تعبیر خواب آلت تناسلی (2)

تعبیر خواب آلت تناسلی هم نشان دهنده ضعف است و هم قدرت!

تعبیر خواب آلت تناسلی از چند جنبه قابل بررسی است. از طرف دیگر اینکه بیننده خواب خانم باشد یا آقا نیز در تعبیر خواب بیننده تاثیر بسیاری می تواند داشته باشد. به عنوان مثال در برخی از منابع چنین ذکر شده است که دیدن آلت تناسلی در خواب نشان دهنده قدرت، نیرومندی و شایستگی است. به بیان ساده تر در چنین حالتی احتمالا شما یا بخشی از شخصیت شما احساس قدرت و نیرومندی می کند. بر همین اساس اگر آلت تناسلی که در خواب می بینید کوچک باشد، نشان از ناتوانی جنسی یا کم توانی جنسی شماست. همچنین می تواند بیانگر این باشد که شما در برخی از حوزه های زندگی خود احساس ضعف کرده و یا در برابر دیگران خود را کوچک می پندارید. 

برعکس این موضوع نیز صادق است. یعنی آلت تناسلی بزرگ در خواب نشان میدهد که شما و یا بخشی از شخصیت شما در زندگی احساس توانایی، قدرتمندی و صلاحیت می کند. به طور مثبت چنین خوابی از کنترل موفق شما بر زندگی و اعتماد بنفس خوبی که دارید خبر می دهد. تعبیر خواب آلت تناسلی بزرگ در خواب از این احساس شما حکایت دارد که خود را به طور واضح پیروزمند تر از دیگران می دانید. اما در نگاه بدبینانه این خواب بازتاب منفی رقابت ضعیف شما با دیگران است. یعنی یک شخص یا یک مشکل و مساله در برابر شما ایستاده که آن را قدرتمندتر از خود می بینید!

اگر در خواب ببینید که آلت تناسلی خود را از دست داده اید...

تعبیر خواب آلت تناسلی از دست رفته نشان دهنده بازندگی و از دست دادن قدرت در زندگی واقعی است. باختی بسیار غم انگیز. احساس می کنید کسی به حرف های شما اهمیت نمی دهد بنابراین سعی می کنید با قدرتی کاذب خود را از او برتر نشان دهید. شما دیگر آن رهبر قدرتمند سابق نیستید و نمی توانید توجه کسی را به خود جلب کنید. احساسی مانند یک بازنده بسیار ضعیف. احساس می کنید بالاجبار در زندگی آدم هایی هستید که اصلا نیازی به بودن شما ندارند. یا به طور واضح تر حسادتی که می توانید نسبت به قدرت جنسی بقیه افراد داشته باشید نیز جنبه ای از تعبیر خوابی است که در آن الت تناسلی نداشته و یا آن را از دست داده اید.

اگر بیننده خواب یک زن باشد، آنگاه تعبیر خواب آلت تناسلی به چه معنا خواهد بود؟!

تعبیر خواب آلت تناسلی برای زنان احتمالا زنگ هشداری است برای مشکلات جنسی آنان در زندگی مشترک. اگر شما به عنوان یک زن چنین خوابی ببینید به احتمال زیاد اخیرا مشکلات و مسائلی را در روابط جنسی خود تجربه کرده اید که شما را از خود و یا شریک جنسیتان ناامید کرده است. ممکن است پارتنر شما وقت کافی برای روابط عاطفی و جنسی نداشته و یا اینکه برخی از مشکلات باعث شده که وی درگیری ذهنی خود را مهمتر دانسته و از روابط جنسی با شما امتناع ورزد.

اگر بیننده خواب یک مرد باشد، آنگاه تعبیر خواب آلت تناسلی به چه معنا خواهد بود؟!

تعبیر خواب آلت تناسلی برای مردان نیز در اصل اشاره به مشکلات جنسی آن ها دارد. شما اگر بیننده این خواب هستید، به احتمال قوی اختلالاتی مانند مشکل نعوظ را تجربه کرده و این وضعیت شما را به شدت ناامید و ناراحت کرده است. اگر آلت تناسلی به طور مکرر در خواب های شماست، زمان آن رسیده که با یک متخصص و یا روانشناس در این زمینه صحبت کنید.

لمس کردن آلت تناسلی در رویا

تعبیر خواب آلت تناسلی اگر به شکلی که در حال لمس کردن آن هستید، باشد خبرهای ناگواری برای شما دارد. به بیان ساده تر این خواب به شما می گوید که شاید در آینده ای نه چندان دور با فردی ملاقات خواهید کرد که فعالیت های جنسی اصلی ترین موضوع بحث با مشکل شما باشد. همچنین ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که روابط جنسی را برای شما دشوار سازد. به عنوان مثال مدت ها بعد از دیدن این خواب در موقعیتی خواهید بود که روابط جنسی اجباری به شما تحمیل می گردد. اما در مجموع لمس کردن آلت تناسلی در خواب از ورود یک رابطه تاثیر گذار جدید به زندگی شما خبر می دهد.

دیدن آلت تناسلی کثیف در خواب.

تعبیر خواب آلت تناسلی پوشانیده شده با خاک یا آلودگی، نماد فریب و ضربه خوردن از ناحیه اعتماد است. چنین خوابی به شما هشدار می دهد که احتمالا دوستان یا همکاران در خفا زیر آب شما را زده و درصدد انتشار اخباری مخرب در خصوص شما هستند. هدف این افراد تخریب شخصیت شما است. افرادی که به طور مرتب در روابط کاری یا دوستانه با آن ها برخورد دارید.

افسانه داشتن آلت تناسلی غول پیکر!

تعبیر خواب آلت تناسلی در حالیکه بسیار بزرگتر و غیر طبیعی تر از حالت معمول باشد، نشان دهنده تصویر ایده آلی است که از خود دارید. یک شخصیت عالی با اعتماد بنفس کافی. این خواب به شما می گوید که شخصیت شایسته و خوبی دارید. با دیدن این خواب می توان این واقعیت را استنباط کرد که شما فردی قوی با شخصیتی پایدار در تمام جنبه های زندگی هستید. برای دستیابی به اهدافتان همواره تلاش کرده اید و از این وضعیت نیز خوشنود می باشید. نکته قابل توجه دیگر این است که تعبیر چنین خوابی بازتابی از شخصیت فداکار شماست که پیوسته در حال تلاش برای کمک به دیگران است.

تعبیر خواب آلت تناسلی واقعا به مسائل جنسی مرتبط است؟!

تعبیر خواب آلت تناسلی به احتمال قوی به روابط جنسی و عاطفی شما مربوط می شود. چرا که "زیگموند فروید" روانشناس معروف تاریخ در نظریه معروف خود اعلام می کند که هر رویایی که انسان می بینید با نیازهای درونی او ارتباط مستقیم دارد. نیازهایی که در بیداری و زندگی واقعی کمتر احساس شده و یا سرکوب شده اند. بر همین اساس می توان بیشترین جنبه خواب دارای محتوای آلت تناسلی را به مسائل و مشکلات جنسی مرتبط دانست. حال سوال این است که آیا دیدن چنین خوابی یک رویای مثبت محسوب می شود یا منفی؟!! من که می گویم این یک رویای مثبت است چرا که در خصوص جنبه ای از زندگی که در آن به چالش کشیده شده اید هشدار یا خبر می دهد.

گردآورنده : توپ تاپ

مطالب مرتبط...

259 نظر

  1. لئولئوsays:

    سلام من دختر مجردی هستم که خ اب دیدم یک الت تناسلی.بریده شده ی مردانه در کیفم پیدا میکنم و از,ترس بقیه انرا قایم میکنم, تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این نشان دهنده ی یک موضوع مشخص است دوستان ناباب و به ظاهر فریبنده - آنهائی که گمراه می کنند، از ایشان دوری کنید.

  2. صباصباsays:

    سلام خواب دیدم در جشنی با همسر سابقم بودیم .او گفت احساس نیاز دارد. رفتیم تو اتاق لب هاشو بوسیدم و آلت اورا خوردم .ولی آلتش بزرگ نشد .با اضطراب گفت گفت بسه .من که راضیم تو رو نمیدونم ورفت. یکدفعه دیدم دو تا کت و شلوار که ماله اون بود تو اتاق جاگذاشتن بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه ی توطئه و خیانت علیه شماست

  3. فاطمه نیماییفاطمه نیماییsays:

    در خواب دیدم ک آلت مردانه در سطل پلاستیکی دیدم ک از آن مورچه بیرون می‌آمد و من مورچه هارا میکشتم...

  4. فریبافریباsays:

    سلام من در خواب دیدم یه الت بریده شده مردانه در وسایلای من هست و من هم اصلا عکس العملی نداشتم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از انجاکه شما نسبت به این موضوع بی تفاوت بوده اید نشانگر حاجت روا شدن و دستیابی به آرامش و کمال است

  5. پرندپرندsays:

    سللام من خواب دیدم یکی از نزدیکانم آلت تناسلیشون دو تا شده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دوستان صادق و باوفایی در اطراف خود دارید که در هر گرفتاری به شما کمک می رسانند. قدر آنان را بدانید و با آنها مهربانی کنید

  6. تی تیتی تیsays:

    سلام من خواب دیدم برادرم که هشت سال فوت شد آلتش رو بیرون از لباسش انداخته و قصد داره با من نزدیکی کنه من میدونم حالش طبیعی نیست و یواشکی از اونجا فرار می کنم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

  7. تنهاتنهاsays:

    یکی از دوستان خواب دید که آلتش بزرگ شده و قصد داشت که آن را در دهان خود کند ولی هر چه تلاش کرد موفق نشد لطفا بگید تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      فرو بردن آلت (کیر یا کس) در دهان به روایت خالد اصفهانی بیانگر براورده شدن مراد یا حاجات مهم است

  8. مهدي جواديمهدي جواديsays:

    سلام من خواب ديدد م كير خودم در دستم هست و دارم انرا ميخورم تعبيرش چيست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از عشق های مجازی و شرارتهای آن برحذر باشید.

  9. یاسییاسیsays:

    سلام خسته نباشید من دخترم و مجرد. دیشب خواب دیدم که بجای آلت تناسلی زنانه آلت تناسلی مردانه دارم که راست(شق) شده و بدون اینکه بهش دست بزنم ازش آب خیلی صاف وزلال و روشن اومد همراه با منی.میخواستم بدونم تعبیرش چیه؟؟خیلی ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شق شدن آلت تناسلی (کیر) آن هم برای دختران یک هشدار خیلی جدی است در این روزها بدون شک غفلت کرده اید و شیطان بارها شما را فریفته است مراقب باشید به دام نیفتید که خلاصی از آن تاوان دارد

  10. رضارضاsays:

    خواب دیدم با آلت تناسلی خودم دارم ساک میزنم ....ممنون

  11. علیعلیsays:

    سلام.خواب دیدم خواهرم الت تناسلی برادر م را میخورد و اب از آن خارج شد. و مادرم که فوت شده در گوشه اتاق خوابیده بود و نظاره میکرد و در خواب زنده بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      راهتان درست است راهتان را ادامه دهید. در راه، در برخورد با سختی ها قوی باشید و در مقابل حرف زور و نابجا که جلوی پیشرفتتان را می گیرد بایستید.

  12. هلنهلنsays:

    سلام من خواب دیدم که داخل درسه داخل کلاسیم با برادرم برادرم بهم میگه بیا سلفی بگیریم که نمیدونم چجوری میشع یهو متوجه میشم الت تناسلیش تو دستمه و گذاشته تو دهنم و من لیس میزدم اونم همچنان عکس میگرف الان ک بیدار شدم خیلی عذاب وجدان دارم چرا من اون خوابو دیدم من شونزده سالمه برادرم بیست و یک خواهش میکنم جواب ک میدین ب ایمیلم پیامی ارسال کنین تا متوجه شم جواب دادین ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اصلا نگران نباش چون شما آلت تناسلی یکی از محارم خود را میخورده اید در درجه ی اول نشان دهنده استرس بالای شما در این روزها و دوم به علامت پیدا شدن فرصت و شانس برای برادر شماست

  13. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام ولادت حضرت علی علیه السلام رو خدمتتون تبریک عرض میکنم من مجرد هستم خواب دیدم توی کیفم یک آلت تناسلی مردانه ی بزرگ دارم و از این موضوع خوشحال بودم و دنبال یه جای خلوت بودم که هیچ کس نباشه و من بتونم اون آلت و از توی کیفم دربیارم و خودم و باهاش ارضا کنم

  14. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام من مجرد هستم خواب دیدم توی کیفم یک آلت تناسلی مردانه ی بزرگ دارم و از این موضوع خوشحال و هیجان زده بودم و دنبال یه جای خلوت بودم که هیچ کس نباشه و من بتونم اون آلت و از توی کیفم دربیارم و باهاش بازی کنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدانید که راه پیش رویتان پر از سختی و گرفتاری است اما خودتان را نبازیذ چرا را که پایان راه موفقیت منتظر شما است.

  15. خانمXخانمXsays:

    سلام من دختر مجردی هستم که خواب دیدم خواستگار دوسال پیشم که عاشقش شده بودم دوباره برگشته و با برادرش جلوی درخونمونه و اون مَنو که جلوی در هستم نگاه میکنه و بهم لبخندمیزنه ولی من رومو برگردوندم با اینکه دوسش داشتم و در کل تو خوابم یه حسی بهم میگفت که این پسر کسی شده برای خودش و پسر خوبی شده و میخواد دوباره بهم نزدیک بشه و برگرده به رابطه اما من قبول نمیکنم. اما جایی تو خوابم در اتاقی با برادرش بود که یکهو دیدم لخته و چشمم به آلت تناسلیش افتاد و باخودم گفتم چه بزرگ و سفیده ولی تعجب نکردم از دیدن این صحنه و اون هم اصلا متوجه من نبود در واقع انگار من تو اون اتاق نبودم که ببینه.ولی از دیدن این خواب واقعا تعجب کردم.تعبیرش چیه؟ اینوهم بگم من واون پسر به خاطر اینکه قبلا رابطه جنسی داشته به اعتراف خودش به ازدواج نرسیدیم اما من عاشقش بودم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      : زمانی به گنج و ثروت می رسی که قناعت داشته باشی. در آن صورت است که خداوند هم کرمش را بیشتر خواهد کرد.

  16. عليعليsays:

    سلام و خسته نباشيد در خواب ديدم كه يه پسر بچه لخت كه آلت اون هم ديده ميشد در حال خوانندگي ترانه هاي شاد در يك فضاي باز و همايش بزرگ است

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      زندگی طولانی و توام با سلامتی خواهید داشت.

  17. رامینرامینsays:

    من خواب دیدم زن داداشم از پشت شلوار سره آلت منو فشار میده منم ممانعت میکنم ولی فایده نداره فشار میده ممنونم جواب منو بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است.

  18. محسن گیافرمحسن گیافرsays:

    با سلام من خواب دیدم در خانه مادر خانمم خواب بودم که یهو مادر خانمم اومد کنارم نشست و از پشتم دست گرد لای پای من و التم و گرفت و با ان بازی کرد و من برای اینکه کسی متوجه نشه پتو رو کشیدم بالای خودم و بعد مادر خانمم شلوارم و کشید پایین فقط تا جایی که التم بیرون بیاد و اونوقت التم و که بزرگ و سفت شده بود و گذاشت توی دهنش و میمکید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به سوی روشنی و خوشبختی گام بر میدارید

  19. نادرنادرsays:

    سلام من خواب دیدم که همسرم آلت یه مرد نامحرم و غریبه تو دستش گرفته و لیس میزنه و میمکه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در کلامتان ذکر خداوند را فراموش نکنید تا شما را از فقر به پادشاهی برساند

  20. علیعلیsays:

    با سلام خواب دیدم ک بهترین دوستم در یک مکان نامشخص آلت خود را در آورده ک بسیار سفید و شق بود منم به محض دیدن سرم رو پایین انداختم و از خواب بیدار شدم وصبح تب خال بزرگی زدم می خواستم بدونم تعبیرش چیه ممنون وسپاس گزار

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ممكن است يك زن با شما به نزاع بر خيزد اگر صبور و بردبار باشيد به نفع شما تمام مي شود

  21. محسن کیافرمحسن کیافرsays:

    با سلام من خواب دیدم در خانه مادر خانمم خواب بودم که یهو مادر خانمم اومد کنارم نشست و از پشتم دست کرد لای پای من و التم و گرفت و با ان بازی کرد و من برای اینکه کسی متوجه نشه پتو رو کشیدم بالای خودم و بعد مادر خانمم شلوارم و کشید پایین فقط تا جایی که التم بیرون بیاد و اونوقت التم و که بزرگ و سفت شده بود و گذاشت توی دهنش و میمکید با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوب است این رویا بیشتر به براورده شدن آروزها و اهداف شما دلالت دارد ، کام گرفتن جنسی از مادر زن و خواهر زن مراد دل است

  22. آقارضاآقارضاsays:

    سلام من دیشب خوابی دیدم که جالب بود من به خانومی نا آشنا سکس میگردم و ایشون اول خورد و بعد سکس از جلو کردم اما بر خلاف قدیم آبم نیامد لذت ادامه داشت تا از خواب بیدار شدم. راستش چند شب پیش خواب دیدم که از گفتنش خجالت میکشم اما با محارم خودم سکس میگردم و تو خواب آبم اومد واقعا محتلم نشدم فقط تو خواب بود. و اینها زمانی هست که من سعی به خوب بودن و نماز خوندن میگیرم قدیما خواب شیطانی سکس به غریبه رو میدیم و آبم ميومد! قضیه چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      توضیحات شما فقط یک معنا داشت رسیدن شما به آنچه که در سر دارید اما به این زودی ها در اینده ای که پیش رو خواهید داشت پس صبوری کنید

  23. نفس گنفس گsays:

    اگر يه خانم مجرد خواب ببينه آلت تناسلي مردانه پيدا كرده كه به صورت صاف ايستاده و در انتهاي اون حالت شكستگي ( عين يه فلش به سمت پايين) وجود داره. تعبير داره؟ به اين صورت بود كه دراز كشيده بودم و وقتي متوجه شدم ترسيدم. سرش هم با زاويه نود درجه به سمت پايين بود انگار شكسته باشه ولي نشكسته بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      وقت جبران فرصت های از دست رفته است. سعی کنید تغییر در روند زندگی دهید. بازسازی های امید بخش

  24. عاشق پیشهعاشق پیشهsays:

    با عرض درود من پسری هستم مجرد اما کسی رو خیلی دوست میدارم که چند سالی از من کوچک تر هست. راستش فکر کنم عاشقشم بیشتر وقت ها توی خواب من هست اما در یک نظر مياد و میره به بهانه درس فکر کنم فقط چند بار کمی تونستم تو خواب با او صحبت کنم. من اونو دوست دارم اما چند سال پیش خواب عجیبی دیدم که با اون خانوم سکس میکنم اما من رابطه عاطفی و احساسی دارم راستش اونم منو دوست داره یا نه نميدونم دختره دیگه اما این خواب بد چه معنی میتونه داشته باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به روابط و شخصیتها نگاه کنید آنچه را می خواهید خواهید یافت. رفتار های بی مناسبت و ناشایست دیگران رانادیده بگیرید.

  25. یک زنیک زنsays:

    سلام خسته نباشید من خواب دیدم که هنگامی که نامزدم خواب است من آلت او را بیرون آوردم و میخورم و امروز هم خواب دیدم خودم صاحب آلت شده ام

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سود فراوان بدست آوردن از راه تلاش و کوشش در مدت زمانی کوتاه

  26. صباصباsays:

    با سلام خواهشا جواب من را زود بدید خیلی نگران هستم من مرد هستم دیشب خواب دیدم که الت تناسلی البته نمیدونم از خودم بود یا یکی دیگه به هر حال الت تناسلی را در ظرفی تکه تکه کرده بودن به حالت یه غذا و من داشتم اون را میخوردم خیلی نگران هشتم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه کردن به دلیل دلگرفتگی، یا حالت هایی از روی افسردگی. گریه توام با تاثر و افسوس از موضوعی که عامل ناراحتی شما شده است.

  27. احسان سامعیاحسان سامعیsays:

    باسلام من خواب دیدم خانه ی مهمانی است و تمام خانواده ام پیش ما مهمان هستند،من توی اتاق بودم و زنم اومد دنبالم که بریم سر سفره ناهار،آلتم شق شده بود اون شلوارمو کشید پایین و گرفتش دستش ولی باریک شده بود ولی بهمون درازی اصلش فقط نازکتر بعد دراتاق رو بست و با دهان آبش رو آورد و بعدش رفتیم پیش مهمونا،،لطفا تعبیرش رو بفرمایید ضمنا خواب رو هم زمان با اذان صبح دیدم و در بیداری جنب نشده بودم و آب فقط در خواب اومده بود.باتشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک فرصت خوبی برایت فراهم خواهد شد

  28. سارا زمانیسارا زمانیsays:

    سلام من خواب دیدم تو باغچه نشستم دوست پسرم اومد کنارم نشیت شورت و شلوارشو دراورد آلتشو نشون داد گفت ببین چطور عرق سوز شدم بعد من آلتشو نگاه کردم شق بود و قرمز شده بود زبون زدم بهش زبونم سوخت بعد کنار هم دراز کشیده بودیم کنار درخت انگور یهو داداشم اومد من از ترس رفتم پشت درخت انگور خودمو به خواب زدم داداشم نبینه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نفاق و دوروئی است، مراقب باشید

  29. مليكا ح.سمليكا ح.سsays:

    سلام من خواب ديديم ديشب كه تو اتاق هستم و در رخت خواب و خيلي تو اون لحظه علاقه داشتم و منتظر بودم كه نامزدم كه محرم شده ايم ولي در حال حاضر باهم كاملا قهر هستيم متاسفانه مرا ببوسد يا رابطه برقرار كند و تو خواب مدام پيش خودم ميگفتم كه چرا كاري نميكنه و به يكباره ديديم به سمت امده و ميخواد دخول كند كه يهو التش را جلوي خودم ديديم و گفتم رابطه ميخواي؟ گفت اره و من شروع كردم به ليسيدن و خوردن التش

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مک زدن آلت جنسی (کیر) فرید که به آن محرم هستیم به گفته ی بیشتر معبران دلالت بر حاجت روا شدن و دستیابی به مراد های دل است و این نیکوست

  30. حمیدحمیدsays:

    سلام. من در خواب دیدم زنی از فامیل دور قصد نزدیکی و مراوده با من را دارد در حالی که شوهرش آنجا بود و چیزی هم نمیگفت و البته رابطه ای هم با آن زن انجام ندادم ضمنا در خواب دیدم آلتم که کوچک بود و کاندوم هم روی آن قرار داشت در داخل کاندوم خون جمع شده. لطفا بفرمایید تعبیر این خواب چیست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بدانید که به چیزهایی که در ذهن خود فکر میکنید و دوست دارید نصیب شما شوند نزدیک می شوید اما این مستلزم صبر بیشتر هم می باشد

  31. کت متکت متsays:

    سلام نميدونم بعد از نماز خوندن چند شب پیش با کلی گریه و زاری از خدا خواستم کمکم کنه و شبش خواب دیدم که یک شبح یا روح از بدنم گرفته شده روح خودم نبود و بعد از اون تا دیشب راجای خواب شدم اما بعدش دیشب دیدم اون روح برگشت به بدنم ترسیدم شب بود جای خواب رو عوض کردم و چاقو زیر سرم گذاشتم اما صبحش خواب دیدم با یک خانوم سفید پوست رابطه جنسی دارم بعد از ارضا شدن از اتاق بیرون رفتم دیدم جمعی خبر داشتن من ترسیده بودم. علت خواب های که رابطه جنسی دارم چیه؟ چرا وقتی نماز میخوانم آیا کار شیطان هست در شکل زن های بد به خواب من میاااد؟ ؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      محتاط و هوشیار باشید این رویا بیشتر شبیه به یک تلنگر برای شماست ، ممکن است شیطان در کمین باشد تا شما را از راه بدر کند خوشبختانه در بیشتر موارد غفلت نکرده اید

  32. حمیدحمیدsays:

    سلام. من در خواب دیدم یکی از دندان هایم که احتمالا دندان بالایی و سمت راست دهانم بود افتاده و در کف دستم بود درحالی که یه مقدار کم خون روی آن بود و در پلاستیکی کوچک قرار داشت آن را نگاه میکردم. لطفا بگویید تعبیر این خواب چیست. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا را باید در قسمت مرتبط با خودش بنویسید برای این کار کافیست در گوگل سرچ کنید ( تعبیر خواب دندان توپ تاپ) که سایت ما و مطلب مورد نظر به شما نمایش داده شود

  33. نیما طاهر ابادنیما طاهر ابادsays:

    سلام .چهار ماهه ازدواج کردم .خانومم خواب دیده در خواب که آلت تناسلی ندارم.بعد من بهش گفتم خودتو بمال سرش در میاد .و همین.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این شوخی با همسر در این رویا معنای بدی ندارد اگر فرد ناشناسی در کنارتان حضور داشت اوضاع فرق میکرد و عواقب بدی در زندگیتان به دنبال داشت

  34. مرد تنهایی شبمرد تنهایی شبsays:

    سلام استاد عزیز من دنبال صفحه ای برای تعبیر خواب مدرسه بودم اما پیدا نشد و نتونستم تاپیکی در این سایت بزنم تا شاید بشه اون رو هم موضوع قرار داد. ببخشید چند وقته که من خواب مدرسه میبینم من فارغ التحصيل هستم و پشت کنکوری راستش تلاشم رو میکنم اما میترسم استرس دارم و خواب مدرسه رو میبینم که کنار دوستان داریم درس میخوانم یا تو سالن صبحت میکنم یا راه میرم! لطفا تعبیرشو بگید خواهشا مرسی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      باید در قسمت مرتبط ارسال کنید ( در گوگل سرچ کنید تعبیر خواب کنک.ر توپ تاپ) سایت و مطلب مورد نظر بالا می اید

  35. ایستکایستکsays:

    سلام وقت بخیر من امروز بعد اذان صبح خواب دیدم که توی یه اپارتمانی هستم و یه عموم که ده سال پیش فوت شده بود زنده شده و من اینو میبینم همش گریه میکردم که تو زنده شدی اونم میگفت من از اول زنده بودم و نمرده بودم من این عموم رو از بچگی خیلی دوسش داشتم و اونم منو دوست داشت بعدش میبینم از رخت خوابش بلند میشه یه رکابی سفید تنش هست ولی پایین تنش لخت و التش راست شده و میخواد بیاد پیش من شوهرم هم پیشم من تو خواب میفهمم که عموم میخواد باهام نزدیکی کنه اما خودم رو میزنم به اون راه از طرفی خوشحالم به زنده شدنش و از طرفی گریه میکنم ‌من دوسال پیشم خواب همین‌ عموم رو دیدم که یه لباس سفید بلند مثل لباس مکه تنش هست و دوباره التش شق و راست شده از لباس زده بیرون اومده به بابام میگه باید دخترت که (منم) رو بدی ببرم بابام هم نمیده و دعواش میکنه و یه عده از فامیلام هم جمع شدن دورش منصرفش میکنن بعدش من تو خونم هستم و به خواهرم نگا میکنم وپسرمو پیشش میزارم‌و یه چاقو برمیدارم و میرم‌و به خواهرم میگم که باید یه جوری عموم رو متقاعد کنم تا نظرش عوض شه و میرم اونموقع نتونستم خوابم رو تعبیر کنم ولی درست ۱ هفته بعدش خواهرم در اثر تصادف در سن۲۸ سالگی فوت شد و دقیقا مزارش بغل دست مزار عموم و الان از این‌خوابم باز میترسم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      طول عمرتان زیاد می شود ، زندگی سالمی را ادامه خواهید داد ، دعای رفتگان پشت سر شما و بدرقه راهتان است ، شیطان را در مراحل زیادی از زندگی ناکام خواهید گذاشت

  36. رضا توانگررضا توانگرsays:

    سلام نامزدم خواب دیده ک از من درخاست کرده التم را ببرم و من بریده ام و بهش دادم و قبل از استفاده از ان منی ازش خارج شده تعبیرش چیه ؟ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      جدائی - هرج و مرج - حسادت

  37. سعيدسعيدsays:

    خواب ديدم دختري كه عاشقش هستم داره التمو ميخوره جوري كه يواشكي اين كارو ميكرديم چون مادر بزرگه مرحومم پشت اون دختر بود ما ميخواستيم اون متوجه نشه مادر بزرگم روبروم بود و معشوقم هم داشت التمو ميخورد و نشسته و پشتش ب مادر بزرگم بود ببخشيد ك رك گفتم خوابو باتشكر فراوان

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موفقیتی که به سختی به دست می آید

  38. زهرازهراsays:

    با سلام.متاهل هستم وخواب میدیدم که در خانه پدرم داشتم الت تناسلی یکی از همکاران مرد که علاقه ای هم بین ما بوده میخوردم،اطراف الت او پر مو بود،ولی چون میخواستم مادرم نبیند ان کار را ادامه ندادم و از اتاق بیرون امدیم و با چای وو شیرینی از او پذیرایی کردم،او بخاطر مسئله دیگری ناراحت بود و گفت بعدا حتما باید حرف بزنیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      موانع و مشکلات را پشت سر می گذارید و به آرامش می رسید

  39. محمدمهدیمحمدمهدیsays:

    سلام و خسته نباشید خواب دیدم ک با خانومم و یک مرد و زن دیگه ای نشستیم و من الت اون مرد رو گرفتم دستم و بالا و پایین میکنم تا اب منی بیاد بعد خانومی ک روبروی من نشسته الت منو میبینه ک راست شده بود و میگه من از الت تو خوشم میاد تعبیرش چیه ممنون از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      احتمال دارد کسی در کمین باشد که به شما صدمه برساند. مراقب حیله و نیرنگ دیگران باشید. با سعی و تلاش خود می توانید به مقامات بالاتر برسید و ارج بیشتری بیابید.

  40. محمدمهدیمحمدمهدیsays:

    سلام و خسته نباشید خواب دیدم ک با خانومم و یک مرد و زن دیگه ای نشستیم و من الت اون مرد رو گرفتم دستم و بالا و پایین میکنم تا اب منی بیاد بعد خانومی ک روبروی من نشسته الت منو میبینه ک راست شده بود و میگه من از الت تو خوشم میاد تعبیرش چیه ممنون از زحماتتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شانس به شما روی می آورد و به موفقیت مالی می رسید. ولی در زمینه عشق و احساسات دچار مشکل می شوید و نمی دانید چه تصمیمی بگیرید. با دیگران مشورت کنید.

  41. ارام جانارام جانsays:

    خواب دیدم با مرد لاغزی که آلت خیلی بزرگی دارد نزدیکی میکنم و بسیار لذت میبرم در این حین همسرم میاد و میبینم اون مرد به همسرم تغییر شکل داد و همسرم اون آلت رو کند و داد با من که برو خودت سکس کن. منم میرم حموم تا کسی نبینه و بیرون از حموم خواهرم و خیلیا بودن. اومدم بیرون سروگوشی اب بدم وقتی برگشتم دیدم این آلت به شکل کباب شده البته نصف شده و مایع منی هم تو وسط این کباب هست.میشه لطفا تعبیرش رو زود بگین من خیلی نگرانم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر در این رویا همسرتان را ندیده بودید تعبیر بسیار بدی داشت ولی خوشبختانه چون به گفته ی خودتان شاهد حضور شوهرتان نیز بوده اید پس ختم به خیر می شود و جای نگرانی ندارد

  42. رضا جانرضا جانsays:

    سلام خواب دیدم با عمه های خود سکس داشتم وسط کار فهمیدم این زناست و نباید انجامش بدم خواستم صیغه بخونم که یکی بهم گفت صیغه هم بخونی زنا با محارم گناهه پس ادامه ندادمش و مقدار پولی رو به کسی گفتم بهشون بده برن تعبیر خواب چی میتونه باشه؟ انگار خواب واقعی بود که من دیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سکس با عمه هایتان در این رویا تعبیر بدی ندارد و بیانگر لذت و خوش گذرانی های زیاد برای شما در آینده ست

  43. رویارویاsays:

    با سلام.در خواب دیدم یه مرد جوان که اشنای دور بود و الان دیگه ارتباطی نداریم.میخواد با من نزدیکی کنه و التش بطور وحشتناک و غیر طبیعی بزرگ بود که من بروی خودم نمیاوردم که ترسیدم.میخواست تجاوز کنه که موفق نشد و اجازه ندادم.در خال که زیرش بودم منی اش پاشید و منی اش مسل خون ابه بود که مقداری رو صورتم پاشید که صورت دچار خارش و جوش،شد.تعبیرش رو لطفا برام بگین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر آن است که در انجام یکی از کارهایتان دچار بدشانسی می‌شوید.

  44. ................says:

    سلام خواب دیدم شوهر سابق ام حالت مریض بودن داره با دستم با آلت شوهر سابق ام ور میرفتم که شوهرم اصلا منی از آلتش خارج نمی شد فقط اب روان و جریان زیاد خارج میشدمانند ادرار .. تعبیرش چی میتونه باشه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه قرار گرفتن در محیط‌های نامساعد و ناخوشایند است

  45. علیعلیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم ک میخام بریم عیادت با مادر ک در حین رانندگی احساس کردم شرتم پام نیست و خییلی نگران شدم مادرم از استرس من استرس میگیره اما چیزی نمیگه ک میرسم در خونه بیمار ک دیدم همه دارن پول می برند براش پول تو جیبم بود احساس کردم کمه رفتم دم سوپری پول بگیرم ک بهم نداد می خواستم برم دم بانک ک از خواب بیدار شدم خواستم لطف فرمائید تعبیرش کنید ممنون و سپاس گزار

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که به مکان‌هایی دوردست سفر می‌کنید اما در زندگی شما از نظر مالی تغییر چشم گیری رخ نمی‌دهد.

  46. نازنیننازنینsays:

    سلام من دو سال پیش خواستگاری داشتم که عاشقش شده بودم اما بعد به این دلیل که اعتراف کرد قبلا با دختری رابطه ج.ن.س.ی داشته به هم زدیم.پارسال بعد از یک سال هم دوباره برگشت و تقاضا کرد ببینمش اما قبول نکردم.چند وقت پیش خواب دیدم اومده با برادر کوچک ترش جلوی در خونمون و میخواد منو ببینه خیلی هم پشیمونه و من شنیدم که ایشون برای خودش کسی شده و پسر خوبی شده و اینو از قیافه ش هم برداشت میکنم اما بازم نمیخوام ببینمش.بعد درادامه ش خواب دیدم تو یه اتاقی با برادرش نشستن و من آلتشو میبینم و میگم چرا براش مهم نیست که برادرش ببینه و میگم چقدر آلتش بزرگ و سفیده!البته اونا منو نمیدیدن.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه نزدیک شدن این شخص به بدبختی و از دست دادن نام نیک است

  47. یکدلیکدلsays:

    با سلام وخسته نباشید خدمت شما بزرگوار من چند شب پیش خواب دیدم. که شوهرم دو زن گرفته ومنم نگاره هستم البته هردو زن رو میشناسم بعدش من خودم الت مردانه دارم و از پشت با یکی از زن ها نزدیکی کردم.وشوهرم هم.نگاره گر بود بعد یکی از زن های دیگه که دوست خودم بود بهم.گفت چون من با شوهرت ازدواج.کردم بیا پسرم که یک نوزاد 5ماهه هستش رو بهم داد گفت تو ازش مراقبت کن ومنم توخواب گفتم که خودم یه پسر دارم کافیه گفت اشکالی نداره اینم واسه ی تو بعدمنم پسرش رو بغل کردم درضمن خودم باردار هستم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اصلا خوب نیست و میتواند به چند نشانه ی مختلف باشد اولی دریگری و به بار آمدن رسوایی ، دعوا و جدایی ، بی اعتمادی و بی وفایی بین زن و مرد

  48. مریممریمsays:

    سلام وخستع نباشید خواب دیدم با همسرم در حال رابطه هستیم که همسرم کفت الت تناسلیم ببین چه بزرکه منم با شوخی ومسخره کفتم که یهو وسط رابطه نشون داد ببین دیدم واقعا خیلی بزرک شده کفتم اره بعد به رابطه ادامه دادیم منی خارج نشد یهو داداشم یادم میاد که عصبی و پرخاشکر بود و باهمم حرف میزد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خبر دهنده بخت و اقبال است

  49. سعیدهسعیدهsays:

    با سلام،خواب میدیدم الت یه مرد عرب که بسیار سیاه بود را میخوردم انقدر که از التش منی خارج شد و روی زمین ریخت

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوردن آلت افرادی که هم زبان شما نیستند و ارضاء کردن آن ها بیانگر کسب لذت خوشی و زیاد شدن مال است

  50. فروزانفروزانsays:

    سلام ظهر خواب دیدم یک آلت تناسلی مردانه داشتم که خیلی بزرگم نبود. داشتم با یه دختر سفید حدودا فکنم 12 ساله یادم نیست. داشتم نزدیکی میکردم روی بدنم شیر دیدم میچکید. قطرات شیر روی بدنم بود...فکنم از التم هم شیر میچکید...دختر رو نشناختم تو خواب غریبه بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در انجام تصمیمات مهم زندگی کورکورانه از دیگران تقلید مکن چون هر کسی باید با توجه به شرایط زندگی خود تصمیم بگیرد.

  51. امجیامجیsays:

    سلام من پسرم و خواب دیدم الت یه پسر دیگه که خیلی دوستش دارم ولی اون از من بدش میاد را آوردمش خونه خودم طوری که بقیه نفهمن داشتم آلتش را میخوردم و اون خیلی دوست نداشت و آلتش کوچک هم بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بلند پروازی مکن و پی آرزوهای محال نرو که تنها نتیجه آن از دست دادن فرصت است

  52. امجیامجیsays:

    متن اصلاح شده سلام خودم پسرم و خواب دیدم پسر دیگه که رفیقم بود و خیلی دوستش دارم ولی اون از من بدش میاد را آوردمش خونه خودم طوری که بقیه نفهمن داشتم آلتش را میخوردم و اون خیلی دوست نداشت و آلتش کوچک هم بود اما تو خواب از من نفرت نداشت.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      در یک موقعیت خسته‌کننده‌ای قرار می‌گیرید که می‌توانید بر آن تسلط پیدا کنید

  53. لبیکلبیکsays:

    سلام.امروز حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر خوابم برد و خواب دیدم که دارم با آلت همسرم بازی کنم.بعد از چند دقیقه دیدم آلت همسرم رو بدون اینکه متوجه باشم ،کندم و توی دستمه.برای اطمینان به بدن شوهرم نگاه میکنم و میبینم آلتش روی بدنش نیس و دردی هم نداره.توی همین فاصله از آلتش آب منی خارج شده و کل دست ها و بازوهام رو کثیف کرده.از جای آلت همسرم هم آب منی خارج شده و پاها و شکمش رو کثیف کرده‌.خیلی میترسم.شوهرم به اورژانس زنگ میزنه و آلتش رو بهش بخیه میزنن و درست میشه.ولی با ورود اورژانس،همسایه ها و ادمایی که من نمیشناسمشون هم وارد خونه میشن و من اونا رو بعد از رفتن اورژانس از خونه بیرون میکنم و ناراحتم که چرا همه این قضیه رو فهمیدن‌. تعبیر خوابم چی میتونه باشه؟ با تشکر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مشکلی پیش رو دارید، مراقب باشید

  54. ستاره گودرزیستاره گودرزیsays:

    Qسلام من چند وقتی اشت با فرد مورد علاقم قهر هستم. دیشب خواب دیدم زیر پتو و در خانه ای که نمیدانم متعلق به چه کسی یود دارم به آلتش دست میزنم و حتی میخورم اما بعد متوجه شدیم کسی داره ما رو نگاه میکنه. ممنون میشم پاسخ بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خوردن و یا دست مالیدن به آلت ایشان نشان میدهد هنوز قلبا به این شخص علاقمندید هر چند در ظاهر اختلافاتی وجود دارد

  55. ناشناسناشناسsays:

    سلام من خواب دیدم ک داییم کاملا لخت بود و یک لحظه چشمم ب آلتش افتاد من زود سرمو برگردوندم ک نبینم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      یک اشتباه توسط دایی شما در ایام پیش رو صورت خواهد گرفت

  56. نریماننریمانsays:

    سلام استاد ... خواب دیدم که با دوستم و دوتا دختر در یک اتاق بازی میکنیم و منو دوستم همدیگرو هل میدادیم به بغل اون دختر ها ... بعدش من به اون دختره که چشماش سبز بود خیره میشدم تو چشماش ... و بوسش میکردم ... بعد چشمای خودمو تو آیینه میدیدم که رنگ عسلی هستن و من میخواستم که کاش اون دختره دوست دختر سابقم بود که چشماش عسلی بود ..... بعدش (معذرت میخوام ازتون ) وقتی داخل شورتمو نگاه میکردم بجز آلت خودم که شق شده بالاش دوتا آلت کوچک نیز دارم...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      داشتن دو آلت دیگر به غیر از آلت تناسلی خودتان ، نشان دهنده ی ثبات و پایداری زیاد در زندگی و همچنین کسب لذت های بیشمار در آینده می باشد

  57. SinaSinasays:

    من خواب ديدم كه در يك مكان باز كه خيلي ادم بود و همه ي ما لباس يكسان نخي سفيد شبيه لباس احرام پوشيده بوديم و ديدم التم خيلي بزرگ و سفت شده بطوريكه خجالت مي كشيدم از جام بلند شم چون بقيه از روي لباسم ميفهميدن كه التم بزرگ شده بخاطره همين سر جام موندم، همچنين ديدم كه موي اطراف التمو كاملا تراشيدم و سفيد شده ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اشکالی ندارد چون این اتفاق در یک مکان کاملا معنوی افتاده هیچ تعبیر بدی در پی ندارد

  58. نازینازیsays:

    سلام خواب دیدم شوهرم توی ماشین داره خود ارضایی میکنه آدم ها میومدن نگا کنن من با دستمال میپوشوندمش اینقد این کار کرد تا آب منیش خارج شد به نظرتون تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خودارضایی ایشان نشان میدهد لذت ها و خوشی های زیادی را با گذشت زمان تجربه میکنند و معنای منفی ندارد

  59. رویارویاsays:

    سلام - خواب دیدم یک فیلم اجتماعی میبینم که ناگهان مردی آلتش را بیرون آورد و میخواست با خانمی نزدیکی کنه - اما بعد الت مرد تبدیل به زبان پر از جوش های سفید شد که با زبانش را داخل آلت تناسلی زنانه میکرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده ی گذشته های تلخ و فراموش ناشدنی ست

  60. زینبزینبsays:

    سلام. بعد از نماز صبح خواب دیدم تو حمام بودم داشتم بدنمو میشستم و آلتمو هم میشستم یهو دیدم آلتم قابل جدا شدنه تعجب کردم که قابل جدا شدنه با خودم گفتم چقدر خوب کاش زودتر میفهمیدم قابل جدا شدنه موقع بیرون رفتن با خودم نبرمش که به خطر بیوفته. درش آوردم شستمش تمیز دوباره سر جاش قرار دادم. دو سه بار شستن و چسبوندن رو تکرار کردم. بررسی کردم دیدم شل نمیشه یا نمیوفته دیدم نه اصلا مثل اول میچسبه و به حالت عادی خودش برمیگرده. تعبیرش چیه ؟ من مجردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این مورد نیکو است چون محترم می‌شوید

  61. عباسعباسsays:

    سلام وقتتون بخیر، سپاس از پاسخگویی شما خواب دیدم که من و داداش توی یه اتاق هستیم که هر دو شلوار به دست، می خوایم شلوار بپوشیم چون شلوار به پامون نبود، بعد ديدم كه پسر خاله ام هم همینطور شلوار به دست اومد اتاق تا شلوار بپوشه، تو این مدت کلا سعی می کردم کسی آلتم رو نبینه تا اینکه متوجه شدم آلت و بیضه ام که انگار با هم بودن توی دستم بوده، قبل از شلوار پوشیدن اونا رو گذاشتم سرجاشون و بعد همگی داشتیم شلوار می پوشیدیم، لطفا برام تعبیرش کنید سپاس از حسن توجهتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دوران بسیار خوش در آینده

  62. NaserNasersays:

    سلام خواب دیدم الت تناسلی خودم را لیس میزنم و التم بلند شده بود یه جوری بود که الت من فکر کنم لای پای خانمم بود ولی دقیق نمیدونم ولی از من جدا بود و خیلی هم لذت بخش بود ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیان میدارد از کار جدید و تازه ای که بدست خودتان صورت میگیرد احساس رضایت و یا لذت خواهید داشت

  63. حميدحميدsays:

    استاد من امروز صبح ك ١٧ هم هست يعني ٢٩محرم بيدار شدم و خوابي ديدم ك فوقالعاده نگرانه رابطمم و دارم ميميرم خواهش ميكنم بگين يادمه معشوقم پوست التمو همون ختنه گاهشو البته التم ختنه شده بود و داشت حالتي پوستشو برش ميداد يا جراحي مانند ك گفت تو نگاه نكن خراب كردم و بعد ديدم پوستو ك جا كردم سر التم روشن تر يعني ب سفيدي رنگ پريدگي ميزدو خود التم پوستي نداشت و گوشتت معلوم و باريك شده بود(مانند گردن مرغ پوس كنده مثال)ك التم راست شده بود ميگفتم با ناراحتي زياد ك ديگه نميتونيم سكس كنيم تا پوستش دراد گفت چقد گفتم تا يكي دو ماه(تعبيرش چيه من قصدمون ازدواجه تروخدا استاد يجا ميگن نگاه كردم تعبير ب ختنه گاه يعني جدايي يه جا بديختي يجام ارامش و...نگرانم ايا اين خواب اين معني رو ميدهد اخه اصلا ختنم نميكرد در خواب و اينكه جدايي موقت يا هميشگي؟؟(البته ديشب بااسترس زياد ك يوقت معشوقمو از دست ندم خوابيدم ب اين موضوع بيخود فكر ميكردم)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیان میدارد زندگی یکی از اطرافیان شما به سمت بدبختی ، رسوایی و غمگینی حرکت می کند . تعبیر در این مورد ارتباطی با شخص خودتان ندارد .

  64. مریم رفیعیمریم رفیعیsays:

    سلام من‌خانمی شوهر دار هستم خواب دیدم آلت تناسلی شوهرم را کنده ام وجایی قایم کرده ام وهمش وحشت دارم بفهمه که آلتش نیست.وهمش اضطراب دارم وتصمیم داشتم وقتی برگشت خونه بهش بدم ودوبار بهش وصل کنم ممنون از تعبیرتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به هر کسی اطمینان نکنید ، زیرا این کار باعث ممانعت از پیشرفت شما خواهد شد.

  65. فریبافریباsays:

    سلام خواب دیدم که یه آقایی که آدم خیلی خوبی هم بود در حال مردن هست، در همون حالت آلت تناسلیش بیرون بود و خیلی بزرگ بود. اون شخص سعی میکرد بپوشونش ولی چون در حال مرگ بود نمیتونست و ب حالت قبل صاف میشد و حرکت هم میکرد. حس بدی داشتم که چرا اطرافیانش این صحنه رو میبینن و کاری نمیکنن که مثلا بپوشوننش.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه ی بروز مشکل در روابط شخصی شماست

  66. مریممریمsays:

    سلام. من مجرد هستم. خواب دیدم نامزد کردم و میخوام با نامزدم رابطه جنسی برقرار کنم میرم حموم که موهای آلتم رو بزنم در واقع وقتی تو خواب نگاه میکنم نصف موهاش رو زدم و نصفش رو نه. دو سه ساعت تو حموم میمنم و اصلا دوش رو باز نمیکنم در اخر که هوا رو به تاریکی میره تازه یادم میفته دیرم شده و هنوز حموم نکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      شما آلت تناسلی خودتان را برای داشتن یک رابطه ی جنسی که ظاهرا شرعی و بدون مشکل است آرایش می کرده اید ، و این خوب است و خبر از لذت های درست و به موقع در زندگی می دهد

  67. سعید عینیسعید عینیsays:

    من یک مرد متاهل هستم خواب دیدم کنار استخر یک الت تناسلی پبزرگ پلاستیکی بود که بی تفاوت بهش بودم و در استخر پر بود از ماهیهای قرمز و بزرگ و همچنین من سوار دوچرخه بود مممنون میشم اگه جواب بدید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مراقب باشید تا بعضی از اطرافیانتان شما را نفریبند

  68. فریفریsays:

    سلام خودم پسرم و خواب دیدم رفیق قدیمیم که پسره، روی صندلی عقب ماشین نشست و من هم میام التم رو بین پاهاش میگذارم و شروع به لاس زدن میکنم و اون هم ناراحت نمیشه رو حساب دوستی، بعدش بیدار میشم و میبینم دارم التم رو روی تخت میمالم و داشتم ارضا می شدم که ادامه ندادم، دوباره به خواب رفتم و با رفیقای قدیمی مدرسه مسابقه فوتبال داشتیم تو حیاط مدرسه و برنده شدیم و چنتا گل هم من زدم و اون رفیقم تو تیم من بود.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، هشداری است که شاید به شخص نامناسبی ابراز احساسات و علاقه میکنید.

  69. محمدمهدیمحمدمهدیsays:

    سلام خسته نباشید من مرد هستم و متاهل خواب دیدم توی یک شهری هستم و یک مرد ک کاملا لخت هست وسط خیابان و جلوی الت اش رو با دست گرفته میشه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، مرد بی آبرویی که چنین حرکت ناشایستی را در این رویا مرتکب شده ، شخصی پلیدی است که احتمال دارد در موردتان تفکر و یا نیت بدی داشته باشد.

  70. پاییزپاییزsays:

    سلام دختر مجرد هستم. خواب دیدم که با پسری که علاقه هست بینمون، من لباس سفید عروس و اونم کت و شلوار سیاه پوشیده بود انگار ازدواج کرده بودیم باهم. اومدیم خونه مادربزرگم که خبر بدیم درو واسمون باز کردن اما کسی تو خونه نبود و اگرم بود ناپدید شدن و بعدش کسی رو ندیدم به غیر از خودمون دوتا، (و اینکه برای ازدواجمون مجلس عروسی و جشنی هم ندیدم که باشه تو خواب)، من تو اتاق بودم و اومدم پذیرایی دیدم همین پسره با کت و شلوار رو میز نیمه دراز کشیده فقط شلوارش پایینه و آلت تناسلیش بیرون زده (تقریبا سفیده و بعضی جاهاش هاله ای از زرد رنگه خیلی کم البته) و آلتش شق (رو به بالا بود) خیلی متورم، بزرگ و باد کرده بود و سفت، چندتا ترک عمیق هم برداشته بود مثل شکاف ولی خونی ازش بیرون نیومد و منم هر آن فک میکردم الانه که بترکه و نگران بودم اما سر جای خودش مونده بود و اصلا منم بهش دست نزدم و فقط با تعجب داشتم آلت رو نگاش میکردم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ؛ هشداری است نسبت به اینکه در کارها بی گدار به آب نزنید و احتیاط را پیشه کنید

  71. پروانهپروانهsays:

    تو خواب دیدم از دوستم درخواست کردم که آلت تناسلی شوهرم رو بخوره...دوستم.بالذت اندم تناسلی شوهرم و میخورد در صورتی که تابه حال شوهر من و ندیده و مسافت زیادی فاصله داریم وقتی دیدم ول نمیکنه شروع کردم با شوهرم دعوا کردن که تو از خدات بود..اونم میگفت ببین اندامم بزرگ نشده(متوسط بود)...من فقط با تو ارضا میشم یه دعوای طولانی باهم کردیم اونم وسایلم و ریخت تو چمدون وازم خواست از خونه برم درصورتی که مادر و خواهرم هم که خونه بودن خواستن که همراهم بیان اجازه نداد وبهشون گفت بزارید بره تا آدم شه لطفا جوابش و حتما تو ایمیل واسم بفرستید مرسی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خبر دهنده از برخی از ناکامی ها یا شکست های مختصر در زندگی میدهد.

  72. مريممريمsays:

    سلام من خواب ديدم تو آشپزخونه خيلي مدرن و مرتب هستم بعد يه جاي شامپو هايي زياده چيده بود و من ميخواستم سرم رو بشورم بعد پسر يكي از فاميلامون مون كه منو دوست داره اونجا بود و آلت ش شق كرده بود بعد من سعي داشتم آلت شو پنهون كنم ك كسي نبينه و نفهمه ك ب خاطر من اونطوري شده تعبيرش چيه و من اصلاً ب اون پسره فكر هم نميكنم يهو تو خوابم اومد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این مورد خوبی نیست و ممکن است همین شخص در موردتان نیت های بد و شومی در سر داشته باشد

  73. سورناسورناsays:

    سلام خواب دیدم همسایمون با عروسش لخت شدن و با هم دعوا میکنن ممنون تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اتفاقی ناگوار که بیشتر جنبه ی روحی یا خانوادگی دارد این دو شخص را تهدید می کند.

  74. ZahraZahrasays:

    سلام خواب دیدم معشوقم الت تناسلیشو دراورده وبهم نشون میده.خیلی ببخشید،خیلی زشتوکوچیک و پیچ خورده بود ومن حالم بهم خورد و باهاش دعواکردم ک این چه کاریه ک داری انجام میدی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، شاید در ایام پیش رو ایشان کمی بدخلقی یا ناسازگاری کنند.

  75. سnسnsays:

    سلام.‌.. عذر میخوام...بنده دانشجو هستم.دیدم استاد اومد دستشو گذاشت رو شونه راسم منم کلامی بهش نگفتم که بدم اومده باشه و...بعدبا فاصله دیدمش آلتش راس شدهاز رو همو شلوار خیلی واضح معلوم بود....سپاسگذارم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ملاقات کننده ای خواهید داشت

  76. مهتابمهتابsays:

    خواب ديدم الت تناسلي نامزدم يه الت ديگر ولي نازك از سوراخش التش بيرون زده بود و و راست بود و بزرگ شده بود و خودش هم ميگفت خوبه خيلي بزرگتر شده عرضش تعبيرش چيست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این احتمال می رود که این روزها افکار نامزدتان بخاطر پاره ای از موضوعات کمی مشتنج گردد.

  77. ف.فف.فsays:

    با سلام. حدود ساعت 9 یا 10 صبح خواب های اشفته و قاطی می دیدم. یکدفعه خواب دیدم داریم با همسرم نزدیکی میکنیم و خیلی لذت میبردیم یکدفعه الت همسرم کنده شد همانطور که داخل بدن من و سیخ بود. من یه بشقاب اوردم و التشو گذاشتم تو اون که بهش بدوزم. بعد صحنه خواب عوض شد و من کلی خواب دیگه دیدم و یهو دوباره دیدم که اون بشقاب رو گذاشتم جایی و اتفاقا دراز بود و شبیه گردن مرغ هم شده بود و زنداییم اشتباها فکر کرده گردن مرغه و انداختش تو سوپ. من و مامانم هم فهمیدیم و من دویدم و از تو قابلمه در اوردم ولی یکم پخته بود و دیگه نمیشد پوستش رو دوخت. خیلی ناراحت بودم و به همسرم میگفتم برو دکتر بذات پیوند بزننش و دیگه صحنه خواب عوص شد تو همین گیر و دار. نمیدونم ایا این خواب اشفته ایه یا تعبیر داره. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، افکار و عقاید خود را به شما تحمیل کنند.

  78. ااsays:

    سلام خواب دیدم دو سه تا مرد پشت سرم بودن انگار نگهبانم بودن که من نرم, کاملا لخت بودن و آلتشون راست شده بود,و کاملا عادی بودن, یکی از اقایون که انگار مقام بالاتری داشت ار بقیه لخت بود ولی کت پوشیده بود و داشت با تلفن حرف میزد اونم آلتش راست بود. من وسطشون بودم و کمی جلو تر از اونا پشت به اونا وایساده بودم دونفر بودن یا 3نفر نمیدونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، افکار و عقاید خود را به شما تحمیل کنند.

  79. نا شناسی خانمنا شناسی خانمsays:

    من دو تا آلت مردانه ی بریده شده رو روی فرش دیدم البته خون در خواب ندیدمش دیدم مادرم بدون توجه به اینکه چیه برداشت انداخت توی سینگ اشپزخونه و روش آب گرفت داشتم فکر می کردم چرا دور نمی ندازتش که از خواب پریدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، با تحمیل نظرات و افکار خود، آرامش روانی شما را به خطر اندازند.

  80. حجت رضاییحجت رضاییsays:

    خواب دیدم با پدرم رفتیم تو یک پارک و اون داره ورزش میکنه من هم لخت وایستادم تو پارک که یهو چند زن با وضع لباس تحریک کننده میان نزدیک من و من نگاهمو میندازم پایین که تحریک نشم و بعد نگاه کردم به آلت خودم دیدم کوچیکه و تعجب کردم و حتی فکر کردم آلت زنونه دارم چون شق نمیشد بعد که اون زنها نزدیکم شدند احساس کردم آلتم داره شق میشه...

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا اجازه ندهید دیگران، افکار و نظرات خود را به شما تحمیل کنند.

  81. زهرا جزهرا جsays:

    سلام خسته نباشید من دختر مجرد هستم خواب دیدم از دوتا نوک سینه هام الت تناسلی مردانه بیرون زده بود ، خیلی ممنونم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب به نگرانی های شما درباره ی افشا شدن مسائل شخصی اشاره دارد و لازم است جلوی قدرت گرفتن این افکار منفی را بگیرید.

  82. لالهلالهsays:

    با سلام خواب دیدم که با دوست پسرم در حال معاشقه بودیم و هر کاری از من میخواست با رضایت و علاقه براش انجام میدادم و آلت شق شده و کلفت اش رو هم یادم هست و او خیلی از من لذت میبرد و من هم کاملا راضی بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به موقعیت های جدید دارد که در صورت هوشیاری می توانید به واسطه ی این موقعیت ها به گسترش منافع خود در زمینه های تجاری و مالی بپردازید.

  83. النازالنازsays:

    با سلام دیشب خواب دیدم که پدربزرگم و مادرم که هر دو فوت کردند پیشم هستند، مادرم با اصرار میخواد که من با پدربزرگم رابطه برقرار کنم و نزدیکی کنم.ولی هر بار یکی مزاحم میشه. من میترسم پرده بکارتم از دست بره ولی از طرفی هم انگار مجبورم. مادرم آلت تناسلی پدربزرگم و درمیاره و میگه بخور، منم میخورم و ساک محکم میزنم ولی زیاد خوشم نمیاد ولی تعجب میکنم چرا با اینکه پیره ولی سیخ میشه و هربار سیخ میشه و من میخام بشینم روش کمی شل میشه.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب از شما می خواهد اجازه ندهید در زمینه های مادی یا شغلی از شما سو استفاده صورت بگیرد.

  84. یاسمنیاسمنsays:

    با سلام. من دو شب قبل خواب دیدم که کنار شوهرم دراز کشیدم در حالی که اون سمت راستم بود و در همین حال متوجه شدم موهای پایین ترین قسمت ناحیه زهارم خیلی بلند شده حدود 10 سانت و در حالی که متعجب بودم و موهای این ناحیه رو با دست چپم بلند می کردم پیش خودم می گفتم من که روز قبل تمیز کرده بودم پس این چیه و هر دو مون داشتیم به اون قسمت بدنم نگاه می کردیم ( البته قبل از خواب همسرم به شوخی بهم گفته بود رفتی حمام تمیز شدی ها ) و در خواب یکی از علل تعجبم همین بود، لطفاً تعبیرش رو بفرمایید. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب اشاره به درگیری های فکری دارد که به علت توجه مفرط به نظرات و قضاوت های دیگران برای شما ایجاد شده و لازم است با این افکار منفی به شیوه ای منطقی رو به رو شوید.

  85. MahdiyeMahdiyesays:

    سلام ببخشید که مجبورم انقدر صریح توضیح بدم خواب دیدم من و برادرم تو خونه تنها بودیم و برادرم آلت تناسلیشو درآورده و انتظار داشت بهش دست بزنم و پابه پاش جلو برم و آلت برادرم خیلی دراز بود ( نمیدونم همون اول اینطوری بود یا وسطای خوابم دراز تر شد) منم بهش رو ندادم بعد دستشو جلو آورد تا دستشو به آلت من بزنه تا تحریک شم و بهش بها بدم...آلت اون بیرون بود ولی ماله من بیرون نبود تو خواب بعد از خواب بلند شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه آن است که به کاری دلپذیر مشغول خواهد شد.

  86. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام من دیشب. خواب دیدم بجز آلت تناسلی خودم دوتا آلت تناسلی دیگر هم دارم که یک دونه از آلت تناسلی ها خایه ندارد ودوتا دیگر خایه دارند درحالی که خواب احساس میکردم دارم صدای بقیه رو میشنوم که حرف میزنند که من فقط صداشون میشنیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان از بیماری و گرفتاری برای برخی از اطرافیان خواهد بود

  87. نازینازیsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که دارم آلت مردی که متاهل هست ولی با من دوست هست و به من ابراز علاقه کرده رو میخورم که یهو آلتش راست و بلند شد و اون هم لبخندی زد و گفت چه زود اثر کرد.میشه جواب بدید من خیلی نگرانم ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا میتواند خطرناک باشد ، اگر مراقب نباشید ممکن است گناه و فساد و یا سهل انگاری شما را به عمق بدبختی بکشاند !

  88. محبوبه سمحبوبه سsays:

    سلام،خواب دیدم پسری ک میشناسم بامادر وپدرش و چندتا ازاقوام اومدن خونه ما،مت بردیمشون بیرون برای تفریح ،نشسته بودم کنار این پسر ک منو جلوی پسرای فامیلشون بوسیدولی مراقب بود ک خونواده من نفهمه،یه کناب برای من نوشته بود ولی نگفت ک برای منه وقتی خودم فهمیدم خندید،توی رودخونه ای ک اب گل الود داشت یه چیزی افتاد اون شلوارشو دراورد داد ب من ک بره تو اب،التش غیرطبیعی بود،بعد خودش گم شد نگاه کردم سلواری هم دست من نبود شلوارش رو گم کرده بودم،تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، ممکن است یک دیدار خانوادگی در پیش داشته باشید و تجارت جدیدی را کسب کنید.

  89. حامدحامدsays:

    سلام . در خواب دیدم که دختری با شهوت به من علاقه مند میشود و آلت مرا در دهانش میگذارد (ساک میزند) و من با او دوست شدم . تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خواب تشانه گمراهی و ناتوانی و نفاق در زندگی است.

  90. زهرا  طیبیزهرا طیبیsays:

    با سلام من خواب دیدیم من دخترم و یکی از همکارام که خانم متاهلی است داره الت منو میبینه وبا الت بازی میکنه و دست میماله و بهم گفت اه چه قدر خیس شده و کاملا التم مشخص بود و دست میمالید تعبیرش چیه ؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای این است که شما در زندگی خود مشکلاتی پیدا میکنید .

  91. فريبافريباsays:

    سلام من خواب ديدم الت نامزدم بريده شده و در دستم است ولي نامزدم اصلا دردي ندارد و التي كه در دست من بود خيلي بد بريده شده بود و خون هم نميومد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب به معنای شکست و مایوس شدن در زندگی و کم شدن قدرت است.

  92. حمیده سعیدیحمیده سعیدیsays:

    سلام من خواب دیدم که با مردی که تو خوابم احساس میکردم معشوقم هست آلت همدیگرو میخوردیم آلت او تقریبا بزرگ و قرمز بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خواب نشان از توانمندی و صلاحیت و قدرت شما در زندگی است.

  93. آرشآرشsays:

    سلام درخواب دیدم جمعی هستیم که اکثر آنها را می شناسم افرادی هم از دوستا قدیم که نزدیک به 20 سال هستن آنها را ندیدم حتی افرادی که درحال حاضر مدیران ادارات و افراد با شخصیتی هستند و همه آلت تناسلی خودشان را دراورده و من هم به تبع آنها اینکار را کاردم و در حال بازی کردن و مالیدن بودند اما منی از من خارج نشد و پس از انجام بابت این کار به من مزد پرداخت شد. تعبیر چیست ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسرارهایی نزد همگان فاش شود و چیزی پوشیده نماند

  94. ستارهستارهsays:

    سلام خواهش می کنم بهم جواب بدید برام مهمه من مجردم 23سالمه.خواب دیدم آلت مردانه باریک و تیره و متوسط دارم و با دوست قدیمی ام( که از دوران دبستان باهاشم )از مقعدش نزدیکی می کنم ومن ارضا شدم و کلی منی زرد رنگ ازم خارج شد و همش ریخت رو دوستم و به نظر می رسید ارضا نشده و منم بی تفاوتم (من یک ماهه که با یه آقایی دوست شدم و همون شب باهاش راجب رابطه ی جنسی حرف میزدم یعنی ممکنه بهش ربط داشته باشه؟ )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بله به دلیل فکرکردن و صحبت کردن این مورد بوده و بهتراست کاری نکنید که موجبات پشیمانی تان را فراهم اورد

  95. رامینرامینsays:

    سلام.من اقا هستم خواب دیدم دو آلت تناسلی دارم یکی در سر جای خودش بود و دومی عینا شبیه همین و همان آلت خودم بود درواقع ولی در دستم کمی که لمسش کردم همزمان از هردوش مایع زلال و بی رنگی خارج شد.البته در همین موقع خواهرم وارد شد و من آلتی که در دستم بود رو پنهان کردم.ولی همه نگرانیم این بود که تکلیف آلت دومم چی میشه و چجور باید اونو به بدنم بچسبونمش.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است دست به کارهای بیهوده و بدون نتیجه بزنید و یا اینکه در مورد یک کار دچار زیان شوید

  96. آواآواsays:

    سلام خسته نباشید من دختر مجرد هستم.خواب دیدم آلت مردانه دارم و اونقدر بلند بود که از طرف بالا از یقه ام بیرون زده بود. و من لیسش میزدم. وهیچ حسی از اینکار نداشتم.سپاس فراوان.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  97. ساراساراsays:

    سلام خواب دیدم پسری که دوسش دارم اومده خونمون خوشحال بودم پیش مادرم نشسته بود منو صدا کرد وقتی رفتم پیشش دیدم لخته ولی آلت تناسلی نداشت مثل زنها رحم داشت تعجب کردم و خجالت کشیدم صورتمو برگردوندم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای نادرست است

  98. کامیکامیsays:

    سلام خسته نباشید.من پسرم تو خواب دیدم آلت تناسلیم دوتا سر داشت ممنون میشم تعبیرش کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است در مورد بعضی از اعضای خانواده نگرانی ها تازه در پیش داشته باشید.

  99. عسلعسلsays:

    سلام من دختر مجرد هستم خواب دیدم همسرم روبه روم نشسته مادر شوهرم آلتشو ( بریده شده )سرخ میکنه و من یک لقمه میگیرم ولی بعد که میرم پیش همسرم آلت داره و انگار ک من تو خواب میدونم ک الت سرخ شده داره اما عادی بود و من خوابیده رو پای همسرم بودم و میخوردم، ممنون میشم اگه تعبیرش کنین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتراست در اعمال خود دقیق تر بشوید تاباعث خجالت نشود

  100. تیباتیباsays:

    سلام. من مجرد هستم و خواب دیدم که پدرم از دستشویی آمده بود بیرون و آلت تناسلی بسیار بزرگ و سفت شده ای داشت ک هرکار میکرد به حالت اولیه بر نمیگشت و حتی داخل شلوار هم بسیار سفت و سخت بود و بزرگ و معلوم میشد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام باید در انجام کارهایتان جوانب احتیاط را در نظر بگیرید

  101. نازنیننازنینsays:

    خسته نباشید من خواب دیدم که آلت همسرم بزرگ شده و از من تقاضای رابطه دارد و بعد از رابطه خیلی کوتاه آب منی از آلت او خارج شد.خواستم تعبیرشو بدونم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه است

  102. AydaAydasays:

    خواب دیدم از الت شوهرم تیکه تیکه میکنم و میخورم بعد به خودم میام میگم این چ کاری بود کردم به همسرم میگم بره بیمارستان او هم بدون هیچ دردی قبول میکنه ولی التش خونی شده بود همچنین دست هاش هم خونین و بریده بود لطفا تعبیرش رو بگید نگرانم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهایی است که موجب پشیمانی میشوند

  103. الالsays:

    سلام خواب دیدم موهای آلتم را زده بودم و آلتم خیلی سفید شده بود و اصلا مو نداشت جوری که انگار قراره دیگه مو در نیاد و چون موهاشو زده بودم گویا موقع از بین بردن موها دوتا زخم ایجاد شده بود ، دو تا زخمی که توی خواب دیدم تازه نبود یعنی زخم خونی نبود، مثلا یه روز ازش گذشته بود. ممنون از لطفتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیری باطل است

  104. ففsays:

    سلام من خواب دیدم شوهرم آلتشو با دست خودش ‌کند بدون اینکه خون بیاد بعد من نگران بودم گفتم کی دوباره رشد میکنه اونم گفت زودی در میاد ناراحت نباش.ی چند وقت باید صبر کنی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقاتی است که موجب نگرانیتان میشود

  105. امیرامیریامیرامیریsays:

    با سلام من خاب دیدم شوهرم روی خورده شیشه های اتشین داره راه میره و نصف صورتش بزرگ و نصف دیگرش اویزان و چرکین بود و منو دخترم با سنگ اتشین به طرفش میزنم و اون التماس میکنه که سنگ نزن غلط کردم اما انگار ینفر پشت سرم بود که میگفت بی حیاست بزنیدش سنگ بزرگتر بزن بهش میخاستم بدونم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  106. سمیه محمدیسمیه محمدیsays:

    سلام من خواب دیدم باباخدابیامرزم آلت تناسلیش قرمزرنگ وبزرگ افتاده بودبیرون وبمن توجه ونگاه ومیخنده خاب طولانی بود ومادرم یهوامددادزدازبس مونده ای توخونه بدشدی و...خلاصه بابام همچنان التش بیرون و.....منم بودم تعبیرچیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام خوابتان خیر است میتوانید برایش فاتحه ای بخوانید

  107. ZibaZibasays:

    باسلام من مجردهستم خواب دیدم که کسی که توخواب نامزدم بودنشسته بودخونمون وآلتش بیرون بودوبهم گفت بشینم روش آلت کلفتی داشت ومنم برااولین بار توخواب میترسیدم اینکارو کنم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  108. ......says:

    سلام خواب دیدم آلت همسرم یه زگیل ناجور دراومده وبعضی زخمای موضعی دیگه هم برام قابل مشاهده بود ومن توخواب بادیدن این صحنه خیلی نگران وناراحتش وبیشترتوجهم به بحث بچه دارشدن بود.روی بدنشون نقطه های سفیدی هم دیدم وبهشون گفتم جای آبله مرغونه ممنون میشم تعبیرشوبگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار پریشان احوالی بشوید

  109. مهدیمهدیsays:

    با سلام من مجرد هستم بعد از نماز صبح خواب دیدم انگار تو حمام هستم در حال شستن آلت تناسلیم بودم دیدم از آلتم خون بیرون میاد هر چی شستم بازم خون میومد و بالاخره خونش بند اومد و با آب کامل شستم و خودم و تمیز کردم.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفع غم و اندوه است

  110. سما علیخانیسما علیخانیsays:

    سلام خسته نباشید. من خواب دیدم که همسرم لخت هست و داره به عورت بدنش دست میزنه و همزمان مادرم رو دیدم که ایشون هم توی همین شرایط بودن اما خودم کاملا لباسام پوشیده بود اگر ممکنه تعبیر خواب رو بهم بگید ممنون میشم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسرارتان فاش شود

  111. سکوت ساکتسکوت ساکتsays:

    سلام خواب دیدم همسرم باخودش لواط میکند لخت بود ومیخندید داشت التش رو در مقعد خودش قرار میداد هرچقدر بهش میگفتم نکن باز با بی حیایی میخندید واین کار را انجام میداد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار سرزنش و سرگردانی قرار بگیرند

  112. مریممریمsays:

    سلام من و همسرم متاسفانه ۴ سال هست رابطه جنسی با هم نداریم به دکتر های زیادی مراجعه کردیم اما مشکلمون مشخص نشد امروز خواب دیدم نمیدونم کجا بودیم از روی شلوار دست زدم به الت همسرم خیلی سفت و راست شد خیلی بلند هر چی اصرارش کردم همسرم اجازه کاری دیگه ای رو‌نمیداد تا اینکه تسلیم شد و گفت هر کار میخوای بکن، همین که من التشونو از شلوار در اوردم التش خوابید و هر چی سعی کردم بلند نشد ، بعدش همسرم بلندم کرد و بغلم کرد و من گریه میکردم،. لطفا خواب منو تعبییر کنین. ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگیتان گشایشی حاصل شود که باعث شادمانیتان شود

  113. JavadJavadsays:

    سلام خواب دیدم که با معشوقم تو خونه ی دهاتمون تو اتاقی که نون میپزن هستتیم و اون شلوارشو کشید پایین و آلت مردانه کوچک ضعیف و خوابیده داشت من رفتم و خوردم(ساک زدم) بعد من آلت خودمو درآوردم (بزرگ ، سفت وسیخ بود) و کردم تو دهنش و شروع به عقب جلو کردن کردم که یهو صدای بابام اومد من پریدم تو تنور و دیگه نفهمیدم چیشد ... چشممو باز کردم دیدم که بابام و داداش بزرگم دارم منو از تنور میشن بیرون و میخدند و معشوقم هم کنارشون وایساده فکرکنم رفته بود اونارو خبر کرده بود... واز خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به معنای تغییراتی در زندگی واقعی آتی است که هم می تواند خوب و هم می تواند بد باشد.

  114. مینومینوsays:

    سلام من خواب دیدم یک بازیگر دارای الت تناسلی بسیار بزرگ و کشیده است و به دنبال یک دختر میدود و قصد ازارش را دارد تعبیر چیست؟؟ این یه بخشی از خوابم بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، اگر به فکر آینده‌تان هستید ذهن خود را بایستی متمرکز اهدافتان کنید.

  115. سعید سرلکسعید سرلکsays:

    با سلام خدمت شما .... من در خواب دو سه کیر حیوانی سیاه را دیدم که یکی کلفت و دیگری باریک بود و در روی میز توری کوچک نانوایی بودند و من حس کردم که گربه ای خودش را به پشت پای چپم چسبانده و پایم را کنار کشیدم .

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشان دهنده قدرت، نیرومندی و شایستگی است.

  116. کریم ۷۳کریم ۷۳says:

    سلام.دیدم من و خواهرم و مادرم توی اتاق بودیم .پدرم توی حال نشسته بود بعد صدای پدرم اومد که میگف ناحیه تناسلیش درد میکنه..منو خواهرم گریه کردیم خواهرم پرسید میمیره؟؟..بعد من رفتم پیش بابام بعد مادرم یچیزی گفت پدرم ناراحت شد گفتم خودم میبرمت دکتر..گفت اصلا کریم میبرتم دکتر...بعد دیدم آلتش مشخص بود..ب خواهرم گفتم روت کن اونور..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسرارتان فاش شود مراقب رفتارتان باشید

  117. علیعلیsays:

    دوستم خواب دیده که من داشتم با یه نفر دیگه سکس میکردم و الت تناسلیم خیلی بزرگ بود،بعد دایی دوستم بهش میگه این دوستت بود که فیلمش پخش شد؟؟دوستم ناراحت میشه سرشو میندازه پایین..تعبیرش چی میشه؟؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  118. نادیا صباغنادیا صباغsays:

    توو خواب دیدم پسری که دوستش دارم و قراره ازدواج کنیم توو خونه ی ما هستش من رفتم حمام و ناراحت بودم که چرا شیو نکردم رفتم حمام روی عورتم موهای بلندی بود که قبلا نبودن و من با دست موها رو‌میکندم و روی زمین می انداختم ولی همچنان مو رو عورتم بود، تعبیرش چی میشه؟??

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در زندگی حود مراقب اعمال خود باشید تا دچار اندوه نشوید

  119. سودابهسودابهsays:

    سلام. من دختر مجردم. تو خوابم ی الت تناسلی مردونه خیلی بزرگیییی رو دیدم( شخصش اصلاااا تو خوابم نبود، یعنی تو خوابم فقط الت مشخص بود) ک شق بود و بعد ی عااااالمه آب منی ازش اومد و روی من و صورتم ریخت. سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است کارهای اشتباهی انجام دهید که موجب ناراحتی و پشیمانیتان شوند

  120. محبوبمحبوبsays:

    سلام وقتتون بخیر من خواب دیدم که کسی قصد تجاوز به بنده رو داشت و من برای محافظت از خودم آلت تناسلی اون شخص رو کندم،تعبیر این خواب چی میتونه باشه!؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مال و مکنتتان کم شود

  121. سیارهسیارهsays:

    سلام و تشکر از سایتتون ۵ ساله با دوس پسرم هستم ودوسش دارم.البته چندبار جداشدیم و برگشتیم.خواب دیدم خانه مادربزرگم رفتم در شهرستان، آلت دوس پسرم دستم هست و من میخورم وسرش خیس هست.بااینکه خوده دوس پسرم نیس و التش دسته منه.ولی چون آلت واسه اونه خیلی مراقبش بودم و دوسش داشتم.یهو پدرم میاد و از خوردن دست میکشم و توی دستم قایمش میکنم.بعد چون موقعیتش نیس قایم کنم میندازم یه گوشه تانبینه،بعدهم حواسم کاملا بود تا گم نشه ، ولی خودش جون داشت و میخزید و نگران بودم ازم دور بشه و حواسم بود ولی دیدم خوده الت هم حواسش هست از من دور نشه تا گم نشه و یه بار حتی ش.ق کرد و منم با اینکه باز حواسم بهش بود ولی نگران نبودم که گمش کنم تعبیرش چی میشه ؟ خیلی عجیب بود واسم. باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه فاش شدن راز و حقیقت است

  122. MahsaMahsasays:

    سلام من خواب دیدم آلت تناسلیِ همسرم برعکس شده و حالت برانگیخته داشت اما برعکس بود! ما نگران بودیم چطور رابطه رابطه برقرار کنیم!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، ممکن است شاهد برخی از اتفاقات عجیب و غریب در اطراف خود باشید.

  123. اسرااسراsays:

    سلام من خواب دیدم پدرم لخته و التش کوچیکه بدون شورت شلوارشو میکشه بالا بعد انکار میام از اتاق برم بیرون میبینم بابام توو دسشویی لخته باز بعد انگار با حرص میگم لباس بپوش دیگه توام تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه فاش شدن راز است

  124. جوادجوادsays:

    سلام خسته نباشید !خواب دیدم یکی از دوستام با ی نفر دیگ ک می‌شناسمش و‌هر دو پسرن‌ رابطه جنسی برقرار میکنن !و مقداری آب منیش ک رو زمین ریخته بود ب دوتا از شلوار هام مالیده میشه !یکم عصبانی بودم از دوستم و‌مقداریش هم رو‌ گوشیم ریخته بود ک قاب گوشیمو انداختم دور و بردمش حسابی شستمش !در ضمن تو حیاط ی مدرسه ای رخ داد!

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه انجام کارهای اشتباه است

  125. ندانداsays:

    سلام من خواب دیدم یه جایی بودیم داشتیم با همکلاسی های دانشگاه درس می خوندیم . یه مدت بعدش دیدم یکی از پسرا کا نشسته بود رو به روی من یه دفه آلت تناسلیش از روی شلوار مشخص شد کامل . ینی هنوز شلوار روش بود ولی کاملا برجسته شده بود و آلتش هم خیلی کوچیک بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل و اشفته است

  126. سیماسیماsays:

    سلام.وقتتون بخیر.خواب دیدم انگار در بیمارستان هستم روی تخت دراز کشیدم.قرار بود به من سرم وصل کنن.دستم رو روی شکمم کشیدم احساس کردم کنار ناف چپم توی شکمم یه توده ی گرد هست.خیلی ترسیدم.اون توده رو فشار دادم و چند لحظه بعد از بدن من یه تیکه گوشت بزرگ خارج شد که پرتش کردم زمین.خوب که نگاهش کردم دیدم یک الت تناسلی مردانه ست که خیلی بزرگه و انگار زخمیه یا قسمتایی از اون انگار آسیب دیده.اما سرش آب منی هست و من ازین می ترسم که نکنه زمانیکه توی شکمم بوده باردارم کرده باشه! ضمنا اینو هم عرض کنم که من در یک سال گذشته یه بچه سقط کردم آیا این خواب میتونه ربطی به اون اتفاق داشته باشه.چون اون اتفاق ضربه ی روحی بدی بهم زده.ممنونم از تعبیرتون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شادکامی و سلامتی شماست

  127. علیرضاعلیرضاsays:

    سلام من خواب دیدم یک سرباز دوست دخترمو ک میخوام بگیرمشو یعنی باش ازدواج کنم اذیت میکنه و من بخاطر دوست دخترم سرباز رو خونی میکنم و بعد با دوست دخترم سوار ماشین میشم و دوست دخترم به التم دست میزنه و شروع به خوردن التم میکنه میخوام بدونم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بنا به دلایلی رویای باطل است

  128. میم قیمیمیم قیمیsays:

    سلام ببخشید،ما از نظر اقتصادی کمی در فشار بودیم چندماه اخیر،و من دیشب بعد از مدتها دیدم شوهرم کنار استخر در خانه ی بزرگی بود برهنه شدن آلت تناسلیشون بلندتر و راست شد و گفت میخواد با پدر دوستمان محامعت کنه و البته پدر دوستمان چندسال ست که مرده اند. آیا تعبیر خوابم به وضع مالی بهتر ربط داره؟ممنون مثل همیشه از تعبیراتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  129. سسsays:

    سلام بنده یه خانومم وهم مدتیه عقدهستم.. مدتی پیش دیدم که عورتینم برخلافه بقیه قسمتاش یه قسمتش موی زاید نداره یا شایدم خیلی کمتر فکنم داشت..مرسی از تعبیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میتواند بیانگر ضعف شما در حوزه هایی ار زندگی باشد

  130. snsnsays:

    سلام من دیدم که یجا هستم و مانتویی تنمه و پیشه یه دختر ایستادمه اونم نخه یکی از دکمه های مانتومو خراب کرد نفهمیدم چرا ولی فکنم از عمد بود..بعد یجای دیگه از خوابم یادمه خودم با یه دختر دیگه که فکنم روپوش سفید مثله دکترا تنش بود(و هم ایکه تو بیداری میشناسمش اما دکتر نبوده)داشتیم باهم فرار میکردیم از دسته اون دختره..بعد اینکه رسیدیم به یجا اون میخواست منو واکسن بزنه ولی خب اصلا ندیدم که اون بهم واکسن فرو کنه..بعد همینجا بودیم که اون دختره سر و کلش پیدا شد و یه لباسه کاملامشکی هم به تنش داشت فکنم یکمم مجلسی بودش بعد یه قسمته دیگه از خوابمم دیدم با اون دختریکه بامن بود درگیر شده بود و یهو دیدم عورته اون دختریکه دنبالمون بود پیدا شد(فکنم اون دختریکه روپوش سفید داشت شلوار اون دختره رو پایین کشید)دیدم عورته دختره مقداره نه خیلی زیاد و نه خیلی کمی موی زاید داره..خلاصه باز دوباره دیدم که دختر لباس مشکیه درحاله خفه کردنه اون دختره روپوش سفیده هستش منم به اون دختره روپوش سفیده کمک کردمو از خفه شدن نجاتش دادم..بعد اون قصده درگیری باخودمو داشت زورشم یکم زیاد بود همیطورم دیدم پوسته صورته تیره ای داره(هم لباسش مشکی بود هم صورتش پوسته تیره ای داشت)چشماشم یکم کشیده بود مثله(کره ایا ژاپنیاوچینیا) خلاصه ندیدم که آسیبی بهم برسونه و نه دیدم که واکسنی بهم تزریق شده باشه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود وقت بخیر ، نمادی از برخی از ناکامی ها یا شکست های عشقی و عاطفی برای برخی از دوستان یا اطرافیان خودتان خواهد بود.

  131. امین دنگچی  ادهامین دنگچی ادهsays:

    با سلام وخسته نباشید..خواب دیدم بدونه انکه درخواب نیت بد یا قصد کار جنسی داشته باشم التم را دراورده بودم ک دیدم بسیار بزرگ وکلفت شده ومن از این موضوع انگار از درون خوشحال بودم وفقط خودم میدیدمش ولی انرا ن به کسی نشان میدادم ون باکسی حرفی میزدم..دراز وکلفت شده بود اندازه الت اسب یاشایدم بزرگتر!!!لطفا تعبیرش رابرایم میل کنید باتشکر وسپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر ان است که شما در زندگیتان احساس قدرتمندی و توانمندی میکنید

  132. Arezoo71@gmailArezoo71@gmailsays:

    سلام من دخترمجردی هستم که صبح خواب میدیدم ازآلت تناسلیم به وقت ارضاشدن بجای منی شیرفراوان خارج شد،هیچ مردنامحرمی هم باهام رابطه نداشت درخواب

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه دوری از بیماری و رنج است

  133. حیدریحیدریsays:

    سلام من خواب دیدم که دوستم شلوار یه مرد رو در آورد و آلت تناسلی مرده رو خورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه روبرویی با اتفاقات عجیب است

  134. طیماطیماsays:

    سلام وقت بخیر همسرم خواب دیدن آلت تناسلی (مردانه) شون سرجاش هست و یه آلت دیگه میزارن اونجا و دو تا آلت تناسلی دارن و هر دو هر دو حالت نعوض دارن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده قدرت و نیرومندی در مقابل دیگران است

  135. RRsays:

    با سلام .من خواب دیدم که از واژنم شیر با قاشق بر میداشتم و به همسرم میدادم میخورد . شیر شفاف خوب و شیرینی بود.دقیقا مثل شیر که به بچه میدهم.تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      اندوه و ناراحتی از زندگیتان کم میشود

  136. اميداميدsays:

    خواب ديدم تو ماشين تو يه روستا داريم ميريم و من مشغول بوسيدن دخترى هستم (دخترى كه تو واقعيت بهم علاقه داره و من تو رابطه احساسى با كسى ديگه هستم)بعد تو ماشين ديدم يه شورت حرير كرمى پوشيده و من مشغول خوردن آلت تناسليشم و اون خيلى بلند داره داد ميزنه از رو لذت ولى تا سرمو بلند كردم از خواب پريدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      نشان دهنده مسائلی است که در زندگی روزمره با ان درگیر هستید و بیان کننده ذهن پریشان شما از باب است

  137. زهرازهراsays:

    سلام ،روزتون بخیر ،خواب دیدم درکنار همسرم ایستاده ام و باهاش صحبت میکنم که یهو آلت تناسلیش در حالی که کنده شده بود رو تو دستم دیدم و دیدم درکنارم نیست و دنبالش میگشتم که دیدم داره میره حموم آلت تناسلیش رو بهش دادم وگفتم بذار سرجاش و بهم برگردوند و گفت برم حموم تمیز بشم ازت میگیرم ومنم گذاشتم روی دستگیره در و منتظرش موندم ممنون میشم تعبیر کنید.سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      علاقه و پایبندیتان به زندگی بیشتر میشود

  138. aasays:

    سلام امروز بعد از ظهر خواب دیدم پدر مرحومم تو خونه نشسته بود بعد آلتشو در آورد بعد از مدتی آلتش بزرگتر و شفافتر به نظر می اومد و خودش خیلی عادی و راحت بود. من از این کارش خوشم نیومد و گفتم انگار یه مدت مریض بودی و بدون توجه با اونجا کمکت میکردیم برات عادی شده. بعد گفتم بپوشونش و اون پوشوند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان خیر است و نشانه احوال خوب پدرتان میتوانید برای ایشان فاتحه بخوانید

  139. فاطمه مهدی نژادفاطمه مهدی نژادsays:

    خواب دیدم یک مردی که اشناس به بچه ی خودش ک شیرخارس جلوی جمع از طریق التش شیر میده تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان مربوط به انجام گناه و کارهای ناپسندی است که از ارزش انسان میکاهد

  140. رویارویاsays:

    با سلام در خواب دیدم دو عدد آلت مردانه بدون پوست که بیشتر شبیه گردن مرغ بود داشتن در قابلمه اب پز می کردن.با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است در زندگی دچار ضعف کنید

  141. alijafarialijafarisays:

    سلام خسته نباشید من مجردم تو خواب دیدم تو اتاق لختم و داشتم لباس عوض میکردم که یهو خواهرم میاد تو و میبینه و دست میزنه بهش میگه چقد کوچیکه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اسرارتان در نزد خانواده فاش شود

  142. مهدی محمدیمهدی محمدیsays:

    با سلام درخواب دیدم لخت هستم ودوتا ازخواهرام جلوم لخت شدن میخواستیم سکس کنیم که بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید کمی در روابط و سخنان خود عاقلانه تر رفتار کنید

  143. reza.solreza.solsays:

    من تو خاب دیدم دارم یه زنی رو از پشت باهاش نزدیکی میکنم و سوراخ پشت هم گشاد شده بود طوریکه راحت آلتم داخل میرفت و درنهایت ارضا شدم تعبیرش چیه؟مرسی

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به نظر میرسد که در زندگیتان دچار ضعف خواهید شد

  144. ریحان00ریحان00says:

    سلام، من خواب دیدم در کنار شوهرم تو رختخواب خوابیدم، شوهرم در حضور من پا میشه میشینه التشو میگیره تو دستش باهاش ور میره بعد اون رو میزاره دهنش میخواد خودشو ارضا کنه. البته ما یه ماهه که اختلاف پیدا کردیم و از هم جدا هستیم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است بینتان محبت ایجاد شود

  145. محمد نادریمحمد نادریsays:

    سلام من خواب دیدم آلت صمیمی ترین رفیقمو میخورم اونم خوشش میومد بعد از من پرسید اول بارمه آلت میخورم منم گفتم اره بعد کم کم پشیمون شدم که چرا خوردم فردا پیش کسی آبرومو نبره حتی بهش گفتم به کسی نگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در زندگیتان کمی معقولانه تر با دیگران رفتار کنید

  146. الهامالهامsays:

    سلام.من متاهلم ولی در خواب دیدم شوهرم پسر همسایه مون هست و خیلی موهاش سفید شده بود ..من در کنارش اضطراب داشتم و بهم گفت یادته به من گفتی تو مرد نیستی (منظورش این بود که من بهش گفتم توانایی جنسی نداری) بعد دیدم التش رو بهم نشون داد که بریده بودش به خاطر حرف من ..و فقط بیضه داشت و التش رو کلا قطع کرده بود و از انتهای جایی که بریده بود جای خون تازه معلوم بود من از دستش فرار کردم چون میخواست سر خواهر کوچکش رو ببره و من خیلی ترسیده بودم که میخواست دنبال منم بیاد و به من صدمه بزنه. تعبیر چیست.ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا به بخشی از زندگی مشترک شما مربوط می شود که در آن نارضایتی وجود دارد. برای بهبود روابط خود بهتر است با یکدیگر گفت و گو کنید.

  147. مهلامهلاsays:

    سلام،اگه زنی تو خواب ببینه مادرش که فوت کرده الت مردانه داره ومادر ازش تقاضا میکنه که با هم آمیزش داشته باشه ،نا گفته نمونه که مادرش که چندین ساله ب رحمت خدا رفته کاملا بدنش عریان بوده ب چشم هم تنش وهم الت مردانه در مادرش دیده

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      می تواند بیانگر این باشد که شما در برخی از حوزه های زندگی خود احساس ضعف کرده و یا در برابر دیگران خود را کوچک می پندارید.

  148. زکییزکییsays:

    سلام ببخشید گن چندوقت پیش خواب دیدم معشوقم که درحال حاضر ازهم جداهستیم روبه روم نشسته مادرم هم بود بعد انگاری خشتک شلوارش پاره شده بود والتش معلوم بود روی التش هم اشغال بود بعد فک کنم بهش گفتم اونم سریع رفت پاکش کرد برگشت.(خواهش میکنم بگید ببینم معناش برگشتن به سمت من هست یانه)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است مسائلی باعث شود مورد سرزنش قرار بگیرید و معنایی بر برگشت به سمت شما نمی باشد

  149. آناهیدآناهیدsays:

    سلام وقتتون بخیر...شرمنده بابت این پیام ک میفرستم ولی از طرفی میگم هشداره و باید بدونم...من دختر مجردی هستم ک خواب دیدم پسر خالم دستشو میزاره توی آلتم و میخواد بفهمه پرده دارم یا نه و انگار حس میکنه ک پرده ندارم و از چهره ش میفهمم ک جا خورده و حس کرده ک پرده ندارم...ممنون میشم تعبیرخوابمو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. این رویا به نشانه خبری است که در بیداری از سمت یکی از دوستان همجنس خود دریافت می کنید.

  150. الههالههsays:

    سلام.باعرض شرمندگی،من خواب دیدم یه مرد مسن حدودا" 50 ,60 ساله توی رختخواب خوابیده و یه آلت تناسلی دراز داره.و من هم میرم کنارش وبه آلتش دست میکشم.و ازین کارم احساس لذت میکنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  151. MahsaMahsasays:

    سلام. خواب دیدم دوست صمیمیم آلت تناسلی مردانه درآورده و با من در ارتباطه بعد از یه مدت آلت تبدیل به چوب شد و شکست. لطفا تعبیرش رو بگید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنید در روابط خود محتاط تر باشید

  152. AlmaAlmasays:

    سلام خواب دیدم کسی که قبلا میشناختم در حال سکس هستم الت تناسلی اون در دست گرفته بودم سفت شده بود یهو شل شد تو دستم بعد خواب دیدم شکلش تغیر کرد خوشگل شده بود از روی من بلند شد از روی من اب منی اون روی من بود التش رو نگاه کردم سیاه شده بود و چروک ولاغر ببخشید ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  153. ریحان0ریحان0says:

    سلام، سه روز پیش خواب دیدم مادرم تو رختخواب کنارم خوابه و داره خواب میبینه و حین خواب دیدن همان چیزهارو به من میده(چیزی که خوابش رو میبینه) چند تا چیز داد که یادم نمیاد ولی یکیش الت تناسلی پدرم بود ، و من برای اینکه بیدار شد نبینه که الت پدرم دست منه میخوام اونو بخورم ، یه گاز میزنم ولی مزش حالمو بد میکنه اونو تو یه کیسه پنهان میکنم، و وقتی بیدار شد اصلا به روم نمیارم که التو به من داده، تو یه باغ میرم و میخوام التو بین علفها پنهان کنم ولی بازم دیده میشه یه رودخونه بزرگ اونجا بود میخوام التو تو رودخونه بندازم از دوستم میخوام که با من بیاد تا اونو تو رودخونه بندازم اب ببرتش ولی همراهیم نمیکنه، اینجا قصه خواب عوض میشه و افراد دیگه خانوادم وارد میشن ولی بازم همچنان همش تو این فکرم که از کس دیگه مثل زنداداشم بخوام تا با من بیاد و التو تو رودخونه بندازم ولی اونم نمیاد، خلاصه اخرشم التو ننداختم و بیدارشدم. حدود یه ماه پیش خواب الت تناسلی همسرمو دیدم و اینبار این خواب منتهی الت پدرم از الت همسرم تو این خواب بزرگتر بود، ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  154. سمانهسمانهsays:

    سلام من دیدم الت شوهرم رو با چاقو بریدن نه خیلی درش گرفت و نه خیلی خون اومد(البته بیضه هارو نبریدم )

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در یه موقعیت ممکن اقتدار شوهرتون شکسته بشه اما آثار چندان بدی براش نداره و ماندگار نیست و اقتدار شوهرتون بر می گرده

  155. آسمانآسمانsays:

    سلام..خواهرم دیشب خواب پدرم رو که چند ماه پیش فوت کرده اند دیده ،توی خواب دیده که آلت تناسلی پدرم خیلی بزرگه طوری که دائم از شلوارش معلوم میشه و خواهرم همش میگه بابا بپوشان معلوم نشه و فامیلمان هم اونجا بوده و سرشان رو برمیگردوندن که نبینن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا باطل است

  156. آسمانآسمانsays:

    سلام..خواهرم دیشب خواب پدرم رو که چند ماه پیش فوت کرده اند دیده ،توی خواب دیده که آلت تناسلی پدرم خیلی بزرگه طوری که دائم از شلوارش معلوم میشه و خواهرم همش میگه بابا بپوشان معلوم نشه و فامیلمان هم اونجا بوده و سرشان رو برمیگردوندن که نبینن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      پدرتون شخص مقتدری بوده، و کسایی که اونو میشناختن پدرتون با این ویژگی براشون تداعی میش که بمعنی مورد احترام و با عزت بودنشون هم هست

  157. م جم جsays:

    سلام دیشب خواب دیدم خواهر جاری سابقم را بردم سر یه چشمه که خیلی آبش زلال و تمییز بود و مردها تا کمر تو آب راه میرفتن ولی بعضی از مردها التشون پیدا بود من خجالت کشیدم گفتم بیا از اینجا بریم ممنون میشم تعبیرشو بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      جریان زندگی شما در مسیر روشنی هست و در این مسیر شما با افراد قدرتمندی آشنا میشین که بهتر از تجربیاتشون استفاده کنین

  158. شاهینشاهینsays:

    با سلام من در خواب دیدم با یک دوست خود در کربلا هستیم و در یک اتاق وقتی خواب بودم دوستم آلت خود را به آلت من می مالد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده ان است که باید در رفتار و روابط خود دقت بیشتری کنید

  159. مهسانمهسانsays:

    با سلام و تشکر از سایت خوبتون، ممنون میشم تعبیر خواب کاملمو بفرمایید من خواب دیدم تو خونه ای که دوران نوجوانیم اونجا بودیم و سالهاست دیگه اونجا نیستیم و من تمام این سالها خوابام تو اون خونه بوده، با کسی که الان دوسش دارم تنهاییم. من رفتم دستشویی و برگشتم دیدم ایشون دراز کشیدن و من آلت ایشون رو واضح و بزرگ دیدم و همون موقع حس کردم خانوادم برگشتن. به ایشون گفتم بریم خونه شما که ایشون رفت تو حیات منتظر من موند و من خیلی طولانی داشتم آماده میشدم و همش جلوی آینه آرایش میکردم و میترسیدم بزاره بره ایشون ولی میومدم نگاه میکردم میدیدم هست و منتظرمه و خیلی خوشحال میشدم و بازم میرفتم آرایش میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویای باطل است

  160. مهسانمهسانsays:

    با سلام ممنون میشم این خواب من رو هم تعبیر کنید چون برام خیلی مهمه و همش تو ذهنمه مخصوصا بخشی که همش جلوی آینه آرایش میکردم و خوشحال بودم از اینکه تو حیات منتظرمه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده تشویش های ذهنی شما و نگرانی هایی است که اخیرا با ان درگیر هستید

  161. سمانهسمانهsays:

    من دیدم که یک آلت تناسلی مردانه ی خیلی دراز و با قطر مناسب روی زمین افتاده البته بیاد ندارم که تخم ها هم پیشش بوده باشن و بگمونم تخم ها نبودنشون .بنده متاهلم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      شما دلتون می خواد همسرتون فرد قدرتمندی باشه

  162. میثممیثمsays:

    سلام خواب دیدم همسرم که قهر کرده رفته خونه باباش اومده پیشم و لخته و از پشت آلتشو بهم نشون میده و خودشو تکون میده به صورت چهار دست و پا و جای زخم بین پاهاش بود و یهویی ماده سفید رنگی از آلتش خارج شد و یکم با دستش اونو برداشت از روی آلتش

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      قصد داره اباهت و قدرتشو به شما نشون بده که ازش حساب ببرین

  163. ایلینایلینsays:

    سلام من خواب دیدم با یکی از پسرای فامیل که من چند سال پیش دوسش داشتم ولی اون منو رد کرد و تازگیا به من خودشو نزدیک کرده بود و ازمن یه چیز بدی خواست،تو یه جای بسته ایم و اون ابراز پشیمانی میکنه و میگه من تورو دوست دارم غلط کردم منو ببخش منم هی ردش میکردم میگفتم نه اون یهو یه چاقوبرداشت و التشو تا نصفه بریدبعد من داد زدم چرا اینجوری میکنی نکن اونم دست نگه داشت خون کمیم میومد از اونجابعد من قبولش کردم اونم به کل فامیل گفت ما باهمیم با افتخار ویجور حمایت کننده ممنون میشم تعبیر کنین.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بخاطر علایق و گرایش هایی که داره در مسیر هایی قرار می گیره که به ضررش تموم میشه و شخصیتش رو ضعیف می کنه

  164. رضارضاsays:

    سلام.من خواب دیدم التم انقدربزرگ شده که خودم دهنم بهش میرسید ووارده دهنم کردمش و......

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  165. خدیجهخدیجهsays:

    سلام . خواب دیدم خواهرزادم که پسر سه ساله هست بغل کردم و شروع کرد ترکی آذری صحبت کردن من تعجب کردم یهو دیدم هم آلت دخترونه داره هم پسرونه . با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام آینده ی خیلی خوبی خواهد داشت و موفقیت های زیادی در زندگیش بدست میاره

  166. فریده فریدفریده فریدsays:

    باسلام من خواب دیدم که آلت تناسلی خودمو تو آیینه نگاه میکنم و بسیار احساس رضایت میکنم از دیدنش ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  167. زینبزینبsays:

    با سلام خسته نباشید خدمت شما معبر گرامی بنده مجرد ام خواب دیدم که زیر پتو بودم و توجه داشتم که کسی من را نبیند با اینکه مادرم و خواهرم در هال بودند و من دیدم که آلت تناسلی مردانه داشتم ولی زنانه هم داشتم و باریک بود و در دهانم گذاشتم و انگار روی الت مو داشته و اینواحساس کردم بعد حس خوبی بهم دست داد و ارضا شدم ممنون میشم برام تعبیر کنید با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده توانایی و قدرت شما در زندگی باشد

  168. هنگامههنگامهsays:

    سلام من دارم از همسرم جدا میشم چندشب پیش خواب دیدم تو پذیرایی خونه مامانم اینا با شوهرم عشق بازی میکردیم بعد من نشستم رو صندلی و پاهامو انداختم رو شونه شوهرم و شوهرم شروع کردم به لیسیدن و خوردن اندام تناسلی من و من لذت میبردم و مامانم داشت منو رو نگاه میکرد. تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به رابطه ی زناشویی شما اشاره داره و اینکه و کیفیت مثلت و محبت شما نسبت به همدیگه

  169. زهرازهراsays:

    سلام. خواب دیدم سینه هام‌بزرگ و خوش فرم شده که با لباسی که پوشیده بودم‌کاملا پیدا بود. بعد که لباسمو در اوردم دیدم آلت تناسلی مردانه ای تا زیر سینه هام اومده ... یعنی سینم‌روی آلت تناسلی مردانه قرار گرفته... توی خواب فکر نمیکردم که آلت منه بلکه توی فکرم بود که برای نامزدم هست که به هم محرمیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام، قدرت و شانس در زندگیتون براتون پیش میاد

  170. نسترننسترنsays:

    سلام خسته نباشید متاهلم. خواب دیدم دنبال کسیم که بتونم باهاش خوش باشم و حرف بزنم از یه پسری خوشم میاد که باهم داخل یه اتاق میریم. این اتاقم کنار یه خیابون بود بعد این پسر شلوارشو میکشه پایین و الت تناسلیش خیلی کوچیک و عجیب بود من تعجب میکنم و سه مرد دیگه هم داخل اون اتاق بودن که شلوارشون رو کشیدن پایین الت تناسلیه اوناهم همبنطوری کوچیک بود با اینکه همشون شهوتی شده بودن ولی من با عرض شرمندگی با همون پسره نزدیکی میکنم و یادم نیست با اون مردا هم ارتباط و نزدیکی داشتم یا نه فکر میکنمم تو خواب داشتم ارضا میشدم.درست یادم نیست تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس گاهی از زندگیتون نا رضایتی براتون پیش میاد

  171. زیبازیباsays:

    سلام من باردار هستم ودختر در راه دارم خواب‌ دیدم قبل از موعد خودم وهمسرم بچه رو آوردیم بیرون ودیدیم پسره وسه تا آلت داره وانگاربازم داشت در می‌آورد بعد بچه رو برگردوندیدیم داخل ‌شکمم خیلی نگران بودم میگفتن باید عمل شه که خوب بشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام دغدغه ها و نگرانی های فکری تون رو کنار بذارین و تلاوت قرآن رو در منزلتون زیاد داشته باشین اگ به صوتش هم گوش بدین خیلی خوب و غذای پاک و بدون شبهه بخورین

  172. مریممریمsays:

    سلام خسته نباشید. خواب دیدم زنی غریبه و برهنه که چهره و هیبتش رو به خاطر ندارم داره حرکاتی رو انجام میده مثلا خودش رو خم و راست میکنه میتونیم بگم حرکاتش مثل ادا بازی و تئاتر بازی کردن بود اولش متوجه ناحیه تناسلیش نشدم بعد که دیدم معلومه بدم اومد بعد یه مرد غریبه ای برهنه که اونم چهرش یادم نیست نشسته بود رو زمین زنه هم داشت جلوی اون حرکات رو انجام میداد بعد ناحیه تناسلی مرده رو دیدم باز بدم اومد و تعجب کردم بعد زنه همونجور که وایساده بود کشیده شد به سمت بالا یعنی رفت بالا ، یه چیزی مثل قطرات خیلی ریزآب اطرافش بود انگار که فواره گرفتن بالا سرش ، خداروشکرتصاویر مبتذل نگا نمیکنم و به این چیزا هم فکر نمیکردم که بگم تاثیر ایناس تشکر میکنم اگه تعبیری داره بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شخصی فتنه درمورد شما رو داره

  173. صباصباsays:

    سلام ممنون میشم پاسخ بدید. امروز صبح خواب دیدم توی منطقه مادریم توی خونه قدیمی کاهگلی و ایوان با گلهای اویزن هستم و حس خوبی دارن. و بقیه اطرافیان طرف خودم نیز هیتند. اما چیز عجیب این بود که دیدم آلت نمیدونم مال همسرم یا یکی از نزدیکانم به صورت دقیق یک طرف الت و یک طرف بیضه روی بشقابی است تا ان را در چایی بریزم یا بپزم. و جالب اینکه گله هم دارم چرا کامل نیست و بیصه و الت جدا از همند. انگار اینکار یک چیز عادی بود مثل ریختن دارچین در چای. و دیگی هم در حال جوش از ماهیچه است. و نمیدانم آخر الت را در این دیگ انداختم یا نه. در صمن من و همسرم در ارزوی داشتن فرزندیم و فرزندی نداریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  174. sarinasarinasays:

    وقت بخير خواب ديدم كه بايه مرديي كه انگاري ميشناختمش توماشين بودم وزن ديگه ايي هم اون طرف مرددرست روصندلي كه مردنشسته بود،اونم نشسته بود!يكدفعه اون مردآلتش روكه خيلي درازبود دراوردوباكپشن روش روكشيدوبهم اشاره دادكه يواشكي بهش دست بزنم كه اون زن نبينه،منم بانصف لباسم روي آلتش روگرفتم كه مشخص نشه واون دوباره بهم بهم اشاره دادكه بهش دست بزنم امامن اينكارونكردم وبهش گفتم بده به اون زنه واست انجام بده،مردآلتش روبرديرجاش وديدم اون زن باكمال ميل نشيت روپاي مرده وجلوي من آلت مردروكردتوپلاستيك وفشارش ميدادتاازآلت مردمني اومد،ممنون ميشم تعبيرش كنيد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  175. ❤️❤️says:

    سلام.من ديشب خواب ديدم در يك جمع فاميلي نشسته بوديم كه دوس پسر سابقم كه عاشقش بودم،يهو اومد و نشست كنار ما و الت تناسليش از بدنش خارج شده بود رو همه نگاه ميكرديم و من بي تفاوت بودم..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  176. علی علیزادهعلی علیزادهsays:

    با سلام خانم من خواب دیده که من الت تناسلمی و که باد کرده دارم به پدر و مادرش نشون میدم ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  177. مینامیناsays:

    با عرض ادب خواب میدیدم آلت تناسلی دوست پسرمو کندم و آوردم برای خودم و تو خواب از این کار احساس بدی نداشتم لطف میکنید تعبیر کنید .

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  178. ستارهستارهsays:

    سلام وقتتون بخیر بنده مدتی هست از معشوق جدا هستیم و خواب دیدم ک نامزدم آلتش باریک شده تعبیرش چیست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است درگیری های در زندگی برایتان ایجاادشود

  179. روژانروژانsays:

    سلام من خواب دیدم که الت دوست پسرمو بریدم ولی اون نمیدونه توسط من انجام شده و فکر میکنه تصادف کرده و التش کنده شده و مدام براش گریه میکنه بعد الت و با خودم اوردم خونه اون الت تو خونه هی سیاه میشد و مثل یه مار این ور و اون ور میرفت و بعضی وقتا هم به رنگ طبیعی بر میگشت و یه گوشه میافتاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مشکلی براشون پیش میاد

  180. زهرازهراsays:

    سلام.من با ی آقا تازه آشنا شدم ..پیشنهاد رابطه ی دوستی داد من امتنا کردم بعد اون دیگ کات کرد و گفت تمام..ازاون موضوع ی دوهفته می گذره خواب دیدم ک در ی مکانی دستگاه تناسلی منو لیس میزنه وکمی تمیز نکرده بودم گفت اشکال نداره و لیس میزد و می خورد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  181. aasays:

    سلام این خوابو تقریبا دو سال پیش دیدم. خواب دیدم آقایی که بهش علاقه دارم بدون لباسه و بدن سفید و بدون مو و آلتش هم همینطور(نرمال بود). بعد دو تا آقایی که فقط یک بار دیده بودم رو دیدم. فکر کنم اونا هم لباس نداشتند و آلتشون نقص داشت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساس و دیدگاه شما راجب این شخص اشاره داره

  182. ساراساراsays:

    سلا وقتتون بخیر دیشب پدرم را در خواب دیدم ک در خانه دراز کشیده و آلتش بیرون هست و آن را دست میزند و من هم در خواب با تعجب ب ایشان نگاه میکردم میشه تعبیر بفرمایید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس به موقعیت و اوضاع و احوالش فکر می کند

  183. ناصرناصرsays:

    سلام استاد وقت بخیر خواب دیدم التم باریک درحد انگشتان دست و دراز شده🤔 ممنون از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  184. امین ناهیدامین ناهیدsays:

    باسلام وخسته نباشید خدمت شما. من مردی ۳۸ ساله هستم ک عصر ساعت ۴ ناهار خوردم ودرجا خوابیدم. خواب دیدم ک در اتاق بودم ک همسرم وارد اتاق شد ک از پایین تنه برهنه بود و الت سفت و شق شده داشت سفید و قشنگ بود از الت خودمم کمی بزرگتر بود.ومن با عصبانیت بهش گفتم چرا در اول خواستگاری بهم نگفتی و چرا وقتی مجرد بودی به مادر وپدرت نگفتی ببرنت و اینو برات با جراحی بردارن ...ولازم به ذکر است بگم ک به چشمم بجز الت مردانه چیزی ندیدم،ولی احساسم این بود و میدونستم ک الت زنانگی را هم دارد و هردو الت را دارا میباشد.لطفا زودتر جواب بدین نگرانم.صدقه داده ام و دعا هم خونده ام.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  185. سولمازسولمازsays:

    سلام و خسته نباشید.. من در حال اقدام ب بارداری هستم صبح ساعت 7خواب دیدم که آلت تناسلی شوهرم خیلی کوچک شده در حد بچه آیا تعبیری دارد؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  186. مریممریمsays:

    خواب دیدم یکی با شوهرم و دوسش دشمنی داره اول آلت دوست شوهرمو از وسط نصف کرد بعد آلت شوهرمو نصف کرد من هر چی جیغ میزدم و گریه میکردم نمیتونستم کاری کنم تواستم به پلیس اطلاع بدم تلفن پیدا نمیکردمگ

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  187. مونسمونسsays:

    سلام خواب دیدم یه اتوبوس بود که پدرم رانندگی میکرد بعد پدرم رفتند و یه خانوم پیر جاشون نشستن من می گفتم ولی الان تصادف میکنیم انگار یه اتوبوس دیگه هم بود که جلوتر بود و ما میخواستیم به اونا برسیم ولی اون خانوم یه جا ایستاد و گفت بیا برسیم پایین توی چمنزار قدم میزدیم یهو اون اتوبوسو دیدم گفتم اینا نرفتن داخل شدم دیدم یه بازیگرمرد ترک لخت بود و یه خانوم دیگه هم بود انگار معذب شد اون آقا واینکه قسمت التش آبرنگ سیاه پنهان شده بود ومن نمیتونستم ببینم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شرایطی پیش میاد که باعث میشه کمی احساس گیجی کنین و برای تصمیم گیری بر سر دوراهی باشین

  188. مریممریمsays:

    خواب دیدم یکی با شوهرم و دوسش دشمنی داره اول آلت دوست شوهرمو از وسط نصف کرد بعد آلت شوهرمو نصف کرد من هر چی جیغ میزدم و گریه میکردم نمیتونستم کاری کنم خواستم به پلیس اطلاع بدم ولی تلفن پیدا نمیکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      صدقه بندازین و ختم انعام داشته باشین

  189. نازنیننازنینsays:

    سلام بنده دختری مجرد هستم مدتی هست از معشوق جدا و قهر هستیم همین الان خواب دیدم ک گویا با معشوقه ام در یک منزل هستیم و ایشان در استوری آلت تناسلیشان را میگذارند و میگوید ک خیلی وقته ارضا نشده از بی کسی و در خواب هی خم و راست میشد بعد گویا در خواب طبقه بالا ما بودیم و دیدم خاله ام در خواب با گریه آمد و گفت انگار معشوقه ام آلتش را بریده یا تکه ای از پوست آن را خاطرم نیست و در حمام آویزان کرده ببین تو با این جدایی چیکار کردی من هم در بالای پله وایساده بودم از شدت ناراحتی ب لکنت زبان افتادم و گفتم چی شده از پله ها قل خوردم و افتادم پایین و خاله ام مرا گرفت در حال گویا گریه بودم ک معشوقه ام ب سرعت آمد و گفت برید کنار مرا در آغوش گرفت و میگفت کاری بهش نداشته باشید و من هم میگفتم نمیتونم نفس بکشم از ناراحتی صحنه هم غمگینی بود هم خیلی عاشقانه میشه تعبیر بفرمایید خیلی نگران هستم با تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      رویای باطل است

  190. M SadeghiM Sadeghisays:

    با سلام. در خواب دیدم برادر زاده همسرم که تازه ازدواج کرده ، کوچک شده و در میان جمع مردان قهر کرد و شلوار خود را درآورد . آلت کوچک وباریکی داشت که به نظرم ختنه نشده بود. تعدادی به او می خندیدند.‌ تعبیر خوابم چه می تواند باشد؟ تشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای باطل است

  191. ا.کامیابا.کامیابsays:

    سلام،مرد هستم،خواب دیدم تو توالت هستم و دو تا آلت تناسلی دارم یکی سیته تر و کوچک دومی بزرگتر و سفید،یکی که سفید تر و بزرگ تر بود جدا شد و کیسه بیضه و بیضه ها داخل سوراخ توالت افتاد،برداشتم و بیضه ها رو داخل کیسه بیضه گذاشتم و به فکر ترمیم آن بودم که دیدم کنار آلت کوچکتر و سیاه تر حالت یک زخم و جای کنده شدن هست،تعبیرش چی هست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام امکان دارد مشکلی براتون پیش بیاد مراقب باشین

  192. محسن صفویمحسن صفویsays:

    سلام من مرد هستم خواب دیدم پسر عموم دراز کشیده و آلتش خیلی کلفت شده بود گرفتم تو دستم بهش میگفتم چیکار کردی اینقد کلفت شده روغن خراطین مالیدی؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام موقعیت مناسبی بدست میارن

  193. ایس بویایس بویsays:

    من خواب دیدم که دارم آلت یه کلاغ رو لمس میکنم هم بزرگ بود و هم رنگ تیره داشت....لطفا جواب بدین تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      به خبر ناخوشایندی اشاره داره صدقه بندازین و خوابتون رو برای کسی تعریف نکنید

  194. امیرامیرsays:

    سلام دیدن عمل شستن آلت تناسلی خودم با آب بتوسط خودم تعبیرش چیست ؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ارتباط خودرا با خداوند تقویت کنید

  195. رویا رضاییرویا رضاییsays:

    با سلام.وقت بخیر ممنون از سایت عالیتون.در خواب دیدم تنهایی در وپاگردی راه پله های پشت بام دراز کشیده ام.و در اینه به الت تناسلی خودم نگاه میکردم.و در خواب بشدت احساس نیاز میکردم.اما میدانستم در عالم بیداری باخودو خدا عهد بسته ام که خودارضایی نکنم تابا کسی که دوسش دارم و عشقم که ترکم کرده ازدواج کنم و در خواب هم این مساله رو میدونستم . الت من زیباتر و خوشرنگتر شده بود در خواب.باعرض پوزش و تشکراز تعبیر خوابها.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس آیه ی 200سوره ی اعراف را بسیار بخونین علی الخصوص زمانی که وسوسه شدین

  196. ArezooArezoosays:

    سلام ، در خواب پسر جواني رو ديدم كه شايد توي خواب ميشناختم اما اصلا يادم نيست كي بود جسه اش اصلا به نامزدم نميخورد در كل يه فرد ناشناسي توي خوابم بود من يه جايي بودم اما شايد تو خواب ميشناختمش چون اون پشت من بود و من رفتم روي پاش نشستم هر دو لباس تنمون بود و من حس كردم آلتش بزرگ شد و با بدن من تماس برقرار كرد كه من اينو متوجه شدم آلتش بزرگ شده و از پشت داره به بدن من ميخوره و توي خواب هم خجالت ميكشيدم هم دوست داشتم باهاش ارتباط جنسي برقرار كنم . اما اتفاقي نيافتاد

  197. مهسا کریمیمهسا کریمیsays:

    با سلام مدت هاست کرفتار مشکل مالی هستم و شخصی پولم رو گرفته و پس نداده هنوز خواب دیدم با یک مرد معروف رابطه جنسی داشتم و بعد آلتش رو هم دیدم و لمس کردم و التش کوچک و سفید بود تعبیرش چی هستش و ممکنه با مشکل مالیم ارتباطی داشته باشه

  198. علی دعلی دsays:

    من در خواب دیدم که همراه یک نفر دیگر که فقط آلت او پیدا بود دختری که او را میشناسم داشت آلت او را میخورد من به او گفتم که برای من هم بخور او خورد من با او سک.س نکردم اما او کرد دختره ۱۶ سالشه من هم همینطور

  199. مهسا کریمیمهسا کریمیsays:

    با سلام مدت هاست کرفتار مشکل مالی هستم و شخصی پولم رو گرفته و پس نداده هنوز خواب دیدم با یک مرد معروف رابطه جنسی داشتم و بعد آلتش رو هم دیدم و لمس کردم و التش کوچک و سفید بود تعبیرش چی هستش و ممکنه با مشکل مالیم ارتباطی داشته باشه

  200. آیلین ملکیآیلین ملکیsays:

    دیشب خواب دیدم یه بند کوچک از آلت همسرم کنده شده و من گریه میکردم تعبیرش چیه البته شبش تو عالم بیداری دعوا کرده بودیم و من خیلی ناراحت بودم

  201. ندانداsays:

    سلام.وقت بخیرخواب دیدم الت تناسلی کسی بهش علاقمندم به حالت نعوظ دراومده البته ازرولباس میدیدم نه خودش رو ممنونم

  202. ولیدولیدsays:

    سلام من خواب دیدم که پسر عمه من که ۴ سال سن داشت آلتشو که خیلی بزرگ شده نشون همه میداد و اینکارو با اقتدار وغرور انجام میداد و همه ی ما از آلت بزرگشت متحیر شده بودیم الی مادرش البته منهم غبطه میخوردم به آلتم که چرا کوچیکه

  203. ولیدولیدsays:

    سلام من خواب دیدم که پسر عمه من که ۴ سال سن داشت آلتشو که خیلی بزرگ شده نشون همه میداد و اینکارو با اقتدار وغرور انجام میداد و همه ی ما از آلت بزرگشت متحیر شده بودیم الی مادرش البته منهم غبطه میخوردم به آلتم که چرا کوچیکه

  204. زهرازهراsays:

    سلام،من باردار هستم خواب دیدم همسرم آلت تناسلیش دو تیکه شده و به تیکه جداش یه فلز دایره ای چسبیده،وقت خواب دیدنم بین ساعت ۶ تا ۸ صبح بوده .میتونید بگین تعبیرش چیه ؟

  205. المیراالمیراsays:

    سلام من بانامزدعقدیم اختلاف دارم دیشب خواب دیدم بغل مامانم که چشماش نیمه بازبود میخواستیم نزدیکی کنیم و آلت شوهرم یه شکل بزرگ وعجیب غریب بود

  206. سینا 2332سینا 2332says:

    با سلام من تو خواب دیدم که دوست خانمم که خواهر دوست صمیمی خودمم هست آلت منو در حالت غیرنعوظ دید و گفت هنوز شق نشده چقدر بزرگه ،بعد آلت رو گرفت و آلت شق شد

  207. آتناآتناsays:

    سلام من دخترم و خواب دیدم وسط سینه هام یه آلت مردونه هست که وقتی بیرونم به حالت نعوظ درمیاد و من ازش خجالت میکشم و سعی میکنم پنهانش کنم و وقتی برای اولین بار از وجودش دارم برا دوست صمیمیم تعریف میکنم از الت دیگه ای هم که لای پام داشتم حرف میزدم یعنی تو خواب دوتا الت مردونه هم داشتم و میگفتم که دوس پسرمم از این قضیه خبر داره ولی تا حالا ندیده😐دراین حین یه شخص غریبه الت نعوظ شده بین سینه مو از زیر لباس میبینه و قصد داره بهم تجاوز کنه و من از دستش فرار میکنم...وای چه خواب اشفته و طولانیی بود😭تعبیرشو بگید لطفا😭

  208. آرامآرامsays:

    سلام من با یه آقایی قرار ازدواج کنم و رابطه دارم ایشون دیشب خواب دیده آلت من خیلی کوچیکه و هی با خودش میگه من چطورباهاش تزدیکی میکردم

  209. امیدامیدsays:

    با عرض سلام خسته نباشید خدمت شما بزرگوار . بنده در خواب دیدم رو تختی خوابم و ی خانم ناشناسی اومده کنارم البته چهرش رو دقیقا ندیدم آلت منو گرفته دستش و با اشتیاق دوست داره بخوره التم ن بلند بود ن کوتاه ولی اون خانم با رضایت کامل دستش گرفته بود بدونه اینکه من ازش درخواست کنم! دوست داشت ارضام کنه و من میگفتم ن اجازه نداری و در اخر خورد و بیدار شدم امکانش هست بگید تعبیر خوابم ب چه چیزی مربوطه ؟ ممنونم از شما

  210. سوراسوراsays:

    سلام من مجرد هستم و با اقایی که ایشونم مجرد هست دوست هستیم و من خیلی دوستش دارم . خواب دیدم این اقا کاملا لخت درکنارم هست و درازکشیده و من در آغوش ایشون هستم وقتی بلند میشم از جای خودم متوجه میشم آلت ایشون خیلی کوچیک شده ولی من به روی خودم نمیارم ولی خیلی متعجب میشم و دلزده و یاد این میفتم که بعضی از مردها دارای آلت خیلی کوچیک هستن ولی خیلی ناراحت میشم و متعجب ... لطفا تعبیر این خواب عجیب رو بگین . ممنون

  211. مرضیه کفایتیمرضیه کفایتیsays:

    با سلام خواب دیدم تو ی جایی هستیم که مادر پدر و برادر دوست پسرم سابقم که مخالف ازدواجمون شدن حضور دارن و دوست پسرم جلوی همشوم ا ومد با من خوابید زیر پتو و میخواست دخول انجام بده که من گفتم زشته تو خواب سوال برام پیش اومده بود چرا هیچکس هیچی نمیگه چرا متعجب نیستن من خونشونم و لباس یکیشون تنم بود که یهو دوست پسرم رفت حموم و من ساعت رو نگاه کردم ۱۲:۳۰شب بود و من باز متعجب بودم اونوقت شب اونجا چیکار میکنم و جالب حضور من برای همه عادی بود ولی برای خودم نه یکمم بی توجه بودن بهم.

  212. حسین جهانیحسین جهانیsays:

    سلام لطفا تعبیر کنید حالم خوب نیس خانمی‌هستم ک خواب دیدم همسرم برای بزرگ ترشدن التش ان راسه دوزخم میزندبه التشکه من گریه میکنم ک چرا اینکارو کردی بعدالت او سه قسمت میشوداوپسرم که سه ساله است تروخدا تعبیرش چیه

  213. یه پسر خوبیه پسر خوبsays:

    سلام من خواب دیدم از حموم اومدم و هیچی تنم نیست فقط یه تیشرت تنمه و دارم با گوشیم کار میکنم و یک دفعه مامانم از کنارم رد میشه و مایع منی از آلت من خارج میشه و مادرم یک دور دورم می‌چرخه بعد میاد آلت من رو میزاره دهنش ولی یک دفعه از اونور پدرم صداش می کنه و مادرم می‌ره

  214. یه دختریه دخترsays:

    سلام خسته نباشید دخترم و مجرد خواب دیدم روی تختم یک الت تناسلی بریده شده و بزرگ و قشنگ هست به شکل طبیعی و من از این بابت خوشحالم و سعی میکنم با اون خودم رو ارضا کنم و لذت میبرم البته سعی میکنم از بقیه پنهان کنم مخصوصا از مادرم که چند باری میاد تو اتاق و میره و من پنهان میکنم این قضیه رو که نفهمه

  215. مرد هستممرد هستمsays:

    سلام در خواب دیدم که مردی دیگری نوک التم باز میکند و کیسه هایی فریزری که مایع سفید رنگی درون ان ها است به داخل التم فرو میکند بعد همون کیسه هارا بیرون می اورد اما تعدادکیسه های خروجی بیشتر از ورودی ها است.

  216. افشینافشینsays:

    سلام خواب دیدم که چند تا زن داشتن با پایشان باآلت پسر بچه ای که بنظرم تو خواب آلتش نسبت به سنش بزرگتر بود ،بازی میکردن.

  217. گرگگرگsays:

    سلام. من در خواب دیدیم که دختر عموی من که ازدواج. کرد داخل ماشین که شوهرش جلو بود با. الت تناسلی من بازی میکرد و.

  218. زریزریsays:

    من خاب دیدم الت تناسلی خیلی بزرگی حالت الت اسب دست اقوامه و سر سفره هستن دست منم بود

  219. حاجیحاجیsays:

    سلام خواب دیدم نمیدونم به چه دلیلی باناراحتی التم را دادم کندن ویا نمیدونم دقیقا خودم کندنم وبر زمین انداختن خیلی ناراحت بودم هی میگفتم ای کاش نمیکندم بعد دقایقی اونو از زمین برداشتم ودر دست نگاه میکردم تیره شده بود از لمس کردنش در دست احساس ناخوشایندی داشتم واز اینکه چچوری دستشویی میرم.خیلی ناراحت بودم ولی یه لحظه احساس خوبی پیداکردم ودیدم دوباره الت جدید ولی کوچکتر در اوردم مثلا که مثل بچه ها که میخواد دوباره رشد کنه

  220. سونیاسونیاsays:

    سلام خواب دیدم دوست پسر سابقم روی یک تخت آویز ای که به چهار درخت وصل شده دراز کشیده و انقدری توی فکر و تنهایی فرو رفته بود که منو نمیدید و آلتش کمی بزرگ شده

  221. ......says:

    سلام من ی دختر مجردم خواب دیدم ک آلتم رو یکی از نزدیکان میبرید و خون میومد و من خیلی ترسیده بودم .تعبیرش؟؟ و منو جراحی میکرد

  222. شقایق عباسپورشقایق عباسپورsays:

    سلام من نامزدم دیشب خواب دیده ک منو خودش و دختر داییم و یک مرد ک نمیشناسه رفتیم یک باغ بعد صدا دعوا میاد و میرن دعوا میکنن بعد میبینن من و دختر داییم غیب شدیم با ترس دنبالم میگرده منو تو یک اتاق پیدا میکنه ک یک پیر مرد روی صندلی نشسته و من الت تناسلیشو دارم میخورم و وقتی نامزدمو میبینم بلند میشم و اسمشو صدا میکنم میگم وای.... بعد نامزدم به دختر داییم نگا میکنه و بعد دختر داییم یجور نگاش میکنه ک انگار منو بزور برده ک منو بد جلوه بده و بگه شقایقم بده فقط من بد نیستم

  223. مریم شمسی پورمریم شمسی پورsays:

    سلام ببخشید من زنی متاهل هستم خواب دیدم آلت تناسلی برادر شوهرم خیلی بزرگ و بلند شده جوری که پیچش داده بود و باز مقدار زیادی از شورت او بیرون زده بود ولی براش مهم نبود عادی جلوی من و شوهرم میگشت و منم میگفت به خاطر اینه زندگیش انقدر خوبه بیخشید تعبیرش چیه

  224. SSsays:

    سلام, من خواب دیدم بیضه هام چسبیده بود به حلقم وداشتم ماساژشون میدادم نگاه پایین کردم دیدم بیضه هام سر جاشه خواب عجیبی بود

  225. ..................says:

    دختر هستم خاب دیدم تو خونه ی خاهرم.خاهرشوهرم اول ب درخاست رابطه و بعد الت همسرم را خورد من ب شدت عصبانی شدم و کمی بعد دادو فریاد زدم و یک دفعه در خاب شرو کردم صحبت با شوهرش و خانواده خودم بعد دختر داییم هواتاریک بود ک اومد چشماش ب کل سیاه شده بود من قصد کوتاه کردن موهایش را داشتم

  226. زهرا کیازهرا کیاsays:

    سلام من دختر مجردهستم ک خاب دیدم یک الت جداشده روی میزم هست ک تکان میخورد و برای شخصی ناشناس است

  227. لیدا ادیبلیدا ادیبsays:

    سلام من دخترم خواب دیدم که خواهرم آلت تناسلی دارد و به من این جریان و گفت اما از بقیه پنهان میکرد میخواست که بقیه نفهمن تعبیرش چی میشه؟

  228. لیدالیداsays:

    سلام من دخترم خواب دیدم که خواهرم آلت تناسلی دارد و او را از بقیه مخفی میکند و فقط من این موضوع رو میدونستم و اینکه ی دختره ام بود بهش میگی برو با خواهرم لب بگیر منظورش من بودم ... من واقعا خیلی نگرانم دوست دارم بدونم تعبیرش چی میشه میشه لطفا جواب منو بدین واقعا ممنون میشم

  229. سحرسحرsays:

    سلام ببخشید من زن باکره هستم.من خواب دیدم لبه های بیرونی الت تناسلیم بهش دست زدم کنده شد و احساس خرسندی میکردم که چقدر زیباتر شده.و در قسمت های بریده کمی خون و سفیدی می دیدم و همراه با ترس که چه اتفاقی افتاده میدویدم اینطرف و انطرف

  230. لیانالیاناsays:

    سلام. ببخشید من دیشب خواب دیدم با در جشنی حضور دارم که فامیل های طرف مادرم هم داخلش هستند و بعد از جشن همه ميخواستم با کیک عکس بگیرند و وقتی همه عکس رو گرفتند فقط من موندم و پسر خالم. پسر خالم گفت از من عکس بگیر و من تا اومدم ازش عکس بگیرم آلتشو بهم نشون داد. میشه بگيد تعبیر این خواب چیه؟

  231. زهرا روستازهرا روستاsays:

    سلام در خواب دیدم در حال رابطه با همسرم هستم ،موقع ارضاشدنه همسرم ،از آلتش خون با منی قاطی بود ،میشه لطفا تعبیر رو بگید،ممنونم

  232. سعیده حسینیسعیده حسینیsays:

    سلام .ببخشید خواب دیدم من وپسر ۴سالم لخت هستیم ومن چندبار خودمو مالیدم به پسرم .لطفا پاسخ بدین خیلی نگرانم .ممنون

  233. میممیمsays:

    سلام روز تون بخیر من خواب دیدم ک همسرم آلت خیلی بزرگی پیدا کرده به طوری ک اندازه یه چوب یه متری شده بود بعد رفته بود ب پدرم نشون میداد منم بهش گفتم بیا برو اونور بی حیا! بدم اومده بود ب بابام نشون داد و اینکه بعدش رفتم ب بابام گفتم ببین بابا چقد بده طلاق منو ازش بگیر میشه تعبیر شو.بفرمایین (ما در دوران عقد هستیم و گاهی اوقات با هم کشمکش های جزیی ام داریم)

  234. شهلا جعفریشهلا جعفریsays:

    سلام . من دختر مجرد هستم . دیشب خواب دیدم همکارم دستمو گرفت . من برد توی اتاق وبه من گفت بیا سکس کنیم . و من شروع کردم به لیسیدن آلتش . و اون بعدش روی سرم من بالا آورد . (یعنی استفراغ کرد ) و ریخت روس سرم و کردنم . ولی اصلان ناراحت نشدم که چرا این کارو کرد. و این همکارمون دید به دیر میبینم. و هیچ رابطه ایی نداشتم باهاش

  235. شهلا جعفریشهلا جعفریsays:

    سلام . من دختر مجرد هستم . دیشب خواب دیدم همکارم دستمو گرفت . من برد توی اتاق وبه من گفت بیا سکس کنیم . و من شروع کردم به لیسیدن آلتش . و اون بعدش روی سرم من بالا آورد . (یعنی استفراغ کرد ) و ریخت روس سرم و کردنم . ولی اصلان ناراحت نشدم که چرا این کارو کرد. و این همکارمون دید به دیر میبینم. و هیچ رابطه ایی نداشتم باهاش

  236. محمدیمحمدیsays:

    سلام وقت بخیر در خواب دیدم دوستم با زنی سکس میکرد و من به همراه زنی پیش آنها رفتم آن زن همراه من کنار آلت تناسلی آن دو نفر وایستادن و من کنار سر آن مرد.و آن مرد آلت تناسلی مرا در دهانش گذاشته و من را ارضا کرد که آب زیادی از من خارج شد.

  237. محمدیمحمدیsays:

    محمدی۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۰۹:۵۸:۵۸ سلام وقت بخیر در خواب دیدم دوستم با زنی سکس میکرد و من به همراه زنی پیش آنها رفتم آن زن همراه من کنار آلت تناسلی آن دو نفر وایستادن و من کنار سر آن مرد.و آن مرد آلت تناسلی مرا در دهانش گذاشته و من را ارضا کرد که آب زیادی از من خارج شد. و من که لباس هایم کثیف شد را در آوردم و شستم و رفتم دوش بگیرم.. لطفاً پاسخ بدید چون کمی اضطراب پیدا کردم

  238. امیرحسینامیرحسینsays:

    سلام من خواب دیدم یکی که خیلی خوشگل و سکسی داره واسم ساک میزنه

  239. سمانه احمدیسمانه احمدیsays:

    باسلام دیشب خواب دیدم شوهرم از پشتش یه الت تناسلی دیگه درامده بزرگه واینکه دست میزی بهش وحشتناک درد داشت تعبیرشو میشه بهم بگین

  240. فاطمهفاطمهsays:

    سلام خسته نباشید.من دیشب خواب دیدم پسری ک خیلی بهش علاقه دارم و مدت هاست از هم جدا شدیم .التش رشدکرده وروی همون التش یکی دیگه درس شده.چ معنی میتونه داشته باشه؟

  241. رضارضاsays:

    سلام در یک مجتمع رفتم دستشویی دنبال دستشویی ایرانی میگشتم خدمات خانم آنجا دستشویی فرنگی به من نشان داد رفتم دستشویی درب بسته نمیشد دیدم خدمات به آلتم نگاه میکنه خدمات آشنا بود میشناختمش لطف کنید تعبیرش بگید

  242. کامکارکامکارsays:

    سلام من خواب دیدم آلت تناسلی پدر رگ و ریشه اش پاره شده بود و شبیه یه لوله غضروفی خالی بود و من بریده شد کلا از جاش و کمی خونی بود. من انگار میخواستم از اون محافظت کنم و یه چیز مفیدی ازش در بیارم ولی با دیدنش که احساس میکردم میخوام به جای مثلا غذا بخورمش حالم به شدت به هم خورد و همه اجزا و خون به جای مانده از اونو جمع کردم و دور ریختم. برای پدرم دلسوزی داشتم و احساس میکردم ضعیف شده. اونو در حالی که پشتش به من بود و میرفت و من در حال دلسوزی و ناراحتی برای اون بودم به برادرم نشون دادم و احساس تاسف و ناراحتی کردم براش. ممنون میشم تعبیرش بهم بگین

  243. طالبطالبsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم پسر چهار ساله م دو تا آلت داره و آلت تناسلی ش هم بزرگتر از چیزی هست که الان هست در واقع بالای آلت تناسلی ش یه آلت دیگه ای در اومده بود و از اون ادرار میکرد ممنون میشم راهنمایی م کنید

  244. صدفصدفsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم ۱ پسره با دوست پسرم دعوا میکنه و بهش میگه چرا بکارت اون دختر که من باشم یعنی زده،و با دوست پسرم دعوا میکنه و به دستگاه تناسلی دوست پسرم آسیب میرسونه یعنی سرش بریده میشه و خون میاد. منکه از این بابت ترسیده بودم اون پسر رو از دوست پسرم دور میکنم و به کمک دوست پسرم میرم. اما اون پسره بازم سعی میکنه به دوست پسرم آسیب برسونه.

  245. نرگسنرگسsays:

    من خواب دیدم که تو دست شویی خونمون بودم و چند تا آلت تناسلی بریده رو زمین دیدم و این خواب را دوبار دیدم معنیش چی میشه مرسی که میگید :)

  246. نجوانجواsays:

    سلام خواب دیدم در آشپزخانه ، در حالی که هم عروسم در حال آشپزی بود ، منو همسرم رابطه مخفیانه داریم . آلت همسرم به طور وحشتناک دراز بود و رابطه داشتیم ولی منی بیرون نیامده . همعروسم شوهرمو صدا کرد که بلند شود ، در حین بلند شدن ، شوهرم دو آلت خودش که کوچک و هم اندازه بود را روی سینک گذاشت که همعروسم در خورش بامیه استفاده کند ، در بیداری این همعروسم خیلی وسواس تمیزی دارد . خودمم دو بچه دارم .

  247. مهدی رمهدی رsays:

    خواب دیدم که روی بیضه هام دوتا الت تناسلی کوچک دارم والت خودم هم بزرگ بود معنای این خواب چیه ممنون میشم جوابش رو بدی

  248. فاطمه زهرا رفاطمه زهرا رsays:

    وقت بخیر، صبح خواب دیدم با شوهرم داریم وارد خانه میشویم و الت شوهر بیرون از شلوارش بود و خییلی بزرگ شده بود حدودا نیم متر و به نظرم یه کلاه روش گذاشته بود که مادر که فوت شده در عالم خواب زنده بود اومد پیش ما و دیدش ولی به روی خودش نیاورد و رفتیم داخل منزل و خواهرش داخل بود ولی یادم نمیاد من روش چیزی گرفتم یا انگار شوهرم یه چیزی روش کشید ولی هنوزم همون اندازه بود و شوهرم عین خیالشم نبود که زشته، میخاستم بدونم تعبیرش چیه؟؟

  249. صابرین نواصریصابرین نواصریsays:

    سلام وقت بخیر من خانم هستم ،خواب دیدم که دختری از فامیلامون توی خونمون بود و شوهرم آلتشو بیرون اورده و باهاش بازی میکرد ،با اینکه اون دختر کنارش مشغول بود ،،،منم باهاش دعوا کردم

  250. پوریاپوریاsays:

    سلام خسته نباشید من مرد هستم و خواب دیدم که در اتاقی دوستام آلت دراز که حدود 2متر میشه رو به هم دیگه نشون میدن

  251. م.مم.مsays:

    سلام.من خواب دیدم زنم دارای آلت مردانه شده.آلتی سفت ومحکم.من درحال بازی کردن و دست کشیدن به آلت بودم که پسرعمه خانمم(که البته متاهل هست) اومد پیش ما.در همون حالتی که خانمم درازکشیده بود وجلوی خودم پسرعمه شو دعوت کرد روش بخوابه و هم آغوش بشن. پسرعمه ش اولش بخاطر شرم ازمن قبول نکرد ولی با اصرار خانمم قبول کرد اما زود در حالیکه داشت از من خجالت میکشید بلند شد رفت و مریض شد. باز خانمم رفت پیشش که ازش پرستاری بکنه لطفا تعبیر این خواب رو بهم بگید

  252. معصومه امینیمعصومه امینیsays:

    سلام من خواب دیدم که دارم به آلت همسرم نگاه میکنم و دیدم که آلتش دو تا سوراخ دارد

  253. محمد رحیمیمحمد رحیمیsays:

    سلام من در خواب دیدم مهمانی تو خانه ما خوابیده با آلت تناسلی فوق‌العاده هر کاری میکردم آلتش پوشیده بمونه نتونستم تعبیرش چیه ممنون

  254. AbiAbisays:

    سلام من خواب دیدم بیضه هامو بخیه کردن با تعجب رو ب روی آینه به بیضه هام نگاه میکنم

  255. سباسباsays:

    در خواب دیدم همسرم دو آلت در جلو و دو آلت در پشت دارد که شکل ظاهری آن ها کمی بزرگ و عجیب و رنگ متفاوتی دارد و به صورت برهنه در استخر خانه ی خود هستیم و مرد و زن پیر همسایه کناری به ما نگاه میکنن و من از شرم خود را می پوشانم اما همسرم نه

  256. RoshanakRoshanaksays:

    سلام، من دختر مجرد هستم، خواب دیدم که آلت جنسی خودمو مالش میدادم و خودارضایی میکردم که یکهو، لبه های جنسیم مانند یک میله تو خالی، خیلی دراز شد. اخرش خیلی سردرگم بودم که چرا اینطوری شد و جلوی یکی از دوست های پسرم این اتفاق افتاد و پشیمون بودم که چرا این شخص آلت منو دیده ولی من ندیدم.

  257. یک مردیک مردsays:

    سلام خواب دیدم آلت بریده شده یک الاغ رو دارم با نهایت شدت به خودم فرو میکنمو در میارم و یجور لذت توش بود قبلشم خواب دیدم ی هویج و میکردم به خودم

  258. علیعلیsays:

    خواب دیدم یه جمعی از آشنایان و فامیل دور هم جم شدن ذاخل حیاط و یه الاغ نر رو آمادش میکردن که راست کنه الاغ که راست کرد یه دختری رو آوردن که اونم آشنا بود گفتن دخترو باید بزاریم روی آلت خر که بکارتش پاره بشه الاغو به پشت دراز کرذن که التش به سمت بالا بشه دخترو بزارن روش که وقتی الاغو خوابوندن اون آلت سیاه خر تبدیل شد به یه آلت معقول مردانه دخترو بلند کردن و گذاشتن رو آلت رفت داخل فرجش کامل ولی خونی نیومد من شونه های دخترو فشار دادم پایین یه صدا اومد و دختر بلند شد مث شلنگ از خون میومد بعدش همه شروع کردن گریه کردن یه حالتی که انگار دلشون سوخته ولی من عادی بودم واون دختره هم عادی بود .تعبیرش رو میبرمایید.من هم الت راست شده خر بعد تبیدل به آلت مردانه شدنش وبعد ورود به فرج دختر و خون بکارتو کالمل دیدم

  259. مقدادمقدادsays:

    سلام خواب دیدم که جنگ شده و اسیر شدم دارن آلتم رو میبرند که از خواب از شدت تر بیدار شدم تعبیرش چی میشه