تعبیر خواب موهای رنگ شده

تعبیر موهای رنگ شده در خواب بر رنگ موها بستگی دارد. مثلا موهای طلایی دلالت بر پشیمانی از انجام کارها دارد. موهای حنایی دلالت بر از دست دادن رفیق و دوستی صمیمی دارد. موهای بلوطی دلالت بر به تاخیر افتادن دستیابی به هدف و موفقیت دارد. موهای مشکی دلالت بر برملا شدن یک راز دارد. موهای خرمایی دلالت بر وفای به عهد و وفاداری دارد.

تعبیر خواب موهای رنگ شده به وسیله دکلره

اگر کسی خواب ببیند که موهایش را با دکلره رنگ کرده است دلالت بر رونق کسب و کار و بالا رفتن درآمد او دارد. حال اگر زنی در خواب مشاهده کند که موهایش را بلند کرده است نشان دهنده صداقت و راستگویی او در دوستی و رفاقت با اطرافیانش است.

تعبیر خواب رنگ کردن مو با رنگ قرمز

اگر کسی در رویای خود مشاهده کند که موهایش را با رنگ قرمز رنگ کرده است بیانگر وجود افرادی فریبکار در میان اطرافیانش است که قصد فریب او را دارد.

تعبیر خواب موهای رنگ شده به روایت ابن سیرین

به نقل از ابن سیرین اگر کسی در خواب ببیند که موهایش را به طور کامل رنگ کرده است تعبیرش مخفی ماندن اسرار و رازهایش از دیگران است. تعبیر خواب موهای رنگ شده به روایت حضرت امام صادق (ع): از امام صادق علیه السلام روایت شده است که دیدن موهای رنگ شده به وسیله حنا در خواب دلالت بر غم و اندوه، پوشاندن اسرار از خانواده، آراستن و آرایش کردن است.

تعبیر خواب موهای رنگ شده به روایت آنلی بیتون

آنلی بیتون روایت می کند اگر زنی در خواب خود ببیند که به سلمانی رفته و موهایش را رنگ کرده است به این معنی است که دشمنانی دارد که در کمین او و برای برباد دادن آبرویش نشسته اند اما او از دام آن ها رها خواهد شد.

تعبیر خواب موهای مشکی رنگ شده به روایت کارل گوستاو یونگ

از ایشان روایت شده است که اگر کسی خواب ببیند که شخصی موهایش را پر کلاغی و تماما مشکی کرده است نشان دهنده مرموز بودن آن فرد دارد. حال اگر بیننده خواب در رویایش خود را با موهای یک دست مشکی و رنگ شده ببیند دلالت بر احساس اسیر بود و زندانی بودن او دارد و نوعی تلاش برای مخفی کردن خود واقعیش است.

تعبیر خواب موهای جلوی سر رنگ شده به روایت مطیعی تهرانی

از ایشان نقل شده است که اگر کسی در خواب مشاهده کند که تنها قسمت جلوی موی خود را رنگ کرده است و جلوه نازیبایی به چهره او داده است نمایان گر مقروض شدن و متضرر شدن در مال می باشد.

تعبیر رنگ کردن مو به روایت لوک اویتنهاو

لوک اویتنهاو روایت می کند که رنگ کردن مو در خواب تعبیرش دورویی و حیله گری و تلاش برای فریب دادن دیگران است. همچنین ایشان روایت می کنند که رنگ کردن مو به رنگ خاکستری در خواب نشان دهنده عقل، دانش و خرد بالای فرد است. همچنین می تواند بیانگر رخ داد و اتفاقی مهم در شرف وقوع باشد که زندگی شخص را کاملا دگرگون خواهد کرد.

تعبیر خواب موهای رنگ شده

تعبیر خواب موهای رنگ شده برای زنان و یا مردان چیه؟ خواب دیدم که به آرایشگاه رفتم و موهام را رنگ کرد و بعد به منزل خودم امدم و به شوهرم نشون دادم و خیلی راضی و خوشحال بود و بهم گفت که این مدل و این رنگ مو خیلی بهت میاد چه تعبیری داره ممنون؟

تعبیر خواب موی رنگ شده زرد یا طلایی از دیدگاه ابن سیرین : اگر کسی در خواب ببینید که موهای خود را به شکل طلایی و زرد رنگ کرده است دلیل بر اینکه به او و خانواده اش مال و ثروتی خواهد رسید,اتفاقا در این زمینه سایر معبران نیز همین نظر را داشتند و یافتن فرصت های مهم شغلی و یا اقتصادی را نشانه ی موهای رنگ شده طلایی میدانند

تعبیر خواب موهای بلند رنگ شده از دیدگاه جابر مغربی : اگر در خواب دیدی که گیسوان خود را رنگ زده ای و بسیار بلند و مرتب هستند دلیل بر اینکه صاحب عمری با عزت و بلند میشوی

تعبیر خواب موی رنگ شده قرمز از دیدگاه شیخ طوسی : موهای رنگ شده قرمز به نشانه چیره شدن و پیروزی بر مشکلات گرفتاری ها غم غضه و رنج است دیدن موی رنگ شده سرخ همیشه نشانه ی پیروزی و موفقیت است که میتواند در عرضه زندگی و ازدواج ,کار یا پست و مقام و ... باشد

تعبیر خواب موی رنگ شده قهوه ای از دیدگاه محب مدنی : موهای کوتاه یا بلند قهوه ای که رنگ شده باشند دلیل بر زمین خوردن و دوباره برخاستن توسط کمک و حمایت دیگران یا دوست است

دیدن مو، مانند موی سر در خواب به مال و سامان و عمر طولانی تعبیر میشود. کندن یا تراشیدن موی زیر بغل یا موی زهار در خواب به پرداخت وام و قرض و رفع غم و غصه و پیروی از سنت پیامبرص تعبیر میشود. دیدن زلف در خواب نشانه درستکاری و محافظت از مال و دارایی میباشد.

کوتاه کردن آن  غم بلند  قدرت و اهمیت شستن آنها  دل نگرانی بستن آن  ناراحتی موی قرمز  دوروئی سیاه  خوشبختی بور  شادی سفید  شادمانی شانه کردن آنها  ضرر در امور کاری گیس کرده  مورد تمسخر واقع شدن فر خورده  برای صنعتگران سود در امور کاری ریزش مو  ناراحتی سوزاندن آنها  خیانت ، زندگی توام با بدبختی آنها را بیش از حد کوتاه کردن  یک سوگوار در خانواده ژولیده  سوء تفاهم در خانواده رنگ کردن آنها  دورویی موخوره و یا موهای در هم ریخته  خوشبختی

لوک اویتنهاو می گوید :
کوتاه کردن آن : غم
بلند : قدرت و اهمیت
شستن آنها : دل نگرانی
بستن آن : ناراحتی
موی قرمز : دوروئی
سیاه : خوشبختی
بور : شادی
سفید : شادمانی
شانه کردن آنها : ضرر در امور کاری
گیس کرده : مورد تمسخر واقع شدن
فر خورده : برای صنعتگران سود در امور کاری
ریزش مو : ناراحتی
سوزاندن آنها : خیانت ، زندگی توام با بدبختی
آنها را بیش از حد کوتاه کردن : یک سوگوار در خانواده
ژولیده : سوء تفاهم در خانواده
رنگ کردن آنها : دورویی
موخوره و یا موهای در هم ریخته : خوشبختی
یوسف نبی علیه السلام می فرماید:
دیدن سر تراشیدن از غم بیرون آید
دیدن درازی موی سر درازی عمر باشد
دیدن موی سر دراز رنج اندک باشد
دیدن موی کندن دلیل جدائی از جفت خود باشد

با سلام و خسته نباشید من دیشب خواب دیدم که به درخوسات نامزدم رفتم به یک آرایشگاه بزرگ و موهام را مشکی پر کلاغی دارم رنگ میکنم و موهام انقدر زیبا و بلند شده بود که انگار روی زمین کشیده میشد و بعد شروع کردم به برس کشیدن و تمیز کردنشون خواستم ببینیم تعبیرش چی میشه؟

رفع بلا افسردگی رنج ها و بیماری های سخت و ناعلاج و همچنین پیروزی های پی در پی در زندگی تاویل چنین خوابی است

422 نظر

  1. محدثهمحدثهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم وایسادم جلو ایینه خودمو نگاه میکنم وچون موهام رنگ شرابی خوبی داشت خیلی زیبا ب چشمم میومدم .توی خواب ب خودم میگفتم چقدر این رنگ ب صورتم میاد حتما این رنگو بذارم روموهام قشنگ دقت میکردم ب رنگش توواقعیت موی خودم س رنگه جلوش موهام رشد کرده ومشکیه اونقسمت هم ک رنگ داره هایلایته براهمین توخواب قشنگ دقت ب موج رنگ هم میکردم جلوش شرابی تیره مابقی شرابی وهایلایت شده براق وقشنگ. جالب اینجاس اصلا ب رنگ موفکری هم نکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کمی لبخند و تفریح در این برهه از زمان برای تو لازم است. می‌توانی انرژی خود را در کنار کار و تلاش به تفریح و سرگرمی هم اختصاص دهی. اما به خاطر داشته باش که زیاده‌روی نکنی چون به ضررت خواهد بود.

  2. فاطمهفاطمهsays:

    خواب دیدم موهام رو رنگ زرد عسلی کردم ولی توخواب نمی گفتم مو هام رنگ کردم انگار موهام همین رنگی هست.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به کسی که دوستش داری اعتماد کن تا شیرینی این دوست داشتن چند برابر شود. نگاه‌های شکاک و مرموز، بی‌اعتمادی را زیاد می‌کند و تو را از او دور خواهد کرد.

  3. ناشناسناشناسsays:

    سلام .. من خواب دیدم انگار مراسم خواستگاری یا نشانم هست و مادر خواستگار موهامو رنگ میکنه .. من مجردم .. و قبل خواب از خدا برای نتایج کنکورم معجزه خواستم .. فکر میکنید ربطی داشته باشه ؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زندگی عاطفی تو چندی است که پریشان گشته است. مثل غریقی شده‌ای که در دریایی طوفانی به دنبال تکه تخته است تا خود را نجات دهد. به زودی خبرهای خوبی به تو خواهد رسید.

  4. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم که جلو اینه موهامو قهوه کردم و خودم داشتم رنگ میزدم موهامم بلند شده بود خیلی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است در یک مجلس مهمانی فردی غریبه به شما دلبسته شود و سپس درمدت کوتاهی از فکر شما بیرون بیاید

  5. MaryamMaryamsays:

    خواب دیدم موهامو بلوند روشن کردم اما زمانی که میشورمشون اب قرمز رنگه و نگران این بودم که نامزدم از رنگ بلوند خوشش نمیاد حالا چیکار باید بکنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شک و تردیدها را باید از خود دور کنی. برای رسیدن به کسی که دوستش داری باید تلاش کنی.

  6. فاطمهفاطمهsays:

    سلام؛ خواب دیدم رفتم ارایشگاه ؛ یهو روسریمو دراوردم دیدم موهام کوتاه شده و رنگشم به زردی میزد؛ ساعت چهار باید اماده میشدم هنو ساعت هشت بود و ارایشگر داشت صورتمو ارایش میکرد؛ ولی تو ایینه نگاه کردم دیدم هیچ ارایشی ندارم و باش بحثم شد؛ گفتم هم موهامو خیلی کوتاه کردی هم رنگشو خراب کردی ساعت هشت شد ارایشمم نکردی پنجاه تومانم پول گرفتی دیگه بت پول نمیدم؛ گفتم فردا میام موهامو مشکی کن برام

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      امروز خواسته های خود را بدون ترس و واهمه مطرح کنید. گوش شنوا وجود خواهد داشت. و اثرات آن شما را متعجب خواهد کرد. چند روز دیگر به پایان روزهای طلایی عشق شما نمانده. از این روزها استفاده کنید.

  7. ساراساراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یکى از دوستام که باهاش به تازگی دعوا کردم موهاشو قرمز کرده و بهش گفتم امشب شهادته گناه داره چرا قرمز کردی ... تعبیرش چی میشه؟

  8. فاطیمافاطیماsays:

    سلام.من چندشب پیش خواب دیدم که زن داداشم که بارداره توی آرایشگاه داره موهاشو رنگ میکنه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از شما چیزی خواسته شده است که به آن دسترسی ندارید یا توانایی انجام آنرا ندارید ،در این مورد با بزرگان ودنیا دیدگان مشورت کن تا مشکلاتت حل شود.

  9. مریممریمsays:

    سلام و روز بخیر. من دیشب خواب دیدم رفتم آرایشگاه یه کم ازموهای جلوی من رو رنگ بنفش کرده و بافته و از انتهای همونها رنگ بلوند و بقیه موهام هم رنگ خودش مشکی بود یعنی بیشتر موهام همون مشکی مونده بود و مثل اینکه عروسیم بود ولی خودم زیاد خوشم نیومده بود از موهام. لطفا تعبیرش رو بگین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هنوز تنهایی بهترین راه نجات است. از دست هیاهوی پوچ دیگران فرار کن و به خود تکیه کن. بزودی شاد خواهی شد،واقعا شاد

  10. ریحانهریحانهsays:

    دیشب تو خواب دیدم خواهرم داره موهامو رنگ میکنه تیرش میکنه بارون خیلی شدیدی هم میاد ...جالب تر از اینکه خواهرمم همین خواب رو دیده...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چاره ای غیر از سکوت ندارید. راهتان را گم کرده اید. بسیار بی تاب هستید. همه تو را دست کم می گیرند نسبت به این موضوع بی تفاوت باشید. کسانی با تو هم صحبت هستند که در ظاهر نصیحت ولی در باطن و پشت سر با تو دشمنی می کنند.

  11. رعدرعدsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم ی قسمت از موهای جلوم سفید شده و ب خواهرم میگفتم نگاه کن این رنگ رو زدم ب موهام موهامو سفید کرده میشه بگین تعبیرش چی میشه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      عاشق شده ای و دراین راه دل به دریا زده ای و گفته ای هر چه باداباد ،چون با شهامت تصمیم گرفته ای بدان که اگر تلاش کنی حتما موفق می شوی.

  12. نگیننگینsays:

    سلام خواب دیدم دخترم موی خود را رنگ زرد کرده ودر خیابان بدون روسری ایستاده میشه معنیش رو بگید چون ما خانواده مذهبی هستیم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دوستی به تو کمک می کند، دست او را پس نزن. به خاطر کاری که کرده ای تو را می بخشد. خود را پنهان نکن. سری در این کار است که با گفتگو و مشورت حل می شود. مطمئن باش پریشانی ات برطرف شده وحالت نیکو می گردد.

  13. یگانهیگانهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم خواهر شوهرم روی سر شوهرم رنگ میذاشت باقیمانده رنگ رو هم روی سر من گذاشت ولی گفت شب باید بت این رنگ بخوابید که رنگ بگیره رنگش رقیقه منم نگران بودم که موهام رنگش تیره بشه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آفرین بر شما که هر کاری را حتی نیت کردن در دل را از بهر ثواب انجام می دهید. بسیار صبور هستید و با همه کس کنار می آیید. نیازتان را جز خدا به احدی نگفته اید.

  14. مونا هاشمیمونا هاشمیsays:

    سلام من تا حالا موهامو اصلا رنگ نکردم.. دیشب خواب دیدم موهامو دارم رنگ میکنم.. وقنی شستمش رنگش تیره شده بود و یه رگه هاییش به رنگ موهای خرمایی خودم بود.. تو خواب هم پشیمون بودم میگفتم موهای خودم بهتر بود چرا رنگ کردم واسه اولین بار.. تهبیر خواب من چی میشه؟ ممنوم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نیت شما برای انجام کار پاک است ولی مردم و افراد مغرض باور ندارند ،به طعنه های آنها گوش نده و کارت را دنبال کن تا از اشتباه به در آیند.

  15. الیالیsays:

    سلام و صبح بخیر...من دیشب خواب دیدم که یکی از اقوام نزدیک همسرم موهاشون رو رنگ قهوای با لایتهای طلایی کرده اند و بسیار شیک و مرتب بودند و در یک مهمانی بدون روسری نشسته بودند. درحالیکه ایشان محجبه هستند و هرگز نامحرمی موی ایشان را تاکنون ندیده است...ممنون میشم تعبیر خواب من را بگویید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با نامزد یا همسر خود دچار اختلافاتی می شوید که برایتان چندان خوشایند نیست. منطقی و منصف باشید و از طریق گفتگو به دنبال راه حل باشید.

  16. مریممریمsays:

    سلام و روز بخیر من دیشب خواب دیدم که در آرایشگاه نشسته ام و دختر عمه هام در حال رنگ کردن موی من هست، به سبک جدید و خیلی هم زیبا، رنگش هم تقریبا شیرکاکائویی بود، ولی خیلی خوشگل شده بود می شه برام تعبیر کنید لطفا

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به خداوند امیدوار باشید ،دعای شما کارساز است. هرگز مغرور نشوید زیرا خداوند از غرور بیزار است و خدا با فروتنان است.

  17. مرجان نادری زادهمرجان نادری زادهsays:

    خواب دیدم توی قبرستونم بدون روسری و موهام مشکی و لخت و براق خیلی زیبا هستند واسه زیارت اهل قبور رفته بودم و مادرم که فوت شده دیدمش وایستاده بود و منو تماشا می کرد باهام صحبت می کرد اما حرفاش یادم نیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بر سر دو راهی مانده اید باید تصمیم مهمی را بگیرید که نه فقط بر سرنوشت خودتان بلکه بر دیگران نیز تاثیر می گذارد. این تصمیم به هر حال قرین موفقیت خواهد بود.

  18. نفيس شهنينفيس شهنيsays:

    خواب ديدم ك موهام از ريشه رنگ مشكي خودم هست وبقيه موهام بلوند هستش تا پايين و مرتب ب خودم ميگفتم من ك قهوه اي كرده بودم يعني با شستن زياد رنگشون روشن شده و خوشحال بودم و ميگفتم اين رنگ بيشتر بهم مياد تو خواب موهاي لخت و پري داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      کسی را دوست داری که از تو دور است ، نگران نباش که به زودی و سلامت باز می گردد فقط باید کمی صبرو تحمل داشته باشی.

  19. مينا حاجيمينا حاجيsays:

    با عرض سلام .من ديشب خواب ديدم موهام بلندترشده وهمونجور مشكيه وفقط يه تيكه ازجلوش طلاييه وخودمم خيلي ازش خوشم ميومدوموقعي كه كج ميزدمش انگاردوتا گل سفيد بافاصله توش بود وخيلي خوشگل بود لطفا تعبيرش چي ميشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر در عذاب، رنج و زحمت هستید نگران نباشید که پس از هر طوفان، آرامشی هست و رسیدن به این آرامش مستلزم زمان است که اگر صبر کنید کامیاب می شوید.

  20. ایران رضائیانایران رضائیانsays:

    خواب دیدم موهامو رنگ کردم جلوش بلوند و بقیه شرابی یا قرمز .لطفا تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ بلوند و شرابی در خواب نشانه شادمان شدن و یا شنیدن اخبار شاد از عروسی و عقد اقوام نزدیک است

  21. سارا رضاییسارا رضاییsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم مامانم موهاشون رو بور کردن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نحوه زندگی و نوع غذایی که مصرف می‌کنی رابطه مستقیمی با سیستم عصبی‌ات دارد. هرچه محیط اطرافت را آرام و تغذیه‌ای سالم داشته باشی، استرس و اضطراب و در نتیجه بیماری از تو دور می‌شود.

  22. farnaż_bhtfarnaż_bhtsays:

    سلام خسته نباشین .من موهام کوتاه بلونده دیشب خواب دیدم موهام بلندو مشکی شده بعد کوتاش کردم شد موهای خودم(بلوند) بعد نگاه موهام کردم یه قسمتیش سفید شده بود بعد رنگش کردم اون قسمتشو .تعبیره خوابم چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خواهرم فرناز، خواسته و حاجتی از خداوند دارید که برآورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید. مطمئن باشید.

  23. مائده موسویمائده موسویsays:

    سلام.من خواب دیدم موهامو دکلره کردم ولی ندیدم موهام رنگ گرفت یا نه.توی خیابون با همون موی رنگ گذاشته بدون روسری دارم راه میرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر امروز دچار شکست شدی، فردا با سعی و تلاش به مقصود خود می رسی. زندگی ارزش آن را ندارد به خاطر آن خانواده و دوستان خود را مورد آزار قرار دهی.

  24. آیداآیداsays:

    سلام من خواب دیدم موهام رو دارم رنگ آبی میزارم و خیلی از این کار لذت میبردم و احساس خرسندی داشتم.موهام بلند و صاف بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک خواب خوب در شب معادل وزنش به طلا ارزش دارد. چون پرنشاط تر و شاداب‌تر از خواب بیدار شده و بهتر می‌توانیم با گرفتاری‌ها و مشکلات روزمره کنار بیاییم.

  25. راحیلراحیلsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم که دارم موهامو مش و رنگ میکنم.اما نمیدونم رنگش چی هست.تعبیر این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویاها و افکار رومانتیک جذاب هستند اما در واقعیت‌ها جایی ندارند. باید خود را برای زندگی واقعی آماده کرد و به افکاری دل بست که مفید و عملی باشند.

  26. مینامیناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که بکی از دوستام داشت موهامو رنگ میکرد یک رنگ بلوند خیلی زیبا در اومده بود ولی بعدش نگاه کردم زیر موهام خیلی جاهاش رنگ نگرفته بود.ابروهامم سعی کرد رنگ کنه که به هیچ وجه رنگ نگرفت.قراره با این دوستم تو کاری مشارکت کنم لطفا تعبیر خوابمو بگید برام خیلی مهمه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به ساعتی ساکت و آرام برای رسیدن به آرامش نیاز داری. این به تو کمک می‌کند تا خاطرات ارزشمند را در ذهنت تثبیت کنی و همچنین راهکارهایی برای مشکلات و تکاپوهایت بیابی.

  27. shivashivasays:

    سلام من دو شبه خواب ميبينم موهامو كوتاه كردم ولي خودم دوست نداشتم كوتاه بشه راشتش در واقعيت موهام ميريزه تصميم داشتم كمي كوتاش كنم تا ريزشش كمتر بشه ولي دوست ندارم كوتاهش كنم در خواب ديدم موهامو تا گردن كوتاه كرده بودند و رنگ طلايي طبيعي زده شده بود انگاري رنگ موهاي خودم بود ولي رنگ موهاي خودمو باز بيشتر دوست داشتم نميدونم اين ربط به افكار داره يا تعبير خاصي داره دو باره اين خوابو ديدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است تنهایی برایت وحشتناک و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنکردنی‌ای ارزانی کند. پس امتحان کن.

  28. مائده موسویمائده موسویsays:

    سلام.خواب دیدم در مراسم ختم پدر بزرگم هستم که سال پیش فوت شدن.در کنارش شوهر عمه ام را هم دفن کردن اما سرش از قبر بیرون است

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دخترم مائده ،کارهایت به گونه ای است که کسی از کارهایت سر در نمی آورد ،اگر به کسی آسیبی نرسانی ودر کارهایت به خداوند توجه داشته باشی ایرادی نیست و موفق می‌شوی.

  29. سحرسحرsays:

    چند وقته که خواب خانواده پدریم رو میبینم که چند سال بعد فوت پدرم باهاشون در ارتباط نیستیم.تو خواب با هم خوب برخورد می کنیم اما معلوم که اجباریه.من خاطره بدی دارم ازشون و تو خواب استرس رو حس میکنم.الان شرایط مالی خوبی نداریم و از طرف اون ها هم ارثی بهمون نرسیده یعنی بهمون ندادن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به خاطر قلب مهربانی ها داری از بندگان مقرب الهی هستی. اراده کنی خداوند همه چیز به تو می دهد ولی همیشه دیگران را مقدم دانستی و برای آنها دعا می کنی

  30. سپیده توفیقسپیده توفیقsays:

    من امروز صبح بود خواب دیدم یه جایی مثل ارایشگاه بودم دوستای چند سال پیشم موهاشونو رنگ کردن منم واسه خودمو از رنگ همونا زدم ولی واسه اونها یه رنگ و خوب شد واسه من دو رنگ شده بود اونا میگفتن خوب نیست ولی به نظر خودم بد نبود ولی موهام بلندتر و پرپشت از موهای واقعی بود و صاف و خوب دوباره خودم یه رنگ دیگه زدم و شستم باز یه دو رنگ دیگه شد اخرش دوستم تصمیم گرفت یه رنگ درست کنه بزنه که یه دست بشه که از خواب بیدار شدم .... دو رنگ اولی بور و نارنجی شده بود دفعه دوم ریشه ها مشکی و انتهاشم یادم نیست .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تنش‌ها و‌ کشمکش هایی خواهید داشت،خونسرد باشید‌ تا کار اشتباهی نکنید که پشیمان شوید.

  31. مهدیمهدیsays:

    من در خواب دیدم کسی که سر کار میرم هست موهایش را رنگ قرمز یا نزدیک به قرمز حنایی کرده تعبیرش برای من چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شرایط مناسبی پدید می آید و شما باید برای زندگی آینده خود تصمیم گیری کنید در این موضوع عشق زندگیتان را فراموش نکنيد

  32. طلاطلاsays:

    سلام من امروز نزديكاى صبح خواب ديدم خودم سرم رو رنگ ميكنم و رنگ كردم ميديدم مو هام از يه جاهاييش مشكى و يه جاهاييش مسي شده و آخرش موهام به رنگ مسى و رگه هاى هايلات روشن در اومد و بعد شستن بسيار نرم و لطيف شده بود، چند ساعت قبلش هم خواب ديدم يه عنكبوت سفيد با دست و پاى بلند روي صورتم پايين چشمم هست نميدونم تعبيرش چى هست ممنون ميشم راهنماييم كنيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      عنکبوت سفید در این رویا نشان دهنده ی مردی روان پریش و ابله است که نسبت به شما سوءنیت دارد به شما پیشنهاد میشود در ماه پیش رو رفتن به آرایشگاه یا رنگ کردن مویتان را به تعویق بیندازید

  33. مهسامهساsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با زن داداشم رفتیم ارایشگاه اصرار میکنه ک موهامو رنگ کنم بعد ارایشگر نگاه موهام کرد گفت رنگ طبیعیش خیلی خوبه رنگ نکن منم خیلی راضی بودم از موهام گفتم پس فقط نوک زنی کنه و برام تل بزنه، تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم مهسا نوک زدن و یا تل زدن موهای شما در این رویا نشانه ی یک مهمان ناخوانده است که اتفاقا با دیدن ایشان ذوق زده میشوید و کمی یادی از خاطرات قدیمتان میکنید

  34. ح. مح. مsays:

    سلام من كلا موهام سفيده زياد داره و رنگ بلوند مرتب ميزارم ديشب خواب ديدم تولد دعوتم و موهام سفيديش دراومده رفتم فقط جلوي موهام و ابروم رو رنگ كنم كه متوجه شدم رنگ تيره است وقهره اي تيره شده و خيلي نگران بودم و ميخواستم رنگ بگيرم و دوباره رنگ جلوي موهام را عوض كنم ميشه تعبيرش رو بفرماييد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جانب احتیاط را رعایت کنید. مراقب جوانب کارتان بوده با اندیشه عمل کنید و بی گدار به آب نزنید.

  35. بهنازبهنازsays:

    سلام من خواب دیدم آرایشگاه رفتم و آرایشگر موهامو رنگ قهوه ای زد ، خوشرنگ بود، ولی خیلی طول کشید تا کامل رنگ کنه جوری که چندبار به آرایشگر تذکر دادم که چقدر طولانی شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعصب یا قهر و کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد.

  36. بهاربهارsays:

    باسلام من دیشب خواب دیدم که مادرم بهم میگه رنگ موی مشکی برات بزنم منم گفتم نه حالا که میخوای موهامو رنگ کنی یه رنگ دیگه بزن .تعبیرش رو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روزهای آینده برای تو روشن و آفتابی خواهد بود. اگر بعضی بدبینی‌ها را از خود دور کنی، می‌توانی برای آینده‌ات تصمیمات مهمی بگیری و برنامه‌ریزی کنی.

  37. رویانرویانsays:

    سلام من خواب دیدم موهام رنگ شده ریشه اش به رنگ موهای خودم بود و بقیه اش طلایی شده بود و خیلی بلند بودو من خوشم نمیومد از موهام و من چون مجردم هم خیلی میترسیدم کسی ببینه موهام رنگ شده و رفتم که یه رنگ مو رنگ موهای خودم بگیرم و بزارم رو موهام و بعدش از خواب بیدار شدم میشه تعبیرش و بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بنا به نظر شیخ مفید رنگ زدن مو علی رغم میل باطنی نشان دهنده ی بلا و یا درگیری ذهنی است که پدید می اید و بزودی نیز رفع میشود سوره ی ایت الکرسی را حتما بخوانید تا شر دفع شود

  38. سهیلا ابراهیمیسهیلا ابراهیمیsays:

    سلام‌ تو‌این ماه دومین باری هستشکه این خوابی با این مضمون میبنم که رفتم آرایشگاه می‌خواد موهامو رنگ کنم یادم اومده که باردارم و نمیتونم بار دوم خانمی می اومد خونه های مردم موهارو رنگ می‌کرد منم تصمیم گرفتم رنگ کنم خانمه میخواست موهامو طلایی روشن کنه اما من گفتم نه خیلی روشن نباشه به قرمزی هم نزنه مقداری هم پول بهش دادم فکر کنم سی هزارتومن رفت که برگرد موهامو رنگ‌کنه اما نیومد لطفا بگید تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      باید زبانت را نگهداری و کاری که میخواهی انجام دهی را پیش بدخواهان بازگو نکنی زیرا در کارت سنگ می اندازند و برایت دردسر بوجود می آورند.

  39. نسترننسترنsays:

    باسلام..من خواب دیدم میرم پیش یه خانومی موهام رو رنگ میکنه تاکید داشتم رنگ روشن باشه رنگ زرد وسبز یه چیزی شبیه زیتونی درمیاره. موهام رو دیدم زیبا و مرتب بودن...ولی ازنظر خودم رنگشون تیره بود اصرار میکنم به اون خانوم رنگ روشن بزنه روشون اما اون قبول نمیکرد..من بهش گفتم دستمزدت پنجاه تومنه بهت نمیدم تا رنگشون رو عوض کنی اونم قبول کرد..

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      معنی رنگ روشن مو به نقل قول از شیخ مفید،مورد پشتیبانی‌ قرار میگیرید و آرام میشوید نگران آینده نباشید و‌ استرس و نگرانی نداشته باشيد همه‌ چیز خوب خواهد شد

  40. زهرا بیرامیزهرا بیرامیsays:

    خواب دیدم رفتم لوازم آرایشی بخرم فروشنده به غیر از لوازم آرایشی برام 2تا رنگ مو گذاشت تو دلم نمیخواستمشون ولی برداشتمشون از رو دربایستی. بعد خودمو تو یه آرایشگاه دیدم که خیلی کوچیک بود و آرایشگر داشت مو یه مشتری رو رنگ میکرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دخترم زهرا،کسانی هستند که محتاج تو می باشند و دست نیاز به سویت دراز کرده اند دست آنها را رد نکن آنها مثل پروانه به دورت می چرخند و از وجودت استفاده می کنند.

  41. الالsays:

    من موهام بلوند هست خواب ديدم ك رفتم موهام و رنگ زدم و موهام بجاي اينكه دوباره بلوند شه مشكي پر كلاغي شد و نميفهميدم چرا اينجوري شده و كلي ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم ال تمرکز شما بر روی مسائل مهم و خاصی که پیش می‌آید مانند یک پل شما را به موفقیت می‌رساند

  42. ساراساراsays:

    خسته نباشید.من خواب دیدم تو مراسم عروسی یکی از دوستانم هستم.از مراسم که خارج شدم دیدم یک ماری یک کودکی رو خورده مردم هم اون مار رو کشتن.من از ناراحتی گریه ام گرفت اما اشکی از چشمام نمی امد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر این است که فرزند صاحب رویا غایب شود یا از دنیا رحلت کند

  43. فرید گلشنیفرید گلشنیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم توی ارایشگاهم و موهامو رنگ طلایی بعضی قسمتاشو رنگ زدم ولی انگار رنگش موقت بود و میدونستم بشورم میره واسه همین دیدم بهم میاد گفتم کلا همینجوری رنگ بزنم که بمونه و بعدش رنگ زد برام ارایشگر اما موهام رنگ نمیگرفت یذره رنگ گرفت و میخواستم سعی کنم دوباره رنگ بزنم که پریدم از خواب تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزنم فرید رویای شما به من گفت شاید دلتان او را نخواهد اما باور کنید که فرد بسیار خوب و مهربانيست.این ممکن است در حال باشد یا آینده !

  44. ساراساراsays:

    خسته نباشید.من خواب دیدم تو مراسم عروسی یکی از دوستانم هستم.از مراسم که خارج شدم دیدم یک ماری یک کودکی رو خورده مردم هم اون مار رو کشتن.من از ناراحتی گریه ام گرفت اما اشکی از چشمام نمی امد.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم سارا دخالت های خانوادگی زندگی را به کامتان تلخ میکند ترک شود بهتر است.برای مشاوره و یا دفع خطر احتمالی با ایدی مدیر سایت در تلگرام صحبت نمایید @toptoopsit

  45. رویارویاsays:

    سلام من خواب دیدم موهامو رنگ کردم. وقتی شستمش موهام اولش انگار خاکستری بود ، بعدش تغییر رنگ داد انگار آبی شد، بعدش از زیر آبیا رنگ نارنجی معلوم شد. موهام چند رنگ بود. میشه بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دخترم رویا از رفتار و عکس العمل های شتاب زده اجتناب کنید که ممکن است برای خودتان و اطرافیانتان دردسر و زحمت فروان درست کنید

  46. آرزو قاسمیآرزو قاسمیsays:

    سلام من خواب دیدم دارم موهامو رنگ میکنم ولی میدونم که طلایی رنگ میکنم بعد اینکه شستمش تیکه تیکه مشکی و طلایی بود ناراحت بودم چرا یه دست نشده ولی مامانم خوشش اومد بعد که بستمش جلو آینه داشتم خودمو نگاه میکردم موهام کلا مشکی بود ولی دوسشون داشتم.... حالا میشه بگید تعبیرش چی میشه فقط اگه میشه تعبیرشو واسم ایمیل کنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم آرامشی را که در انتظار دارید در زندگی تان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود.

  47. مائده موسویمائده موسویsays:

    سلام من خواب دیدم موهامو کوتاه کردم تا روی شانه و موهام لخت و مشکی شده.یهو یادم اومد نامزدم از موی بلند خوشش میومدو انگار نگران شده بودم از این بابت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم مائده در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید اگر در این مورد خاص آسان گیر باشی کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهی رسید.

  48. مريم ساداتمريم ساداتsays:

    سلام،من ديشب خواب ديدم كه موهام قبلا رنگ شده،تقريبا قهوه اي مسي رنگ،بعد دوباره موهام بلند شده و ريشه ي موهام به رنگ طبيعي كه خرماييه در اومده....موهامم بلند بود (وهست) در صورتي كه من تاحالا كل موهامو رنگ نكردم ...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هميشه اوضاع به يك حالت نبوده و از اين پس هم نخواهد بود. روزهاي بهتري خواهد آمد كه در آن احساس راحتي و آسايش بيشتري خواهي كرد. در اين قانون هيچ ترديدي نبايد داشت.

  49. محمدمحمدsays:

    سلام و خسته نباشید من درخواب دیدم موهام زرد رنگ شده میخواستم بپرسم تعبیرش چیه ممنونم از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      همه دوست دارند تعطيل باشند اما اگر اين تعطيلات براي تو چند روز ادامه داشته باشد كلافه مي‌شوي. به كاري مشغول باش كه از انجامش لذت ببري و تو را سرشوق بياورد.

  50. سباسباsays:

    سلام من ديشب خاب ديدم رنگ موهام عوض شده و مشكي حنايي شده. به خودم ميگفتم اي واي چرا موهام اين رنگي شده منكه تازه موهام رو بور كرده بودم. وقتي دست ميكردم بين موهام كمي رنگ بور موهاي خودم رو ميديدم ولي خيلي ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از کسی که برایش زحمت کشیدی و دوستش داشتی نا امید شده ای ،غصه نخور که درهای رحمت خداوند بسیار است. همت کن و بلند شو و به کارت ادامه بده تا موفق شوی.

  51. فرشتهفرشتهsays:

    سلام وعرض ادب درطول یکهفته دومرتبه درشب بافاصله سه روز ازهم ،خواب دیدم که موهامورنگ میکنم چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      داشتن همسری همدم و معاشر که کمتر ناسازگاری میکند

  52. jigooljigoolsays:

    با سلام من خاب دیدم ی شامپویی زدم ب موهام ک باعث شده موهام بی رنگ بشه انگار ک دکلره کرده باشم ک انگار موهام توو خاب قشنگ تر و بلندتر ب نظر میرسید بعد یه رنگ شرابی ب موهام زدم ک خیلی دوسش نداشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      امروز احساسات شدید شما باعث می شوند نتوانید به حس درونی خود به عنوان یک منبع مورد اطمینان نگاه کنید.

  53. jigooljigoolsays:

    با سلام من خاب دیدم ی شامپویی زدم ب موهام ک باعث شده موهام بی رنگ بشه انگار ک دکلره کرده باشم ک انگار موهام توو خاب قشنگ تر و بلندتر ب نظر میرسید بعد یه رنگ شرابی ب موهام زدم ک خیلی دوسش نداشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دوستي را كه مدت ها از او دور بودي خواهي ديد و لحظات خوش گذشته را با هم مرور مي‌كنيد.

  54. زهره صالح زادهزهره صالح زادهsays:

    شوهر من موهاش دربیداری جوگندمی متمایل به سفیده دیشب درخواب دیدم موخاش رو رنگ مشکی زده بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسائل اطرافتان بیشتر خواهد شد

  55. ننsays:

    سلام خواب دیدم موهای مادرم کاملا سفید شده ولی صورتش جوان شده بود.خیلی ترسیده بودم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نگران نباشید حضرت امام جعفر صادق تعبیر خواب سفید شدن موهای مادر و یا زنان بیوه را نشان دهنده ی سلامتی و طول عمر و پرورش فرزندان صالح میدانند

  56. سروهسروهsays:

    سلام من مدتی قبل خواب دیدم موهام قرمز مایل به شرابی رنگ کردم دیشب خواب دیدم موهام طلایی کردم... درواقعیت موهام هنوز موهام رنگ نکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وسیله ی ارزشمند و‌مهم خانه تان نیست و انگار گم شده است و تو بسیار غمگین و ناراحت هستید،بدانید که وسیله و ثروت مهم نیست و ارزش‌این همه غمگین شدن و غصه خوردن را ندارد.

  57. فائزه علیجانیفائزه علیجانیsays:

    سلام من ۲۳ سالمه خواب دیدم موهام داره سفید. میشه خیلی تعجب کردم مادرم کف موهات جلوش و. کناراش داره سفید. درمیاد من نگران بودم و مادرم ک روی سر خودش رنگ گذاشته بود روی سر. من هم رنگ قهوه ای گذاشت و. من ب مادرم گفتم رنگ نذار. بیشتر. سفید میشه! میتونم تعبیرشو بدونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت و زندگی را با طعمی بسیار شیرین تر از قبل خواهید چشید

  58. فرزانهفرزانهsays:

    سلام ، من خواب دیدم رفتم ارایشگاه دارن صورتمو ارایش میکنن ولی یهو میبینم که جلوی موهامو رنگ مسی کردن که خیلی هم بهم میمومد و رنگش خیلی خوشگل و براق بود و من گفتم که چرا تا حالا این رنگی نکرده بودم موهامو

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ مسی جلوی سر : دوستانی که داری خیر تو را نمی خواهند و همواره در پی آسیب رساندن به تو میباشند پس از آنها فاصله بگیر تا در رنج و زحمت نيفتي

  59. مریممریمsays:

    سلام تعبیر خواب پسر سفید مو چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سفیدی مو برای مردان نشانه ی زیاد شدن رنج ها مصیبت ها و گرفتاری های روحی ست

  60. SamiraSamirasays:

    سلام من خواب دیدم صبح از خواب بیدار شدم وقتی رفتم جلو آینه یه قسمت از موهام هفت رنگ شده بود،خودم خیلی ترسیدم.از هر کی هم که میپرسیدم چرا اینجوری شده کسی جوابمو نمیداد و همه تعجب میکردن.لطف کنید تعبیرش و بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که برای پیش بردن اهداف خود نقشه می کشید اما نیروی کافی برای عملی کردن نقشه ها صرف نمی کنید

  61. sanasanasays:

    salam man khabdidam ke ke lebase sefid pushidam o muham ro talaee karde budam be lebas sefid tavajoh nadashtam va faghat ba khodam migoftam ke cheghadr muham ghashang shode tabiresh chie?!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تهدید ترس اضطراب و غمگینی و افسردگی برای دوران کوتاهی به سراغ شما می ایند

  62. بهاربهارsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم خیلی سریع موهامو رنگ میزنم و از اینکار راضی بودم فکر میکنم رنگ مسی یا قهوه ای بود میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ مسی و قهوه ای برای مو به نشانه ی بهتر شدن روحیه امیدواری و امید است

  63. SaraSarasays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم جلوی آینه ایستادم و موهامو خودم با قیچی کوتاه کردم و خیلژ بهم میومد بعد انگار رنگ شده بود یه چیزی بین قهوه‌ای و نارنجی تیره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به حرف نادان گوش ندهید هر چه می کشید از رفیق حسود می باشد با حرف حق جدل نکن و آن را قبول کن

  64. لیلالیلاsays:

    سلام،من تا به حال موهامو رنگ نکردم، خواب دیدم که کل موهامو رنگ گذاشتم ولی از اینکار نه خوشحالم نه ناراحت،وقتی موهامو شستم روی موهام مقدار زیادیش به رنگ اصلی موهام بود و به خوردش بور بود،زیر موهام هم یه مقداریش بور نزدیک به سفید شده بود،ناراحت بودم کسی ببینه که من موهامو رنگ کردم ولی مادرم دلداری میداد که میگیم موهای خودت نیست موی مصنوعی گذاشتی،میشه بگین تعبیر این خوابم چیه؟ممنون میشم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به نشانه ی این باشد که برای گرفتن تصمیمی در این روزها دو دل می شوید و یکی از نزدیکانتان در این زمینه شما را یاری خواهد کرد

  65. مروارید براحمیمروارید براحمیsays:

    خواب دیدم دارم رشته رشته موهامو رنگ میکنم یعنی یه دسته از موهامو رنگ میکردم‌میرفتم یه کاری انجام میدادم باز میومدم یه دسته دیگشو رنگ میکردم میخواستم رنگش دودی بشه اما بعصی رشته هاش روشن تر میشد و من توی عالم خواب نگران بودم که موهام دو رنگ نشه و یه دست بشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رشته رشته رنگ کردن مو به نشانه ی آشفته شدن وضعیت روحی شما در زندگی و همچنین به هم ریختن اعصاب و یا درگیری شدن لفظی با سایر اعضای خانواده است

  66. MinaMinasays:

    سلام من دیشب موهای خودمو تو خواب شرابی دیدم تعبیرش چیه؟موهای کم پشتی دارم ولی موهام رو پر دیدم وبا رنگ شرابی...اگه امکان داره توی تعبیر خوابم راهنماییم کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تشويش را از خودت دور كن . كارها بر وفق مراد تو خواهد شد اگر چيزي را از خدا طلب كردي به آن مي رسي . اگر قصد سفر و يا انجام معامله اي داري ، آن را انجام بده برايت سودبخش است

  67. Sh.beSh.besays:

    سلا.ببخشید من چندروز پیش توذهنم بود برم ارایشگاه وموخوره های موهاموبزنم ومدل بهشون بدم.دیشب خواب دیدم رفتم ارایشگاه یکی ازاشناها وداره موهامو موخوره هاشومیزنه وکوتاه میکنه ومدل کوتاهی میزنه.اول ندیدم بعدتواینه که دیدم گفتم وای چقدرکوتاه شدن ولی بعد ازمدلشون خوشم اومد.انگار چندتاموی طلایی هم ازموهام بود.بعد اومدم موهاموباکش بستم اول دیدم کمن.ولی بعد دیدم نه هنوزبلندن اما نه نسبت به قبل اما حجمشون کمترشده بود ومشکی بود دم هاشون.خیلی نگرانم لطفا جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وجود موهای طلایی در بین موهایتان در این رویا بیانگر افرادی سود جو و متقلب در اطراف شماست که قصد دارند به هر نحوی شده از شما و احساستان سواستفاده کنند

  68. mrymmrymsays:

    سلام من دیشب موهای ی دخترو رنگ کردم ک فک میکردم زرد بشه ولی قرمز شده بود و اینکه موهاشم بلند تر از واقعیت بود و ی بار ک رنگ گذاشتم رنگ کم اومد دوباره درست کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در روابط‌تان مراقب باشيد. تو فرد خاكي و راحتي هستي، اما ممكن است اطرافيان اينطور استنباط نكنند و از روي حسادت و يا به هر دليلي برايت دردسرهايي درست كنند

  69. سحرسحرsays:

    من خواب دیدم تو ارایشگاه دارن موهامو قهوه ای روشن میزنن مقدار رنگ هم زیاد بود ب نظرم خیی خوشرنگ میشد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شخصی اخبار به طور كلی از نوع منفی می آورد، ولی اهميت آنها كم است. ممكن است اخبار بدی دريافت كنيد، ولی تاثير زيادی روی نتيجه كارتان نخواهد داشت!

  70. زهرازهراsays:

    سلام, من دیشب خواب دیدم بدون اینکه رنگ کنم موهام زیتونی شدن,خیلی بهم میومدن و همش فک میکردم بخاطر شامپو رنگ موهام اونحوری روشنتر شده آخه خود موهام یکم روشنه ,روشنترش میشه زیتونی,,لطفا تعبیرش کنین?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اقبال و سعادت همراه تو است. به زودی به کام و آرزوی خود می رسی. در هنگام توانایی و سعادت به نیازمندان خدمت کن تا به این وسیله از نعمت های خداوند سپاسگزار باشی. غرور و خودپسندی را از خود دور کن.

  71. علیرضاcr7علیرضاcr7says:

    باسلام من در خواب دیدم یه دفعه موهام سرم ریخت و هر کجای سرم دس میزدم میریخت و موهای سرم یه دفعه زرد شده بود و میریخت موی زرد و کچلی؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مسیله ای پیش اومده ذهنتو مشغول کرده ولی درست میشه/ مشاجره در مسایل مالی و کاری که حل میشه نگران نباش

  72. مائده موحدمائده موحدsays:

    من امشب غروب خواب دیدم موهامو صورتی کردم و خیلی خیلی خوشرننگ شده بود در حالی ک کلا این رنگ رو برای مو دوست ندارم. موهامم خیلی منظم و تا روی شونه بود در حالی ک موهای خودم بلندتره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرد جدیدی وارد زندگیتان می شود (شاید یک بچه) و زندگی شما را دچار تغییر و تحول می کند. با روی خوش با مسایل برخورد کنید.

  73. محبوبهمحبوبهsays:

    سلام.من۳شب قبل خواب دیدم یک نفر موهامو رنگ گذاشته انگار قهوه ای روشنه خوشحال بودم اما وقتی شست مشکی شدو به حال طبیعی برگشت.لطف میکنید تعبیرشو برام بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      آرامشی را که در انتظار دارید در زندگی تان حاکم شود، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود.

  74. مريم ابراهيميمريم ابراهيميsays:

    سلام من خواب مادرم كه چندين سال پيش مرده را ديدم كه موهايش را رنگ بور ميكرد ممكنه تعبيرشو برام بگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خود ستایی.یک جوان برازنده. هوشیاری. شروع یا پایان یک مسئله عاطفی

  75. مريممريمsays:

    سلام من خواب مادرم كه چندين سال پيش مرده را ديدم كه موهايش را رنگ بور ميكرد ممكنه تعبيرشو برام بگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ بور موی مرده به نشانه ی مردی است که با اخلاق و رفتار زنننده فقط باعث غم و غصه شما خواهد شد

  76. بهارهبهارهsays:

    سلام. من خواب دیدم که با مانتو و مقنعه بودم و با یه عده توی خیابون رد میشدم. یهو توی یه آینه ی بزرگ خودمو دیدم که موهام عسلی رووشن و ریشه موهام مشکی بودن . رنگ موهام مشکی هست. ولی بهم میومد و مقنعمو کشیدم جلو با خودم گفتم بقیه نبینن چون مجرد خوب نیس موهامو رنگ کردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خودتان متوجه شده اید که هر چه زمان می گذرد، مشکلات دیگری از راه می رسند. شجاع باشید و آستین هایتان را بالا زده و کاری بکنید. حتی اگر لازم است جواب بدهید

  77. بهارهبهارهsays:

    ممنونم بابت تعبیر قسمت اول خوابم بابت موی رنگ شده. ببخشید در بقیه ی خوابم من خواب یه مکان بزرگ دیدم که با همون چندین نفر داشتیم بازدید میکردیم از اونجا. در این مکان بزرگ پشم گوسفندان را با دستگاه میزدن و در همونجا چندین گاو سیاه سفید بود که پرورش میدادن. یکی از اون گاو ها که کوچیک بود شاخ داشت و با شاخش به من حمله کرد و مادر و خواهرم منو نجات دادن ولی بعدش حس کردم اون گاو یه بچه ی تقریبا عقب مونده بود که قشنگ هم بود و من باهاش بازی کردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ديدارهاي غيرمترقبه و پيش‌بيني نشده‌اي داري که نتیجه آنها شانس و موفقیت هایی مفید و موثر خواهد بود.

  78. m.sm.ssays:

    سلام من خواب دیدم موهام چند رنگ شده یعنی انگار تو خواب میخواستم همش زرد (نه طلایی) باشه ولی فقط نصف به پایین زرد شده بود و هرچی به پوست سرم نزدیک میشد قهوه ای تر و پر رنگ تر شده بود اول از این بابت تو خواب خیلی ناراحت و نگران بودم اما تو خواب دیدم خیلی ها این مدل مو رو دارن و انگار باعث شده بود اروم تر بشم ممنون میشم تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است تغییرات هوا کمی تو را دچار مشکل کند پس مراقب سلامتی‌ات باش.

  79. ام ار دیام ار دیsays:

    من دیشب خواب دیدم خودم نصف موهایم رو آبی و نصفش را قرمز کرده ام تعبیرش چیه این درست هم رنگ نگرفته

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      راههای خوبی پیش رو دارید و موفقیت بی شکی پیش رو دارید ولی از ادامه راه خسته نشوید زیرا همه چیز را از دست خواهید داد

  80. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من خواب دیدم موی سرم را آرایشگر رنگ‌ روشن و طلایی میزند و اصلاح صورت میکنم،تعبیرشولطف میکنید❤️

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در مقابل عشق کنترل خود را حفظ کنید ، در غیر اینصورت این عشق مشکلات شما را بیشتر میکند.

  81. نادیانادیاsays:

    سلام خسته نباشید من موهام مشکیه و دیشب خواب میدیدم ک ریشه موهام ینی موهایه جدیدی ک دراوردم رنگ قهوه ای روشن شده و نصف موهام مشکی بود نصفش قهوه ای روشن میشه تعبیرشو لطف کنین مرسی از سایته خوبتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قصد داری با استرس و اضطراب روزت را خراب کنی؟؟؟ باید از افکار و یا افرادی که اعصاب تو را تحریک می‌کنند دوری کنی و کمی با خودت خلوت کنی. در اینصورت می‌توانی به آرامش برسی.

  82. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من موهای کوتاهی دارم در خواب دیدم که موهای بلند و پر پشت و بسیار مرتبی داشتم و موهایم را خودم قهوه ای رنگ کردم و بسیار زیبا شد و البته در خواب خودم از موهایم راضی بودم اما پدر و مادرم میگفتن ک رنگ دیگری بزنم بهتر است موهایم چند رنگ و زیبا بود اما انها دوس نداشتن ولی م.هایم زیبا و مرتب و پر پشت بود. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رضایت از موهای بلند و مرتب به نشانه ی تجربه ی ایام پر از خوشی رفاه و فراموش ناشدنی برای شماست

  83. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم که از خواب بلند شدم و رنگ موهام خود به خود به رنگ طلایی تغییر کرده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ طلایی در این رویا برای شما به معنای اینده ای روشن و آرام است

  84. مهرداد پارسامهرداد پارساsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم که دستم رو کشیدم به سرم چند تار مو به رنگ طلای سفید مشاهده کردم بعدا هرچندتا مو که به رنگ طلای سفید بودن توی سرم کندم و جمعشون کردم لطفا تعبیرش چیه. متشکرم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وجود موهای سفید و طلایی رنگ دلالت بر اینده ای خوش خرم و آرام برای شماست اما کندن آن ها میتوانید بیانگر موجی از مشکلات و غصه ها باشد که وارد زندگیتان می شود و بزودی از بین میروند

  85. آتناآتناsays:

    سلام، دیشب خواب دیدم که به آرایشگاه رفتم و دوست و همکار سابقم که مدتیست ازدواج کرده ولی از او خبری ندارم میخواهد موهایم را خرمایی رنگ کند ( دوستم کارمند است)و من خیلی خوشحال بودم و رنگ مو به من میآمد. لطفا تعبیرش رو بگین.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از انجا که در این رویا رضایت داشته و خشنود بودید به علامت رفاه آسایش و لذت بخش شدن زندگی برای دوستی است که اشاره کردید و در واقع تعبیر این خواب به خود شما بازنمیگردد

  86. ننsays:

    سلام.من رنگ موهام ماهگونیه تو خواب دیدم موهامو رنگ کرد برتم رنگ کردن ولی بلوند شده بود تو خواب میگفتم من میخواستم ماهگونی بشه چرا بلوند شد یکی بهم میگفت اصلا بهت نمیاد یکی میگفت قشنگه بهت میاد ولی خودم خوشم نیومد میخواستم برم رنگ بگیرم همون ماهگونی کنم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شادی بسیار از دیدارهای خانوادگی ، دیدارهای دوستانه یا دیدارهای بستگان دور یا نزدیک.

  87. زهرا طباطباييزهرا طباطباييsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم كه رو موهام دكلره گزاشتم بعد تو خواب ديدم كه از خواب بيدار شدم به خودم نگاه كردم تو آينه ديدم رنگ موهام كاملاً طلايي روشن شده و البته قد موهامم تا گردن كوتاه شده كه البته من اصلاً يادم نمياد كه تو خوابم موهامو كوتاه كرده باشم بعد با نگراني به خودم ميگم من كه مجردم اين رنگ مو خيلي روشنه حتماً مادرم دعوام ميكنه بايد يه رنگ تيره بذارم ولي با اون موهاي طلايي خيلي خوشگل شده بودم هي ميگفتم حيفه خيلي بهم مياد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سعی کنید کارهایی را انجام دهید که مجبور نشوید در مقابل دیگران مقاومت کنید، شما بعدها برای حل کردن این مشکل وقت کافی خواهید داشت

  88. سعید خلیلیسعید خلیلیsays:

    سلام. دیشب خواب دیدم دوتارنگ قهوه ای و قرمز دارم، خودم قرمزو برداشتم و رنگ کردم، موهام یکم کوتاه شده بود البته مدل دار و قشنگ شده بود. چون یکم بلنده موهام. میشه خواهش کنم تعبیرشو برام بگید. ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ‏‎رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید.

  89. زهرا فتحیزهرا فتحیsays:

    خواب دیدم موهای بسیااار بلند و پرپشتی داشتم که قسمت هایشو با نارنجی رنگ کرده بودم ولی بعضی قسمتاش سفید شده بودن دوستام میگفتن قشنگ نیست حیف شدن موهات ولی خودم و خانوادم خیلی رازی بودیم فکر میکردم مادرم خوشش نمیاد ولی خیلی موهامو دوست داشت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با دوستان اطرافیانتان به مسافرتی خواهید رفت مراقب باشید تا مشکلی برای تان پیش نمی آید و کارهای خطرناک نیز نکنید.

  90. مهتابمهتابsays:

    سلام زن داداشم دیشب خواب دیده من موهامو کوتاه کردم و رنگ سبززدم ک خیلی بهم میومده وخوشگل شدم وگفتم چرارنگ کردی منم گفتم فردادوره قران داریم خاستم مرتب باشم و... و جالب اینه ک ماواقعا امروز دوره قران داشتیم و زن داداشم نمیدونست تعبیر خابم چیه ؟میشه زودپاسخ بدید سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وجود قران و کلام خدا در رویای شما و حتی آمدن و شنیدن اسم آن بلایی بزرگ را از شما دور کرده است چرا که تعبیر این رویا نحس و غم انگیز بود

  91. مهتاب معاذالهیمهتاب معاذالهیsays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم موهان دو رنگه خودم جلوی اینه رنگ زدم بهشون بعد شستم اونارو ولی بد شده بودن عمم اومد دوباره بهشون رنگ زد و من تو ی مغازه ی ارایشی اونارو شستن و اون مغازه دار دید که من دارم موهامو میشورم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دو رنگه بودن مو در رویای شما به نشانه ی دو دوره است دوره ی اول ایام تلخ و پر از گرفتاری برای شما و دوره دوم اتمام همیشگی این مشکلات و شروع ایام دلخواه و شادی افرین برای شماست

  92. محدثهمحدثهsays:

    سلام ، من خواب دیدم مامانم ب خالم میگه چند تا تار موی من سفید شده باید رنگ کنم ، منو میبرن آرایشگاه و شب تا صبح رنگ طلایی میزارن و خیلی خوشگل هم میشم جوری ک خودمم میگم چقد خوشگل شدم . تعبیرشو اگر بفرمایین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تصمیمتان را با فکر و منطق بگیرید و سعی کنید از انتقادها استفاده کنید تا بتوانید به موفقیت برسید و ایده هاو طرح هایتان را عملی کنید.

  93. ayda.minaeiayda.minaeisays:

    سلام.روز خوش...من دم صبح خواب دیدم دارم موهای سفید لای موهامو رنگ میکنم....ریشه موهای جلو سرم رو هم رنگ کردم.... میخواستم قهوه ای تیره رنگ موهای خودم بشه....میشه لطفا تعبیرشو بگید؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ کردن موی سپید خصوصا برای زنان به علامت زدوده شدن غم رنج و امراض روحی ست

  94. ..................................says:

    سلام من دیشب خواب دیدم مادرم داشت به خواهرم میگفت موهای خودتو رنگ زدی بعدا موهای خواهرتم رنگ بزن .یعنی موهای منو رنگ بزنه. خواستم ببینم تعبیرش چ میشه . رنگ قهوه ای بود و من تو این خواب یه لحظه فکر کردم رنگ بعضی از موهام انگار عوض شده که مامانم به خواهرم گفت موهای منم رنگ کنه .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به این علامت است که در ایام پیش رو بحثی پیش خواهد آمد که باعث می شود یک بگو مگو بین شما و مادرتان صورت بگیرد

  95. فاطمهفاطمهsays:

    سلام.برادرم که مدتیه سر ارث و غیره باهم اختلاف داریم و قهریم اومده بود و یه پرس غذا آورده بود با یه ظرف خالی من دست کردم تو ظرف غذا و چنگ چنگ کردم گفت برا تو نبود برای اون یکی خواهرم بوده و دعوا کردیم و پدر مرحومم تو اتاق بودرفتم پیشش کف پاشو بوسیدمبعد مرحوم پدرم موهامو شونه کردو خواهر دیگرم از لای در نگاه می کرد پدرم گف بعد از فاطمه نوبت اون خواهرمه که داشت نگاه میکرد با سپاس فراوان از اینکه خوابها را تعبیر می کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر تشدید اختلاف و درگیری با بستگان نزدیک است که موجب قهر و کینه می شود همچنین شونه کردن مو در این رویا بیانگر غم و اندوه برای خواهر شماست

  96. ششsays:

    خواب دیدم دخترم موهایش رو رنگ طلایی کرده و داره برای یه مرد عشوه میاد منم با دیدن این صحنه دست خودم رو گاز میگیرم جوری که گوشت دستم کنده میشه ولی خونی نمیشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهندن ی دعوا و بگو مگویی است، ممکن است به دیگران به مشکل بربخورید و دعوایی بکنید،اما سعی کنید همه چیز را آرام کنید تا مشکلات حل شوند.

  97. فاطمهفاطمهsays:

    من دیشب خواب دیدم که رفتم آرایشگاه و موهامو و با ابروهام رنگ قهوه ای متوسط زدم خیلی زیاد هم بهم میومد اما من نگفته بودم موهامو کوتاه کن خودش کوتاه کرده بود و از این بابت نگران بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه بی خبر و بدون اجازه ی شما اقدام به این کار کرده است به این علامت است که یکی از دوستان نزدیک شما با رفتاری زننده ای که از خود نشان میدهد موجب رنجش شما می شود

  98. fateme afsharfateme afsharsays:

    سلام خسته نباشيد من ديشب خواب ديدم موهام عين واقعيت خيلي بلنده و انتهايي موهام رنگ شده ولي فقط انتهايي موهام رنگي و رنگش تقريبا بلوند و روشن بود و من ميخواستم ريشه موهام كه مشكي در اومده رو دباره روشن كنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در همین سالی که پیش رو دارید هیجانات، اتفاقات جدید شیرین و خاطره سازی را تجربه خواهید کرد

  99. SaharSaharsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم خودم موهامو آبی رنگ کردم ولی توی آینه سیاه بودم یکم از موهام تن آبی داشتن ولی اونام سیاه بودن تعبیرش چیه تو خواب هم دیدم که میخواستم یه رنگ صورتی یا قرمز بذارم ولی نذاشتم ولی روز قبلش چند نفر بهم گفته بودن مومشکی بهت خیلی میاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما رازهای زیادی دارد و همیشه آنها را پنهان می کنید ولی بدانید که همیشه همه چیز مخفی و پنهان نمی ماند.

  100. BanoooBanooosays:

    خواب دیدم جلوی اینه هستم و یک قسمت موهای سمت چپم رنگی که تو عکس هست رنگ سوم از سمت چپ رنگ موهام بود بعد سمت راستم موهای مشکی خودم بود و خیلی خوشگل بودو بهم میومد بعد مهمون داشتیم شال سبزمو انداختم سرم که تو بیداری موقع نماز سرم میکنمد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دعوا ، درگیری ، با شخص یا اشخاصی کشمکش - با دوستان ، بستگان

  101. ریحانهریحانهsays:

    سلام من امروز خواب دیدم منو مامانم موهامونو رنگ کردیم مامانم موهاشو یه مدل خاصصی کوتاه کرده که من دوس ندارم موااشو قرمز کردا یه تیکه هاییشم هایلایت سفیده...منم موهامو یه قهوه ای روشنتر از رنگ خودش کردم با هایلایتای سفید توش بد یهو میبینم که جلو ی موهام یه تیکش همون رنگی شده که مامانم زده...ولی شک دارم بخم میاد یا نه یسریم هستن تو خوابم که دز رنگ موهام تعریف می کنن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ کردن همزمان موهای شما و مادرتان نوید خبر یا اتفاقی را میدهد که باعث خوشحالی هر دوی شما می شود

  102. سحرسحرsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم خودم موهامو آبی رنگ کردم ولی توی آینه سیاه بودم یکم از موهام تن آبی داشتن ولی اونام سیاه بودن تعبیرش چیه تو خواب هم دیدم که میخواستم یه رنگ صورتی یا قرمز بذارم ولی نذاشتم ولی روز قبلش چند نفر بهم گفته بودن مومشکی بهت خیلی میاد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ آبی مو در رویاهای دختران نشانه ی باز شدن بخت دوستان نزدیکشان است بدون شک خبر وصلت اطرافیانتان به گوش شما خواهد رسید

  103. Vida HooshmandiVida Hooshmandisays:

    سلام،برادر من۱۰ ساله هست،و دیشب خواب دیدم موهای اون به رنگ زرد درومده و گویا مادرم این رنگ رو زده،و چند بار میدیدم کچل شده با موی مشکی و باز بعدش همون موهای زرد دوباره.ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب ایشان باشید ممکن است افرادی بدخواه به او چشم زخم بزنند سعی کنید از ایشان در مقابل هر شخصی تعریف و تمجید نکنید

  104. MohsenMohsensays:

    سلام خسته نباشین من خواب دیدم دختری ک عاشقش هستم تو خیابون با ماهای بور و بسته شده کنار خیابان نشسته تعبیرش چیه...ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      عشق شما نسبت به یک شخص، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکمتر خواهد ساخت.

  105. BbBbsays:

    سلام من خواب دیدم دوستم عین واقعیت موهاش بلنده و نیمه انتهایی موهاشو زرد کرده و موهاش پرپشته منم داشتم موهاشو میبافتم این دومین باری هست که موهاشو رنگ کرده میبینم تو خواب و هر بار روسری سر نکرده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیلی مراقب رابطه ی همدیگر باشید افرادی هستند که به رفت و امد و محبت شما به همدگیر حسادت می ورزند خدای ناکرده از چشم زخم غافل نشوید

  106. FrshFrshsays:

    سلام.من خواب دیدم موهای خودم رو دکلره میکنم و خواهرم موهاش را زیتونی کرده و یه تیکه از موهاش اتیش میگیره و خاموش میشه و من هم موهام و میشورم و لخت لخت...تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما و خواهرتان بحثی را پیش خواهید گرفت و در آن مشاجره کمی نیز دارید ، خاموش شدن آتش مو در این رویا نیز بیانگر زیاد شدن صمیمیت شما دو نفر است و در کل خوب بود

  107. رویا کرویا کsays:

    سلام خواب دیدم با دوستان قدیمی جایی هستیم و یکیشون داشت پایین موهای منو رنگ روشن میزد. بعدشم موهامو انگار تو آب پخت گفت رنگش بهتر میشه. منم از رنگ موهام رتضی بودم. خواستم موهای یکی دیگه از دوستامو همرنگ موهای خودم کنم ولی چون موهاش خیلی کوتاه بود نمیشد، منم فقط یه قسمتایی از موهاشو که یه ذره بلندتر بود رنگزدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در زمینه عشق و احساسات یکی از دوستان شما دچار مشکل می شود

  108. سمیهسمیهsays:

    سلام من خواب دیدم موهای مادرم که فوت شده رو رنگ میکردم و میگفتم چقد قشنگ شده میخواستم ابروهاشم رنگ کنم و پشت لب مادرم هم مو بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به هر کسی اعتماد نکن و راز دل با او نداشته باش چون تمام غم های دنیا به دلت روانه می شود.

  109. اسمااسماsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم موهاشو سیاه رنگ کرده و چند تار سفیدم بینشون هست. در حالیکه ک در واقعیت موهای پدرم کاملا سفید شده اما تو خواب سیاه رنگشون کرده بود تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دیده شدن موی سیاه بین موهای سفید آن هم برای پدر شما خوب و خیر است و به علامت برکت خیر شادابی و روزنه های امید و همچنین به گفته ی دکتر مدنی سعادتمندی در سنین سالمندی ست

  110. فاطیمافاطیماsays:

    سلام، من در واقعیت موهام قهوه ای فر هست، خواب دیدم که انتهای موهای فرم( فر موهام در خواب خیلی زیبا بود) هایلایت های صورتی و آبی داره و پشت سرم زیر موهام سفید شده طوری که اگه کسی پشت موهامو کنار نزنه نمیتونه اون سفیدی رو ببینه، موهامو رنگ کردم که این هایلایت ها و اون سفیدی برن اما نرفتن، رنگ کل موهام تغییر کرده بودا(قهوه ای روشن تر شده بود) ولی هایلایت ها نرفتن. تعبیرش چیه؟ ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم در مقابل عشق کنترل خود را حفظ کنید ، در غیر اینصورت این عشق مشکلات شما را بیشتر میکند.

  111. nashenasnashenassays:

    سلام وقت بخیر من خواب دیدم موهام رنگ ومشه بعدخیلی بم میومدخودم خوشم اومده بودهی میگفتم چقدتغییرکردم ولی من مجردم وتاحالا موهامو رنگ نکردم هی میترسیدم بقیه چیزی بگن ولی کسی هیچی نگف تعجب کردم که چرا عصبی نمیشن یا کنایه نمیزنن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است در زمینه عشق و رابطه های عاشقانه سختی ها و گرفتاری هایی جدید تجربه کنید

  112. L.AL.Asays:

    سلام شب خواب دیدم مادرم از آرایشگاه برگشته و موهاشو رنگ قرمز کرده و خیلی قشنگ و پرپشت شده بود. با این که من احساس میکردم رنگ موهاش به سنش میاد ولی مامانم خیلی راضی و خوشحال بود. منم رنگ موهام قرمز ولی یه طیف دیگه بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شروع دوره ای جدید و تازه که همراه با کلافگی دو دل شدن و شنیدن اخبار تلخ است

  113. فرزانهفرزانهsays:

    سلام.من خاب دیدم پشت موهام ی حالت دکلره ای شده و پایینش سفید شده بود خیلی ناراحت بودم و با خودم میگفتم چقد زود موهام سفید شد با اینکه حالت زرد و دکلره داشت.منم قیچی رو برداشتم و اون قسمتارو چیدم تا موهام مشکی باشه.تعبیرش لطفا میگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      انتخاب اجباری . تصمیمات بچه گانه .نا توانی در تصمیم گیری برای یکی از اطرافیان شما

  114. پارساپارساsays:

    در خواب دیدم در خانه زن قبلی برادرم موهای قرمزم و بلندم را شونه میکشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از علم و دانش زیاد بهتره مند شدن - علم تان افزونی میابد

  115. Zahra sadatiZahra sadatisays:

    سلام خواب ديدم كسي كه بهش علاقه داشتم يك اقايي بالآي موهاش صورتي كرده و موهاش دو رنگه شده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنج و اندوه در برابر عشق

  116. نغمهنغمهsays:

    سلام خواب ديدم تو طبقات بالاي ساختمون ستادمونم(الان اجرا هستم) ولي انگار مرقت اونجا بودم بعد يكي از همكاراي الان من تو اتاق بغلي بود.من از پنجره پايين رو نگاه كردم ديدم حياط پر ماشين همكاراست و ماشين اين همكارم هم اخرين پارك شده بود بعد يكي از همكاراي اجرامون كه قبلا ستاد بوده اومد تو حياط از اون پايين به هر دومون سلام كرد منم جوابش رو دادم اونوقت بود كه همكارم كه اتاق بغلي بود متوجه شد منم رفتم ستاد و خيلي شكه شد منم كه نگاهش كردم ديدم موهاش رو زرد كرده در ضمن همكارم اقا هستن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حالت افسردگی و نومیدی موقت از کار یا شخص

  117. فاطیمافاطیماsays:

    سلام.من(دختر) خواب دیدم دارم موهای عشقمو(پسر)که خیلی بلند بودو رنگش مایل به حنایی بودو درس میکردم اگه میشه تعبیرش رو بهم بگین ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      داشتن رابطه ای عاشقانه و رمانتیک

  118. مریممریمsays:

    خواب دیدم دوستم اومد گفت موهاشو شرابی رنگ زده حالت فانتزی خیلی خوشگل شده بود موهاش مشکی بود چند لایت شرابی .فرق وسط بعد سشوار کرده بود بلند بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است بیماری به سراغتان بیاید

  119. بیتابیتاsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دوستم که سرطان داشته موهاش در اومده و حسابی بلند شده رنگشون کرده و حالا داشت رنگ موهاش می رفت، رنگشم صرمز بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به علامت تشدید بیماری و طی شدن روزهای سخت و غم انگیز برای این فرد است

  120. آزادهآزادهsays:

    سلام تعبیر خواب موی صورتی چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موهای صورتی در خواب های ما بیشتر تاریکی و غم را به رخ میکشند اما عمر زیادی هم ندارند

  121. پریااااپریااااsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم رفتم ارایشگاه میخام موهامو نصفیش صورتی روشن نصفیشو بلوند کنم یه مدلم انتخاب کردم که باید موهامو کوتا میکردم بعد رنگش نیزدم بعد به ارایشگر گفتم میرم یه دور میزنم و میام پس رفتم بازار یک سری ظروف چینی کامل گرفتم همره پدرمو نامزدم بودم این ظروفو ب کمک مالی پدرم گرفتم نصف پولشو پدر داد نصفشو من...اخه گفتم یکم دیگه میرم ارایشگاه باید پول داشته باشم..................... ممنون اگه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است در آینده بخاطر گرفتن تصمیمی مهم دودل شوید اما در این زمان دوستان زیادی در کنار شما برای راهنمایی کردن حاضر خواهند بود

  122. زهرازهراsays:

    سلام دیشب دختر خالم خواب دیده که موهامو طلایی مایل به زرد رنگ کردم.بعدش بهم میگه که این چه رنگیه گذاشتی خیلی زشت شدی.منم میگم که نه رنگ خوبیه.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ طلایی مو به بخت و اقبال بلند اشاره میکند ، به گفته ی دکتر مدنی موهای طلایی در رویاهای ما بیانگر شانس و فرصت های جدید هستند

  123. NastaranNastaransays:

    سلام مادرم دیشب خواب دیده که عمه و دختر عمه ی من موهاشونو داشتند رنگ میکردند موهاشونو بلند و صاف بوده عمه ام موهاشو داشته سبز میکرده اما رنگ موی دخترعمم و یادش نیست. تعبیر این خواب چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اتفاقی ناراحت کننده ممکن است باعث کلافگی و یا رنج خانواده ی عمه شما در ایام اینده شود ، و این خبر به گوش شما نیز شاید رسید

  124. نازنیننازنینsays:

    سلام دیشب مامانم خواب دیده که کسی داره موهای من رو رنگ میکنه و موهای من به اندازه یک وجب پایین مو روشن تره و بقیه تا ریشه مو شکلاتی که توی خواب به نظرش خیلی خوش رنگ بوده تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روشن تر شدن رنگ موهای شما در این رویا به علامت بخت باز و سعادت برای شماست

  125. ناديانادياsays:

    خواب ديدم تو ارايشگاهم بعد تو اينه نگاه كردم ديدم موهامو رنگ كرده رنگش زرد رنگه مامانم هم بود گفتم رنگش قشنگ نيست ولي عيبي نداره بعدا عوضش ميكنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بگو مگو با اقوام و خویشان، صبور باشید.

  126. نگيننگينsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم انگار نزديك عروسي من هستش بعد يه ارايشگر اوردن خونه داره موهاي مامانم و عمه هام رو رنگ ميكنه بعد من گفتم موهاي من رو هم رنگ كن همه گفتن نه رنگ نكن ولي من رنگ قهوه اي گذاشتم رو موهام وقتي رنگ كرد ارايشگر موهامو..،رفتم موهام رو شستم ديدم من كه رنگ قهوه اي كرده بودم جلوي موهام قسمتيش رنگ بلوند شده بود...بعد انگار فرداش دوباره ميخواستم رنگ قهوه اي بزارم كه از خواب بلند شدم...ممنون ميشم تعبير خوابم رو بهم بگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رو به راه شدن کارها

  127. ففsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم زن فعلی نامزدسابقم روتوی فروشگاه بزرگی دیدم با لباس مشکی.منو بردتوی یه اتاق وشروع کرد به ابرازناراحتی ازشوهرش..منم بهش گفتم عیب نداره مراقبش باش وبادلش راه بیا..موقع رفتن یه قسمت ازموهاش ازروسری مشکی اومدبیرون کاملانارنجی رنگ بود یه خانمی هم که دوستش بود سکوت کرده بودوهمش پیش ما بود.ممنون میشم تعبیرشوبگیدچون هنوزخیلی دلبسته اون مردهستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانگر راه سریعی است به هدف

  128. شیداشیداsays:

    من با ی فردی ک خانواده هامون درجریانن و همو دوس داریم هستم ینی ی جورایی نشون محسوب میشیم ولی رسمی نشده من دیشب تو خواب دیدم با عشقم بیرونیم و بعد عشقم گفت ک موهامو رنگ بزارن و موهای خودم بلنده ولی تو خواب دیدم موهام بلنده و ی رنگ شیری ک لاب لاش چنتا رنگ نارنجی رنگه ک موهامو از بالابستم وهمه تعریف میکنن ک خیلی نازشدم عشقمم دوست داشت بعداینک عشقم رفت داشتم راجب اینک اگ مامانم ببینه قبل عروسیمون رنگ گداشتم منو میکشه ک ی زنه گفت من ارایشگرم نگران نباش موهاتو رنگ میزارم بعد بهش گفتم ک قهوایدتیره یا مشکی بزاره ک رنگ موهای خودم باش ولی خعلی گرون گفت دو دل بودم چیکارکنم نفهمیدم چیکارکردم اخرش تااینجا یادمه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر سعی کنید و دلسرد نشوید موفق خواهید شد و به مرادتان می رسید.

  129. رویا رضاییرویا رضاییsays:

    من خواب دیدم که با کسی که دوسش دارم ازدواج کردم و اون داشت ظرفای خونه رو میشست و منم حموم رفته بودم و میخواستم موهای زائد بدنمو بزنم ،با یه مواد گیاهی اما هر کاری میکردم نمیتونستم موهارو بزنم،فقط موی یه تیکه از دستمو زدم میشه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زدن مو در حمام و اینکه همسرتان قصد اصلاح موی بدنتان را داشته به پاک شدن رنج ها و یا تفکرات منفی از جان و روح شما اشاره میکند و این نیکوست

  130. آرزوآرزوsays:

    چندوقت پیش خواب دیدم با کسی که دوستش دارم ازدواج کردم و ازش باردارم،باهم رفتیم بیمارستان واسه زایمان نوبت بگیریم که خیلی استرس داشتم که بچمو طبیعی به دنیا بیارم یا سزارین که دکتر گفت برین بعدن بیاین بعدش با عشقم رفتیم توی بازار هوا تقریبا تاریک بودانا خیابونابا چراغ روشن بود که در عین حال که داشتیم راه میرفتیم از عشقم پرسیدم که آیا دوستم داره که اونم گفت خیلی دوستت دارم و بغلم کرد،به نظرتون تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است مسیرهای دشواری پیش روی شما و معشوقتان باشد که باید این ایام را با صبر پشت سر بگذارید

  131. صنمصنمsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یک دایی دارمکه به شدت نورانی و مذهبی بود و برام خیلی عزیز بود که میخواستن ترورش کنن اونم طبقه ی بالای خونه جلوی پنجره منتظر میموند که شهیدش کنن بعدش من رفتن طبقه ی بالا دیدمکه شهید شده و یه تیر به شقیقش زدن و من خیلی گریه کردم ششدم بعدش زنده شد این اتفاق سه بار افتاد یعتی هر بار میومدم میدیدم مرده دوباره زنده میشد تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر صاحب دایی در دنیای واقعی هستید توسط او در دنیای دیگر شفاعت خواهید شد و خود این شخص به سعادت خواهند رسید

  132. عسکریعسکریsays:

    من خواب دیدم رفتم حمام بعد که از حمام اومدم جلوی موهام تیکه تیکه گرد رنگ قرمز بود قسمت وسط موهام سبز بود ویه قسمت دیگه طلایی بود تعبیر این رنگا چی میشه موهام وقتی خیس بود خوش حالت بود وقتی خواستم با سشوار خشک کنم جلوش کوتاه بود تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      قرمزی مقابل موهای کوتاه شده بیانگر مختصر رنج روحی است که بر شما بخاطر رفتار ناشایست عده ای از اطرافیانتان وارد می شود

  133. نازنین راشدینازنین راشدیsays:

    سلام با قبولی طاعات و عباداتتون من دیشب خواب دیدم ک تو جمع هستیم و برادر شوهر و شوهر دختر عمم و شوهر عمه خودم بدیدم دختر عمم که حامله هست موهاشو رنگ کرده و من به مامانم نشون میدم و میگم ببین موهاشو رنگ کرده با (حالت رضایت) موهاش نارنجی مایل به قرمزی حنایی داشت و تو دلم گفتم بیچاره موهاش به قرمزی زده (چند ماه پیش هم در مورد اینکه موهاشو رنگ بذاره و دکلره کنه حرف میزدیم)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تغییرات موفقیت آمیز در مسیر زندگی

  134. نسیمنسیمsays:

    با عرض سلام من و خواهرم هردومون خواب دیدیم که من موهام از ریشه تا کتف سیاه و لخت شده و پایین موهام حالت طلایی گرفته اما در واقع من الان بیشتر موهام بلوند هست.پیشنهاد کاری داده شده و همچنین من قرار برای کاری اقدام بکنم میخواستم تعبیرشو بدونم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در اینکه این خواب تعبیر دارد ذره ای تردید نکنید و به گفته ی دکتر مدنی معبر این سایت بیانگر انجام تصمیم گیری های نسبتا مهم در زندگی ست و همچنین میتواند بیانگر دو دل شدن یا مشورت کردن هم باشد

  135. سامان نصیریسامان نصیریsays:

    سلام دیشب خواب دیدم موهای زنم بلند وبصورت دورنگ درامده بود بصورت قرمز و مشکی حالت گورخری شده بود وهمینطور در حال صحبت کردن باپدرم بود با کلی اعتمادبنفس صحبت میکرد وموهاشوشانه میکرد اما چیزی ک توخواب مورد تاکید بود رنگ موهاش ک بصورت گورخری قرمز ومشکی بود... باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زندگی خوش و راحتی داشتن - آسایش.

  136. نرگس امینینرگس امینیsays:

    با سلام من بعد نماز صبح خواب دیدم که مادرم بهم یک کاسه رنگ داد.خیلی زرد هم بود.و من با دست خودم ب موهام زدم و منتظر شدم تا بگیره.تعبیرش چیه ینی?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حسادت و چشم خوردن

  137. پریپریsays:

    سلام.خواب دیدم ی تارموم که خیلی بلند بود کنار غذابود و زیر پام قایم کردم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

  138. ZZsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دوستم موهاش خیلی بلند شده . بعد نصف موهاش رنگ‌ طبیعی یعنی مشکی بود و نصف دیگش رنگ های مختلف و شاد بود مرسی از اینکه وقت میذارید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      برطرف شدن یک مشکل، موفقیت از طریق یک دوست

  139. الهامالهامsays:

    سلام خیلی استرس دارم یه خواب عجیب دیدم خواب دیدم خونه پدربزرگ مرحومم همه عمو عمه ها نوه ها جمع شدن بعد ی دخترعموم ک آدم دو به هم زن و دورويه موهاش و قرمز آلبالویی رنگ کرده بود که یه تارهایی از موهاش زرد بود ..یعنی زرد بین آلبالویی بعد من تو دلم ميگفتم رنگش قشنگه ولی وقتی ازم پرسید خوشگله من گفتم نه زشته .... دوباره همون خونه بودیم انگار یه حيوونايي بود شبیه بلدرچین دقیق نميدونم اما این حيونا از انسان بزرگ تر بودن شاید چند برابر وحشت کردم...بعد دم در خونه چندتا ازین حيوناي غول پیکر مرده بودن من داشتم از در بیرون میزدم یه هو یه پرنده خیلی خیلی بزرگ فک کنم عقاب شاهین همچین چیزی بود از فاصله یه سانتی سرم رد شد دم در خونه همون حيوناي غول پیکر انگاری ک مرده بودن یه هو دیدم چندتاشون بلند شدن با حالت تلوتلو خوردن با نوک شون روی زمین یه چیزایی مثل دایره ميکشن....این خونه ارث ب یه عموم رسید متاسفانه درگیر مال حرام شد و بخاطر همین بحث این خونه رو به تازگی فروخته... خواهش میکنم تعبیرش رو خیلی سریع بگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما در این رویا موجوداتی را شبیه به بلدرچین دیده اید و به روایت از امام صادق (ع) بلدرچین در رویاهای ما چشم زخم را از طرف افراد حسود و متقلب دور میسازد و این نیکوست

  140. امیریامیریsays:

    خواب دیدم موهای جلوی سرم از زیر مقنعه بیرون اومده و من تلاش می کردم موهام رو بپوشونم نمی شد موهام کوتاه و به رنگ بلوند بود لطفا تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شانس به شما روی می آورد و اوضاع به نفع شما دگرگون می شود. به مال و ثروت می رسید و آرامش می یابید.

  141. RRsays:

    سلام من یه دخترم و یکی از پسرای فامیل رو دوست دارم ولی اونو نمی دونم ولی از رفتار هاش فکر می کنم که منو دوست داره .دیشب خواب دیدم که موهام یکم بلند تر از قبل شده بود و موهامو اتو کرده بودم و باز بودن و یک قسمت شونو دم اسبی بسته بودم . اون پسره به من گفت میشه موهاتو ببافم .منم گفتم باید از مامانم اجازه بگیرم .به مامانم گفتم مامانم هم گفت باشه اشکالی نداره ، چهار ساعت هم تو اتاقش پیشش بشین. اگه میشه تعبیرشو بگید و عدد چهار تعبیرش توی این خواب چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبرهای خوب و مهمی دریافت می کنید. جشن و شادی و ازدواج در راه دارید. امکان وقوع مشاجره و دعوا نیز هست.

  142. فاطیمافاطیماsays:

    سلام من امروز بعد از ظهر خواب دیدم خودم موهامو هفت رنگ کردم اما وقتی دیدم بابام داره میاد سمتم روسری مشکی گذاشتم رو سرم و اونارو پوشوندم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مسیر زندگی سختی را طی کردن و از اهداف خود بیمناک بودن.

  143. ندانداsays:

    سلام من دو شب پشت سرهم دارم خواب ميبينم، كه حمام ميكنم و ميام بيرون، بعد يك خانم غريبه موهام رو شونه ميكنه (البته من شانه اي در دستش نميبينم) ولي بهم ميگه موهات رو هم شونه كردم خيالت راحت، وقتي توي آينه نگاه ميكنم موهام خيلي زيبا شونه شده و مرتب شده كه إز ديدن موهام احساس راحتي ميكنم، در واقعيت موهام خرمايي هست ولي درخواب مشكي و براق هم هست.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر آن است كه باید مراقب اعمال خود باشد. شانه شدن مو توسط زن ناشناس در خواب نشانه‌‏ى ناراحتى و نگرانى است.

  144. نگیننگینsays:

    سلام خسته نباشید، خواب دیدم با یکی از اقوام دورمان در یک خانه مهمان هستیم خانواده مهربان بودند، آن خانم که از اقوام دورمان است بسیار ناراحت بود کاملا از چهره اش مشخص بود وارد حمام شد من هم همراهش رفتم موهایش بسیار بلند نامرتب بود اول متوجه رنگ زیتونی تیره موهایش شدم و بعد هرچه به ریشه نزدیک میشد رنگش متفاوت شد تقریبا قهوهای روشن وتیره وسپس مشکی تا ریشه موهایش، بینی اش کمی برامدگی داشت و تقریبا بزرگ بود اما بهش میآمد، چهره دختر ش که تقریبا دوساله شه مثل مادرش بود مخصوصا رنگ گندمی تیره پوست وبینی، اما نگذاشت دخترش را حمام کنم، در چانه و فک پایین صورتش مو کلفت وپرپشت درامده بود فکر کردم بخاطر لیزر کردن این طوری شده، بعد همسرش آمد تا با من حرف بزنه من مجروم و به او تذکر دادم که زنش میبیند و ناراحت میشود او رفت و با خانمش حرف زد ولی خانمش با ناراحتی گریه کرد ، آن مرد دوباره پیش من آمد در حالی که دوچرخه همراهش بود از آن خانه بیرون آمدیم ، شوهر آن خانم چاقتر از بیداری شده بود و در حالی که مداوما به من با محبت نگاه میکرد حرکت کردیم دوچرخه را باخودش آورد اما سوارش نشد ، در بیداری آن مرد ماشین گران قیمت دارد. لطفا تعبیرش کنید. تشکر.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه روبرو شدن با مشاجرات و اختلافات است و همچنین جدایی از نزدیکان

  145. زهرهزهرهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یک طرف موهایم را رنگ طلایی زیبایی کرده بودم یک طرف هم که مشکی بود وموهای جلو را هم قرمز شرابی وبه اینه نگاه میکردم ومیگفتم چقدر رنگ طلایی به صورتم می اید ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حضور مهمانی را بیان می‌کند که شما از قبل خود را برای دیدن او آماده کرده‌اید

  146. امارداماردsays:

    سلام.. خواب دیدم دوستم بهم پیام دادهکه میخواد بره از پیشکک و موهاشو میخواد رنگ بنفش و سبز و سفید کنه!! ندیدم در خواب رنگ موهاشو فقط تو پیام و تلفن بهم گفت..!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هشداری ازین است که یک نفری که فکر می کنید دوست شماست از شما سو استفاده می کند.

  147. نگیننگینsays:

    سلام بسیار ممنون، خوابم را تعبیر کردید اما لطفا بفرماید اختلاف و مشاجره برای من پیش می آید یا آن زن و شوهر؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر برای زن و شوهری که از ان ها یاد کردید

  148. الهامالهامsays:

    سلام من خواب دیدم که برای رنگ کردن موهایم به آرایشگاه رفتم و اکثر خانم ها هم در آنجا داشتند مو رنگ می کردند ، من هم که خواستم موهایم رنگ کنم و شروع کرد به ریختن رنگ در ظرف مخصوص و شروع به هم زدن رنگ کرد ، داشت که آماده میشد ولی یکدفعه ظرف رنگ ،رنگ های درون آن یه جوری شد و نمی شد بذاره برام ، نمی دونم چرا ،ممنون میشم تعبیرش چیست .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که ناگاه شادمانی بزرگی شما را فرا خواهد گرفت.

  149. مهشیدمهشیدsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که در یک مهمونی با مادرم دارم می رقصم ولی پاهامون نمیکوبیم فقط دستامونو میچرخونیم و پشت سر من یک آینه هست وقتی برمیگردم خودمو نگاه میکنم میبینم موهام بلوند و رنگ شده و شینیون شده ،انقدر قشنگه که نمیتونم چشم بردارم و از رقصیدن هم من و مادرم دست می کشیم و مادرم میاد سمت من و دست می کشه به موهام و میگه چقدر موهات قشنگ شده تعبیرش چیه؟؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلالت بر آن دارد که وجود فردی موجب خواهد شد که در کارهایتان با عدم موفقیت مواجه شوید.

  150. پریناز غفاری افشارپریناز غفاری افشارsays:

    سلام.من خواب دیدم موهام کوتاه تا روی سرشونم هست ولی اصلا عجیب نبود برام! داشتیم حاضر میشدیم بریم جشن. تو جمع فامیل و خانوادم کسی که دوستش دارم هم بود. خودم رنگ درست کردم و رو سرم گذاشتم بعد هم رفتم دوش گرفتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درگیر توطئه و دسیسه ای خواهید شد که عمر این دسیسه کوتاه بوده و به زودی به پایان خواهد رسید

  151. الهامالهامsays:

    سلام من در واقعیت موهای بلند و به رنگ خرمایی تیره دارم و هیچ وقت رنگ نکردم دیشب خواب دیدم انگار ک موهام از قبل رنگ شده بودن یه رنگی بین طلایی و قهوه ای اما قهوه ای خیلی روشن به هرحال خیلی بهم میومد و زیبا بود موهام و دم اسبی بستم و برای این که پر تر نشون بده مو مصنوعی فقط به قسمت دم اسبی اضافه کردم که مو مصنوعی مشکی پر کلاغی بود و اصلا سنخیتی با رنگ جلوی سرم نداشت و ی خانم از اقوام از قبل داشت میگفت که موهای زیبایی دارم اما زنعموي بدجنسم کنار گوشش بود و میگفت نه بابا هيچم قشنگ نیست الکیه موی خودش نیست اصلا ببین مصنوعيه...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانة آن است که به مسائلی پی می‌برید که موجب پریشانی شما و اندوه شما می‌شود.

  152. ShivaShivasays:

    باسلام خواب دیدم شوهرمو(که از هم جدا شدیم) از پشت بغل کردم. و دیدم همه موهاش کوتاهه مثل حالت عادی ولی موی پشت گردنش بلنده و گیس شده.بافته.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یعنی دعوا در همسایگی

  153. مهناز رادمهناز رادsays:

    من دیشب خواب دیدم یکی از همکلاسیام ک ساکن زنجانه تو خونه خودشون موهامو رنگ میکنه , من ب عنوان مهمون اونجا بودم و قرار بود بریم عروسی,رنگ موهام قهوه ایه رو ب شرابی شده بود و بلندتر ازموهای خودم , در حالیکه تو واقعیت موهام هایلایته , همش میگفتم رنگ نگرفت همون رنگ قبلیه , داشتم دنبال حوله میگشستم که موهامو گرم نگهدارم شاید رنگ بگیره , در ضمن برق هم قطع شده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ارمقان خوبی در راه دارید

  154. مائده جهشيمائده جهشيsays:

    سلام،روز به خير،من ديشب خواب ديدم كه خودم موهاي مشكي و تا سر شانه دارم اما موي مصنوعي خيلي بلندبه ادامه ي موهايم وصل كرده اند رنگ موهاي مصنوعي مثل موهاي خودم بود اما چون معلوم بود كه مصنوعي هستش من دوست نداشتم وبا بازي با موهايم سعي ميكردم يجوري موهام رو حالت بدم كه موي مصنوعي بودن ادامه موم معلوم نشه،بعدش نميدونم چي شد يهو موهاي خودم همون شكل قبل بود ولي اون قسمت ادامه ي موهام مو مصنوعي ها سفيد و وز شد و من خيلي بدم ميومد و سريع ميخواستم از دست مو مصنوعي ها خلاص شم،رفتم پيش صاحب مو و گفتم پولم را بده و مؤها را بگير گفت باشه.ولي حس بدّي داشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بروز یک ناراحتی یا بیماری مختصر است

  155. سمیهسمیهsays:

    سلام خسته نباشید اگر خواب ببینیم کسی نصف موهاش سفید و نصف دیگرش سیاه است تعبیرش چه میشود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سفید و سیاه بودن موها بیانگر این است که دوره از آشفتگی یا نگرانی فرا خواهد رسید ولی عمر زیادی ندارد دوباره دوران شادی و لذت فرا خواهد رسید

  156. الهامالهامsays:

    قبل از هرچیز تشکر ویژه از مدیر سایت که بی منت خواب های ما رو تعبیر میکنه ? خواب دیدم مادرم که زیر 40 سال سن داره از آشپزخونه بیرون میاد و موهاش خاکستری رنگه حالا نمیدونم خاکستری رنگ شون کرده بود یا خاکستری شده بودن ... چه معنی میده ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نزديكانت به تو محبت مي‌كنند ، در زمانی سختی ها مورد حمایت خواهی بود

  157. سسsays:

    سلام خواب دیدم عروس هستم و به عکسای حنابندان و عروسیم نگاه میکنم موهای خودم بلونده برای حنابندان موهای خودم بود ولی برای عروسی زرد و بیشتر مایل به کاهی بود رنگش دوست نداشتم منتظر بودم آرایشگر بیاد بهش بگم وقتی اومد شروع کردیم به دیدن عکسا یکی از عکسا رو انتخاب کرد گفت اینو بزرگ کن خوب افتادین داخل عکس عزیز فوت شده ای بود که پشت ماشین لوکسی نشسته بود من و خالم هم با فاصله ایستاده بودیم .لباس توری تو ذهنم نیست فقط خودم رو با رنگ موهام میدیدم و آرایش صورتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ زرد و بلوند خوب نیست و ممکن است کسالت و ناخوشی در ایام پیش رو به سراغتان بیاید

  158. FatyFatysays:

    مادر شوهرم خواب دیده من موهامو کوتاه کردم و رنگشونم زرد کردم تعبیرش چی میشه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      غمگینی و مسائل جدید ناراحت کننده برای مادرشوهرتان می باشد

  159. بهاربهارsays:

    سلام.خواب ديدم موهاي دخترعمومو رنگ كردم و يه ذره از رنگ رو كه اضافه بود گذاشتم روي جلوي موهاي خودم.كه رنگ موهام قهوه اي شد(فقط همون يه تيكه).ممنون ميشم تعبيرشو بگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اتفاقی می افتد که در اثر آن ناراحتی و فکر و خیال وارد زندگی دختر عمویتان می شود

  160. مریممریمsays:

    سلام.صبح شما بخیر.من دیشب خواب دیدم داشتم جلوی اینه موهامو رنگ میزاشتم شوهرم می گفت بزار من برات بزارم می گفتم نه خودم دارم میزارم رنگشم نسکافه ای روشن بود قشنگ بود.دیشب داشتم می خوابیدم یه نیت کردم این خواب و دیدم می شه برام تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بعضی اواقت بخاطر برخی مشکلات زود ناامید و آشفته می شوید و خودتان هم از این موضوع باخبرید ، این رویا نیز حامل خبرهایی نیک در آینده است

  161. GhazalGhazalsays:

    سلام من چند شب پيش خواب ديدم موهام رو كاملا سفيد رنگ كردم لطفا تعبيرشو بگيد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه تمام موهای خود را سفید کرده اید خوب است و به گفته ی علامه مدنی طول عمر بلند تعبیر می شود

  162. سینا عربشاهیسینا عربشاهیsays:

    سلام من خواب دیدم نصف سرم سمت راست موهاش سفیده سمت چپ حنایی رنگ شده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ حنایی و سفید اگر در رویاهای ما در کنار هم قرار بگیرند نشان دهنده قوت در دین و همچنین وصلت و شادی ست

  163. ناشناسناشناسsays:

    با سلام من امروز خواب دیدم که رتم آرایشگاه موهامو رنگ کنم بعد که رنگ کردنش تموم شد توی آینه خودمو دیدم و دیدم آرایشگره موهامو هوه ای کرده بود و توی موهام ففقط یه تیکه هایی موی دکلره شده بود و موهام از چیزی که توی واقعیت بود بلندتر بود و صورتمم آرایش کرده بود، در کل قشنگ بود ولی خیلی ناراحت شدم و حرص خوردم که چرا موهامو این رنگی کرده؟ چون من توی واقعیت موهام دکلره هست و می خواستم بازم برام دکلره کنه و وقتی دیدم موهامو این رنگی کرده ناراحت شدم که چرا موهامو خراب کرده و اونی که میخواستم نیست،ممنون میشم اگه لطف کنید و تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان میدهد از شخصی در حال حاضر ناراضی هستید چون از سمت او ناعدالتی و یا سخن ناحق شنیده اید

  164. زهرازهراsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم میخواستم مو هامو رنگ زیتونی کنم بعد از رنگ کردن اول موهام سفیدشد ولی بعد کم کم رنگ موهام تغییر کرد و اون رنگی که میخوام شد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ های زیتونی روی مو در هر شرایطی تغییر تحول و در بیشتر موارد سلامتی طولانی مدت تعبیر می شود

  165. زهرا م گزهرا م گsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که موهای صاف و بلندی دارم که رنگشون کرده بودم به رنگ زرد و تکه تکه هم رنگ قرمز بود و وایساده بودم جلو آینه و خودم رو تماشا میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرزندم رنگ زرد مو همیشه جای فکر دارد و بیان میدارد که کسالت یا ناراحتی در نزدیکی شماست که خودتان هم از گفته ی بنده اطلاع دارید

  166. سپیدهسپیدهsays:

    خواب دیدم در دانشگاه هستم .و خواب یکی از دوستان دانشگاه را. دیدم که موهایش را طلایی کرده بود و در جیبش یک نوزاد داشت.ازش پرسیدم بچه خودته؟گفت نه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جدائی و دوری برای برخی از آشنایان شماست

  167. ShimaShimasays:

    سلام دیشب تو خواب خودمو تو آینه دیدم موهام بلوند بود و خیلی بهم میومد ولی قسمت جلو موهام یه چند تاریش رنگ نگرفته بود و مشکی بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بخشی هایی که رنگ نگرفته بودند در واقع بعضی از اهداف یا تلاش های شماست که نتیجه ای به همراه ندارند

  168. سحرسحرsays:

    سلام من خواب دیدم که یکی از دوستام موهاش و رنگ ابروش کاملا بور شده بود پوستش مثل خارجیا خالای قهوه ای دون دون شده بود شکل قیافش کلا عوض شده بود دقیقا من این خواب رو وقتی دیدم که روز قبلش به خاطر مساله کاری مجبور شدیم رابطمون قطع کنیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این تغییر چهره بواسطه ی رنگ مو بیان کننده بوجود آمدن دلخوری ناراحتی و همچنین تیره تر شدن زندگی این فرد در ایام پیش روست

  169. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم موهای جلوی سرمو کوتاه کردم مدل چتری و رنک سیاه گذاشتم تو بیداری قصد داشتم کوتاه کنم بعد حموم و دستشویی یادمه تویک خونه من تنها بودم خودشم غروب بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممکن است از جانب شخصی در آینده نزدیک آزار ببینید و یا حداقل از او دلگیر شوید

  170. نرگسنرگسsays:

    سلام خواب دیدم رفته بودم آرایشگاه موهامو رنگ کنم میخواستن نصف قرمز بزارن نصفم مشکی بمونه منم خوشحال بودم با وجود اینکه از قرمز خوشم نمیومد گفتم چرا رنگو نمیزارید میگفتن شوهر عمم رفته رنگو بگیره متعجب بودم به ایشون چه ربطی داره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اختلاف و نزاع بین اطرافیان شما شکل خواهد گرفت

  171. سمیه احمدیسمیه احمدیsays:

    با سلام و تشکر از شما که با محبت به درخواستهای ما جواب میدید بنده خواب دیدم که برادر شوهرم داخل حموم هستند و موهاشون رو طلایی رنگ کردند که نسبتا هم از اندازه قدی آنچه که همیشه هست بلند تر بود و همسر منم موهاشون رو به رنگ مشکی در آوردن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه ی یک درگیری خانوادگی ست که انتهای آن به آشتی و خوشی ختم می شود

  172. رویارویاsays:

    سلام - ممنون از در تعابیر خوابها-خواب دیدم موهامو از اطراف بیرون ریختم و موهام رنگ بنفش بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      معنی خوبی دارد ، اوضاع روحی شما رو به بهبود خواهد رفت

  173. السا شمسالسا شمسsays:

    سلام من یه دوست صمیمی دارم که دو سال پیش باهم همکلاس بودیم هر چند وقت یه بار به هم زنگ میزدیم ولی چند وقته ازش خبر ندارم دیشب خواب دیدم موهاشو ابی کرده و خیلی خوب شده من تعجب کردم که رنگ کرده و بردم به مامانم نشون دادم و کلی تعریف کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی اخبار مطلوب برای همین شخص است

  174. محمدمحمدsays:

    سلام من خواب دیدم که دختری که عاشقشم موهاشو زرد رنگ کرده و لباس کامل زرد و تو خواب اصلا به من اهمیت نمیداد. مرسی تعبیرش کنید. این خواب حدود ساعت 9 الی 11 صبح دیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوب نیست ، رنگ زرد ظاهر او نشان دهنده ی کسالت و یا ناامیدی موقتی برای این شخص است

  175. زهرازهراsays:

    سلام وقت بخیر ممنون میشم تعبیر خوابمو بگید من دیشب خواب دیدم موهام طلایی شده ک خیلیم بهم میومد ولی از اونجایی ک مجردم قراره مادر پسری بیان دیدنم تو خوابم میگم وای اگه بیان موهامو ببینن بد میشه هرچقدم بپوشونم دیده میشن باید ب مادرم بگم رنگ سیاه کنن موهامو ک از خواب بیدار شدم .... تعبیرش چیه ؟ میشه تعبیرشو بگید بهم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به سبب اتفاقات جدیدی که خواهد افتاد در بعضی از امور مهم شما گشایش و آسانی رخ خواهد داد

  176. الهامالهامsays:

    سلام وقتتون بخیر . من دختری 32 ساله و مجرد هستم . ممنون میشم تعبیر خوابمو بگین من دیشب خواب دیدم که موهای بلندی دارم و رنگش ابی هست و توی اینه خودمو نگاه میکنم خیلی قشنگ شده بودم و جلوه داشت و پر پشت بود. همه اطرافیانم هم به خاطر قشنگی رنگ موهام به من نگاه میکردند.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر و منفعت است در آینده ی نه چندان دور

  177. الهامالهامsays:

    سلام من در واقعیت موهايي بلند و مواج و به رنگ خرمایی تیره دارم خواب دیدم در یک خانه ای هستم که مربی باشگاه م انگار آرایشگر بود بعد صورتم که پر از مو بود رو اصلاح کرد همیشه خیلی جوش میزنم بعد اصلاح و توی خواب هم از همین می ترسیدم اما بعد که صورتم و شستم و رفتم جلو آينه انقد سفید و تمیز بود و خیلی راضی بودم بعدش انگار موهام تا سر شونه هام کوتاه بود توی خواب ولی نمیدونم کی کوتاه کرده بود خودمم توی آرایشگاه کوتاه نکرده بودم، رفتم جلو آينه دیدم این موهای کوتاه من رنگ شدن قهوه ای تیره - قبلش خودم با دست موهاي جلوی سرم رو داشتم رنگ ميماليدم - اما از رنگ شون بدم میومد و موهام انگار حالت فر خیلی نامحسوسي داشتن، تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این نشان میدهد با یکی از تصمیم های مهم شما در زندگی افرادی مخالفت و یا بهانه تراشی میکنند.

  178. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم با عجله به سمت مغازه ایی میرفتم وبعد به فروشنده گفتم رنگ موی مشکی میخوام چون در واقعیت هم در لابه لای موهام تارهای سفیدی وجود داره و حتی همین حرف هم به فروشنده گفتم و اون رنگ رو برام اورد و در حال درست کردن رنگ شد تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیان میدارد بدون فوت وقت و بصورت ناگهانی کاری مهم و رضایت بخش را انجام خواهید داد که زمان مشخصی ندارد

  179. فاطمهفاطمهsays:

    من تو خواب دیدم شوهرم موهاش نشان میده کخ سفید شده و پشت سرش دیدم که یک تیکه بین موهای سفیدشم زرد کرده تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حادثه خوبی است که با بیم آمیخته است.

  180. آمنهآمنهsays:

    سلام من خواب دیدم موهای سرم رو که عسلی مایل به طلایی هست رو رنگ قهوه ای زدم و دورنگه شد بعضی جاها رنگ گرفت بعضی جاها نه.ممنون میشم معنیشو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به شما توصیه می کند که مراقب افراد دو به همزن و دورو باشید

  181. ساراساراsays:

    من موهام بلند و کلا چند رنگ دیشب خواب دیدم جایی رفتم و سرم خارش داشت و موهام داشت میریخت موهام شستم و دیدم موهام کاملا کوتاه دخترانه شده اما رنگش شده سفید خاکستری خیلی ترسیدم چرا سفید شده و خاله ام برام حنا گذاشت که من نمی خواستم شرابی بشه اما دیدم قهوهای شده و بهم میاد . تعبیرش چی هست.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خارش سر و ترس از رنگ موهای جدید می تواند خبر از ازدیاد برخی از نگرانی ها یا آشفتگی های در مورد اوضاع زندگیتان را بدهد

  182. زینبزینبsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ب خانه ی مادر شوهر خواهرم رفتم و بعد در آنجا متوجه شدم پسرم در آغوش مادر شوهرش هست و موهایش رنگ قرمز دارد و مادر شوهرش نیز همه ی موهایش در صورتش ریخته بود ک وقتی آنها را بالا زد بلند و و رنگ آنها قرمز شده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر دل آشوب و یا دلتنگی های جدید برای مادرشوهرتان است

  183. AtenaAtenasays:

    من خواب دیدم تویی خونه میخاستم نوک موهامو رنگ کنم به رنگ طوسی و اون رنگم داشتم بعد که نگا کردم دیدم گم شده نصف موهامو به رنگ ابی رنگ کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ آبی موها بعد از گم شدن رنگ طوسی نشان دهنده ی پیدا شدن امیدواری های تازه و زیبا در زندگیتان است

  184. MahMahsays:

    سلام با تشکر از زحمتی که برا این سایت میکشین. من دختر مجردی هستم که موهای پرپشت و فر دارم که گاهی این پرپشتی اذیتم میکنه. تو خواب دیدم که موهام رو کم حجم کردم خیلی احساس سبکی میکردم ولی ظاهر موها ریاد کم نشده بود ولی حس سبکی و راحتی داشتم. و اخیرا هم خواب دیدم که خواهرم برای مهمونی دعوت شده و انگار به من گفته که من برم به جاشون و من جلو آینه که نگا میکنم میگم آخه من موهام رنگ شده (طلایی خیلی زیبا و بلند وصاف) من نرم مهمونی آخه من مجردم الان مردم چی میگن این وضع رو ببینن ولی موها همان موهایی بود که من آرزوشوداشتم هم صاف هم همون رنگ دلخواهم. ممنون میشم تعبیر هردو رو بفرمایین مچکرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سبک تر شدن موهای حجیم در این مورد اشاره ی دقیقی به پیدا شدن رفاه یا آرامش های بیشتر در زندگی شخصی شما دارد

  185. 000000says:

    با سلام.دیشب خواب دیدم ارایشگر اومده خونمون و موهامو رنگ میکنه.یه چیزی مثل کلاه گیس ک قهوه ای تیرس گذاشته رو سرم از رنگش راضیم ولی جلوی اینه میبینم جلوی موهام بلوند شده. اعتراض که میکنم مادرم میگه خیلی خوبه ناراحت نباش.ارایشگر هم میگه منم 100 تومانم و بگیرم میرم. منم میگم چخبره 100 تومان.تغییر رنگ مو و رقم 100 تو خوابم واضح بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ماجرایی پیش خواهد آمد که هم باعث رضایت و هم سبب ناخشنودی می شود ( که البته این مورد در آینده رخ خواهد داد )

  186. زینبزینبsays:

    سلام دیشب 2 خواب پشت سر هم دیدام ک این قسمت خواب دومم هست خواب دیدام ک خواهرم خانه پدرم اومده بود ک موهایش را رنگ کرده بود قهوایی خیلی روشن مایل ب زرد بودند ومن مرتب بهش میگفتم ک موهایت خیلی بد شده اند و اصلا قشنگ نیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      انتقاد شما از او بخاطر رنگ موهایش نشان دهنده ی یکی از تصمیمات و کارهایش است که با مخالفت از طرف دیگران رو به رو می شود

  187. ندانداsays:

    با سلام. من دختر مجردی هستم و دیشب خواب دیدم که جلوی آینه ایستادم و روسری سرم بود که جلوی موهام رنگ قهوه ای بود ومن خوشحال بودم چون اون رنگ بهم میومد و فکر میکنم اونو به مادرمم نشون دادم و اونم نگاش کرد و چیزی نگفت.درضمن موقع خواب ناپاک بودم آیا تاثیری روی تعبیر خواب داره؟ممنون میشم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این مورد باطل است و معنی خاصی به همراه ندارد

  188. دریا محمدیدریا محمدیsays:

    سلام دیشب نزدیکای صبح خواب دیدم رفتم آرایشگاه بالای موهامو یه رنگی مثل یخی کردم،و پایین موهام سیاه بودن و موهام صاف و بلن تر شده بودن،موهای من تو واقعیت سیاه نیست مثل اینکه پایین موهامم رنگ سیاه کرده بودم میتونم بپرسم چه تعبیری داره

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان دهنده ی تغییراتی است که در زندگی تان رخ میدهد ولی با بعضی از آن ها به مخالفت خواهید پرداخت

  189. دیانادیاناsays:

    با سلام و خسته نباشید.خواب دیدم آقایی که قبلا خواستگارم بود موهاشو بلند و فر کرده و بالای موهاش قهوه ای بود ولی پایین موهاش بلوند یعنی نصف موهاش تیره و نصف روشن.من در سالن بزرگی دیدمش بعد دیدم دوستش هم دقیقا این شکلی بود موهاش ولی موهاشون کم جون بود و کمی هم لاغر بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، رنگ موهایی که اشاره داشتید و از همه مهمتر توضیح آخر شما ، خبر از یک غم بزرگ برای فردی می دهد که قبلا خواستگار شما بوده

  190. مهنامهناsays:

    سلام وقت بخير من ديشب خواب ديدم رفتم ارايشگاه موهامو رنگ كنم خانمه نصفه موهامو رنگ كرد و بقيشون رنگ نكرد گفت اين رنگ نبايد ميزدم موهامو وقتي شستم بنفش بودن يه جاهايي روشن يه جاهايي تيره بود خودممم دوست داشتم موهام اينجوري بودن

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، امید است که به واسطه ی تعبیر این مورد موقعیتی مناسب و همراه با موفقیت بدست آورید

  191. مجتبي محمدي نژادمجتبي محمدي نژادsays:

    سلام من ديشب خواب ديدم دوستم كه ايشون هم آقا هستند موهاي دور سرشون رو از ته زدند و موهاي وسط سرش رو آبي كرده و حالش خيلي پريشون بود و لاغر شده بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، احتمال دارد دوره ای تازه برای این دوست آغاز شود که در آن بشدت دچار فکر و خیال های منفی و دلهره آور شوند.

  192. سارا امینیسارا امینیsays:

    سلام ببخشید من تعبیر خوابمو میخواستم اگه ممکنه.با ی ایمیل دیگ این درخواستم ثبت کردم یادم نبود اون ایملم کار نمیکنه. من خواب دیدم که اقایی که دوستش دارم ولی اون هنوز نمیدونه ک من دو سال ازش بزرگترم .قبل خوابم چقد ب این موضوع فک کردم. خواب دیدم ی تیکه از جلو موهاشو براش رنگ طلایی کردم.بقیه موشم مثل این ارایشگرا تقسیم بندی کردم که رنگ کنم ک دقت کردم چقد مشکی موهاش ک بعدش از خواب بیدار شدم .تعبیرش خوبه یا بد؟ خواهش میکنم بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر مثبت است و نفع این رویا به فردی میرسد که در واقعیت به او علاقمند هستید.

  193. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم پدرم که فوت شده اومد خونه بهم گفت موهاتو رنگ کن رفتم موهامو بادمجونی کردم ولی میخواستم شرابی قرمز تر بشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رنگ کردن مو به درخواست پدر مرده همیشه معانی خوب و مختلفی به دنبال داشته است

  194. MahdiyeMahdiyesays:

    سلام من دیشب خواب دیدم با مامانم رفتیم ارایشگاه اونجا تو ایینه ب موندم نگا کردم و به ارایشگر گفتم که میخوام موهامو رنگ کنم ولی یکم روشن تر از موهای خودم ک خرمایی هست بعد موهامو که رنگ کرد هایلایت شده بود قسمت بعضی قسمت هاس خرمایی مونده بود و بعضی ها روشن شده بود و جلوی موهام یکم قرمز رنگ شده بود من قشنگ موهامو شستم سشوار کشیدم و یکم از جلوشو بافتم رفتم ب مامان نشون بدم گفت خوب شده ولی اون قرمز ها رو درست کن ب ارایشگر گفتم گفت عیب نداره یه رنگ میذارم ک قرمزی ها مشخص نشه از خواب بیدار شدم اون موقع

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، فرد حساس و البته مقداری زود رنج هستید ، این رویا می گوید در بعضی از مواقع ممکن است به خاطر انجام کارهایی احساس تردید کنید

  195. مهسامهساsays:

    سلام. من دیشب خواب دیدم موهام کمی بلندتر از اندازه واقعیشونه دارم تو خیابون میرم بعدش رفتم یه ارایشگاه درحالیکه خودم موهامو رنگ کرده بودم ولی نشسته بودم هنوز بعدشستن زمینه همون رنگ موهای خودم بود قسمت انتهایی موهامم به رنگ قهوهایو قرمز بودن من تو واقعیت موهامو رنگ نمیکنم. بعد انگار خوابم همونجا قطع شد یهو دیدم یه جاییم به داداشم میگم دختر منو از تو خونه بیارین یه دختر خوشگل چند ماهه داشتم بعد زن داداشم میگه که نامزدم میگفت اون دختر مال من نیس ماکه باهم رابطه نداشتیم منم با سکوت نگاهش میکنم. در حالیکه تو واقعیت من مجردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، موراد عنوان شده را خشنودی و یا خوش شانسی در روابط عاطفی بدانید که در آینده در پیش خواهید داشت.

  196. ففsays:

    باسلام خواب دیدم دارم یه جای خلوتی میرم مثل ایتکه اطرافش کارخونه بود بگیه دفعه زنی رودیدم بارونی پوشیده وموهاش بلند وبلوند طلایی وخیلی کم مجعد بودند ولی خیلی خوشگل بود ازمن اهسته جلو زد ولی صورتش روندیدم من ایستادم کمی ترسیدم چون خیابون خلوت بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، در زندگی خود راهنماها و مشاورین خوب و قابل اعتمادی خواهید داشت.

  197. فرنوشفرنوشsays:

    سلام،خواب دیدم رفتم،آرایشگر موهامو رنگ میکرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      استراحت پس از یک دوره کشمکش

  198. مهرآرامهرآراsays:

    باسلام. خواب دیدم سعی دارم موهامو بصورت دسته دسته هایلایت شرابی با رنگ طبیعی دربیارم. رنگ شرابی رو به رشته های موهام میمالیدم و فویل میپیچدم که رنگ بگیره. اما وقتی فویل ها رو باز کردم موهام رنگ نگرفته بود!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، مورد خوبی است و بیان میدارد احساسات ، رنگ ها و تازگی های زیباتری در زندگی تان شروع خواهند شد.

  199. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم که خودم موهامو چندین رنگ کردم جوری که باید تکونشون میدادی یا میبستیشون تا رنگای مختلفش از زیر مشخص شه . رنگی رنگیم بود خیلی مثلا بلوند آبی صورتی بلوطی همه چی بود. رنگ اصلی موهای خودمم خرمایی بود و خودمم خیلی خوشحال بودم و دوست داشتم و بقیه ام تعریف میکردن . تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، رنگ های مختلفی که شاهد بوده اید و سپس خوشحالی بدست آمده تایید میکند که تغییرات راضی کننده در آینده تان به چشم میخورد.

  200. مینامیناsays:

    باعرض ادب و احترام خواب میدیدم خواهرم قراره عروسی کنه موهای منوعسلی با لایت طلایی کرده بود موهام زیبا شده بودن ممنون میشم تعبیر کنید .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خب ظاهرا خوبی و تفسیر خوش این رویا نصیب خواهرتان خواهد شد ، اگر در ایام آینده شاهد شادمانی اش بودید ، بدانید که این مورد تعبیر شده.

  201. مهسامهساsays:

    سلام من خواب دیدم همسرم موهاشو طلایی رنگ کرده و پایین موهاشو طلایی تر هستش و موهاشو سشوار کشیده و بلنده و اینکه میره دم در و من میترسم که دخترا نگاهش کنن و ناراحت میشم تعبیرش چی هست؟؟ ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نیکوست و رنگ طلایی در اینجا به بعضی از تغییرهایی اشاره میدارد که سبب نشاط می شود.

  202. خاطرهخاطرهsays:

    با سلام اول از همه ممنون بابت تعبیر خواب هاتون خواب دیدم رفتم پیش آرایشگرم ...آرایشگر داشت موهای خودش و‌ مشتری رو از یک‌ظرف مشترک رنگ می‌گذاشت . همون لحظه دیدم جاری ام نیز تو آرایشگاه از همون ظرف مشترک موهاش رو رنگ گذاشت. همه موهاشون رو یک رنگ و بلوند کردن. و من از یک طرف دیگه موهام رو رنگ گذاشتم. در آخر دیدم دختر خواهر شوهرم موهاش رو کوتاه کرده و رنگ گذاشته و ابروهاش رو اصلاح کرده .به خواهرشوهرم گفتم به دخترش تو مدرسه ایراد نگرفتن که ابروش رو برداشته و موهاش رو رنگ گذاشته . خواهر شوهرم گفت ...چون دخترش دوست پسر نداره بهش ایراد نگرفتن .من وقتی دختر خواهر شوهرم رو بغل کردم متوجه شدم فقط روی موهاش رنگ داره و زیر موهاش رنگ نشده است ممنون از تعبیر خواب

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این مورد بیشتر نارضایتی از برخی از اطرافیان را می رساند

  203. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام. خواب دیدم همسرم موهای خیلی بلند آبی رنگی داره و خیلی خوشحال بود, و بعد رفتم به اتاق دیگه و دیدم نقاشی که روی بوم کشیده بودم چون کنار بخاری گذاشتم رنگاش آب شده بود و برای همین داشتم با قلمو رنگ بازی میکردم روی نقاشی و رنگ قالب طلایی بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دلخوشی یا لذت های کوچک اما ماندگاری برا او بوجود خواهد آمد.

  204. ريحانريحانsays:

    سلام خسته نباشيد،، من خواب ديدم توي ي فروشگاهي هستم و چند تا از دختراي مدرسمون هم مو هاشونو طلايي رنگ كرده بودن بعد منم مو هامو طلايي رنگ كرده بودم ي جوري ك ي قسمت خرمايي بود مو هلي جلو سرم طلايي و ي جا ديگه يا همو رنگ مو يك بچه رو بغل ميكنم و البته بايد بگم بابام مسافرته بعد اون ويديو كال زنگ زده بود و من ميترسيدم اون مو هاي رنگ شدمو ببينه? چه تعبيري ميتونه داشته باشه اين خوابم؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرج از شدت و نجات از بلاست

  205. AliAlisays:

    سلام من دیشب خوابیدم جلوی رفیقم ایستادم ودستم رو داخل موهام کردم موهام مشکی بود یهو دیدم کم کم به رنگ های فک کنم سبز تبدیل شد رنگش ودر انتها کل موهام دیدم بنفشه شونه نکردم فقط دستم رو داخل موهام میکردم وتوی خواب هم احساس خوشحالی داشتم هم تعجب شدید از این رنگ مو

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زندگیت نیاز به یک تنوع شیرین دارد.

  206. ......says:

    سلام من موهای بلندی دارم و دیشب خواب دیدم ک موهامو ب رنگ طلایی دراوردم میشه بگید ینی چ؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان از لذت ، رفاه و سرگرمی های جدید برای شخص شما در آینده است.

  207. افسونافسونsays:

    سلام.من خواب ديدم كه براي رنگ كردن مو به يك ارايشگاهي رفتم كه خانم ها ي زيادي هم اونجا براي رنگ كردن مو اومده بودن رنگ هاي فانتزي هم زياد بود كه من از ارايشگر پرسيدم كه من مي خوام موهامو رنگ كنم چه رنگ مويي بهم مياد اونم خيلي مهربون بود و به يك خانوني اشاره كرد كه رنگ شرابي گذاشته بودن خيلي خوب و براق بودو ارايشگر اينجوري گفت كه يك زرشكي عالي مثل اين بهت مياد منم اونجا منتظر بودم داشتن موهاي يك خانم ديگه را هم همين رنگ مي ذاشتن كه منم ببينم ممنون ميشم تعبيرش را بگين.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا در واقعیت میتواند سبب ذوق زدگی و یا هیجان برای شخص شما شود ، چرا که رنگ شرابی مو نشانه ی خوشحالی یا شادمانی خواهد بود.

  208. نجمه گلزارنجمه گلزارsays:

    سلام.خسته نباشید.خواب دیدم توخونه مامان بزرگم بودم وتوی هال سفره پهن بود و یه عده فامیل سرسفره بودن. من توی یه اتاق بودم و موهامو مثل لباسای چهارخونه رنگ کرده بودم.به خاله ام گفتم رنگ موهام خوب نیست و بیا توکه بلدی برام شرابی کن.مامان بزرگم هم گفتن آره رنگش بده.خاله ام رفت تو حمام و منم پشت سرش رفتم درحالیکه یه لباس کوتاه تنم بود بدون شلوار و لباس زیر... خیلی سریع از تو هال که سفره پهن بود ردشدم و رفتم حمام.تو حمام همش فکر میکردم کسی منو لخت و بدون لباس زیز دید یانه...تو حمام خاله ام موهامو کوتاه کردو بعدم گفت رنگ ندارم.من خیلی ناراحت شدم گفتم اول که موهامو خیلی کوتاه کردی بعدم تو که رنگ شرابی نداشتی چرا گفتی موهامو رنگ میکنی ولی خاله ام خونسرد و بی تفاوت نشسته بود و نگاهم میکرد....

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است معنی غم و اندوه باشد برای بعضی از خویشان دور یا نزدیک شما.

  209. آزادهآزادهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم کسی رو که دوست دارم موهاشو سیاه کرده . تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرد مورد علاقه زمانی که در خواب ظاهر می شود اشاره به انگیزه ها و علایق درونی خودمان دارد.

  210. آیسلآیسلsays:

    سلام خواب دیدم ی آرایشگاه رفتم و موهامو هم بلند کردم هم رنگ و بعد که از آرایشگاه اومدم بیرون احساس کردم پسری که دوسش دارم تو یه ماشین منو زیر نظر داره و من به مدهام دست میزدم و نگاه میکردم که دو طرفم ریخته بودم و لخت و خوشرنگ و زیبا شده بود رنگشم نسکافه ای بود در واقعیت موهام مشکیه و هیچوقتم رنگ نکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به قدرت رفتاری بالای شما دارد که ممکن است در زندگی بیداری آن را دست کم گرفته باشید.

  211. نازنیننازنینsays:

    دیشب خواب دیدم موهامو بنفش رنگ کردم و ازش خوشم اومده بدون اینکه بهش فکر کرده باشم، لطفا تعبیرشو برام بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب به قدرت درونی شما برای نشان دادن قدرت رفتاری بالا اشاره دارد. رفتار هایی که می تواند دیگران را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد.

  212. ملیح رشیدیملیح رشیدیsays:

    من خواب دیدم که در یک بازار قدیمی با سرعت میدویدم و به یک زن برخوردم که موهاش نارنجی بود و از عقب دم‌اسبی بسته بود و تا پایین زانوش بلند بود و یکی از چشم هاش کاملا مات بود و طبیعی نبود. نمی‌خواستم خودم رو نشونش بدم و و ازش ترسیدم. در خواب پرش های بلند با اوج گرفتن زیاد از زمین داشتم. چیزی شبیه پرواز. اما در نهایت با اون زن مواجه میشدم. میتونید تعبیرش کنید برام؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا به ایده ها و انگیزه های درونی خود توجه داشته و اجازه ندهید که قضاوت ها و دلسردی های دیگران، شما را از پیگیری پروژه هایتان باز دارد.

  213. رکسانا اسماعیلیرکسانا اسماعیلیsays:

    سلام توروخدا تعبیر خوابمو بگید چن وقته خیلی تو فکرشم اخه خاب عجیبی بود . خاب دیدم موهام رنگ شده بود رنگ طلایی یا روشن بعد رفته بودم ارایشگاه همش میگفتم چ قد موهام خوبه بعد ب زنه گفتم موهامو کوتاه کن نگفتم چقدر کوتاه کن ولی تو دلم میگفتم میدونه دیگ ک حتما خیلی کوتاه نکنه میخاسم فقط یکم پاییناشو کوتاه کنم . بعد یهو دست زدم ب سرم دیدم از بیخ زده موهامو بعد یهو انگار تمام دنیا روسرم خراب شد گفتم وای خدا چرا موهامو زدی گریه میکردممم زجه میزدم بعد نشستم میزدم تو سرم میگفتم وای موهای قشنگم چطور موهامو انقد کوتاه کرردیی چرا اینکارو کردی انگار ی غم تو سرم اومد نمیدونی چ قد سخت بود برام از خابم بلند شدم کلی ناراحت بودم بعد یهو فهمیدم خاب بود اروم شدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید که دیگران، افکار و عقاید خود را به شما تحمیل کنند.

  214. ثمینثمینsays:

    سلام ،من دیشب خواب دیدم خانومِ همسر سابقم پایین موهاموهاشو شرابی کرده ،همینطور که شنیدم تو واقعیت هم موهاش بلنده ،تو خواب هم همین طور بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا قدرت رفتاری بالای خود را دست کم نگرفته و اجازه ندهید که احساس عدم اعتماد به نفس بر شما غلبه پیدا کند.

  215. ملینازملینازsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم موهام و رنگ طلایی کردم خودم خوشم نیومد می خواستم تیره اش کنم ولی اینقدر دوستام تعریف کردن بهت میاد خودمم خوششم اومد تعبیرش چیه می شه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا قدرت تاثیر گذاری و رفتار های خود را دست کم نگرفته و از آن ها برای گسترش منافع خود در زندگی استفاده کنید.

  216. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید من صبح خواب دیدم که داشتیم واسه عروسی دختر خالم تو ارایشگاه اماده میشدیم و وقتی به مراسم رفتیم من دیدم موهام کوتاه و بلوند قشنگی شده در صورتیکه من درواقعیت موهام مشکی و خیلی بلنده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا ویژگی های مثبت رفتاری خود را دست کم نگرفته و از آن ها برای گسترش منافع خود در زندگی استفاده کنید.

  217. فریده موسویفریده موسویsays:

    من خواب دیدم که لوله اب خونه ما خرابه نمیتونستیم بمونیم چون اب نبود به همراه مادرم و برادرم رفتیم خونه کسی که دوسش دارم اونم استقبال گرمی کرد مادرم رفت اشپزی کنه منم رفتم تو اتاق خواب دیدم موهام رنگ شده اما من یادم نبود کی رنگ کردم رنگو دوس داشتم اما بدو بدو رفتم موهامو شستم ولی وقتی اومدم جلو اینه دیدم بازم موهام رنگ قهوه ایی داره و هرچقد با حوله پاکش میکردم بازم رنگ برمیگشت سر جاش دلم میخواد تعبیر خوابمو بدونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا بیش از گذشته به پیگیری اهداف و برنامه های شخصی خود بپردازید و اجازه ندهید ناراحتی های احساسی، ارامش روانی شما را مختل کند.

  218. بهنامبهنامsays:

    باسلام وخسته نباشید بنده امروز خواب دیدم که یکی که دوستش دارم باهم در مجلسی بودیم که پس از اتمام مجلس موهایش را باز کردکه تقریبا ۲۰ سانت از نوک موهایش را رنگ بنفش رنگ کرده بود وموهایش صاف بود وداشتیم باهم صحبت میکردیم اگه تعبیر این رابفرمایید ممنون میشم باسپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا رفتار های مثبت خود را دست کم نگرفته و با بروز این رفتار ها، به اهداف خود در زندگی بیداری دست پیدا کنید.

  219. ashkanashkansays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که قرار به مهمانی برم اول یک کت شلوار پوشیدم با موهای سیاه بلند لخت وصاف ومرتب ولی هیکلم خیلی لاغر بود اما بعد جلوی ایننه خودمو دیدم که رنگ مو وریشم بور شده بود رنگ چشمام هم آبی شده بود و هیکلم خیلی عضلانی شده بود بعد یه کت شلوار پوشیدم رفتم بیرون این تعبیرش چیه ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا ویژگی های مثبت رفتاری خود را دست کم نگرفته و از این توانایی برای گسترش منافع خود در زندگی استفاده کنید.

  220. ماهماهsays:

    من خواب دیدم روی سرم شپش های سیاهی هست که یکیش خیلی بزرگه و دندون داره با یه چیزی لهشون کردم و برای رفع شپش موهامو بلند کردم و بعد پشیمون شدم میگفتم سنمو برده بالا‌و مثل زن ها شدم وتصمیم گرفتم موهامو قهوه ای کنم اما خیلی ناراحت بودم چون مثل موهای خودم نمیشد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید توجه به قضاوت و نگاه دیگران باعث شود تا اعتماد به نفس خود را از دست داده و احساس بدی نسبت به خود پیدا کنید.

  221. نازینازیsays:

    سلام خدا قوت خواب دیدم با دوستام رفتم مسافرت کیش بعد اونجا به درخواست دوستام حتی یکی از هم سفرام که نمی‌شناختم تصمیم به رنگ کردن موی سرم کردم داشتم میرفتم رنگ بگیرم موهام رنگ کنم توی خواب تردید داشتم مشکی کنم یا بادنجونی ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا از فرصت های جدید برای تغییر روحیه و معاشرت با انسان های جدید و مثبت استفاده کنید.

  222. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یه بازیگر معروف لوازم آرایش میفروخت رفتم ازش رژلب و ریمل بخرم رژ لب خودمو زدم که ببینه چی میخوام منو برد داخل فروشگاهش تمام اونجا روی دیوار میز همه جا فرشهای خوشگل بود خودمو تو آینه دیدم مقنعه سرم بود تیپم دانشجویی بود موهام بلوند بود خیلی خوشگل شده بود خانوم بازیگر کلی بهم لوازم آرایش داد پولی هم نگرفت همه بازیگرهای معروف اونجا منو نگاه میکردن یکیشون از من خوشش اومده بود دنبالم بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا به معاشرت با جمع ها و گروه هایی بپردازید که موجب افزایش اعتماد به نفس شما خواهند شد.

  223. مهسا بویرحیمهسا بویرحیsays:

    سلام دو شب است که خواب یکی از دوستام که جدیدا بینمون فاصله افتاده رو میبینم که موهاشو بلوند و طلایی کرده و بدون شال وسط خیابون داره باهام حرف میزنه بعد از دور می بینمش که وقتی از من دور میشه میفهمم کلاه گیس گذاشته و داشته بهم دروغ میگفته و از سرش می افته و رنگ مشکی میشه موهاش خواستم ببینم تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به وابستگی ها و خط قرمز هایی دارد که لازم است برای رسیدن به خواسته و هدف خود در حال کنار گذاشتن آن ها هستید.

  224. سودهسودهsays:

    سلام من بعدازظهربین ساعتهای ۳_۵ خوابیدم خواب می‌دیدم موهام بنفش خوشرنگه و میخوام بشورمشون اما دوش طوری بود که خوب شسته نمیشددرضمن من تا حالا موهامو رنگ نکردم تعبیرش چیه ؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این رویا معنا و یا اعتبار ندارد.

  225. a.na.nsays:

    سلام..من صبح س۱۰خواب دیدم خودم جلوی موهامو رنگ قهوه ای میکنم و وقتی رنگ زدم شک کردم ک شاید رنگ قهوای نباشه و کمی از پایین موهاموبرای اطمینان رنگ کردم و همون رنگ شد ولی ی کم روشن تر از اونچیزی ک انتظار داشتم...؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید توجه به قضاوت ها و نظرات دیگران باعث شود تا نسبت به خود احساس بدی پیدا کنید.

  226. فرشتهفرشتهsays:

    خواب. دیدم پدرم به خواهرم 100هزار و به دوتای دیگه 50هزار میده و بمن که همش کار میکردم 10هزار تومن ..منم پول رو انداختم و نگرفتم بعد بدجوری دعوام شد با پدرم گفتم پول کم داری من بهت بدم خواهرام ساکت بودند .بعدش دیدم متروام مامور گشت به خواهر بزرگم گیر میده میبره موهایش رو دارن کوتاه میکنن منم میگن جریمه اس منم میگم بار اولشه بغل خواهرمم یه بچه کوچيکه ..خواهرم ازدواج نکرده .منم میرم که ندازم با مأمورها کتک کاری میکنم رنگ موهایش هم زرد شده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، می باید که در مقابل فریب و دورویی افراد بدخواه شکیبایی به خرج داده و نهراسید.

  227. زهرهزهرهsays:

    سلام من خواب دیدم موهام رو رنگ بلوند زرد کردم و کسی داشت موهام رو فر درشت میکرد و آراسته کرد برام خیلی خیلی زیبا شده بود کلی ذوق کردم و گفتم دیگه همیشه همین طوری درست کنم موهامو خیلی خووب شده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      روزهای شادی و غم می گذرد و هیچ یک باقی نخواهد ماند.

  228. لیلالیلاsays:

    با سلام من خواب دیدم رفتم آرایشگاه موهامو کوتاه کنم یه تیکه از سمت راست موهام خیلی کوتاه میکنه اما بقیه موهامو بلند کوتاه میکنه بعد رنگ مو زیتونی حالت چند رنگ برام میزاره و میرم جلو اینه خوشم می اد تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب نشان دهنده ی موقعیت های جدیدی است که لازم است برای پیروزی در این موقعیت ها خوش بدرخشید و با اعتماد به نفس به بیان نظرات و دیدگاه های خود بپردازید. این موقعیت ها موجب گسترش منافع شخصی شما در زندگی بیداری خواهد شد.

  229. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم یه شرکت مهم استخدام شدم رییس اونجا آدم خوبی بود نماز میخوندن همه کارمندها منم بعد از نماز همه سجاده ها و مهرهارو جمع کردم رفتم پیش دوستم موهاشو قرمز کرده بود منم موهامو نشون دادم یه سمت موهام هفت رنگ بود خیلی خوشگل بود یه طرفش طلایی بود دوستم بهم گفت موهات خوشگل نیست رنگش کم پشته من ناراحت شدم از حرفش ولی تو خواب موهامو دوس داشتم در واقعیت موهای من فقط طلاییه ولی کم پشت هست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به اهدافی دارد که برای رسیدن به آن ها مدتی است در تلاش و برنامه ریزی هستید و برای به ثمر رسیدنشان لازم است پشتکار و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

  230. یگانهیگانهsays:

    سلام ..من خواب دیدم ک جلو اینه هستم و موهام ب صورت لایت با دکلره بلوند شده..تا حدودی بهم میومد ولی از اونجایی ک با رنگ کردن مو موافق نیستم ..توی خواب دودل بودم ک کاش نمیریختم و به موهام اسیب نمیزدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است مجبور شوید تا کاری را انجام دهید که چندان با طبع یا میلتان سازگاری ندارد.

  231. سودهسودهsays:

    سلام خواب دیدم خواهرم توی خونه موهامو رنگ میکنه و قهوه ای تیره شده همه خانواده ام هستن و اینکه من تا الان موهامو رنگ نزدم میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این مورد میتواند بیانگر این باشد که شاهد تغییرات جدید و یا جالبی خواهید بود که برای اولین بار در زندگی تان ظهور میکنند.

  232. سحرسحرsays:

    سلام من موهام مشکیه خواب دیدم که خودم موهام رو قهوه ای رنگ کردم اما کامل رنگ نشده بودن و زیر موهام مشکی بود و فقط یه لایه ای از روی موهام رو رنگ کرده بودم و بعد رنگ مویی رو که رو گردنم یه کم مونده بوذ رو شستم لطفا‌ کمکم کنین تعبیرش چی میشه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت روبرو شدن با وقایعی مطلوب است.

  233. زهرازهراsays:

    سلام و خسته نباشید خواب دیدم موهای بلند مشکیمو ب همه رنگ در اوردم‌ اولش رنگ نگرف بعد ی دفعه رنگی شد موهام. ینی ی جورایی هایلایت بود .ولی بیشتر رنگ زرد و قرمز نمایان میشد بعد موهامو ک رنگ کرده بودم فر شده بود یهو نگران شدم که چرا موهامو رنگ کردم اگه دوست پسرم بدش بیاد چی. ی تیکه ا موهای جلوم مشکی بود که کلا موهای رنگ شده امو میپوشوند . تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده پیشرفت قابل توجه در روابطتان در زندگی واقعی است.

  234. یاسر سالارزهییاسر سالارزهیsays:

    من در خواب یک دختر اشنا رو دیدم که اومد بامن حرف میزد و موهایش رنگ طلایی بود و ابرو هاش هم بلوند و بامن همینطور حرف میزد و من در خواب فقط به رنگ مو و ابرو و زیبایی ش فکر میکردم به نظرم از من خواسته ای داشت تعبیر خواب چیه ممنون میشم بهم بگین باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شخصی در زندگی بیداری تان در مورد یکی از مشکلات و یا چالش های زندگی اش ، از شما طلب یاری خواهد کرد.

  235. اسماناسمانsays:

    سلام من صبح زود خواب یک خانم با موهای نارنجی که پایین موهاش بابلیس شده بود و بلند بود رو میدیدم .ظهر خبر عروسی دختر عموم که اصلا فکرش رو هم نمیکردم شنیدم میتونه تعبیرش این باشه؟من دختر مجرد هستم که از کسی که دوسش دارم دورم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به طورکلی اگر موی شما ارایش شده و زیبا بودند وشما احساس رضایت میکردید نشان از سلامت و پیشرفت است

  236. سسsays:

    سلام خاب دیدم مادرم موهاش روهمیشه رنگ مشکی میکنه درخواب سفیدکرده بود من تعجب کردم گفتم واسفیدکرده تعبیرچیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب شما به معنای اتفاقات خوش و شادمانی در آینده است.

  237. پوپک پروریپوپک پروریsays:

    سلام من خواب دیدم که تمام موهایم را با واجبی تیزبر از بین برده ام و هر چی از این دارویی که در تلویزیون تبلیغ می کند می زنم هیچی مو در نمی آید و من چند بار پول دادم اما بجای محلول، محتویات آن پودر نظافت بود که هر بار کله ام را می سوزاند اما جالب اینکه من کلی می خندیدم!!، آیا به نظر شما این خواب عجیب و غریب و تا حدی مسخره تعبیری دارد؟ خودم فکر می کنم شادی می آورد و ارزانی!!! به من جواب دهید چرا که خیلی برای من مهم است، ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب شما به معنای کم شون رزق و روزی و مشکلات است.

  238. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواهش میکنم خواب منو تعبیر کنید من در واقعیت یه پسری رو دوس دارم امسال سال اول پزشکی هست اومده بود خونمون تواتاق من درس میخوند منم براش شکلات و سوهان میبرم مادرم و مادر پسره که هیچ کدوم رنگ مو دوس ندارن هر دوتاشون موهاشون رو زرد کردن ریشه موها مشکی بود و بقیشون زرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نیت خالصی دارید و به همین دلیل در کارها موفق می شوید

  239. konjakonjasays:

    سلام وقت بخیر . من خواب دیدم که خونه پدربزرگمم و داخل اتاقدارم موهای پدرمو میبافم یه بافته خیلی خوشگل بعد اینکه موهای بابام بلند بود رنگ روشن داشتو خیلی خوشگل و نرم بود داشتم میبافتم تکون خورد بهم ریخت باز کردم دوباره شروع کردم به بافتن به مادرم گفتم که ببین رو مویه بابا بافتم چقد خوشگل شد مامانم گفت اره رو مویه داداشت ببافی از اینم قشنگتر میشه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است بیانگر مواجه شدن با اتفاقات متنوع ، رضایت بخش و مطلوب در زندگی باشد که مربوط به زمان حال حاضر نیست.

  240. مونا حسینیمونا حسینیsays:

    سلام. من صبح خواب دیدم که مهمون دعوت کردیم و از مادرم خواستم که کمک کنه موهامو رنگ کنم .مادرم یه تیوب رنگ داشت که گذاشت توی اب جوش گفت این رنگه ممکنه خشک شده باشه ولی خیلی قشنگه بعد یهو چندتاحلزون بدون صدفشون از توش داشتن میومدن بیرون من ترسیدم رفتم توی اتاق گفتم اینارو بندازید بیرون من میترسم . مادرم گفت پرتشون کردم بیرون و اومد رنگو گذاش روی سرم . من الان موهام بلونده . وقتی خواستم تمیزش کنم که ببینم چه رنگیه دیدم مشکیه داد زدم گفتم من این همه موهامو بلوند کرده بودم تو مشکی کردی رفتم دوباره رنگ خودمو بزارم دیدم که رنگش داره تغییر میکنه و کمرنگ داره میشه و خوب شده . مهمونا نیومدن و من گفتم یکم بخوابم و خوابیدم و یهو از لرزش خونه بیدار شدم نگران حلزون ها بودم که نکنه هنوز توی خونه باشن مامانمو صدا کردم هیچکی نبود و هرچی زنگ میزدم همه خانوادم گوشیشون خاموش بود و واگذار شده بود انگار چند سال بعد بیدار شده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رنگ کردن مو و رنگ شدن نشانه دورویی است

  241. ddddddsays:

    سلام تا حالا فقط چند تا تار موم رو رنگ کردم که تقریبا رنگشون رفته دیشب خواب دیدم که موهای جلوی سرم زرد شدن اولش خیلی خوشکل بودن ولی بعدا زیادم خوشم نیومد ازشون و موهامم فر شده بود ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  242. فاطمهفاطمهsays:

    خواهش میکنم لطف کنید ادامه ی خوابم رو تعبیر کنید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار وسوسه شوید

  243. مهنازمهنازsays:

    سلام من دختر مجردی هستممن خواب دیدم دوستم که موهاش خیلی بلند شده نارنجی رنگ کرده میشه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای پیش آمد تغیرات جدیدی در زندگیتان است.

  244. افسانهافسانهsays:

    سلام من خواب ديدم كه ريشه موهام سفيده البته در اصل جلو موهام سفيده وهميشه رنگ ميكنم خواب ديدم دارم رنگ مشكي ميزنم به موهام يه قسمت ديگه اش هم حالت قهوه اي رنگ داره به نظرتون تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، دلخوری های کوتاه مدت ، ناراحتی ها و یا رنجش های کم دوام میتواند از معانی این مورد باشد.

  245. سارا عباسیسارا عباسیsays:

    سلام زن داداشم خواب دیده من موهامو خیلی کوتاه کردم رنگ هم کردم یه رنگ قشنگ تعبیرش چیه ؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  246. آسمانآسمانsays:

    سلام خسته نباشید خواهرم خواب دیده مادربزرگم که مریض شده و دیگه امید زیادی بهش نیست سالم و سلامت کنارتختش با عمم نشسته انگار عمم موهاش رو قرمز رنگ کرده بوده و پشت سرهم میگفته من حالم خوب خوب شده نگران نباشید...ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان به معنای خیر و برکت و روزی در زندگیتان است.

  247. رنجبررنجبرsays:

    سلام؛من خواب دیدم که جلو اینه بودم و یکمی از پایین موهام که رنگ زرد شده بود رو با تعجب نگاه میکردم و یادم نمیومد کی رنگ کردم .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  248. ستارهستارهsays:

    سلام.وقت بخیر....یکی از آشناها دیشب تو خواب دیده من موهامو مش کردم رنگ طلایی. تعبیر این خواب چیه؟ خیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای اتفاقاتی که که در عالم بیداری روی ذهن بیننده خواب تاثیر گذاشته

  249. یاسیاسsays:

    خواب دیدم فردا شب عروسیمه. امروز به خواهرم میگم پاشو موهامو رنگ کن. میگم بلوندی کن که به سفیدی بزنه. موهای بلندی دارم. البته من تو بیداری هیچوقت تا حالا موهامو رنگ نکردم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر خودخواهی باشد

  250. زهرازهراsays:

    با سلام،خواب دیدم رفته بودم آرایشگاه و روی موهام رنگ گذاشت،نمیدونم چه رنگی،بعد از چند دقیقه اضافه رنگ رو میکشید به صورتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شاهد نوسانات و یا تغییرات مختصر در زندگی خواهید بود.

  251. minaminasays:

    سلام،خواب دیدم که بدون اینکه ارایشگاه رفته باشم موهام رنگ شده به صورت تیکه ای،که تو آرایشگاه بهش مش میگن،رنگشم طلایی بود و من موهایم را نگاه میکنم و دست می کشم،ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات و تغیرات جدید در زندگیتان است

  252. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من موهام مشکیه خواب دیدم داداشم رفت رنگ خرید وجلوی موهامو صورتی وآبی کرد تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است با دورویی مواجه شوید

  253. سمیسمیsays:

    سلام. من خواب دیدم دارم دوش می گیرم و همینطور که مشغول شستن سرم بودم یهو توی آینه نگاه می کنم و می بینم موهای جلوی سرم بوره و صورتم هم خیلی روشن تر و پوستم شفافه.می خواستم تعبیرشو بدونم.ممنونم از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه است

  254. زهرا عربزهرا عربsays:

    سلام مدیر ممنونم از اینکه جواب میدهید در حالت بیداری باید خواهرم رو مخفیانه بببنم یه سری مشکلات هست بعد خواب دیدم بهش زنگ زدم بیا پارک یا یه جاییی که شبیه پارک بود خواهرم خیلی خوشتیپ و با موهای مرتب و بنفش یاسی آمد موهاش رو رنگ کرد بود از قضاء یکی از آبجی های دیگه ام هم امده بود اونجا وقتی که آمد ابجیم من رفتم یه جایی دیگه مارو نبینه و خودم رو مشغول کردم و البته اون 2تا آبجی هم فکر میکنم با هم حرف زدن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن شرایط جدید است و به دورویی هم تعبیرمیشود

  255. مجیدمجیدsays:

    مادرم خواب دیده که من زیر دست زنی نشستم و در حال آرایش و کوتاه کردن موی سر بودم و آن زن موهای مرا رنگ میکرده اگه اشتباه نکنم رنگ قهوه ای بوده من خودم قصد رنگ کردن موهام رو دارم پیش خواهر دوستم ولی هنوز تصمیم نگرفتم که برم تعبیرش چیه صدقه ام داده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر دو رویی است و به خوشی نیز تعبیرمیشود

  256. روياروياsays:

    سلام من خواب ديدم كه روبرو آينه ايستادم و دارم دسته دسته موهامو هايلايت طلايي ميكنم و خيلي هم بهم مياد موهام تو خواب خيلي بلند تر و پر تر و رنگش تيره تر از واقعيت بود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رضایتتان از کارهایی است که دوست دارید

  257. FarzaneFarzanesays:

    سلام من رنگ موهام خودش خرماییه خواب دیدم ی قسمت از موهام تغییر رنگ داده و ب زیتونی یا طلایی میزد تعبیرش چیع؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  258. نرجسنرجسsays:

    یکی از دوستانم برام خواب دیده ک ازدواج کردم و موهامو مش طلایی رنگ کردم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیانگر دورویی است

  259. پریاپریاsays:

    سلام.خواب دیدم دخترداییم موهای من رو رنگ قهوه ای کرد و بعد بیست هزار تومن بهش دادم گفتم۵۰ تومن هم بعدا بهش میدم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات جدید است

  260. ساناز باباییساناز باباییsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم جلو اینه دیدم موهام رنگ سبز و شرابی شده ولی نمیدونستم کی موهامو رنگ کرده و ناراحت بودم چون موهام تقریبا سوخته بود و از رنگش خوشم نمیومد ولی مادرم میگفت رنگ موهات بهت میاد. میشه تعبیرش بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است وافراد دور رو

  261. نرگسنرگسsays:

    سلام من موهام دکلرس ولی یه مقدار بلند شده و سرش مشکی شده.دیروز داشتم به این فکر میکردم گه موهامو رنگ کنم دیشب خواب دیدم رفتم رنگ خریدم و تو مغازه رمگ زیتونی خیلییی خوش رنگیو انتخاب کردم و بعدم که برگشتم موهامو رمگ کردم خیلییی هم راضی بودم وخوشم اومده بود چند وقت پیشم خواب دیده بودم رفتم آرایشگاه ابروهامو برداشتم و بعدم رنگشون کردم یادمه آرایشگره خیلی رنگ رو ابروهام گذاشته بود ولی وقتی شستم خوشم اومده بود میشه بگید این دوتا خواب باهم ارتباطی دارن یانه؟ و تعبیرشونم بگید لطفا

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است بیشتر مراقب اطرافیان و خودتان باشید

  262. علیعلیsays:

    سلام من تو خواب دختری که دوست داشتم رو دیدم که موهاش چند رنگ بود و خیلی زیبا و بلند بودن میخواستم بدونم تعبیرش چیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر دورویی تعبیر میشود

  263. شیلاشیلاsays:

    سلام صبح خواب دیدم که موهایم را به رنگ زیتونی رنگ کرده ام وزیبا وبلند بود تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  264. پپsays:

    درخواب میدیدم به موهام رنگ گزاشتم خودم هم باردارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بر روزی تعبیر میشود اگر متاهل باشید

  265. شقایق تفشقایق تفsays:

    سلام خسته نباشید موهای من مشکی و بلنده اما دیشب خواب دیدم که رفتم ارایشگاه و موهامو کوتاه کردم و هم بلوند دکلره که بعد برام رنگ روشن گذاشت. رفتم خونه خانوادمو دیدم که بعد از مدتها برای دیدنم امدن (اخه من خارج از ایران زندگی میکنم) مخصوصا پدرم همون لحظه هم انگار سال تحویل شد سال نو. کسی هم از موهام تعریف نکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بر دورویی تعبیر میشود مراقب خود باشید

  266. هانیهانیsays:

    سلام من خواب دیدم که موهام رو مصری زدم و آبی خیلی زیبایی شده بود رنگش (خیلی رنگش به چشمم میومد)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لازم است برای کسب هدف های خود سعی و تلاش زیادی انجام دهید

  267. فافاsays:

    با سلام و درود... بنده در واقعیت موهام مشکی است و کوتاه کردم ( پسرونه )... خواب دیدم موهام بلند شده و خودم دکلره کردم ( رنگ طلایی و زرد دقیقا همون رنگ اولیه دکلره ) موهام خیس بود و داشتم شونه شون می کردم ولی یکم ریزش مو داشتم ( البته چون در واقعیت به شدت به ریزش موهام فکر میکنم شاید تاثیر پذیرفته ) و پیش خودم میگفتم با اینکه دکلره کردم ولی خیلی کم میریزه و توقع داشتم بیشتر بریزه.... بعد از اون موهام رو رنگ قرمز شرابی کردم... البته خوابم ادامه داشت ولی به خاطر نمی آورم. انگار در خواب تصمیم داشتم آدم دیگه ای بشم و تغییر کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      رویدادهای آتی چندان که باید خوب پیش بینی نمی شود.

  268. الههالههsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم خواهرشوهرم بدون اینکه متوجه حضور من باشه به برادرم توهین میکنه و همین باعث میشه من باهاش درگیری لفظی پیدا کنم توی خواب موهاش بلند بود و طلایی رنگ شده بود حتی ابروهاشم طلای رنگ بود ! ممنون از تعبییرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه‌ی این است که از نتیجه‌ی کاری که انجام می‌دهید؛ مایوس و ناامید خواهید شد

  269. درخشان مرادیدرخشان مرادیsays:

    سلام من خواب دیدم موهاموشرابی رنگ کردم ولی تو مطب دکترم خواهر شوهرم خودشو زده به دیوانگی اوردیم دکتر اونجا هم منشی هم دکتر کلی از رنگ موهام تعریف کردن در صورتی که هنوز نشسته بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دوروی است

  270. دلنیادلنیاsays:

    سلام من تو خواب دیدم که با دوتاخواهرام مهمونی هستیم و میزبان خیلی دوستمون داره ولی خوشش نمیاد بریم بگردیم تو خونشون خواهرم سردشه و گفتم پتو دارین بخاریشون خاموش بود.گفت وایسا خودم میارم رفت آورد موهام که سیاه هستن و تا کمی پایین شونه هام میرسن دیدم که به انواع رنگ ها هستن توشون رنگ قرمز طلایی قهوه ای سیاه و ……بود مادرم رنگشون کرده بود که بدونم کدوم بیشتر بهم میاد و منم طلایی درخشان رو پسندیدم خیلی بهم میومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه مهمانی رفتن است

  271. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم که دخترم که 20 سالشه و مجرده پایین موهاشو دکلره کرده و من وقتی دیدمش خیلی عصبانی شدم لطفا تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات خوشایند است

  272. فاطمهفاطمهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه نفر موهای منو رنگ میکنه بعد که خودمو تو آینه دیدم، دیدم ریشه موهام رنگ موهای خودمه بقیش طلاییه چند تا رگه نارنجی ام داشت و خیلی پر بود .تعبیر ش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  273. موناموناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تا خونه بابام هستم و خودم دارم موهام را رنگ میکنم البته فقط قسمت هایی که دیگه رنگش رفته بود چون ساقه موهام رنگ داره میخواستم با رنگ سه صفر روشنش کنم بعد یه رنگ زیتونی طلایی متوسط بهش بزنم بعد یهو براشون مهمون اومد دوتا خانم که انتظارش را نداشتیم منم رفتم توی اتاق به رنگ کردن ادامه دادم بعد یهو دیدم کل فامیل دور و نزدیک خونه بابام جمع شدن داداشم داشت بهم غر میزد که الان چه وقت مو رنگ کردن هست من بین جمعیت به سختی داشتم راه میرفتم که یه پلاستیک پیدا کنم بکشم سرم ولی هنوز بخشی از موهام را رنگ نکرده بودم بعد دیدم زن داداشم داره اکسیدان منو میریزه توی پلاستیک که بده دخترعمه ام من هرچی میگفتم کل موهام رو هنوز رنگ نکردم و لازم دارم اهمیت نمی‌داد کلی هم جلو دختر عمه ام خجالت میکشیدم نه دوست داشتم بهش بدم نه اینکه میتونستم ازش بردارم، دیگه توی خواب نتونستم رنگ موهام رو ببینم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در حالت کلی این رویا بیانگر دورویی و قرار گرفتن در دوراهی در زندگیتان است

  274. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم جلو موهام کوتاه شده و ریشه موهام مشکی و انتهاش صورتی پشت موهامم پایینش بلوندتا کمرم و و تیکه بلوند فرفری مرتب هستش درحالی ک تو واقعیت کل موهام مشکی تا شونمه تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی از زندگیتان است

  275. شیداشیداsays:

    سلام من خواب دیدم که با مادرم رفتم ارایشگاه و موهامو رنگ سفید کردم اصلا رضایت نداشتم و میخواستم رنگ دیگه ای کنم تعبیریش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن رضایتمندی در زندگیتان است

  276. شهرزادشهرزادsays:

    سلام خسته نباشين من خواب ديدم موهام رو بلوند كردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون بیانگر دوروریی است

  277. مریممریمsays:

    سلام خواب دیدم از یک ماشین پیاده شدم ومیدویدم یه چادر سفید گل دار سرم بود که انگار توی باد بلند شده بود و موهام بلند و بور یا طلایی بودکه در واقعیت موهایم مشکیه که توی باد از زیر چادرم مشخص بود جلوم یه سری پله بود که نفهمیدم چه طور رفتم بالا توی مدرسه راهنمایی مون بودم انگار دیدم سرکلاسم بعد نگاه کردم کیفم توی حیاط جا مونده نفهمیدم چه طور به سرعت کیفم رو آوردم بالا بعد یه کتاب جغرافی دراوردم که روش اسم خواهرم رو نوشته بود همکلاسی هام می گفتن امروز اصلا درس جغرافی نداریم ولی من کتاب رو روی میز م گذاشته بودم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر دورویی تعبیر میشود مراقب انسانهای اطراف خود باشید

  278. مریممریمsays:

    سلام من خواب رقیب عشقیمو دیدم که داشتم باهاش حرف میزدم اونم داشت آرایششو پاک میکرد بعد که پاک کرد فهمیدم از. این دختر. مو قرمزاست مه صورتش پر از. کک و مک هست و پوستش خیلی سفیده بلوز نپوشیده بود و. سینه اش معلوم بود که قسمت قهوه ای نداشت و شخصی که دوستش دارم داشت به او نگاه میکرد و بعد هم از در رفت بیرون رقیبمم بعدش لباسشو پوشید و منم هی از رقیبم حرف میکشیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده غیر واقع نشان دادن بعضی از مسائل در زندگی است

  279. الهامالهامsays:

    سلام خواب دیدم یه آرایشگر مرد موهام رو بیش از حد کوتاه و پسرانه کرده و بعد رنگ کرد دو رنگ پشت موهام شرابی و جلو شون که کج میومد تو صورتم تقریبا صورتی روشن رنگ شده بود تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  280. ناصرناصرsays:

    سلام من خواب دیدم خودم موهام را رنگ زرد طلایی کردم و یه ذره موهام بلند تر شده بود و میگفتم خوبه مود های سفیدم هم رنگ گرفته ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده موفقیت هایی است که کمی با تاخیر حاصل می شوند

  281. حنانهحنانهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که موهامو رنگ گذاشتم نصفشون حالت سفید رنگ شد نصفشون قهو ه ای ولی در کل دوست داشتم بعد موهای سفید رنگو بافتم ممنون از شما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات جدید در زندگیتان است

  282. عاطفهعاطفهsays:

    سلام من در خواب خواهرم رو دیدم که موهاشو رنگ کرده جلو موهاشو مشکی و از قسمت گوش به پایین رنگ موهاش روشن بود. در خواب رنگ موهاش نظرم رو جلب کرده بود ممنون میشم که تعبیرش رو بهم بگین . با تشکر.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات جدیدی در زندگی خواهرتان است

  283. فائزهفائزهsays:

    سلام وقت بخیر.من هرجی گشتم تعبیر موی بلند و رنگ کرده برای مردان رو پیدا نکردم.من خاب دیذم ک معشوقه ی من موهای طلایی و بلندی داشت من اصلا باور نمیکردم ک اون این اینطور عوض شده باشه چون در واقعیت ادم بسیار مقیدی هستن.ممنون میشم تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر عمری طولانی است برای شما خیر است

  284. الههالههsays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم خودم موهام رو رنگ قرمز گذاشتم بعد گویا خوب رنگ نگرفته بود و بعضی جاهاش مشکی بود چون در بیداری موهام پرکلاغی تو خواب میگفتم به خاطر رنگ پر کلاغی خوب رنگ نگرفته !

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان میتواند نشانه تغیرات جدیدی در زندگی شما باشد

  285. ftmeftmesays:

    سلام من خواب ديدم رفتم ارايشگاه موهامو بنفش بادمجوني كردم تو فاصله اي كه موهامو رنگ كرده بودم يه خانومي بهم گفت تو كه مامانت نيس اومدي بعد گفت حتما براي عروسي چيزي اومدي (ولي من براي چيز ديگه اومده بودم) بعد مامانم اومد به مامانم گفت من بهت گفته بودم براي چي اومدم اونم گفت نه بعد من گفتم عه مگه بهت نگفتم واسه مو و ابرو ميخوام بيام تازه از يكي دوستامم نظرشو راجب رنگ موهام پرسيدم تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات جدیدی در زندگی شماست

  286. بارانبارانsays:

    سلام من خواب دیدم مادرم به همراه عمه هام رفت ارایشگاه موهاشو رنگ کرد بعد امد من گفتم قشنگ شدی اما دیدم دوباره رفتن ارایشگاه امدن مامانم یه رنگ دیگه زده بود گفتم رنگتو تغییر دادی حالا خوبه اما باز مامانم به همراه عمه هام رفت ارایشگاه برای بار سوم موهاشو رنگ زد اما ایندفعه روشنتر از قبل مثل بلوند رنگ زد امد گفتم دوباره موهاتو رنگش عوض کردی گفت اره این رنگ بهم بیشتر میاد منم گفتم اره خوشگل شدی.بعد اینکه دفعه اخری قشنگ موهای رنگ شدشو درست کرده بود مثل شینیون.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه تغیرات جدیدی برای مادرتان است

  287. رهارهاsays:

    سلام من خواب دیدم موهامو طلایی رنگ کردم خیلی خوشگل بود بعد توو اینه خودمو نگاه کردم از جلو موهام مشکی بود و خیلی خوبو خوشگل شده بودم تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  288. پونهپونهsays:

    با سلام من خواب دیدم رفتم آرایشگاه دم موهامو طلایی کنم آرایشگاه میخواست صورتی کنه و من گفتم نه شبیه فلانی میشه دوست ندارم و بعدم با منشیش که یکی از دوستای دبیرستانم بود دعوام شد تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، ممکن است یکی از اطرافیان در برخی از کارهای خصوصی تان دخالت ، حسادت و یا حتی قضاوت نماید.

  289. mmsays:

    سلام من تو خواب دیدم موهای کوتاه پسرونه لخت نارنجی رنگ دارم که شپش زده و نمیدونم جالبه یا مسخره ولی شپش ها حرف میزدند! و یکی از اونا رفت پیش رییسشون که اصلا رو سر من نبود انگار یه جوری از قصد اومده باشن رو سرم داشت بهش دستور میداد :| ( یاد فیلما افتادم?) منم هی سعی داشتم بکشمشون و اینو بگم من در اصل موهام مشکیه و تقریبا بلنده خوابمم ساعت شیش غروب دیدم اصلا تعبیر داره؟!!! اخه حجمن هیچوقت به این فک نکردم که موهامو کوتاه کنم یا رنگ کنم تو خوابم خیلی از رنگ و مدل موهام خوشم میومد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، ممکن است در ایام پیش رو بخاطر برخی از اتفاقات خانوادگی و شخصی محزون شوید.

  290. مژگانمژگانsays:

    سلام خسته نباشید.من دیروز تو خواب دیدم که با موهای باز بلند و با همون رنگ مشکی که الان موهای خودم هست خوابیده بودم و مادرم برای این که منو از خواب بیدار کنه بالاسرم ایستاده بود و پشت سر هم صدام میزد و وقتی بیدارم کرد بهم گفت دخترم بیدار میشدی میومدی میبردمت میدادم فقط جلوی موهاتو رنگ میکردن...بعد من یه لحظه نصف جلوی موهای خودمو با رنگ قهوه ای روشن تصور کردم و بعد سریع بهش گفتم نه من نمیخوام موهامو رنگ کنم اصلا این کارو نمیکنم. ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید...خیلی مچکرم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه برکت و روزی و تغیرات خوشایند است

  291. محدثهمحدثهsays:

    سلام شب بخیر...موهای رنگ شده من در واقعیت بلوند طلایی هستن..خواب دیدم انگار حنا گذاشته بودم روی موهای رنگ شدم...وقسمتی از موهای پشت سر م قرمز حنایی شده بود وقسمتی به همین رنگ مونده بودن...درحالی که موهامو به مادرم نشون میدادم..غر میزدم که تاشش ماه دیگه نمیتونم هیچ رنگی بذارم وبخاطر حناگذاشتن موهام دیگه رنگ نمیگیره ...این خواب تعبیر داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه تغیرات جدید است

  292. Pari vdPari vdsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم قسمت جلوی موهام ینی تل هامو رنگ‌آبی تیره کردم و کناره هاشو رنگ کاملا زرد کردم ولی کل موهام به رنگ خودشه که قهوه ایه و از رنگ زرد کناره موهام خیلی خوشم میاد ولی چون قسمت جلوش آبی پررنگه فک کردم کاش این زردهارو آبی کم رنگ میکردم که باهم جوردرمیومدن ولی بازم به همون وضع راضی و خوشحال بودم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممنون ممکن است در روابط خود با دیگران با دورویی مواجهه شوید

  293. پریساپریساsays:

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم پسر عموام همشون موهاشونو رنگ زرد زدن که سر قبر خواهرشون بودن و یکیشون داشت منو نگاه می کرد که رومو ازش برگردوندم. خیلی ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است ایشان در امور مالیشان پیشرفت کنند

  294. ZahraZahrasays:

    سلام من خواب دیدم قراره خاستگار بیاددبرام و دارم موهامو رنگ میکنم خواهرمم داشت رنگ میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  295. ن تن تsays:

    من دیشب خواب دیدم موهای بلند مادرم را با شامپو شستم موهایش رنگ شده قهوه ای بود مادرم دو ساله فوت کردن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است سود و منفعتی به شما برسد

  296. لیلالیلاsays:

    سلام خواب دیدم موهای بلندی دارم که فر قشنگی دارد و آن ها را قهوه ای رنگ کرده ام اما بعضی جاهای سرم رنگ موهای مشکی ام مشخص است و شاد و مشغول فعالیت هستم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  297. نجمهنجمهsays:

    سلام.خواب دیدم توی یه اتاق بودم ولی اتاق خودم تو واقعیت نبود.. همه جا تاریک بود رفتم جلو اینه دیدم موهام خیلی بلنده اما وز و به هم چسبیدس.چند تار از جلو موهام هم به رنگ استخونی بود(قبلا رنگ کردم یا سفید شده بودن رو نمیدونم)پیش خودم گفتم اول باید موهامو کوتاه کنم بعد رنگشون کنم.تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی در زندگی است

  298. احمدقنبریاحمدقنبریsays:

    سلام من خواب دیدم برادرم موهایش رابلند گذاشته ورنگ زردزده،وآنهارابافته است،تعبیرش چیست؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر عمری دراز است

  299. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم موهامو بلوند کردم مادرم داره موهامو درست می کنه.گفتم میخوام برم عروسی تو هند،تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه تغیرات جدید و مثبتی در زندگی شماست

  300. نادیا هاشمینادیا هاشمیsays:

    من خاب دیدم که نامزدم موهاشو زرد زرد کرده بهش میگم چرا رنگ کردی میگه. قشنگ نشده ؟قشنگه که میگم نه اصلا بهت نمیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام تصمیمات و امورات جدید است

  301. افسونافسونsays:

    سلام وعرض ادب صبح خواب ديدم كه موى يكى از دوستامو كه موى بلندى داره رنگ كردم رنگش هم به صورت مش تيكه اى يخى البته يه روز قبل هم تو واقعيت رفته بود ارايشگاه موهاشو يكم كوتاه كرده بود عكسشو فرستاد واسم شايدم با فكر اون خوابيدم خواب موهاشو ديدم لطفا جواب بديد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  302. بهاربهارsays:

    سلام.ممنون بابت وقتی که لطف میکنید میگذارید. من دختر مجردی هستم.دیشب خواب می دیدم که یکی از دوستان قدیمیم که اصلا ازش خبر ندارم و خانم هستن،قسمت جلوی سر من رو رنگ کردن برام،رنگش هم دقیقا نمیدونم بگم چه رنگی اما شاید به زیتونی میخورد،ولی بقیه موهام به رنگ موهای خودم بود.ضمنا موهام نسبت به بیداری بسیار پرتر و خوش فرمتر شده بود ومن بسیار از این رنگ راضی بودم و بهم میومد،اما مادرم چون مذهبی هستن دویت نداستن که من رنگ زدم با این وجود من همچنان راضی بودم از این کار و این رنگ.میخواستم بببنم تعبیر خاصی داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است مراقب رفتار خود در زندگی باشید

  303. آ.آ.says:

    سلام. خواب دیدم که خودم یه قسمت از موهای جلوم رو، قسمت سر مو رو نه ریشه ها رو، رنگ کردم. بعد که شستم دیدم خیلی روشنتر از موهای خودم شده بد نبود خوشم اومد ازش از طلایی تیره تر بود. واینکه قسمت وسط بین ریشه و سر موها سفید شده بود 6 یک سانت کمتر، تعجب کردم چرا اینطور شده . یه حالتی که انگار رنگ نشده ولی قبلش هم موهام اون قسمتش سفید نبود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر موقعیت های خوب و مهم در اجتماع به دست بیاورید

  304. AlisAlissays:

    خواب دیدم دوست پسرم که خیلی دوسش میدارم برایم موهای مصنوعی طلایی که بافته شده به همراه انگشتری سیاه رنگ که طرح های اسب و دختر روش بود که نگین داشت برایم سفارش داد تا بسازند و آنها را به من داد و من انگشتر به دست کردم و سپس به همراه مادرم به خانه رفتم وبعد خودم را با همان ن پسر در یک مینی بودس دیدم و من از او میخواستم که من را بغل کند ولی او فقط نگا هم میکرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه تغیراتی با جنبه مثبت در زندگی شماست

  305. الههالههsays:

    سلام وقت بخید خواب دیدم موهامو تو خواب رنگ شرابی کردم به رنگ قرمز تیره بود تقریبا و از اندازه واقعی موی خودم خیلی بلندتر بود یک خانومی هم تو خواب به من میگفت بهت خیلی میاد تعبییرش چی میشه ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است موقعیت های مهم اقتصادی و شغلی برایتان ایجادشود

  306. ببکاببکاsays:

    با سلام من دیشب خواب دیدم موهام رو رنگ کردم، رنگ آبی که ریشه ها تیره و به نوک که میرسید روشن تر میشد، و رفتم توی حمام که سرم رو بشورم و وقتی شروع به شستن کردم متوجه شدم موهام صاف و لَخت شده چون موهای خودم خیلی فر و مجعده، و وقتی میشستم رنگ آبی شسته شد و اومد پایین، با خودم گفتم قطعا بعد از حمام موهام روشن تر میشه، اما خودم حتی با تعجب نگاه میکردم که چرا حالا موهام رو آبی کردم. ممنون میشم تعبیرش رو بهم بگین.?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  307. والیوالیsays:

    سلام خواب دیدم دارم از تو موخام مش های نارنجی در میارم یه تیکه از موم ابی بود اونم داشم نارنجی میکردم .و توو حواب موهای یه خانومی رو که موهاش رنگش خیلی خوشگل بود دو رنگ بود رنگ استخونی بود با مشایه ابی و بلند بودو بافته شده داشتم فرچه رنگو میمالیدم روو موهاش تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند نمادی از دورویی باشد

  308. پریا احمدیپریا احمدیsays:

    سلام,دیشب خواب دیدم عشقم اومده خونمون و خط ریششو(انتهای موهای سرش که سفید شده)تیره رنگ کرد,بعد با هم رفتیم حیاط شلنگ ابو گرفت باهم حیاطو شستیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در عرضه ی زندگی به موفقیت دست پیدا کنید

  309. خانمخانمsays:

    باسلام خواب دیدم رنگ موهام طلایی خیلی زیبایی بود و همه از رنگ موهام تعریف میکردن، یکی از فامیل که تو واقعیت دکتر هستش داشت از موهام تعریف میکرد که خیلی خوشرنگه، و به موهام دست زد و درضمن تو خواب یه روغن بعنوان نرم کننده بهم داده بود اما به چشم ندیدمش اون نرم کننده رو.... شوهرم تو واقعیت بدلیل بیماری از کار بیکار شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است تغیرات و ایده های جدیدی در زندگیتان ایجاد کنید

  310. فروهفروهsays:

    با سلام و تشکر از سایتتون، خواب دیدم یکی از دوستام موهای سیاهشو از وسط موهاش بنفش کرده بعد گفت بیا برا تو هم همینجوری موهاتو رنگ کنم بعد دیدم موهام بنفش شده بنفش پر رنگ و خیلی قشنگ بود چه تعبیری داره؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  311. صدیقهصدیقهsays:

    خواب دیدم داخل حمام لباسامو کندم و قصدداشتم حمام کنم درب حمامو بستم و گفتم اول موهامو رنگ میکنم بعد حمام میکنم و برای رفتن به عروسی حاضرمیشم، یه کیسه اونجابود بازش کردم دیدم توش وسایل مورد نیاز برای رنگ کردن مو هست ولی یه دونه پودر لازمه تا با اونا مخلوط کنم مادرمو صدا کردم و یه پول ۱۰هزارتومنی بهش دادم گفتم برو از مغازه برام پودر بگیر بیار، بعدش دیدم دارم پودر و اکسیدان رو باهم مخلوط میکنم و به ریشه موهام میزنم تا رنگ بشه، خواهرمم کنارم بود کمی از اکسیدان رو داخل دهانش گذاشت و من باعصبانیت گفتم مگه این خوردنیه؟ بعددیگه نخورد. به خواهرم گفتم خیلی دلم میخاد برم زیارت امام رضا حتی اگه شده تنهایی برم با کاروان.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رفع بلا افسردگی رنج ها و بیماری های سخت و ناعلاج و همچنین پیروزی های پی در پی در زندگی تاویل چنین خوابی است

  312. بهنازبهنازsays:

    سلام صبحتون بخیر،خواب دیدم تو اتاقم رنگ گذاشتم رو موهام یه ذره رنگ چسبیده بود به چشمم و انگار چشم راستم یه مشکلی داشت مواظب بودم حالا چشمم نسوزه رفتم حموم و موهامو شستم و دیدم ریشه های مو رنگ نشده و از نصفه موهام هایلات قهوه ای به خودش گرفته.دیدم موهام بلند و قشنگ شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تغیرات مختصر و کوتاهی در زندگیتان ایجاد میشود

  313. سیدسیدsays:

    با سلام ، من خواب دیدم دوستم موهامو شانه و مرتب میکنه و موهام چند رنگ مختلف به صورت ناحیه ایی انگار مثل موی خودش داره ، تعبیر این خواب رو میخواستم در صورت امکان بدونم.تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بزودی به زندگیتان سر و سامان و نظم میدهید

  314. نیکی مهدوینیکی مهدویsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم ارایشگاه که مواد اولیه غذا بگیرم بیارم خونه ارایشگری که دوستم هست و میشناسمش غذا درست کنه!بعد تو ارایشگاه تو رو درواسی قرار گرفتم موهامو رنگ کردن دسته دسته شده بود و هر دسته قرمز،ابی و...هفت رنگ بود بعد من خودم دوست نداشتم میخواستم دنگشو ببرم،پس دسته هارو باز نکردم که راحت بتونم رنگشو ببرم،تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تغیرات جزئی و کوچکی در زندگیتان ایجاد میکنید

  315. زهرازهراsays:

    سلام خواب دیدم دختر خاله م موهاشو خیلی کوتاه کرده و دکلره کرده و منم تصمیم داشتم که موهامو دکلره کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تغیرات مختصر و کوتاهی در زندگی ایشان ایجاد میشود

  316. مریممریمsays:

    سلام من خواب دیدم دختر خالم که متاهل هست و دوتا بچه داره ، میخواد طلاق بگیره با یه مرد که بچه نداره ازدواج کنه ، حلقه ازدواج تو دست مادربزرگم بود که میخواست بهش بده ، تعبیر این خواب به من ربط پیدا میکنه یا نه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است مراقب خود باشید ممکن است دردسرهایی برایتان در زندگی ایجاد شود

  317. shivashivasays:

    سلام من خواب دیدم مادرم موهاشو بورکرده جوری که صورتش ازشدت بوری موهاش به سفیدی میزنه تعبیرش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب افراد دورو باشید

  318. مریممریمsays:

    سلام...من خواب دیدم که میخام نامزدی کنم و در آرایشگاه موهامو بلوند میکنم و موهام خیلی زیبا شده بود و باهاش راحتر از اون چیزی بود که فکر میکردم..فقط یه کم بعضی جاهاش قرمز شده بود چون در واقعیت من موهام قهوه اییه تیره است و تا حالا رنگ نخورده .....

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب افراد دورو در زندگیتان باشید

  319. Tina ZanjaniTina Zanjanisays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم موهامو پایینشو میخواستم قهوه ی روشن تر بکنم، رنگ کردم ولی وقتی تو آینه نگاه کردم تغییری احساس نکردم بلکه شایدم یکم تیره تر شد. میشه لطفا بگین تعبیرش چی میشه؟ با تشکر از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مورد کمک و حمایت دیگران قرار بگیرید

  320. مینو بیگیمینو بیگیsays:

    سلام مرسی از تعبیرتون خواب میدیدم یه جایی وایستادم انگار یه جای باز بود مثل کوه بود ولی دقیق یادم نیست ولی یه جای باز بود خواب دیدم موهای مرتبی دارم که مدل کلوش بود انگار تو خواب خودم خودمو میدیدم که موهامو تکون میدادم و پیش خودم‌می گفتم چ موهای خوبی دارم رنگشم روشن کرده بودم خیلی ولی روشن نبود فکر می کنم باد تو موهامم میپیچید وقتی تکون می دادم خیلی کم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. رویای شما در بر گیرنده نشانه های خوب است. احتمالا موفقیت نزدیک است.

  321. زهرازهراsays:

    سلام.خواب دیدم دارم موهای دایی شوهرمو قهوه ای میکنم.وقتی رنگ کردم خیلی خوشحال بود.تعبیرشو میخاستم؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسدکه شما با دیگران صادق نیستید

  322. سیماسیماsays:

    سلام خواب دیدم موهامو که کوتاهه انگار قبلا رنگ بلوند کردم وتوو آینه نگاشون میکردم همینطور که موهام رشد کرده بود رنگ از قسمت ریشه ی مو فاصله داشت(سر موهام رنگ داشت) ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا به پل ارتباطی میان شما و دوستانتان اشاره دارد که چندان که باید قوی نیست.

  323. فࢪشتہ وحیدیفࢪشتہ وحیدیsays:

    سلام. مامانم خواب دیده که خواهرش موهاشو چند رنگ کرد واسش زمینه اش سفید و با تارهای قهوه ای و مشکی وزرد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند حاصل اخبار نادرستی باشد که از اقوام به شما خواهند داد

  324. فࢪشتہفࢪشتہsays:

    سلام.من چند بار خواب میبینم که پسرداییم بهم ابراز علاقه میکنه و دوبار از خواب هایم باهام ازدواج کرده و خیلی خیلی دوستم داره .پسرداییم الان متأهله و خواستگار چندسال پیشم بوده.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است از مسائلی در زندگیتان پشیمان بوده باشید

  325. فدڪ حفدڪ حsays:

    سلام .زن داداشم خواب دیده که داداشم موهامو داشت شانه میکرد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده سرو سامان دادن به زندگیتان است

  326. ZaraZarasays:

    سلام و خدا قوت خواب گذار عزیز ? دم صبح خواب دیدم که جلوی اینه هستم و موهام خیلی صاف و لطیفه و از نیمه به پایین موهام قرمز و طلایی هست خودم خیلی دوسش داشتم مامانم هم میگف موهاتو کی رنگ کردی چه خوش رنگه منم گفتم رنگ نکردم همون حنا که گذاشتم اینجوری طلاییش کرده مجرد هستم با موهای کاملا مشکی. ممنونم از زحمات شما استاد گرامی سالیان سال سایتون پرشکوه باشه ان شالله

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رنگ کردن مو در رویا میتواند بر تغییر شرایط فعلی زندگیتان برای مدتی کوتاه دلالت داشته باشد و باید مراقب افراد دورور در زندگیتان باشید

  327. زهرازهراsays:

    با سلام و تشکر. خواب میدیدم خونه شوهر سابقم بودم میخواستم موهامو بلوند کنم که ایشون گفتن من برات انجام میدم،منم قبول کردم،رنگ موی زیبایی هم شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دورویی هایی است که در زندگی ممکن است به شمابرسد

  328. سوگلسوگلsays:

    با سلام و خسته نباشید خواب دیدم در حال رنگ کردن موهام بودم و کل رنگ گذاشتم رو سرم پلاستیک هم کشیدم تا رنگ بگیره و همچنین موهای دخترم که ۱۲سالشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند بیانگر دورویی باشد

  329. مهدیسمهدیسsays:

    با سلام خواب دیدم خاهرم ک ارایشگر نیست موهای خیاطشو دکلره رنگ کرده خیلی روشنو قشنگ شده ار ک قبلن واسش رنگ کرده خانم خیاط اومده دوباره ریشه موهاشو بلوند کنه بقیه کار رنگ کردن مو از جمله شستن رنگش و سشوارکشیدن موهاشو من اونجام دادم ی جاهایی از موهای رنگ شده سایه روشن میزد دختر خیاطم میگفت مامان قشنگ شده درضمن خانم خیاط میگفت پول زیادی بابت موهام پرداخت کردم ممنون میشم پاسخ بدید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد در صدد تنغییر شرایط زندگیتان هستید و از شرایط فعلی نارضایتی دارید

  330. عسلعسلsays:

    سلام من خواب دیدم دارم حمام میکنم زیر دوش باز ،بعدش یه کاسه بزرگ رنگ مو ولی هرچی میزارم ب سرم رنگ نمیگیره تعبیر چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بیماری شما رو تهدید میکنه اما شما گرفتارش نمیشین

  331. سمانه شرفیسمانه شرفیsays:

    سلام خواب دیدم من و خواهرم موهای خود رو دکلره زرد رنگ کردیم و همینطور خواهرم هم خواب دیده موهاش رو دکلره کرده و نامزدیش هست انگار

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تغییری در شخصیت شما ایجاد می شود

  332. یاسییاسیsays:

    سلام خواب دیدم رنگ قرمز خریدم ک قصد دارم موهامو قرمز کنم ولی رنگ رو که میذارم بعد مدتی آبی میشه موهام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تظاهر می کنین شخص قوی و جدی هستین اما در باطن احساساتی و لطیف می باشید

  333. ساراساراsays:

    سلام صبح ساعت هشت خواب دیدم از مغازه ای لباس آبی خریدم و بعد راه افتادم رسیدن ب ی مکانی ک دوستان خود را آنجا دیدم ولی دوستام موهایشان کوتاه و جوگندمی شده بود حتی خود من هم موهای جوگندمی شده بود انگار رنگ کرده باشم ولی کوتاه نبود بعد با یکی از دوستانم شروع ب رقصیدن کردیم با آهنگ تعبیرش چی میتونه باشه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      کارهایی انجام می دهین که باعث تلف کردن عمرتون هست

  334. آیداآیداsays:

    سلام وقت بخیر دیشب خواب دیدم جلوی آیینه دارم موهاومو میبندم لخت و زیبا شده بود و میبینم که وسط و زیر موهام طلایی و بور شده و خیلی رنگ قشنگی داشت تو خواب حس کردم خودش این رنگی شده نه اینکه رنگش کرده باشم و بعدش به خانوادم موهامو نشون میدم و همه میگن چقد قشنگ شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      میان بستگان و فامیل عزت و آبرو بدست میارین

  335. نرگسنرگسsays:

    سلام من دختر مجردم دیشب خواب دیدم که چند نخ از موهای فرق سرم و چند نخ از موهای دو طرف موهای جلوی سرم رو رنگ طلایی کردم خودم.... و بعد که شستمش رنگ گرفت خیلی خوشکل شدم و هعی جلوی آینه موهامو مدل میدادم دختر خواهرمم بهم گف نرگس خیلی خوشکل شدی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در مسیر زندگیتون موفقیت بدست میارین

  336. عاطفه علینژادعاطفه علینژادsays:

    سلام.دیشب خواب دیدم که رفتم ارایشگاه بدون اجازه مادرم که موهامو رنگ کنم..واینکه توبیداری خونوادم اجازه دست زدن به ابرو یاصورت یارنگ کردن رو نمیدن.ولی من توخواب پاسخ دادم که ازمجردی خستشدم و دوسدارم موهامو رنگ کنم یه رنگی به موهای خرمایی رنگ خودم نزدیک باشه و تصمیمم قهوه ای روشن بود،ولی ارایشگر بنا به تصمیم خودش یه رنگی رو گذاشتبود تو سرم که به یخی یا زرد نزدیک میشد ک منم تا متوجه شدم بعد پرسیدن گفتم نزارید رنگ بگیره چونکه پدرم قطعا بلایی سرم میاره،وقتیم شستم موهامو یه تار ازموهای من نارنجی پررنگ و بقیه بشکل قهوه ای باز شد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      برای انجام خیلی از تفریحات ترس دارین

  337. ندانداsays:

    سلام. وقت بخیر تعبیرخواب رنگ مو زدن درخواب چیه ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب افراد دورور در زندگیتان باشید

  338. نفسنفسsays:

    سلام وقت بخیرخواب دیدم مادرم برخلاف بیداری موهاشو شرابی زده بود ممنونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دورویی در زندگی است

  339. زهرا رضاییزهرا رضاییsays:

    با درود و وقت بخیر خواب دیدیم دورهمی داریم با فامیل همسرم و موهام زرد طلایی یا بروند بود و موج یا پیچ های درشت و قشنگی داشت و سر موهام حالت هایلایت نارنجی کم داشت کلا خیلی موهام قشنگ شده بود ولی خودم منعجب بودم و نگران فامیل همسرم که حالا چه برخوردی با من دارن ولی خودم خیلی راضی بودم‌از تنوع رنگی موهام با سپاس از پاسخگویی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در زندگیتون شادی جریان خواهد داشت

  340. نرگسنرگسsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پسری که دوسش دارم و اونم منو دوست دارد موهاشو آبی رنگ کرده تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب دورویی ها در زندگیتان باشید

  341. مرضیهمرضیهsays:

    سلام من بعد از نماز صبح خواب دیدم که انگار به یک جشن دعوتم و خواهرم داره موهامو درست میکنه اولش موهام انگارمش هستش و تیکه های طلایی داره دو بار درست میکنه اما خراب میشه سری سوم که میخواد درست کنه موهام رنگش یه حالته شرابی یا ماه گونی این سری درست مسکنه و من سریع میرم دستشویی که بعدش حاضر شم برم اما تو اینه دسشوزی میبینم انگار ارایش ندارم بعد با خودم میگم که رفتم تو جشن دو دیقه ای ارایش میکنم بعدش یهو از خواب بیدار میشم لطف میکنید تعبیرشو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یک شانس جدید نصیبتون میشه که سعی در بهت کردن و بهبود کیفیت آن هستید

  342. مینامیناsays:

    سلام ببخشید من دیشب خواب دیدم موهام ژولیده رنگ موهامم مشکی بود بعد یه دفعه ک شونه کردمشون رنگ موهام طلایی خیلی صاف و خوشکل شد برقم میزد تعبیرش چیه میشه بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده ی تغییر مثبت فکر و اندیشه ی شماست

  343. ......says:

    سلام من دخترم خواب دیدم بدون اطلاع خودم موهامو رنگ کردن اونم رنگای شاد مثل زرد و قرمز و ابی و سبز..بعدم گیس شده بود..ومن از واکنش مامانم خیلی میترسیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب افراد دورو و بدخواه در زندگیتان باشید

  344. ندانداsays:

    با سلام و احترام - من موهام بلنده و خواب دیدم موهام کوتاهه و مثل حالت مش یه قسمتهایی از موهام به رنگ زرد که دکلره می کنن هست و بعدشم رنگش نارنجی بود و من تعجب کردم از رنگ نارنجی که چرا موهام این رنگیه. یادم نیست انگار تو خواب می گفتم باید موهامو رنگ کنم. ممنون میشم تعبیرش رو بفرمائید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده دورویی است

  345. کسریکسریsays:

    من خواب دیدم اشتباهی از یه شانه که آرایشگرم موهای مشتریهاشو با اون رنگ میزد برای سشوار زدن ازش استفاده کردم و موهام نصفو نیمه طلایی شد، بالای موهام با سمت راستش و قسمتی از ریشم با پوست چونم طلایی شد، منم میگفتم الان چطوری با این وضعیت برم اداره آبروم میره بعد داداشمم میگفت واسه ریشت ایرادی نداره مشکل موهای سرته، ضمنا من درگیر یه رابطم که یه هفته بهم فرصت داده جوابشو بدم وگرنه میره با یکی دیگه ازدواج میکنه چون میگه نمیتونم بیشتر از این منتظر تو بمونم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به بهتر شدن شرایط اشاره میکنه

  346. سماسماsays:

    سلام من دختر مجردم و تا حالا موهامو رنگ نکردم خواب دیدم رفتم‌ آرایشگاه همراه مادرم و بعد میرم خودم رنگ مو میریزم تو ظرف میارم به آرایشگر میگم همین موهام که مشکی هست میخوام براق و پر رنگ تر و درخشان بشه و اونم انجام میده و موهام خیلی خوشگل میشه جلوش مشکی براق میشه ولی یه صحنه دیدم سرمو از پشت دیدگ تکون میدم موهام تکون میخوره و رنگش بین بلوند و طلایی بود و منم به آرایشگر اولش گفتم من این کارو برای نامزدی میخوام انجام بدم ولی میگن بهم خورده حالا اشکال نداره انجام بدیم ، همزمان با این ها دختر عمه م که تازه در واقعیت عقد کرده رو دیدم که داشت با گوشی صحبت میکرد حس کردم شوهرشه و داشت ازش حساب پس میکشید و میگفت که چیکار کنه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به نظر میرسد از وضعیت ظاهری زندگی خودتان ناراضی هستید و باید مراقب افراد دورو درزندگی خود باشید

  347. MasomeMasomesays:

    سلام . خواب درهمی دیدم نمی‌دونم تعبیر داره یا خیر . خواب دیدم جای مهمون هستم اول که زلزله شد خونه تکان خورد اما اتفاقی نیفتاد ، بعد دیدم دختری که نمی‌شناختم داره موهاشو رنگ میکنه گفتم موهای منم رنگ کن ( موهای من سفیدی زیاد داره ) رنگ کرد سفیدی موهام زرد شد ، در آخر هم دیدم در جمعی که هستیم داریم بستنی میخوریم خوشمزه بود . ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رفع شدن مشکلات و تغییرات روحی مثبت

  348. الناالناsays:

    سلام دختر مجردم خواب دیدم که گفتم برم برای نامزدیم آرایشگاه موهامو رنگ کنم و همراه مادرم رفتم و به آرایشگر گفتم که همین موهام که مشکی هست رو یه چیز بزاره روش که مشکیش پر رنگ تر و براق تر بشه و یهو گفتم میگن نامزدی بهم خورده ولی حالت معمولی داشتم ناراحت نشدم و گفتم‌ حالا اشکال نداره رنگ کنیم و انجام داد و آخرش که کارش تموم شد مو هام ریشه هاش براق و مشکی و درخشان شد و انتهای موهام حالت بلوند و طلایی داشت و حس خوبی داشتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام تغییرات مثبت و خوشایندی براتون اتفاق می افته

  349. ناشناسناشناسsays:

    سلام ديشب خواب ديدم با خانواده پسري كه قبلا دوستش داشتم مسافرت هستيم مي خوابم بيدار ميشم موهام كوتاه شده و رنگ بلوند خيلي اون رنگ و مدل و رو دوست دارم و به مادر اون پسر نشون ميدم و ميپرسم خوبه؟در ضمن در خوابم ميدونم كه پسره الان ازدواج كرده و باهاش حرف نميزنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده درویی است باید کمی بیشتر مراقب افراد بدخواه باشید

  350. FarnazFarnazsays:

    سلام .وقت بخیر من دیشب روز دوشنبه خواب دیدم .که جلوی اینه حمام ایستادم .به موهام نگاه می کنم می بندم موهام مثل کش کش امد دسته ای ریخت .بعد دوباره که تو اینه نگاه گردم موهات چند رنگ شده بود .رنگ های طلایی سرخبی .قرمز در صورتی که موهام اولش مشکی بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به تنوع طلبی و روحیه ی شاد شما اشاره داره

  351. نازگلنازگلsays:

    سلام دیشب خواب دیدم به قدری موهای سرم بلند شده که روی زمین می کشه ورنگش هم بلوند خیلی روشن میل به سفیدخاکستری میزد خودم توی خواب میگفتم چقدر موهای سرم بلند شده مثل یک چادر دور منو گرفته که سر باز بدون روسری داشتم توی خیابون راه می رفتم شوهرم که موهای سرم.را دید خیلی بی تفاوت بود بهش گفتم می.خوام کوتاهشون کنم اصلا محل نذاشت بعد من تمام موهای سرم را توی دستم جمع کردم. و گفتم خیلی حجمشون کم که در واقعیت هم تار موهای من خیلی نازک هستند باز هم شوهرم با بی تفاوتی بهم نگاه میکرد بعد هم موهام راکه می خواستم پشت سرم ببندم که دیدم مثل بیداریم بافتم وبا یک کلیپس پشت سرم جمعشون کردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام علاقه ی زیادی به جلب توجه دارین و نسبت به ارزش و جایگاه خودتون بی توجهین

  352. اعظماعظمsays:

    با سلام ۰۰من درخواب دیدم۰ارایشگاه رفتموارایشگرمن هم مرد هست ورنگ به موهام گذاشت ۰۰ووقتی موهام شانه میکنم می بینم نتونسته موهام یکدست دربیاره از ریشه سرم تا ۵ سانت بعدی مشکی وبقیه رنگ بسیار زیبا وروشن هست وپایین موهام باز مشکی خودم موهای که رنگ شدن بسیار بسیار خوشم میاد ودوست دارم اما خواهرم معترضه به من دیگه چرا رنگ گذاشته امادرست نگرفته ۰۰وبه ارایشگرمرد درخوابم اعتراض کردم ۰۰۰ولی اصلا یادم نیست چی جوابی داد۰۰۰ولی موهام بلند روشن ومنظم وزیبا بودن ازنظر خودم وقتی شانه میکردم ۰۰۰ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر دورویی است

  353. رویارویاsays:

    سلام خواب دیدم خالم که حاملست بچش به دنیا اومده موهاش مصری کوتاه کرده بود که خیلی قشنگ شده بود رنگشونم یه رنگ زیتونی بود منم به خودم میگفتم منم برم خودم کوتاه کنم موهاما

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خیر و خوشی که این بچه داره اشاره میکنه

  354. سمیراسمیراsays:

    سلام خواب دیدم داشتم موهای مادربزرگ ناتنی ام رو رنگ میکردم و هر بار که میخواستم موهاشو بشورم میدیدم یه جاهایی رو رنگ نکردم و دوباره اونجاهارو رنگ میکردم و صبر میکردیم که همه جا رنگ بگیره.طوری که دیگه کلافه شده بود و منم میگفتم عوضش بعد شستن میبینی چقد خوشگل شد.مامانمم اومد نگا کرد و گف ریشه های اینور نازک شده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب باشید ممکن است با دورویی مواجهه شوید

  355. aramaramsays:

    سلام خواب دیدم موهام بلندتر از بیداریه و رنگ مو گذاشتم تا رنگ بشه. رنگ موهام مشکی بود و رنگ جدید که مشغول گذاشتنش بودم بلوند بود. وقتی کمی رنگ گرفت، وقتی خودمو تو آینه نگاه میکردم، نگران بودم چون فکر میکردم اصلا بهم نمیاد. بعد از مدتی دیدم به اندازه چند انگشت از جلوی سرم رنگ نشدس و موهام همون مشکیه. به خودم گفتم احتمالا بقیش هم رنگ نمیگیره و مشکی میمونه. انگار از این پیشامد راضی تر بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام جریان فکریتون در جهت درستی نظم پیدا می کنه

  356. نيكانيكاsays:

    با سلام و وقت بخير من ديشب خواب ديدم يه مكانى هستيم من موهام در واقعيت بلند و مشكيه ولى در خواب موهام رو كوتاه و عسلى روشن ديدم كه خيلى هم بهم ميومد و خودم در خواب احساس رضايت داشتم از اين رنگ مو و مدل مو ممنون ميشم تعبير اين خواب رو بهم بگيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس جریان فکری تون تغییر میکنه

  357. محیامحیاsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ولی درکل خوابم خیلی درهم بود زیاد یادم نیست خب من مجردم موهام هم در واقعیت کوتاه داخل خواب هم کوتاه بود بعد مامانم یا نمیدونم زن همسایمون بود انگار خونمون ما رسممونه تا زمانی که ازدواج نکزدیم مو رنگ نکنیم بعد داخل خوابم نمیدونم بنظرم ازدواج کرده بودم یا نامزد که به مامانم یا زن همسایه بود گفتم میخوام موهام رنگ کنم اجازه نداد یکم ذهنم درگیر شد لطفی کنید اگه تعبیری داره بگید بهم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب افراد ریاکار و حیله گر در زندگی خودباشید

  358. تنهاتنهاsays:

    سلام استاد من یک دخترم و خیلی وقت هست که فارغ التحصیل شدم دیشب یه خواب عجیب میدیدم . خواب کلاس درس رو میدیدم که دارن از ما امتحان میگیرن و من تقلب دارم همراهم و معلم که آقا بودن و نسبتا کم سن تقلب منو گرفت و بعد من گفتم که این تقلب نیست چک نویسه اونم قبول کرد ولی مامانو دعوت کرد مدرسه و مامانم امضا داد انگار هم اون آقا و هم من همدیگرو دوس داشتیم و بعد دیدم که سر تخته هستم و یه خانم معلم تمرین میگه برای من .یه نقاشی های چهره مثل چهره عروسک و باربی که با زر کشیده شده بودن میدیدم بعد متحرک میشدن و تبدیل به آدم میشدن. در عین این حال برادرم و خودمو میدیدم که با هم ماست پاستوریزه و شیرین میخوردیم،آخرای خوابمم میدیدم که جلوی آیینه هستم وموهام به رنگ نارنجی یا مسی همون رنگی که شما گذاشتین اول سایت تعبییر خواب، از سمت راست سومین رنگ .موهام به اون رنگ در اومده بود و مادرم میگفت خیلی بهت میاد و احساس میکردم موهام صاف و بلندتر شده تعبیرش چی میتونه باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به خاطره و مسئله ای در گذشته ی شما بر می گرده

  359. مریممریمsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم انکار تو خونه پدرشوهرم هستیم ولی مدل خونه شبیه خونه قدیمیه بابام هست جر وبحث بود من رفت از پله ها بالا یواشکی تا نفهمم اونجا هستم شنیدم یکی از مردا مرد انکار فامیل همسرم هستن من زود موهامو رنک مشکی کردم کفتم نمیتونم بعدا رنک کنم اومدم تواون حالت پایین که هیچی خبر ندارم یکی از اون مردا کفت زود باشید منم کفتم باشه موهامو بشورم بیام بقیه اش یادم نیست ولی اونجا مرد بود فامیل بودن ولی قیافه هیچکدوم اشنا نبود موهام دقزق یادمه که مشکی رنک کردم خوشگل شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده استرس و اضطراب در زندگیتان است

  360. MahshadMahshadsays:

    سلام من خواب دیدم یک دختری هست ک نزدیک عروسیشه و داریم دنبال لباس میگردیم و موهای این دختر خیلی بلنده و زرده خوش رنگه انقدر بلنده بافتن ولی بازم ب نوکش میخوره و بغل من یک نوزاد پسر هست ک خیلی دوسش دارم تو خواب ولی فرزند خودم نیست انگار فرزند خالم هستش تعبیرش میتونه چی باشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام باید مراقب دورویی ها در اطرافیانتان باشید

  361. نرگس صفرینرگس صفریsays:

    سلام. خواب دیدم موهایم را بطور موقت با اسپره سفید نصفش را رنگ کردم و میدانستم از بین میرود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر دورویی است

  362. NegNegsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم عکسی از خودم‌میبینم که موهام شرابی و قرمز خیلی خوشرنگی هست با لایت های خیلی قشنگ،موهام خیس وفر بود (در واقعیت هم موهای فری دارم)و دورم پریشون ریخته بودمش خیلی خیلی جذاب وقشنگ بودم تو اون عکس بخصوص موهام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس بلحاظ روحی حالت و وضعیت بسیار خوبی پیدا می کنین

  363. KimKimsays:

    سلام من خواب دیدم که نیمی‌ از موهام بلند ونیمی دیگه کوتاه(نصف اون مقدار) و توی خواب موهای طلایی براق و زیبایی داشتم ( شخصی داشت موهام رو کوتاه میکرد )وقتی به بلندی وزیباییش نگاه کردم اجازه ندادم که کوتاهشون کنه تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگرعمری طولانی است

  364. مریم .زمریم .زsays:

    سلام از لطفتون ممنونم خواب دیدیم یک قسمت از جلوی موهام به رنگ حنایی شده لطفا تعبیر کنید سپاسگزارم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام افکارتون در جهت مثبتی قرار می گیرد

  365. م.عم.عsays:

    سلام ، من مجرد هستم و خواب دیدم موهام که بلند و مشکی هست را دارم مش قهوه ای میزنم و همانجور که رنگ میزدم تند تند رنگش قهوه ای میشد و اول رنگی که درست کرده بودم به موهام بزنم مشکی شده بود در کاسه ی رنگ و هرچی میرفت رنگش طوسی روشن میشد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر عمری طولانی است

  366. رعنارعناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم رفتم آرایشگاه گفتم موهامو رنگ کنه رنگش تموم شده بود گفتم موهاشو سفید رنگ کنه تعبیرش چیه . ممنونم ازتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در افکارتون تغییراتی ایجاد میشه

  367. نرجسنرجسsays:

    سلام من قبلا خوابم و در بخش دیگری هم فرستادم و یکم بی ربط بود گفتم این بخش بفرستم تا بهتر تعبیر بشه من در واقعیت آرایشگر نیستم ولی پریشب مامانم خواب دید که من موهامو رنگ صورتی خیلی قشنگ کردم و دارم موهای خاله مامانمو آرایش می کنم و همه دارن خودشونو اماده می کنن برای یه مجلس و مادرم بینش بهم گفت چرا موهای خالمو رو آرایش می کنی مال منو نه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      مراقب باشید با دیگران یکرنگ باشید

  368. تنهاتنهاsays:

    سلام من مجرد هستم و دیشب خواب دیدم که موهامو با رنگ های شاد مختلف مثل رنگین کمون رنگ کردم و خیلی موهام صافو لخت و خوشکل شده بود خیلی خوشم میومد ازشون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در افکارتون تغییرات مثبتی ایجاد می شود

  369. مهدیهمهدیهsays:

    سلام من مجرد هستم دوبار هستش که خواب میبینم موهامو رنگ کرد بار اول خواب دیدم موهام و خاکستری صدفی هایلایت کردم که خیلی زیبا بود و اینکه موهای من در واقعیت کوتاه هستش ولی تو خواب بلند و زیبا بود بار دوم خواب دیدم البته دقیق رنگ موهامو یادم نیست ولی فکر میکنم رنگ طلایی شکلاتی بود و باز هم بلن و اینکه در واقعیت خانواده من اجازه رنگ کردن موهامو بهم نمیدن ولی تو خوابم مامانم میگفت چقدر رنگ موهام زیبا هستش و بعد رفتم ارایشگاه و موهام رو رنگ فانتزی سبز ابی زدم تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراقب افراد دورو در زندگیتان باشید

  370. الهه محمودیالهه محمودیsays:

    سلام.من دیشب خواب دیدم که عقد خاله ام هست و مادربزرگم خیلی پیر هست جوان شده بود و موهایش را ارایش کرده بود و رنگ ابی کرده بود و لباس مجلسی رنگ ابی پوشیده بود.تعبیرش?

  371. نیلاب محمدینیلاب محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم که در مراسم تشییع جنازه پدربزرگم میرم آرایشگاه و آنجا موهامو رنگ سرخ یا جیگری میکنم و خیلی آرایش میکنم وقتی تو آیینه میبینم اصلا خودم نیستم خیلی خوشکل شده بودم موهامم بلند شده بود میشه بگین چه تعبیر داره ؟

  372. ساراساراsays:

    سلام من خواب دیدم که موهای خواهرمو رنگ میکردم زمینه مو مشکی و ساقه ی مو قرمز آتشی تعبیرش چیه؟

  373. فاطمهفاطمهsays:

    سلام.وقت بخیر خواب دیدم خواهرم موهای من رو که بلند شده بود،تو خونه پدرو مادرم بودیم داشت رنگ زرد میکرد،شیرآب گرم خراب بود،با آب سرد شستن موهامو،۲۴شعبان ساعت ۹صبح.

  374. مهديسمهديسsays:

    سلام. امروز صب خواب ديدم همسرم رفته سلموني و بالاي موهاشو مش كرده و بعد قرار بود بريم مهموني كه من اونجا ديدم و خيلي ناراحت شدم كه چرا اينكارو كردي و اصلا قشنگ نشده و بعد أسرار داشتم بريم مشكيش كنن دوباره كه بعد همسرم رفت كوتاهشون كرد در صورتي كه همسرم خيلي مرد جدي و تيپ مردونه اي داره

  375. عاطفه علینژادعاطفه علینژادsays:

    سلام من خواب دیدم دخترپسرخالم موهاشو به بلوند یا زرد رنگ کرده و درخواب خیلی کوتاه بنظر میومد و توخواب پدرش تو یحالتی ازتعجب خونمون بود و اینو واس ما تعریف میکرد و اینکه از وجود بحثودعواهم ک چون دخترش ازدواج نکرده و رنگ کرده تعریف میکرد ..تعبیرش چیه؟

  376. الهامالهامsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم یه جورایی خوابم مبهمه انگار جای بودم مثل حموم یا آرایشگاه ، وقتی تو آینه نگاه به خودم کردم دیدم موهام مشکی شده از بغل هم کوتاتره از موهای خودم شده چون موهام قبلا طلایی بودم تو آینه مشکی دیدم

  377. نیلوفرنیلوفرsays:

    خواب دیدم موهام مشکیه ولی پایین موهام زرده و آرایشگر نصف زردی پایین موهامو کوتاه کرد با خودم گفتم کاش همه زردی پایینو بزنه.ولی انگار می دونستم فعلا کوتاهتر نمی کنه.با خودم گفتم یکم دیگه موهام بلند شه همه زردی های ته موهامو میام میزنه برام.

  378. جوادجوادsays:

    خواب دختری که دوستش دارم با یه دختر دیگه که نمیشناختم رو دیدم که موهاشون باز و به رنگ قرمز بود و نظرم رو جلب کرده بود لطفا جواب بدید.

  379. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خواب دیدم که یه نامحرم موهام را دیدوفرداش هم خواب دیدم که موهام بلندو قهوه ای روشن شده بود.

  380. مریم حسنیمریم حسنیsays:

    باسلام و درود من شوهرم با رنگ کردن موهایم مخالف است . خواهرم خواب دیده تا رفتم خونشون و یک کلاه مش با رنگ توی دستمه و به خواهرم میگم موهام را مش کن . و رنگش مثل هنرپیشه ها قشنگ بشه . خواهرم میگه مگه نه شوهرت بدش میاد ، من به خواهرم میگم نه الان راضی هست و خودش بهم گفته ، تا خواهرم اومده از موهام از کلاه مش مقداری از موهام بیاره بیرون ، خیلی زیاد مو اومده بیرون ، من میگم بهتره ، بیشتر رنگ میگیره . تو همین فاصله پسرکوچکش گریه میکنه و میره بهش غذا بده . لطفا خوابم را تعبیر بفرمایید.

  381. زهرهزهرهsays:

    سلام. موهاي من در حال حاضر مشكي و كوتاه است. ولي من خواب ديدم كه موهاي بسيار بلند و خوش فرم به رنگي كه مورد علاقمه و سالهاست دوس دارم اون رنگ باشه هست يعني رنگ خرمايي روشن كمي مايل به نارنجي. با اون موها يه بار اونها رو توي لباس خودم بردم و ازم عكس گرفتن، و بعد دوباره اونا رو بيرون آوردم و با دوستام حرف ميزدم و خودم رو از ديدگاه شخص مقابل توي خواب ميديدم انگار جلوي آينه ايستادم ولي از روبرو با يكي از دوستام حرف ميزدم كه خودم رو از نگاه لون ميديدم خيلي موهاي قشنگ و مرتب و بلندي بود. تعبيرش چيه؟

  382. فهیم .پورفهیم .پورsays:

    سلام .من دیشب نمیدونم یا صبح خواب دیدم که رفتم آرایشگاه و آرایشگر یهو دستش رو کشید ته یه قابلمه و رنگ گذاشت روی سرم ..رنگ نقره ای بعد یهو سر از یه مهمونیه شلوغ در آوردم که تا روسریمو برداشتم دیدم جلوی موهام رنگ نگرفته بود..و اصلا به این مهمونی دعوت نداشتم و مامان وبابا و همسرم توی خونه پدریم منتظرم بودن ..در ضمن همهاعضای صاحب خونه یا روشون دود میکرد یا داشتن پشت شرم حرف میزدن .مخصوصا عروس و دختر بزرگشون

  383. الهام قاسمیالهام قاسمیsays:

    یه مدته بعد بحث و کتک زدنم از خانواده جدا شدم و با عشقم نحزم هم شدیم و زندگی میکنیم ولی کسی نمیدونه فکر میکنن خونه دوستمم برای درس خوندن من موهام رنگ روشنه که ریشه های سفیدم دراومده و هی پشت گوش میندازم رنگ کردنشو دیشب خواب دیدم آماده مبشیم برای ن اسم مهمونی و جشن خواهرم موهامورنگ تیره تر ا، رنگ موهام میزنه میشه مسکی بهش گفتم فقط ریشه بعد گرفتم ازش و خودم ریشه میزدم اما اونقدر آبکی بود که رو موهای سرم نمیموند بعدشم خواهرم گفت همش رنگ نگرفتهسفیدیای جلوسرت معلومه قبلشم با دامادمون بحث میکردم که به تو مربوط نیست من خونه جدا گرفتم و توضیح میدادم از عصبانیت قلبم تیر میکشید و بعدش دختر همسایه برام ترشی آورد که شور بود و یه میوه ناشناخته ولی مثل حامله ها بهم میچسبید

  384. النازالنازsays:

    سلام‌من خواب دیدم مبخواستم موهامو بلوطی یا شرابی کنم ولی نمیدونم چیشد که موهام زرد یا نارنجی شده بود بلندم شده بودن نگران بودم بخاطر موهام بعد به خواهر دوستم گفدم‌گفت درست میکنم موهاتو میخواستم بلوند کنم بلوند دودی موهامو تو خواب بلند تر شده بود

  385. شهرزاد قدیری نژادشهرزاد قدیری نژادsays:

    سلام ، من خواب دیدم ک جلو موهام چندتا رنگ شده هفت رنگ شده،بعد به خانواده ام میگم چرا موهای من این رنگی شده میگن باید رنگ کنی

  386. بهارهبهارهsays:

    سلام من خواب دیدم که چند تا رنگ بنفش و زرد و قهوه ای جلوم گذاشتن و باخوشحالی موهامو رنگ کردم ولی ندیدم رنگ گرفته یا نه تعبیرش چیه؟؟

  387. یاسمن۷۶یاسمن۷۶says:

    سلام من خواب دیدم موهای دختر داییم که مجرد هست رو میخوام بلوند کنم ولی نمیزاره و موهاش حنایی شد تعبیرش چیه

  388. مهربانومهربانوsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما من دیشب خواب دیدم که زن داداشم داره موهامو رنگ میکنه بعد که شستمش موهای سرم سه رنگ متفاوت سبز و قرمز و (یک رنگی که یادم نمیاد چیه ) و تو خواب موهام کوتاه کرده بودم. با تشکر.

  389. بهار پارسابهار پارساsays:

    سلام من خواب دیدم که موهام طلایه و اصلا تعجب نمیکنم که چرا طلایی شده ولی خیلی دوسشون دارم و زیبا به نظر میرسم ..روسریمو هم یه طوری سرم کردم که موهام دیده میشه جلوش هم فرفری شده .. ینی کلا نمیخوام دیده بشه ولی دیده میشه ..خودمم تو اینه با روسری موهامو دیدم و خوشم اومد

  390. هانیههانیهsays:

    سلام من خواب دیدم ک خودم میخواستم توی خونه خودمون موهای بلند مشکیمو دکلره یا بلوند کنم اما موهام‌رنگش نگرفت همون مشکی مونده بود تعبیرش چیه

  391. فاطمه غنی (لاله)فاطمه غنی (لاله)says:

    سلام و عرض ادب بنده خواب دیدم در یک منطقه کوهستانی م دماوند و خانه ای دو طبقه در دل کوه که حس میکردم خانه من است و سنگ سفید سفید داشت و زنان انجا را با موهای طلایی و پیراهن سفید و چاق زیبا و خنده رو و شاد می دیدم. در خیابان قدم میزدم و ماشین های گرانقیمت پارک شده بودند .منطقه ای کوهستانی و زیبا بود . ممنون از توجه تون و محبتتون از تعبیر خواب م سپاسگزارم .

  392. ..says:

    سلام ببخشید اگه کسی دیگرو توی خاب ببینیم که موهاشو طلایی رنگ کرده چه تعبیری داره؟

  393. مجتبی توسلیمجتبی توسلیsays:

    من خواب دیدم موهایم طلایی و زرد و بلند شده است . تعبیرش چیست؟

  394. ابوالفضلابوالفضلsays:

    سلام خسته نباشید من ویشب خواب دیدم رفتم خاستگاری اونی که دوسش داشتم اما موهاش بجای اینکه قهوه ای و کوتاه باشه زرد و بلند بود تعبیرش چیه؟

  395. غزل سهرابیغزل سهرابیsays:

    سلام من خواب دیدم موهام هر قسمتش یه رنگ شده ینی همه رنگارو داره و کوتاه تر و حالت گرفته مثلا رنگای ابی زرد قرمز همه رنگا رو داشت

  396. ف حف حsays:

    با یک شخصی چندین سال هست که قهرم او را دیدم با موهای رنگ شده که در خواب با من بحث و نصیحتم میکرد موهایش را مشکی کرده بود

  397. زریزریsays:

    دیشب خواب دیدم خواهرم که دو ساله فوت شده داشت موهامو رنگ می کرد فکر کنم رنگ مشکی بود تعبیرش چیه

  398. یاشاریاشارsays:

    سلام صب بخیر من صب ساعت ۶خاب دیدم که زنم موهای خودشو رنگ زرد طلایی گذاشته واز من نظر میخاد ولی من اینقدر از دستش عصبانی بودم اصلا توجه نمیکردم

  399. ریحانهریحانهsays:

    من خواب دیدم پدرم و خواهرم اومدن خونه و خواهرم با گریه رفت تو اتاقش بعد ی اقای غریبه کنار بابام بود گویا دکتری که خواهرم رو معاینه کردش بود بعد ب پدرم گفتم چیشده گفت خواهرت ی بیماری گرفته ک موهاش ب مرور بور میشه بعد دکتر پدرم رو کشید بیرون گفت باهاتون کار دارم بعد من رفتم پیش خواهرم دیدم موهاش کوتاهه کوتاهه درحد ۳سانت مو بعد ی ذرش هم بور شده..داشت گریه میکرد میگفت نیخوام موهام همین مشکی باشه نمیخوام بور شه منم بغلش کردم گفتم اشکال نداره گریه نکن بور هم بهت میاد تعبیرش چیه

  400. عسل سعیدیعسل سعیدیsays:

    سلام من تازه موهامو کوتاه کردم تقریبا خواب دیدم قسمت پشت موهام بلند شده خیلی جوری که تا آرنج میاد جلو و روی موهام همون طوری کوتاه بود بعد رنگ و حالت موهام برگشته بود به قبل اینکه رنگ کنم موهامو 😐 بعد تو خواب میدونستم مو اینجوری بلند نمیشه که 2تیکه بشه یک ساعت جلو آینه داشتم به موضوع فکر میکردم میشه لطفاً تعبیرش کنین

  401. عسل سعیدیعسل سعیدیsays:

    سلام من تازه موهامو کوتاه کردم تقریبا خواب دیدم قسمت پشت موهام بلند شده خیلی جوری که تا آرنج میاد جلو و روی موهام همون طوری کوتاه بود بعد رنگ و حالت موهام برگشته بود به قبل اینکه رنگ کنم موهامو 😐 بعد تو خواب میدونستم مو اینجوری بلند نمیشه که 2تیکه بشه یک ساعت جلو آینه داشتم به موضوع فکر میکردم میشه لطفاً تعبیرش کنین

  402. مهنام مازنیمهنام مازنیsays:

    من خواب دیدم شوهرم موهاش رو طلایی رنگ کرده. موهاشم خیلی پرپشت و بلند شدن. خیلی توی خواب از دستش عصبانی شدم و در عین حال ترسیدم. لطفا تعبیرش کنید برام. ممنونم

  403. ریحانه شاکرریحانه شاکرsays:

    پریشب خواب دیدم که خونه مادر بزرگان بودیم همه و داشتم عروس میشدم موهام و رنگ کرده بودن رفته بودم حمام بیرون اومدم خیلی موهام بلند و صاف بود خیلیم خوشگل شده بود قهوه ای روشن کرده بودم

  404. SaraSarasays:

    سلام پدر بزرگ و مادر بزرگ من ب تازگی فوت کردن بعد مامان من تو این دوسه ماه هر چقدر بهش گفتن رنگ بزار ب موهات گفته ن بعد من دیشب خواب دیدم ک مادرم تو خونه پدریش نشسته موهاشو رنگ کرده تقریبا حنایی ک چند تا از سفیدی موهاش هنوز مونده بود بهش گفتم تو ک گفتی رنگ نمی‌زارم گفت مادربزرگ خودم برام رنگ گذاشته میخواستم ببینم تعبیرش چیه

  405. محمدمحمدsays:

    سلام خواب دیدم برادرم موهایش را رنگ زرد زده و از پشت مانند دختران گره زده است و سوار ماشین جیب شاسی بلند شده البته همسرش هم در کنارش بود. طوری شده بود که ابتدا او را نشناختم بعد که دقت کردم دیدم برادرمه. لطفا تعبیرش را بفرمایید. متشکرم

  406. محمدمحمدsays:

    سلام خواب دیدم برادرم موهایش را رنگ زرد زده و از پشت مانند دختران گره زده است و سوار ماشین جیب شاسی بلند شده البته همسرش هم در کنارش بود. طوری شده بود که ابتدا او را نشناختم بعد که دقت کردم دیدم برادرمه. لطفا تعبیرش را بفرمایید. متشکرم

  407. یلدایلداsays:

    سلام من خواب دیده بودم که جلو اینه ایستاده بودم در حالی که موهام کوتاهه خودمو تو خواب با موهای خیلی بلند و فر دیدم و موهام یه رنگ صورتی داشت و پایین موهامم ابی میشه بگین تعبیرش چیه

  408. یسنایسناsays:

    سلام خواب دیدم موهامو باز گذاشتم و یک روسری هم سرم با کلی رنگ میرم آرایشگاه و میخوام بخشی از یعنی خیلی کمم جلوی موهامو ابی کنم ، ارایشگر میبینه رنگم زیاده میگ بزار موهای این خانومم رنگ بزنم هزینشو پرداخت میکنم منتها من اونجا یهو متوجه میشم داداشم نیست و گمش میکنم و پدربزرگمم منتظرمون بوده تا بریم خونه تقریبا اخرای شب بود، میرم بگردم دنبال برادرم و دیر میشه برمیگردم ارایشگاه میگم رنگمو پولمو بدید برم از طرفیم چون تاحالا رنگ نکردم پشیمون شدم ک نکنه خانوادم ناراحت بشن . حالا ارایشگاهه ک برمیگردم انگار خوابگاه معتادها بود یه مشت معتاد اونجا بودن یه دختره با التماس گفت روسریتو بهم بده منم چیز دیگه نداشتم بزارم سرم اما با شک روسریمو دروردم و دادم برا خودش ، یعنی دلم سوخت . تروخدا میشه تعبیرشو بگید.

  409. سماسماsays:

    سلام ، من دیشب خواب دیدم جلوی آینه ایستادم و موهام در رنگ هایی تقریبا قهوه ای یا حناوبلند تر شده داشتم با خودم می گفتم چقدر قشنگ شده که بین اونا یک موی سفید بلند هم دیدم و بادستم گرفتمش ممنون میشم اگر برام تعبیرش کنید🤗

  410. LadybugLadybugsays:

    سلام من خواب دیدم که موهام سیاه هستن معلول خودش بعد یه لنز یه دفعه برام میاد چشمم یه دفعه رنگش قرمز میشه و بعدش موهام صورتی روشن میشن میشه تعبیرش رو بدین؟

  411. بیتابیتاsays:

    خواب دیدم موهامو سه رنگ سبز و آبی و قرمز کردم به دخترم و دوستم نشون میدم که چه قشنگ شده تعبیرش چیه؟

  412. هاجر بختیاریهاجر بختیاریsays:

    با عرض سلام و احترام بنده دیروز خواب دیدم که توی آرایشگاهم و یهو آرایشگره منو برد جلوی آینه بهم گفت ببین موهات چقدر خوش رنگ شده اینو هم بگم که رنگشان زرد روشن بود بفرمایید تعبیر این خواب چیست . باتشکر

  413. هانا نظریهانا نظریsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم مو مصنوعی قرمز و سفید صاف بلند تو ماشینه منم برداشتم و گفتم موهامو اکستنشن کنم وسایلشم بود دیگ از خواب بیدار شدم تعبیرش چی هستش؟

  414. سرباز خداسرباز خداsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب دیدم که ماشین دارم و به همراه دوستانم میخواهم به مشهد مقدس سفر کنیم برای زیارت سوار ماشینم شدم و رفتم به محل قرار با دوستانم که حرکت کنیم به سوی مشهد زمانی که به محل قرار رسیدم دیدم دوستانم همه موهاشونو طلایی رنگ کردن دقیقا تمام دوستانم موی خودشون رو رنگ کرده بودن خیلی تعجب کردم چون دوستانم اصلا اهل این کارا نیستن و خب وقتی یهویی با این صحنه مواجه شدم که موهای خودشون رو رنگ کردن و تیپ زدن به موهاشون اصلا دهنم باز مونده بود از تعجب و رنگ طلایی بود حالا اگر میشه تعبیر کنید ممنون میشم دقیقا سه تا تعبیر میخواد فکر کنم اول اینکه برای ماشین دوم برای رفتن به مشهد و سوم برای رنگ موهای دوستانم اگر این ها رو تعبیر کنید ممنون میشم 🙏🌹

  415. مهدی احمدلومهدی احمدلوsays:

    این تعابیر که برای افرادی که نظر دادنو کی میده که همش غلطه و اشتباه.چرا جواب بیخود و الکی و شانسی میدید.مگه معبری به همین سادگیه آخه

  416. وحید ندیریوحید ندیریsays:

    سلام خواب دیدم، بعد از مدت ها عشقم رو میبینم، دیدم که موهاش رو خیلی کوتاه کرده بود به اندازه ی یک بند انگشت، و رنگ کرده بود، بلوندی که به زردی میزد، تعبیرش چی میشه!؟ ممنون میشم بفرمایید

  417. کاظمیکاظمیsays:

    سلام خسته نباشید دیشب خواب توی ارایشگاه بودم موهامو یکدست به رنگ زرد درآورد یخورده بغل سرم مشکی موند میگفت دور قرنیه چشمتم بده دکلره بذارم روشن شه😑

  418. EsEssays:

    سلام خواب دیدم موی شوهرم رو رنگ زرد گذاشتم تعبیرش چیه

  419. YasiYasisays:

    سلام وقت بخیر خواب دیدم موهامو رنگ کردم طلایی یا زرد و کمی صورتی خودم هم توی خواب از اینکه این رنگ به موهامه تعجب کرده بودم . ممنون میشم تعبیر کنید

  420. AnilaAnilasays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم کس که میشناسمش موهاشو طوسی کرده و منم با خودم میگم چقدر میاد بهش

  421. تیام حیدریتیام حیدریsays:

    سلام.من داداشم خواب دید که من موهام بافته شده و رنگین کمونی شده میشه بپرسم تعبیرش چیه؟

  422. ZahraZahrasays:

    تو خواب مو هام به رنگ نارنجی در آمده بود بدون اینکه رنگ بکنم همه هم تعجب کرده بودن حتی یادمه تو خواب مامانم این جمله که موهات عجیب شده رو به زبون آورد بیرون هم میرفتم همه با تعجب نگاهم میکردن و انگار خیلی خوششون آمده بود منم خیلی ذوق زده بودم بخاطر رنگ موم جایی میرفتم همه نگاهم میکردن چشم بر نمیداشتن ازم همه خیلی سریع نزدیکم می آمدن باهام ی طوری صمیمی میشدم انگار خیلی وقته میشناسن منو فقط بخاطر رنگ موم😬😬

ارسال نظر برای این مطلب غیر فعال شده است!