارتمان و آپارتمان های مجاور میشدن ولی خبری از همسر و دخترم نبود و من چشم انتظار بودم و غصه میخوردم یک روز برای خرید مواد غذایی به فروشگاه رفته بودم و وقتی به خونه برگشتم پسرم نبود همه جا را گشتم حتی از بچه هایی که داشتن بازی می‌کردند پرسیدم نمیدانستن کجا رفته پسرم همیشه با آنها بازی می‌کرد و خیلی راحت با آنها صحبت می‌کرد ولی در خوا میدم که هنگامی که در فروشگاه خرید می‌کنم او با گرمکن آبی از خانه بیرون رفت کمی با بچه ها ی مختلف بازی کرد و به طرف محله های دور تر میدوید.اصلا یادم نمیاید که پیدایش کردم یا نه من خیلی نرسیده بود و مانتو سیاهی بتن داشتم.

  361. Amrullah AkhashnoorAmrullah Akhashnoorsays:

    سلام و احترام محضر تمام کارکنان محترم‌ و دلسوزتان با سپاس خواب دیدم که یک پسر که از قوم و خویش مان می‌شد به از رسیدن به ایران ناپدید شده بود از اتاقش نزدیک به یک ماه این صبح خواب دیدم که پدر و شوهر خالیش با خود از سریلانکا آوردن پسر را که اختطاف شده که به پول افغانی یک لک و ده هزار دادن تا پسر را برشان دادن چنان لت کوب شده بود که نپرس البته پسر ره به پولیس دادن به عنوان جاسوس که پولیس انکا را بالایش آورده بود تشکر

  362. لیلالیلاsays:

    سلام من و همسرم اختلاف داریم وجدا هستیم دیروز در واقعیت فرزند پسر4ونیم ساله مو ازم دزدید وصبح ساعت 10توخواب دیدم پسرم وتومدرسه گم کردم وبه گریه میکنم و خیلی زود پیداش کردم وخودش میگفت مامان من اینجام تعبیرشو میخواستم بدونم تعبیرش این میشه که پسرمو پس میگیرم؟یانه

  363. مژگان محمدیمژگان محمدیsays:

    باسلام و درود در خواب دیدم باپسرم 14سالشه در حیاط مدرسه هستیم و ساندویجی و خوراکی میگیریم از کنار هم بودن لذت می‌بریم طبق معمول خیلی هوای منو داره تا اینکه کلاس درسشون شروع میشه و من تو حیاط منتظرم اما همه بچه میرن و زنگ میخوره اما پسرم نه می دوم می‌رم بالاکلاس درس پسرم کاپشن خودکارش رو پیدا میکنم برش میدارم گریه و استرس زیادی داشتم همه کلاسا رو میگردم و اسمش رو فریاد میزنم تا اینکه میبینم در همان مدرسه پیداش میشه باشلوار کوتاه دونفر مرد پسرم رو دزدیده بودن بعد دیدن پسرم نفسی راحت میکشم و آن دو مرد را دیگران گرفتند و بردند

  364. آنیساآنیساsays:

    من خواب دیدم دخترم که الان 11سالشه کلاس اول بود رفتیم تو روستایی دور از خونه مادرم رفتیم پیش آب یه خانمی با دوتا دخترش دیدم بهش گفتم بچه ام باشما باشه میام دنبالش رفتم بعد 6،7 دقیقه اومدم نبود با خواهر هام کل جاده، روستا و..... گشتیم رسیدیم به پرورشگاهی بود دخترم رو صدا زدم یه آقایی صاحب اونجا بود دخترم رو دزدیده بود باخواهرم به زور بچم رو پس گرفتیم اگر میتونید تعبیر رو بگید

  365. آنیساآنیساsays:

    من خواب دیدم دخترم که الان 11سالشه کلاس اول بود رفتیم تو روستایی دور از خونه مادرم رفتیم پیش آب یه خانمی با دوتا دخترش دیدم بهش گفتم بچه ام باشما باشه میام دنبالش رفتم بعد 6،7 دقیقه اومدم نبود با خواهر هام کل جاده، روستا و..... گشتیم رسیدیم به پرورشگاهی بود دخترم رو صدا زدم یه آقایی صاحب اونجا بود دخترم رو دزدیده بود باخواهرم به زور بچم رو پس گرفتیم اگر میتونید تعبیر رو بگید