تعبیر خواب گریه کردن سری 2

گریه می‌کنم (زن یا مرد)
برای خواب که گریه یک معنی آزادی احساسات منفی بیشتر محتمل است که توسط برخی از رویدادهای وضعیت بیداری از خواب خود است.خواب شما راهی است برای بازپس گیری برخی تعادل عاطفی و صحیح و سالم از ترس و ناامیدی . در زندگی روزانه شما , نادیده بگیرند, تکذیب یا سرکوب احساسات شما . اما در رؤیای خود دولت, مکانیسم های دفاعی شما دیگر نگهبانی و بنابراین برای آزادی این احساسات که در طول روز را سرکوب کرد .
برای دیدن کسی که در خواب شما , ممکن است یک تصویر از احساسات خود را به کس دیگری است. اگر شما در زندگی در بیداری فریاد , فریاد دیگری که ممکن است کمی راحت‌تر برای مقابله با آن را دید .
برای بیدار سرکوب برخی از گریه قبلی یا آسیب روحی که به آینده است . شما می‌توانید دیگر سرکوب این احساسات . آنها باید با آن برخورد شود .

برای خواب که هیچ‌کس می‌شنود یا پاسخ به فریادهای خود نشان می‌دهد , مشکلات و سرخوردگی ناتوانی خود در تلاش برای برقراری ارتباط با دیگران است. شما احساس می‌کنم که سخنان شما در گوش‌های ناشنوا . شاید به شما به رؤیای بیشتر صوتی و سخت‌تر کار کنند تا نقطه شما .

اشک
برای خواب که شما در اشک هستند که شما تحت یک دوره درمان در زندگی شماست. اشک نشانه دلسوزی , احساسی و درمان پاکسازی معنوی . متناوبا, اشک درد نشان می‌دهد

 

برای کسی که در خواب است اشک نشان می‌دهد که شما نیاز به تجدید نظر در اقدام‌ها خود و اینکه چگونه رفتار شما ممکن است بر کسانی که در اطراف شما.
برای دیدن اشک در برخی از رؤیای تو عقل قبلی که آموخته یا به خاطر می‌آورد.
   

135 نظر

  1. zanbaghzanbaghsays:

    سلام در خواب دیدم با شخصی که ازش دلخورم دارم صحبت میکنم تمام کینه و ناراحتی که تو این مدت ازش داشتم رو با ناراحتی دارم بهش ابراز میکنم و میگم چطوری میخوای در آینده جواب بدی این مدت باعث ناراحتی و از بین رفتن زندگی دو تا جون شدی تو این بین انگار داشتم خودم رو خالی میکردم و گریه میکردم . چهرش در خواب خیلی تیره و زشت شده بود و روی سنگی نشسته بود اولش از خودش دفاع میکرد اما بعد فقط نگاهم میکرد میخواستم بدونم تعبیرش چی میشه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد.

  2. فریفریsays:

    سلام خسته نباشید من با همسرم قهرم خواب دیدم رفتم پیش همسرم برادر شوهرم بخاطر اینکه من ناراحت شم به همسرم میگه یه دختری هست که خیلی مناسب توست منم خیلی ازش ناراحت میشم میگم تو زندگيمو خراب کردی همسرمو ازم دور کردی بعد دیدم همسرم هم از من حمایت میکنه حرف منو تایید کرد برادرشوهرم رفت بیرون از پنجره سرم داد میکشید میومد طرفم میگرفتنش مادرشوهرمم از برادر شوهرم حمایت میکرد در این بین منم باهمسرم حرف میزدم خیلی گریه زاری میکردم ایشونم همینطوری نگا میکرد بعد همینطوری که نشسته گریه میکردم از شدت گریه خودمو زمین انداختم باگریه بعد شوهرم پاشد همینطوری تو اغوشش بلند کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه و اندوه شما در این رویا نوید بخش این است که مشکلات و ناراحتی های پیش امده برای شما بتدریج رفع خواهد شد و دوباره روزهای آرام و شادی را در پی خواهید داشت

  3. همایونهمایونsays:

    سلام خسته نباشید. درخواب دیدم که با دختری که اورا میشناسم سوار مترو هستم و هنگام برگشت از مترو من پیاده میشوم و با آن تماس میگیرم و وقتی که او گوشی را بر میدارد جوری که من متوجه نشوم درحال گریه کردن است. تعبیر این خواب چیست؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر این دختر را شناخته باشید خوب و خیر است ولی چنان چه غریبه بود بیانگر حال ناآرام پراسترس و همراه با نگرانی برای شما در روزهای آینده ست

  4. لیندالینداsays:

    سلام من چند وقت پیش خواب دیدم که توی خونه ای هستیم که دو واحد داره و یک حیاط بزرگ داره که پراز گل ویک استخره بزرگم داره که قسمتی از اون شکل گیتار یک واحدش شبیه خونه ای هست که الان توش هستیم و یک واحد ماله کسی هست که الان توی زندگیم هستش مادر پدر اون میان که اساسای اونو جمع کنن ببرن و نمیدونن ماهم اونجاییم وقتی میفهمن دعوا میشه و مادرش منو میزنه و من خیلی گریه میکنه توی خواب انگار از من بشدت تنفر داره و بعد با پدرش میرم بیرون بازم تو ی جای سرسبز با پدرش حرف میزنم اول اونم راضی نیست و من کمی گریه میکنم وقتی گریه های منو میبینه راضی میشه ..این تعبیز داره؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      حسودی مکن و از حسودان دوری کن ،از زندگی با امید بهره مند شو وبه زیبایی های زود گذر فکر مکن ،هرچه برایت پیش می آید بپذیرو تحمل کن چون خوشبختی درانتظارت می باشد.

  5. تیناتیناsays:

    سلام... من امروز خواب دیدم دوست دوران مدرسم که چندین ساله ندیدمش و ازش خبری ندارم رو یه جایی دیدم اون منو صدا زد و من برگشتم سمتش و تا دیدمش همو بغل کردیم و هردو با صدای بلند گریه کردیم و همراه گریه اسمه همو صدا میزدیم که از خواب بیدار شدم... لطفا تعبیرشو بگید. ممنون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

  6. انااناsays:

    سلام . من درزندگي بيداريم هيچ ازادي و گوشي موبايل و وسايل الكترونيك ندارم . يك كامپيوتر قديمي داريم ك با اون وارد اينترنت ميشم . خواب ديدم مادرم متوجه شده ك كامپيوتر ب اينتر نت وصل ميشه و من وارد فضاي مجازي شدم . تموم طول خواب روگريه ميكردم والتماس ميكردم كه به پدرم چيزي نگه . و در اخر خواب چيزي نگفت ولي كامپيو تر رو از من گرفت . اين خواب ميتونه بخاطر ترس من باشه . يا روياي صادقه هستش و اتفاق مي افته ؟؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      خیر صادقانه نیست اما همراه با تعبیر است ، اتفاقا دیدن این خواب به این معنی ست که محدودیت ها و مشکلات اخیر شما بتدریج برطرف خواهند شد

  7. سونیاسونیاsays:

    سلام. من پشت کنکوری هستم و از استادی به صورت مجازی کمک درسی میگیرم گاهی اوقات. خواب دیدم به ایشون از صدا و سیما زنگ زدن و دارن مصاحبه میکنن باهاشون. ایشون خیلی عادی جواب میده و ناگهان اشاره میکنه که دیشب همسرشو از دست داده ولی خیلی خونسرده اابته ناراحته و گاهی وسطش بغز میکنه ولی در کل خودشو محکم نشون میده. با این حال هم داره به بچه ها کمک میکنه. تعبیر داره به نظرتون؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ماجراجویی در جایی دور، بی قراری در زندگی

  8. NILIYANILIYAsays:

    سلام خسته نباشید من عاشق یه نفرم که خودش خبرنداره بعد امروز تو خوابم مادربزرگ خدابیامرزم رو دیدم که تو سن پیری یه بچه به دنیا آورد منم اونقد شادم بعد یهو تلفنم زنگ میزنه با تعجب نگاه میکنم میبینم نوشته مسعود.... با تعجب برمیدارم میبینم گریه میکنه میگم بله؟ با گریه میگه کجایی تو چرا کلاس نیومدی( طرف استادمه) با خنده میگم مادربزگم زایید الان میام جالب اینه تو خواب میدونستم که من به کلاسش ثبت نام نکرده بودم ولی سوار یه تاکسی میشم و میرم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه مادربزرگتان در کهنسالی صاحب فرزند شده اند بیانگر طول عمر باعزت و سلامتی برای خودتان است

  9. NILIYANILIYAsays:

    آقای مدیر ممنون میشم اگه تعبیر قسمت دوم خوابم رو بگید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      مادربزرگ ثبت نام در کلاس و حرکت شما در این رویا هر سه رشد و حرکت شما را به سمت موفقیت در درزا مدت می رساند ، به اوضاع کنونی تان توجه نداشته باشید

  10. محدثهمحدثهsays:

    سلام من خواب دیدم که با معشوقم دست در دست هم قدم میزدیم . بعد یهو اون من رو رها کرد و به دنبال کسی دیگری رفت و مجددا برگشت و دست من را در دست گرفت و جایی نشستیم . بعد من شروع کردم به گریه کردن و نذاشتم که اون بفهمه که دارم گریه میکنم .به من حرف هایی زد که اصلا به یاد ندارم .... میشه تعبیرش رو بهم بگید لطفا ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      علامت آن است که وظیفه‌ای دوست داشتنی به شما واگذار خواهد شد و دوستان بزودی به دیدار شما خواهند آمد.

  11. صدریصدریsays:

    سلام.خسته نباشین.مادر من خواب دیده پدرشوهرم به گوشی خونه زنگ میزنه ومادر من گوشی را بردار پس از سلام پدرشوهر من پشت تلفن بلند شروع به گریه میکند ومادر من هم گریش میگیرد.سپاس

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه ناگهانی پدر شوهرتان خوب است و شادمانی ، و بوجود آمدن اتفاقات خوشحال کننده تعبیر می شود

  12. مریممریمsays:

    سلام وقتتون بخیر من دیشب خواب دیدم که دوست پسر سابقم زنگ زده به دوستم ک درواقعیت مدتیه باهم قهریم. از من بدگویی کرده دوستم بمن زنگ زد و باهام دعوا کرد ک چرا شمارمو بهش دادی و ازین حرفا. منم داشتم خدارو قسم میخوردم که من اینکارو نکردم و همش گریه میکردم و در صدد این بودم ثابت کنم کارمن نبوده. رفته بودم خرید یه عالمه سیب قرمز و پرتغال خریده بودم. سیبای بزرگ و شیرینی بودن. پرتغالا تغریبا ریز بودن درشتم بینشون بود من یکی ازون درشتارو برداشتم پوست کندم و شروع کردم به خوردن خیلی ابدار و شیرین بود... تعبیر خوابم رو میشه بگید!!

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تهمتی که دوستتان بدون دلیل به شما زده و گریه های زیادتان نشان میدهد حوادث تلخ و یا ناامید کننده ای برای این شخص در راه است ( دوستی که با او قهر هستید)

  13. امینامینsays:

    سلام روز خوش خوابدیم خواهرم دارد پیش من گریه میکند و میگوید من پول ندارم خیلی بیچاره ام پول داری به من بدی با تشکر موفق باشید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اتفاقا برعکس معنا می شود و ایشان در رفاه قرار خواهند گرفت

  14. نیلوفرنیلوفرsays:

    سلام من مجرد هستم خواب دیدم به خاطر مجرد بودنم و اینکه هنوز ازدواج نکردم خیلی خیلی گریه میکنم و اشک بسیار زیادی میریزم و همه ش میگم چرا این طوریه و هی اشک میریزم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه ی شدید بخاطر مجرد بودن نیکوست و نشان از آینده ای با فضای صاف و آرام میدهد

  15. مژگانمژگانsays:

    سلام. خسته نباشید من خواب دیدم خاله شدید مریض شده بود. من داشتم وسایلشو از روی زمین جمع میکردم که یه دفعه یه برگه پیدا کردم که در مورد خودم بود. بعد بدون این که من حرفی بزنم خالم شروع کردن به گریه کردن های شدید با صدای بلند که کار من نبود. من این کارو باهات نکردم ممنون میشم تعبیرشو بهم بگید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      بیانگر درگیری با مشکلات بصورت موقت است

  16. مژیمژیsays:

    سلام دیشب خواب دیدم دخترم توی خونه برهوت روبه روشنایی بود پشتش بمن بود و گریه میکرد نگاهش سمت بالا بود و انگار چیزی طلب میکرد. رفتم سمتش که بپرسم چرا گریه میکنی یدفه از خواب بیدار شدم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگر صاحب دختر هستید باید بدانید که یکی از ارزوهای مهمش در زمانی مشخص شده برآورده خواهد شد

  17. لیلیلیلیsays:

    سلام خسته نباشید پدربزرگم تقریبا یک ماهی میشه که به رحمت خدارفته... خواب دیدم عموم که چندسالی ست درخارج ازکشورزندگی میکند برگشته ایران،،ودر خانه ی پدریش که حسینیه هم دارد درحال گریه کردن است(پدربزرگمم توهمون حسینیه ی خودش خاکش کردن) انگارخواستم بقلش کنم ولی اون قبول نمیکرد ویه جوری انگارخجالت میکشیدازمن فرارمیکرد میرفت پشت همه قایم میشدکه من سمتش نرم(عموم تو واقعیت تو زندگیش شکست خورده و زنش ترکش کرده) لطفاتعبیرش کنید.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      لذت، خوشی، کامیابی بدست خواهد آمد انش الله

  18. ماندانامانداناsays:

    سلام. من خواب دیدم یکی از پسرای همسایه دورمون تو خواب یکی از بستگان نزدیکم شده. انگار داداشمه. در واقعیت پدرم ماشین نداره ولی تو خواب سوار نیسان بابام بودیم من و این پسر و چند نفر دیگه. این پسر همش لب ماشین بازی میکرد و بالا پایین میپرید و من هی بهش میگفتم می افتی و این حرفا. بعد یهو افتاد و دستش کاملا جدا شد پیاده شدیم و نمیدونم پدرم چه جوری بخیش کرد و من هی بهش میگفتم مگه بهت نگفتم می افتی گوش ندادی. من با صدای بلند گریه میکردم پسر داییم هم پیشم بود اون گریه نمیکرد ولی وقتی دید من گریه میکنم اونم شروع کرد به گریه. در خواب دوم دیدم تو خونه نشستیم و با یکی از بازیگران معروف مرد بغل همیم انگار به من در مورد موضوعی دروغ گفته و من دارم سرزنشش میکنم و چشم تو چشم هم صحبت میکنیم. من بعدش خوابم میبره و وقتی یک لحظه چشمام رو باز میکنم سایه مادرم رو از پشت در تو تاریکی میبینم که داره به من نگاه میکنه وقتی متوجه میشه من نگاش میکنم سری میره انگار غیب میشه. باید بگم صحنه خیلی ترسناکی بود من فکر میکردم دزده. در خواب هم همش حس میکردم دزدی خونمون هست

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اینکه در این رویا با صدای بلند گریه میکردید خوب است و قول این را میدهد که بساط شادمانی و عیش شما در آینده نزدیک فراهم شود

  19. سساراسساراsays:

    سلام خواب دیدم خونه مادر شوهر سابق. هستم .انکار داشت تلفنی با کسی حرف میزد .نگران بود و التماس میکرد که برای شفای پسرش دعا کنن. بعد انگار عکس اونو رو میز دیدم .ولی دهانش تو عکس بود و یک جور عجیبی بود. بعد عکس عروسیمون رو دیدم که رو میزه. بعد احساس کردم برادر شوهر سابق رو دیدم .حال زنش رو پرسیدم.یکم دلخور بود و گفت تنهایی رفته جایی و منو نبرد . میتونین منم ببره.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      ماجرایی تازه برای خانواده ی ایشان رخ خواهد داد که سبب می شود دچار نگرانی و یا اضطراب شوند

  20. ساقیساقیsays:

    سلام و ادب. ببخشید من حوالی ظهر (قبل از ۱۱ ظهر) خواب دیدم میخوام نماز بخونم تو تماس تلفنی با خواهرم بهم گفت مامان با رضا (برادرم) سوار ماشین حمید(یکی دیگه از برادرهام) شده رفته بیرون تصادف کردند بیمارستان گفته مامانتون اصلا خون نداره(در واقعیت هم موقع آزمایش اصلا رگ ایشون پیدا نمیشه) یکی دیگه از خواهرام پیشم بود من اومدم نماز بخونم اما قبلش با گریه داد زدم و شروع کردم به نفرین کردن برادرام گفت حمید بمیری رضا پرپر بشی اینقدر استرس داشتم گفتم نماز بخونم سریع برم بیمارستان که از خواب پریدم.خیلی نگرانم خواهش میکنم بزرگواری بفرمایید تعبیرخواب من رو بفرمایید.برای خودم برای برادرام برای مامان خیلی نگرانم خیلی

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      صد مرتبه صلوات بفرستید ، و صدقه ای مختصر بپردازید ، ان شالله که خیر است

  21. MahdiyeMahdiyesays:

    سلام...من خواب دیدم که پسرم با دخترم زار زار گریه میکردند که من به دخترم گفتم گریه نکن ، دخترم گفت چون آرش(پسرم) گریه میکند منو هم میگریاند

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این یعنی بدست امدن شادمانی برای این دو فرزند

  22. سانازسانازsays:

    سلام من یه شب خواب دیدم در مجلسی هستم انگار عروسی بود(عروسی کسی که دوسش دارم اما عروسش رو ندیدم) خیلی شلوغ بود مجلسش تو حیاط مامان بزرگم بود درحالی که همه شادبودند من گریه میکردم تو خواب به حدی گریه میکردم که تاحاالا تو عمرم نکردم وقتی بیدار شدم از خواب حتی صورتم خیس خیس از اشک بود تعبیرش چی میتونه باشه نشانه بدی هست آیا لطفا زود جواب بدید بیصبرانه منتظریم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      همین که در چنین مجلسی اقدام به شادی نکرده اید و خود را گریان دیده اید نشانه ی خوبی است که در زندگی خوشی و خوشحالی به سمتتان حرکت می کند

  23. الهامالهامsays:

    سلام دوستم خواب دیده که من مانتو شلوار مشکی پوشیدم و همش دارم گریه میکنم و با دستمال اشکام و پاک میکنم هرچقد که دوستم ازم می پرسه فلانی چته چرا گریه میکنی من جواب نمیدم... تعبیرش چیه ؟

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا نیز شادمانی و لذت تعبیر می شود در ایام آینده

  24. سعيدسعيدsays:

    ببخشيد راستي رانندش هم بود هنگامي ك رانندگي ميكردم كنارم بود من خيلي ازتون ممنونم بابت زحماتتون خيلي نگران اين خواب ها هستم خواهشا زود پاسخ بدين و ي چيزي خوندم ك گريه و بعد خنده ي قهقهه يعني رسيدن عجل ولي من يادمه گريه ميكردم ب شدت ن خنده ي قهقه و كلا اخرشم گريه ميكردم و حتي شديد ترم شده بود خدايا نكرده تعبير بدي ك مربوط ب عجل باشه ك نميداد با اين تفاصير؟؟؟و اينكه ايشالله خوشحالي و رسيدنم ب معشوق ميتونه باشه اين گريه هاي زيادم؟؟؟؟❤️❤️❤️

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این رویا فقط یک هشدار کوچ است ، مراقب اعتبار خود باشید و برای چند هفته ای از هر گونه اقدامی دست بردارید ، لطفا ایمیلی که برایتان ارسال شده است را حتما بخوانید.

  25. ففsays:

    سلام خواب دیدم جلو مادرم نشستم و دوتا زانوم بغل کردم و به شدت گریه میکنم بعد انگار میدونستم میخوان منو دستگیر و زندانی کنن یه قسمت زیادی از پولهام دادم مادرم و قسمت کمتری دادم.به خواهرم و قسمت سوم با کیف دادم مادرم و گفتم برام قایم کنه تا برگردم البته وسط خواب چیزهای دیگه هم بود که در ذهنم کمرنگ شده مثل یه آکواریم بزرگ از ماهی و کرم شناور و ..... سرسره بازی میکردم با اینکه خواب کمی وسطش آشفته بنظر میاد ولی حس میکنم تفسیر داره احتمالا ممنون میشم تفسیر فرمایید خانم هستم و دم صبح هفتم آبان خواب دیدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      چیزهای خوبی که حالتان را بهتر می کند ، برایتان فراهم خواهد شد

  26. لیلیلیلیsays:

    سلام استادگرامی،،منم مزاحم همیشگی دیشب خواب دیدم پدربزرگم که چندماهی میشه به رحمت خدارفته اومدتوخوابم خییییلی قیافه ش عجیب وزیبابود..من خیلی ناراحت بودم وشدیداگریه میکردم اونقدکه نای حرف زدن نداشتم وفقط اشک میریختم ویه جوری هم ازبداخلاقی پدرم وکاراش گله شکایت میکردم نه باحرف،،بانگاه باگریه باناراحتی...وپدربزرگم فقط وفقط لبخندمیزدلبخندبسیارزیبایی روی لباش بودبعدش باناراحتی وگریه بهش گفتم برام دعاکن که خدایه راه فرجی برام بازکنه ولی انگاراون ازوضع زندگی واحوالات ماباخبربود...واون بازهم لبخندمیزدانگارسعی داشت آرومم کنه،،بعدبرگشت بهم گف اون پدربزرگتویادته چقدخوب بود؟!پرسیدم کی؟؟گف برادرم پدرمادرت..گفتم آره اونم چقققدخوب بودولی نفهمیدم منظورش چی بود،،،برانمازصبح بیدارشدم نمازخوندم کلی دعاکردم بعدش براپدربزرگم قرآن خوندم،،دارم براش ختم میکنم ولی یادم نمیادکه این خوابوقبل ازاذان دیدم یابعدازاذان... لطف بزرگی میکنیداگرتعبیرش کنید ممنون ازشماوسپاس اززحماتتون.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، خوشبختانه خوب است چرا که از این رویا اینگونه استنباط می شود که یک اتفاق منفی و نگران کننده از سمتتان دور شده و حتی ذره ای متوجه آن نشده اید.

  27. ممsays:

    باسلام.بعداظهرخواب دیدم خواهرزاده ام فوت شد وما ناراحت و گریان درحال شیون هستیم خواهرم که خوشحال بوداومد به مادرم گفت مامان میدونم خیلی ناراحتی اما من یک میلیون برنده شدم من هم که ازخوشحالی خواهرم ناراحت ترشده بودم شروع کردم به ناشکری به خدا که این خواهرم کم داره حالا باید یک میلیون هم برنده بشه اصلا هم ازفوت خواهرزاده ام ناراحت نباشه بیچاره خواهرزاده ام عروسیش نزدیک بود فوت شد بعد این خواهرم که وضع مالیش خوبه با یک میلیون خوشحاله و کمی هم به خدا کفر گفتم شرم دارم اون جملات رو بنویسم اما میگفتم خدایا این چه عدالتی .....امیدوارم خدامن و ببخشه. ممنون میشم تعبیرخوابم رو جواب بدین

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما ، این مورد تعبیر یا معنی ندارد.

  28. فرزانهفرزانهsays:

    سلام داداشم و خانمم ور حال حدایی ان خواب دیدم خانمشو گفتم برگرد برادرمو اذیت نکن هیچی نگف و گریه کرد و خونه رو ترک کرد

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، فقط خبر از برخی از بحث های کوتاه مدت و یا جزئی بین ایشان میدهد.

  29. لیلیلیلیsays:

    سلام خسته نباشید تقریبامیشه گفت یه دوسال پیش مادربزرگم خوابی راجب من دیده ولی هیچ وقت معنیشوندونستم وهمیشه هم یادش میکنم وبرام جای بسی سئوالِ لطف کنیدشمابرام تعبیرش کنید،،گفت تویه خونه بودم همتون بودین بعدش یه دفعه سراغ لیلی روگرفتم بشون گفتم همین الان اینجابودکجارفت بعدش مثل اینکه عروساش بهش گفتن که همین الان مامانش تماس گرفت گفت لیلی مرده میگفت توی خواب گریه ی شدیدمیکردم وجیغ میزدم ومیزدم روخودم،،سینه میزدم،ببخشیدمیخواستم بدونم تعبیرش چیه؟ سپاسگذاراززحماتتون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد. برای این که دلیل حضور دیگران را در خواب خود درک کنید، توجه داشته باشید که فکر کردن به آن ها چه احساس، فکر یا خاطره ای را برای شما زنده می کند؟ درسی که از این افراد می گیرید چگونه می تواند الهام بخش شما برای برون رفت از چالش های فعلی در زندگی بیداری باشد؟

  30. A.yA.ysays:

    سلام من عاشق مردی هستم و رسیدن بهش رو تقریباً غیر ممکن میدونم من خواب دیدم یه دختر جون که نمیشناختمش و عاشق مرد مورد علاقه منه مرده و من خوشحال بودم سر قبر اون دختر مرد مورد علاقه من نگاه چشمای من میکرد و اشک میریخت تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا بیان میدارد که ممکن است نسبت به بعضی از افراد در اطرافتان حسادت بورزید

  31. فرزانهفرزانهsays:

    سلام خواب دیدم کسی ک بهش علاقه مندم از اشتی برادرش ناراحته و گریه میکنه و کمی هم داد و فریاد کرد،بعدش وسایلشو جمع کرد ک بره و من رفتم دنبالش ک راضیش کنم نره و جریانات رو براش توضیح بدم یه شنل بنفش پوشیدم رفتم دنبالش و یه صحنه دستمون تو دست هم بود ولی با ناراحتی ول کرد و رفت،منم اخر خوابم داشتم تصمیم میگرفتم ک تلفنی براش بگم جریان رو،تو خوابم خودمم خیلی گریه کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب اشاره به مسائلی ناراحت کننده دارند که در طول روز ها یا ماه های اخیر برای شما ایجاد شده اند و بیانگر وقوع اتفاقی در آینده نیست.

  32. زهرازهراsays:

    سلام ممنون میشم اگه تعبیر کنید قبل بیدار شدنم خواب دیدم که میخوام برم سرکار ولی دوتا گربه بزرگ تو حیاطمون بودن واز ترس نمیتونستم برم بیرون که یدفه دیدم موش بزرگی رو گرفتنو رفتن..منم رفتم بیرون ولی هنوز زیاد دور نشده بودم غروب شد گفتم اشکال نداره نمیرم سرکارو برگشتم خونه که بابام بامن دعواش شد که چرا شب اومدم و من انقدناراحت شدم فقط گریه میکردم خیلی حالم بد بود واقعا نگرانم میشه تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، این رویا هشدار میدهد که مراقب باشید تا بواسطه ی سهل انگاری و یا کوتاهی کردن خودتان در بعضی از امور جاری دچار زیان نشوید !

  33. حسنی رفیقحسنی رفیقsays:

    باسلام اواسط خوابم تعریف کنم ،خواب دیدم ک تو ی خونه قبلی خواهرم بودم توحیاط داشتم باجارو توباغچه روتمیزمیکردم ودخترخواهرم ازداخل خونه بهم میگف بیاتو الان فلانی مثلامنظورش پسرصاحب خونه شون بود ،تورومیبینه زودبیاتو...بعدمن میگفتم باشه الان میام صب کن ،بعدخواهرزاده م دوباره باصدای بلند گف زودباش بیاتو الان میبینت ،منم گفتم خیله خب،توبرو تو.بعد دویدم رفتم داخل خونه ی لحظه دیدم اطراف خونه ی هلی کوپتر میچرخه منم ازبیرون در ک رو ب حیاط بود داشتم هلی کوپتر رونگاه میکردم باخودم میگفتم این هلی کوپترچرااطراف خونه نا ینی خواهرم میچرخه؟!!بازم فاصله ش باچرخیدن دورخونه ی خواهرم نزدیک تر ک شدبیشترباخودم گفتم این چرا دورخونه ی مامیچرخه؟!! تااینکه آماده شدم با آبجیم ک متاهل بود آماده شدیم بریم بیرون یا جایی ،توکوچه بودیم داشتیم راه می رفتیم ک توهمون کوچه هنوز ب سرکوچه نرسیده بودیم ک ک ی کوچه باریک کنار ی خونه بود ک اونجاهمون هلی کوپترک دورخونه ی آبجیم می چرخیدرودیدم ک داخلش ی راننده بالباس پلنگی و عینک آفتابی و اسلحه ب دست سقف هلی کوپتررو زده بالا و داره ب یکی ک ب نظرمی رسیدازهمراهیاش بود بادستش علامت میدادک حواس اون همراهیشو ب اومدن ماجلب کنه ،بعد ی دفه سراز ی کوچه های تاریک ک آبادهم نبودباخونه های گلی سردرآوردیم ی لحظه با یکی از اون مردا ک نمیشناختمش ولی شبیه یکی ازبازیگرا بودخرف میزدم بعداون رفت ب دوستشم اشاره کرد ک بیاددنبالش ولی دوست اون مرد ک گفتم بازیگربود ی لحظه دیدم رفت دنبال همون دوستش ک شبیه بازیگربودولی ی دفه برگشت وباماحرف میزدمنم میگفتم ن آبجی من اینطوری نیست اون خیلی دلسوزه!اون اصلا اهل اینجور حرفانیست بعدگفت ن ،اون کاری رو کرده من هنوزازیادم نرفته،ی کم ترسیده بودم ی لحظه دیدم اسلحه دستش بودتامیخواستم باحرفام قانعش کنم وجلوشوبگیرم دیدم سمت آبجیم شلیک کردمنم می خواستم با دستم ازروبروش جلو شلیک تیرشوبگیرم احساس کردم ب ناخنم برخوردکردوجهت تیرعوض شدولی پشت سرمونگاه کردم دیدم ب قلب آبجیم شلیک کرده بود وخون روهم رولباسش همون قسمت قلبش دیدم،روموک برگردوندم دیدم اون مردسرجاش نبودومن آبجیمو زیربغلشوگرفتم دستشودورگردنم انداختم بهش کمک کنم برسونمش ب ی جایی ک درمان شه ،همون لحظه یادمه توخوابم خیلی گریه میکردم ومیگفتم خداچرا اینطوری شد!!!خداچرااینطوری شد!!!اینقدگریه میکردم ک خودمم توبیداریم احساس میکردم گریه میکنم وازگریه کردن نفسم داشت میگرفت ی دفه اون هوای تاریک گذشت انگاراول صبح بودوداشت وخورشیدطلوع می کرد ی عالمه اسب مشکی قهوه ای سفید داشت ازروب روم ردمیشدن بـاتـشـکـر

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا درباره ی ناراحتی ها و استرس های درونی خود با دیگران صحبت کرده و اجازه ندهید که این ناراحتی ها سرکوب شوند.

  34. فافافافاsays:

    سلام من خواب دیدم پسرخالم(که تو واقعیت عاشقمه)سرشو گذاشته رو پام حسابی داره گریه میکنه،بعد خودمو دیدم که تو بغل مادربزرگم دارم به شدت گریه میکنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا درباره ی ناراحتی های درونی خود با دیگران صحبت کنید.

  35. ساراساراsays:

    سلام.وقتتون به خیر خسته نباشبن.من چند روز پیش خواب دیدم( در بیداری دارم از شوهرم جدت میشم وبچهام پیشم نیستن) که شوهرم با پسر کوچیکم اومده دم خونه بابام دنبال من البته خونه مجردیم نه خونه ای که الان پیش پدر ومادرم هستم .من تو خواب خیلی تعجب کرده بودم واصلن باور نمیکردم که شوهرم اومده دنبالم پسرکوچکم رو که بغش گرفته بود در اغوش گرفتم وهمش به خونوادم. در خواب میگفتم محاله شوهرم بیاد دنبال من ومن دارم خواب میبینم زود باشین منو از خواب بیدار کنین وبهشون میگفتم از بس گریه کردم در خواب صدام در نمیاد زود منو بیدار کنین ناگهان یکی از برادرهایم دست منو گرفت وتو تمام اتاقها برد وگفت ببین تو خواب نیستی تو بیداری.ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      این خواب از شما می خواهد تا درباره ی ناراحتی های درونی خود با صراحت بیشتری با دیگران صحبت کنید.

  36. حسامحسامsays:

    سلام خواهر من خواب دیده که من برگشتم البته من مدت سه ساله در اتریش زندگی میکنم ولی من دارم گریه میکنم و خواهرم سوال میکنه گریه خوشحالیه و من میگم نه دوست ندارم برگردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      تعبیر اصلی هر خواب به بیننده ی آن باز میگردد. این خواب از بیننده می خواهد تا درباره ی احساسات و ناراحتی های سرکوب شده ی خود با دیگران صحبت کند.

  37. رویارویاsays:

    سلام من خواب دیدم جایی که درس میخونم هستم و روی صندلی چرخ دارش دارم میچرخم ن زیاد و لی یکم و گوله گوله اشک میریزم و دوستمم داشت کتاباشو از روی زمین جمع می‌کرد کسی اونجا نبود ولی خانواده من بودند و یه آقای که شبیه شهید هابود اما زنده بود اومد و باعجله و لبخند و رفتار گرمش رفت تو اتاق بغلی من و پدر و مادر من و برادرم دنبال ایشون با عجله رفتن تو اتاق ذوق زده شده بودن اما برادرم کمتر ذوق زده بود و احساس می‌کردم قدش هم بلند تر شده بود. ممنونم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      گریه در خواب به نیاز درونی شما برای درد و دل و همصحبتی با دیگران دارد.

  38. م:سم:سsays:

    سلام و وقت ب خیر.خواب دیدم مقداری دلارپیدا کردم کلی هم خوشحال شدم درهمین حین انگار شوهرخواهرم که به تازگی باخواهرم متارکه کردن مثل دشمن پشت سرم بود .خواهش میکنم تعبیر خوابم روبگید باسپاس.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا از معاشرت با انسان های منفی که باعث ایجاد احساس دلسردی و ناامیدی برای شما می شوند خودداری کنید.

  39. سمانهسمانهsays:

    سلام خواب دیدم یه فردی که از گذشتم خبر داره اونا رو بهمه گفته منم دویدم رفتم سمت ساحل قدم میزدم و بلند بلند گریه میکردم خیلی دردناک گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب اشاره به ناراحتی ها و احساسات سرکوب شده ی شما دارد که لازم است درباره ی آن ها با افراد قابل اعتماد و دانا صحبت و گفت و گو داشته باشید.

  40. مهنامهناsays:

    سلام خواب دیدم که یکی از دوستانم رو دیدم و همدیگرو بغل کردیم و من شروع کردم به گریه کردن و هر چقدر شدت گریم بیشتر میشد دوستم من رو بیشتر به خودش میفشرد تا اینکه از خواب پریدم و حتی با گریه از خواب بیدار شدم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام این خواب از شما می خواهد تا درباره ی اضطراب و ناراحتی های شخصی خود با افراد قابل اعتماد صحبت داشته باشید.

  41. nedanedasays:

    سلام..وقتتون بخیر... من چند روز پیش خواب دیدم یکی از دوستانم که حدود 4-5 سالی میشه ندیدمش رو توی خواب دیدم...انگار ما یه جایی مثه مدرسه بودیم یا شایم دانشگاه...دوستم روسری روشن، فک کنم زرد رنگ سرش بود...من صداش کردم...بعد دستمو گرفت و بدو بدو هی طبقه ها رو بدو بدو بالا و پایین میرفتیم...من یه جورایی خندون بودم وقتی داشتیم میدویدیم...تا اینکه وسط دو طبقه، تو راه پله بهش گفتم وایسا میخوام بهت چیزی بگم.. دلم گرفت و .اشک تو چشمام جمع شد و از چیزی براش گفتم که تو دنیای واقعی منتظرم اتفاق بیفته...همینطور که اشک میریختم بهش گفتم چقدر ناراحتم و چشم انتظارم و منتظرم اون اتفاق بیفته...تعبیرش رو میخواستم بدونم. ممنون

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام. این خواب سعی دارد شما را متوجه درس و تجربه ای مثبت از جانب دوستتان کند که می تواند الهام بخش شما برای گرفتن یک تصمیم منطقی در زندگی بیداری باشد.

  42. سماسماsays:

    سلام. خواب دیدم که داخل یک تیمارستان هستم و به یک فردی که عقب مانده ی ذهنی هسش میگم برو اونجا یه زن هسش که عاشقته بعد دلم براش میسوزه از ته دل گریه میکنم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود ، نشان دهنده ی این است که برای برخی از اطرافیان خود ممکن است در مورد بعضی از مسائل شخصی اندوهگین شوید و یا با کسی درد و دل کنید.

  43. لالهلالهsays:

    سلام خواب دیدم پنکه روشنه ، و پدرم دستشو برد داخل پنکه و انگشتش بریده شد ولی خون نیومد خودش نترسید ولی من خیلی ترسیدم ، و داد زدم که بابا دستتو بریدی و کلی گریه کردم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      انتظار بی خود نداشته باشید، با تغییر رویه خود و صبر بیشتر مطمئنا به آنچه دلتان می خواهد، می رسید.

  44. موناموناsays:

    سلام خسته نباشید من دیشب خواب دیدم تا به خاطر بیماری که دارم توی بیمارستان بستری شدم ولی همونجا فهمیدم که باردار هستم هم خوشحال بودم چون میتونستم مادر بشم هم نگران بودم که با وجود اختلاف هایی که با همسرم دارم چطور میتونیم دوتایی بچمون را بزرگ کنیم و البته چون به خاطر بیماریم باید دارو مصرف میکردم نگران این هم بودم که بچه سقط میشه یا نه درواقع بین یه دوراهی و دوتا حس مختلف گیر کرده بودم بعد چندنفر از خانواده و فامیل منو بردن خونه نمیدونستم همسرم از بارداری من خوشحال میشه یا ناراحت بعد توی همین جریان ها بود دوباره خودم را توی بیمارستان دیدم که به خاطر بیماریم بستری شده بودم یهو یکی از اشناهامون را دیدم که صدام کرد منم برای اینکه ازم نپرسه چرا بستری شدی خودم را به خواب زدم بعد یهو اتاق پر شد از فامیل ها که بیشترشون خانواده همون آقا بودن بودن بعد شوهرم هم آمد بعد همون آقا که اتفاقا قبلا هم واسطه آشتی من و شوهرم بود به یکی که اگه اشتباه نکنم خانم برادر همسرم بود که به تازگی ازدواج کردن داشت میگفت چطور بدون تحقیق حاضربه این ازدواج شدی این خانواده اصلا خوب نیستن بعد یه اشاره به من کرد گفت بین چه به سر این آوردن توی همین کشمکش ها و بحث ها شوهرم هم داشت با اون آقا بحث میکرد بعد چندتا از خانم های جمع رفتن بیرون که شوهرم هم دنبال اونا رفت منم خیلی نا آروم تر شدم با خودم گفتم اون به جای اینکه الان منو آروم کنه چرا دنبال اونا رفت بعد توی اتاق تنها شدم به شدت گریه میکردم و موهام را میکشیدم و خودم را میزدم اتاق هم نسبتا تاریک شده بود همین طور که به شدت گریه می کردم و به خودم میپیچیدم یهو یکی از دوستان قدیمی ام را در گوشه اتاق دیدم که بی تفاوت به من خیره شده بود درحالی که من به شدت به همدردی او نیاز داشتم ولی اون فقط سرد و بی‌تفاوت به من نگاه می‌کرد، خواب من هنوز هم ادامه داشت ولی این یک بخشش بود ازتون میخوام اگه امکانش هست تعبیرش کنید در ضمن من این خواب را در شرایط روحی نا مناسبی دیدم و شبش خیلی غمگین بودم

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      از غم و غضه دوری کنید و زندگی را با شادی بگذرانید. اسرار دلتان را نزد نامحرمان فاش نکنید و درد دل را نزد کسی ببرید که دلسوز شماست و برای خوشبختی شما دعا می کند.

  45. مهدیهمهدیهsays:

    سلام خسته نباشید خواب دیدم سر کلاس دانشگاه نشستم و فقط منو یکی از همکلاسی ها بودیم و من مقنعه سرم نبود یدفعه دوتا ازهمکلاسی های پسر اومدن داخل و من تا دیدن من مقنعه سرم نیست وایسادن بیرون منم سریع مقنعه ام رو سر کردم بعد یکی از دخترا گف واا چرا سرت کردی بعد استادمون ک اومدداخل کلاس اومد سمت ما ک ببینه تمرینامو حل کردیم و لپ مرا کشید وناز کرد(بدون قصد بدی )ولی من بسیار عصبانی شدم و گفتم چرا این کارو کردید؟ گف من تاحالا هم لپتو کشیده بودم درحایکه من اصلا یادم نبود و گفتم خجالت بکشید بعد همه داشتن نگاه میکردن و چند تا از دخترا هم گفتن این چرا اینجوریه درحالیکه من تو دلم میگفتم اصلا قصدی هم نداشته باشه به هرحال نباید به لپم دست میزد و فقط موبایلمو برداشتم و با عصبانیت و درحالیکه گریه میکردم از کلاس خارج شدم استادمم فکر کرد الان میخوام برم به آموزش دانشگاه بگم و سریع اومد دنبالم و من خ تند میدویدم اونم هی میخواست بیاد دنبالم دیگ انقد دویدم تا گمم کرد بعد من اشکامو پاک کردم و میخواستم زنگ بزنم و به مامانم اطلاع بدم تا کمکم کنه چیکار کنم و میخواستم برم خونه ولی وسایلم دانشگاه بود وتو دلم میگفتم چجوری برگردم و وسایلمو از کلاس جمع کنم چون دیگه نمیخواستم برگردم دانشگاه ممنون میشم تعبیرش رو بگید?

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      هشداری از زمان‌های پیچیده در آینده است.

  46. SAHBASAHBAsays:

    سلام یکی از خواهرا ن من (که در زندگی موفق نبود) در حق خواهر دیگرم خیلی ظلم کرد. به طوری که زحمتهای چندین ساله اش را با حیله و نقشه کشی به آتش کشید و باعث از بین رفتن چندین سال جوانی و بیمار شدن خواهر دیگر شد و چندین نفر در مورد این موضوع شهادت دادند. , خواب دیدم همان خواهر ظالم چادر مشکی پوشیده و گریه می کرد و می گفت من اینطور نیستم که اینها می گویند. (به نظر خودم بیشتر خواب های من صادقه هستند.) با تشکر از شما لطفا این خواب تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      اگرچه دیگران در حق شما بدی کرده اند اما جواب بدی را با بدی ندهید بلکه سعی کنید با رفتار خوب و نیت خیر با آن ها برخورد کنید

  47. mahsamahsasays:

    سلام من خواب دیدم که خونه ی عموم دعوتیم که چندسال فوت شده و یکی از دختر عموهام چیزی میگی که منم یه لحظه تایید میکنم بعد متوجه میشم دختر عموم که باباش فوت شده بغض میکنه بعد دلداریش میدم و میبینم دارم کیک های کوچیک میچینم توو ظرف یدفه اون یکی دختر عموم توو اتاق گریه میکنه اروم اروم بعد نگاش میکردم ببینم چرا گریه میکنه ولی گفت همینجوری بعدم اروم شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه کردن اگراز روی غم واندوه باشد شادکامی و شادی در بردارد

  48. اصغر aاصغر asays:

    سلام. در عالم خواب در خانه خودمان دختر عمه ام را دیدم که چند سال هست فوت کرده . دختر بچه کوچکی در بغل مرحوم دختر عمه بود حالا نمیدانم سیب یا پرتقال در دست دختر کوچلو بود که من با شوخی به دختر کوچلو میگفتم دو تا میوه داری یکشو که سیب بود میگفتم بهش که بزار باسه بعدا بخور که ناگهان پسر عمه ام که برادر مرحوم دختر عمه ام میشود با عصبانیت گفت چه کسی به این دختر دوتا میوه داده. که من هم احساس کردم دختر عمه ام از صحبت من دلگیر شده که به دختر کوچلوی که تو بغلش بود گفتم یکی از میوهارو بزار باسه بعد بخور و دختر عمه ام رفت از خانه بیرون تو کوچه بود که من انگار به نظرم سرم روی شانه اش بود یا نزدیکش بودم زار زار گریه میکردم و میگفتم میدونم که پسرت مریض هست

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام میوه های شیرین بر روزی و دانش تعبیر میشوداگرمجردهستید به ازدواج درکل خیر و منفعت است که به شما دراینده خواهد رسید

  49. نرگسنرگسsays:

    با سلام من خواب دیدم که در دفتر استادم هستم که یهو خبری را میخواست بهم بده که از شدت خوشحالی گریه کردم البته خبر کامل بهم نگفت و منتظر بود بقیه ادما از دفترش برن بیرون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اخبار خوشایندی به شما خواهدرسید

  50. روشاروشاsays:

    سلام من چنسال پیش یکی از دوستای دخترم مقداری پولی ازم بالاکشید و فرارکرد بعدازاون هرشب خوابشو میبینم ک بیخیاله اما من همش گله میکنم که چرا و گریه میکنم طوری ک نمیشه حرف بزنم صدام در نمیاد ،اما دیشب ک دیدمش بهم میگفت من دوستدارم و احتیاج داشتمپشیمون بود ،تعبیرش چیه؟؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که در گذشته با آن روبرو شدید و در ذهنتان اثر گذاشته

  51. فاطيمافاطيماsays:

    سلام خواب ديدم دختري را در آغوش گرفتم و همان جا گريه ام گرفت و احساساتي شدم و بعد كه از او دور شدم به سمت كسي كه دوسش دارم رفتم و در همان حال اشك ميريختم و انگار در حال رفتن به جايي بوديم تعبيرش چيه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه محبت و خیرخواهیتان نسبت به دیگران است

  52. سارا کریمیسارا کریمیsays:

    با سلام ساعت 5 بعداظهر بود که توی خواب دیدم با شوهرم سوار بر ماشین در حال رفتن به جایی هستیم رفتیم و رسیدیم انگار یکی از آشنایان عمه ی شوهرم فوت کرده بود وقتی رسیدیم دختر عمه ی شوهرم را پایین ساختما دیدم او را بغل کردم و زار. زار گریه میکردم او هم گریه میکرد بعد در ادامه سر میزی نشسته بودم که دختر عمه ی شوهرم با دوستش در یک بشقاب داشتن غذا میخوردند منم نشستم و در اون بشقاب برنج و ماست خوردم یادمه بیشتر غذارو من میخواستم بخورم و اونا داشتن با تعجب منو نگاه میکردند

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه رفتن به مسافرت و روبرو شدن با اتفاقات جدید است

  53. سویسویsays:

    با سلام خواب دیدم با دوست صمیمی ام داریم راه میریم تو را یک نفر اومد و اونو با خودش برد من موندم تنها دست بردم کیفمو بردارم دیدم تو کیفم هیچی نیست جز چندتا چوب خشک کلی گریه کردم میخواستم ببینم تعبیر این چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام در زندگی در ارتباط با رویایی با مسائل دچار خوشحالی خواهید شد

  54. ......says:

    سلام. در عالم بیداری با شوهرم قهرم و منزل پدرم هستم. خواب دیدم خونه خودم هستم. درِ خونه به صدا در اومد وقتی رفتم در رو باز کنم شوهرم با دوتا از همکاراش پشت در بودن که اونا هم با خانواده خودشون بودن. شوهرم یه سری خرید هم دستش بود. تعارف کردم مهمونا اومدن تو خونه. کتری رو هم گذاشته بودم روی گاز انگار آبش به جوش اومده بود و چای هم درست کرده بودم. شوهرم یه مقدار پودر زنجیل بهم داد گفت ازش بریز داخل چای ولی من گفتم نه نمیخواد طعم چای بد میشه. شوهرم خودش رفت به جای اینکه زنجیل رو داخل قوری چای بریزه همش رو ریخت داخل کتری و یکم قند هم انگار لابلای پودر زنجیل بود. من از این کارش ناراحت شدم گفتم چرا آب کتری رو خراب کردی. انگار جاری و خواهر شوهرم هم بودن ولی من با جاریم بحث میکردم که تو بودی زندگی منو نابود کردی و بین من و شوهرم فاصله انداختی اون اول از خودش دفاع کرد ولی بعد ساکت شد. خواهر شوهرم هم به بحث ما دوتا فقط نگاه میکرد. وسط بحث بودیم که یهو گوشی شوهرم زنگ خورد و شوهرم شروع کرد ب دفاع کردن از خودش انگار میخواستن به خاطر بدهی جلبش کنن. شوهرم خیلی ترسیده بود و شروع کرد به گریه کردن. ازش پرسیدم چی شده بهم نگفت باز ازش سوال کردم گفت چیزی نیست مشکل خودمه منم ناراحت شدم بهش گفتم من نامحرمم که بهم نمیگی و رفتم یه کیف برداشتم که وسایلمو جمع کنم برم خونه پدرم که خودش کیفم رو گرفت و پرتش کرد و مانع از رفتنم شد.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بر مهرو شادمانی دلالت دارد و بر خوشحالی و شادی تعبیر میشود و بیانگر ظرفیت شما در مقابل مشکلات زندگی است

  55. یاسیاسsays:

    سلام خواب دیدم‌ توی شب عقد دختر داییم با یه اقا پسری ک‌ نمیشناختم و پزشک بود هم صحبت شدم...متوجه خوشحالیه پسره از هم صحبتیش با خودم شدم..مامانم وقتی دید ما باهم صحبت میکنیم فک‌ کرد ک پسره ازم خواستگاری کرده و اشک شوق ریخت?بغلش کردم‌ و میگفتم مامان هنوز حرفی نزده و فقط چند ساعته ک میشناسمش‌ ولی مامانم‌ میگفت نه من میدونم توی رابطه هستید...پسره همچنان خوشحال بود و میدونستم که همچنین نیتی هم‌ داره...منم از قیافه پسره خوشم نمیومد ولی گفتم حالا ک مامانم خوشحال میشه پیشنهاد ک داد قبول میکنم?

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات خوشایند است

  56. رویارویاsays:

    سلام من خواب دیدم رفتم تو یه جمعی که داشتن یه کار گناه انجام میدادن یادم نیست چی بود ، ولی به محض اینکه وارد جمع شدم و دیدم که دارن گناه میکنن ، زار زار گریه کردم و داد زدم و گفتم چرا اینکار گناهو انجام میدین خجالت بکشید و اینکارو انجام ندین خدا خوشش نمیاد و کلی از ته دل زار زار گریه کردم و اونا هم با تعجب نگام میکردن که چرا گریه میکنم ممنون میشم تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقات روزمره زندگیتان است

  57. حسینحسینsays:

    سلام خواب دیدم ،دختری ک ازش خواستگاری کردم ولی بنا به مشکلی ک داشت نتونستیم باهم باشیم ،دیدم با خواهرش ک بینمون یه پنجره بود داریم صحبت میکنیم با گریه میگفت میدونستیم اگه آزمایش بره اون مشکلش مشخص میشد بعد پنجره ک بینمون بود کشید پایین چندتا حیوون مثل مار گربه تو پنجره دیدم به من نگاه میکردن،بعد خواهر دختره با مادرش گریه کردن،منم دیدم مادر خودم اومد سمتم وبغلش کردم وتو آغوشش گریه کردم ،بعد دیدم داریم ازیه مجلسی ک اونجا بود ومردم داشتن غذا میخوردن میگذریم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام نشان دهنده خوشحالی و سعادتمندی دراینده ای نزدیک است

  58. ن.محمدین.محمدیsays:

    سلام استاد،چن وقت پیش چن نفرازفامیلامون فوت شدن،من خواب دیدم تودادگاهی که تشویل شده منم هستم وخیلی گریه میکنم،البته بخاطراینکه توخواب دیدم مقداری طلابه ارزش40میلیون دارم که ارث رسیده به دخترداییم وبعدفوت اونابه بکی ازفامیلامون،من همش داشتم گریه میکردم ومیگفتم که اون طلاهارومن باپول خودم خریده بودم چرابایدبرسه به یکی دیگه،حتی رفتم به وکیل یاقاضی پرونده هم اعتراض کردم وقرارشدرسیدگی کنه،لطفابفرمایین تعبیرش چی میشه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه از روی اندوه بر شادی و شادکامی تعبیر میشود

  59. صدیقهصدیقهsays:

    سلام من خواب دیدم از شدت گریه چشمام کوچولو شدن، دلیل گریه من بنا به دلایلی بود: یکی اینکه زنداداشم باخواهرم قهر بود و من باصدای بلند ،بسیار دعواشون کردم، که بس کنید دیگه این قهر رو تمومش کنید، و دلیل دیگه بخاطر بیماری دخترم (که تو واقعیت هم هست) گریه میکردم ، داشتم چمدونمو میبستم تا از خونه مامانم به خونه خودم برگردم و برادرم مدام از من دلجویی میکرد و سعی میکرد منو بخندونه، تو واقعیت هم کسی از بیماری من و دخترم خبرنداره ، و تو خواب هرچقد که برادرم از من میپرسید دلیل گریه تو چیه؟ نمیتونستم بگم بخاطر این بیماریه که مبتلا شدیم، بعدم تو خواب انگار داشتم جواب آزمایشات دخترمو تو گوشیم نگاه میکردم که واسم پیام اومد تمام آزمایشاتش خوب بوده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      باسلام تعبیر خوابتان نشانه اتفاقاتی است که میتواند موجب شادیتان شود

  60. رقیهرقیهsays:

    باسلام.درخواب دیدم که همسرم روی تخت خواب خوابیده و دخترم کنارش نشسته بود منم رفتم کنارش نشستم همسرم که روی تخت خوابیده بود دیدم داره گریه میکنه و ازچشمش چرک و اشک میریخت حرفی نمیزد فقط همینطور گریه میکرد اروم ولی بجای اشک چرک و اشک میریخت.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      نشانه این است که در خانواده اوقات تلخی دارید

  61. RonaRonasays:

    سلام من امروز صبح حدود ساعت ۹ صبح خواب دیدم که ازمون کنکور دارم و در نیمکتی بسیار کوچک و ازار دهنده نشسته ام طوری که نمیتونم به ازمون جواب بدم و جامو عوص میکنم و باید در اون کنکور به سوالات کتاب سنجش جواب بدیم و من نمیتونم چون شماره سوالات بهم ریخته و بسیار اشفته ام و مضطرب تا اینکه ساعت ۱۱ صبح میشه و من با شدت گریه میکنم و از مسیولین مهربان اونجا میخوام که بهم وقت خیلی بیشتری بدن و اونها هم با شک قبول میکنند و ادامه خوابم یادم نیست اما خوابم سراسر اضطراب و بدن درد و گریه بود

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیشتر به علت پریشانی و مشوش بودن ذهنتان است و جای نگرانی نیست

  62. Sh_jsmiSh_jsmisays:

    سلام من خواب دیدم که پدرم و خواهرم تو خونه ای که چندسال پیش اونجا زندگی میکردیم نشستن و گریه میکنن مخصوصا پدرم خیلی گریه میکرد تعبیرش چیه.ممنون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به زودی وقایع خوشایند و شادی برایتان رخ خواهدداد

  63. راضیهراضیهsays:

    سلام. خواب دیدم با مادرم رفتیم دکتر وقتی من از اتاق خانم دکتر بیرون اومدم مادرم تو اتاق موند و در مورد مشکلی که تو زندگیم پیش اومده داشت با دکتر حرف میزد. دکتر دوباره منو صدا کرد که برم پیشش. خانم دکتر بهم گفت پیشنهاد میکنم روزی که قرار جلسه دادگاه تو و شوهرتِ نرو اول برو این چندتا آزمایش رو بده و بعد که جوابش رو گرفتی با مدرک برو دادگاه که خانواده شوهرت اتهامشون باطل بشه ( گفته بودن تو بیماری) چون تو هیچ مشکلی نداری. من از اتاق دکتر اومدم بیرون و تو خیابون به مادرم میگفتم تو منو بدبخت کردی و همش ناله میکردم و بلند بلند گریه میکردم حال روحیم خیلی بد بود حتی وقتی از خواب بیدار شدم حال روحی خوبی نداشتم و از همه جا نا امید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه سلامتی شما و خانواده تان است

  64. ارغوانارغوانsays:

    با سلام ظهر خواب دیدم که به خاطره فوت پسره همسایمون خیلی زیاد گریه میکنم و عرق میریزم در حالی که اون آدم در قید حیات هست بعد در خواب با پدرم بحثم میشه و دوباره گریه ی زیادی میکنم در حدی که بند نمیشه و نمیتونم خودمو کنترل کنم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائلی موجب ناراحتیتان شود

  65. مریممریمsays:

    سلام وخسته نباشید خواب دیدم تویه جایی نشستم انکار محل کارم هست بغلم شیشه ای دارم به عروسی یکی فکرمیکنم که چه لباس عروس قشنگی پوشیده شوهرمن عروسی نکرفت کفت لباس عروس برای توپیدانمیشه تواین فکرا بودم که اشک از چشام سرازیر میشدیکی از همکارام پرسید ازپشت شیشه چرا گریه میکنی کفتم چیزی نیست ولی اشکم همینطور سرازیر میشد وحسرت عروسی رامیخوردم انکار عروسی جاریم بوده میکفتم الان عروسی هم بگیره برام شوهرم فکرمیکنند از اون تقلید کردم.در واقعیت من عروسی نکرفتم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه قرار گرفتن در موقعیت های جدید است

  66. سید مهدیسید مهدیsays:

    با عرض سلام و خسته نباشید.من یه خوابی دیدم که جزئیاتش زیاد یادم نیست و به صورت کلی این بود که من تو جمع آشنایان بودم و اونا یکی یکی ازم دور شدن و میرفتن.اطرفمم کوه و درخت و این چیزا بود و از کوه بالا میرفتن.وقتی همشون رفتن، از اینکه دیدم تنها شدم، سرم و دست هام رو گذاشتم رو زانوهام و به شدت گریه کردم.تعبیرش چیه!!؟...با تشکر از سایت خوبتون

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان میتواند نشانه معاشرت و همنشینی با اقوام باشد

  67. ......says:

    سلام. خواب دیدم که خانوادگی به ی سفر زیارتی (کربلا )میریم در واقعیت قرار بوده مادرم با فروختن طلاش بهم کمک کنه گوشی که میخوام رو بخرم اما تو خواب بهم میگف هیچ وقت اینکارو برات نمیکنم منم گریه میکردم با صدای بلند ومیگفتم اگر این قولو نمیدادی الان پولای سفرمو میذاشتم رو پس اندازم وهمین جور گریه میکردم ... تعبیرش چیه ؟! باتشکر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه انجام کارهای خیر و حل شدن مشکلاتتان است

  68. مهتامهتاsays:

    سلام خواب دیدم که تشییع جنازه کسی هستش که من به شدت گریه میکنم طوری که خانمی از اقوام اون شخص فوت شده منو دلداری میده نمیشناختمشون ... بعد یکم که میگذره میفهمم من در مراسم ختم عموی عشقم هستم که (رابطمون شکرابه) ... فهمیدم اونم داره میاد مراسم عموش ولی پیرهن مشکی تنش نیس ، با خودم گفتم این چرا پیرهن مشکی تنش نکرده مراسم عموش ... خلاصه میبینم که کوچه کثیف شده میرم یه جارو گیر میارم که کوچه رو جارو کنم جلو مهمونا زشته ... میشع تعبیرو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه کم شدن رزق و روزی است

  69. لیلیلیلیsays:

    سلام... مادردامادمون خیلی سال پیش فوت شده ودیشب خواب دیدم که انگارتازه فوت شده ومن وخواهرم ودامادمون سه تایی باهم گریه میکردیم ولی گریه ی من خیییییلی شدیدبود تعبیرش چیه خیلی ترس دارم سپاس

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای امرزش روحشان صلواتی خیرات کنید و ممکن است در زندگی شاد شوید

  70. SaraSarasays:

    سلام ودرود من پدرم مشکل قلبی داره وعمل قلب قراره بشن وعملش خطرناکه.من دیشب خواب دیدم پدرم عمل شده وبعد توعمل جراحی فوت شده ومن تاخود صبح به طرز وحشتناکی گریه کردم توخواب طوری که بیدارشدم خسته بودم.تعبیرش چی هستش؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است سلامتی خود را چک کنید

  71. سمانهسمانهsays:

    سلام من امروز دیدم که در مورد دو مسله ای که توی خواب بود از فهمیدنشو اشکه خوشحالی ریختم و بار دومی که درحاله گریه بودم ینفر که احساس کردم خادمه یه ضریحه از فاصله نه خیلییی دور یه شاخه گله سرخ با برگش بطرفه من انداخت

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن شادی در زندگیتان است

  72. جوادجوادsays:

    سلام و درود ! خواب دیدم منو و تعدادی از دوستام از کوچه ای آشنا داشتیم رد می‌شدیم!دوستم ی شیشه مشروب دستش بود و میخورد!و منم ازش خواستم یکمشو هم بذاره من بخورم!مقداری خیلی کمی رو خوردم و همزمان ک شیشه دستم بود !دیدم ماشین پلیس و تعدادی مأمور پیاده شدن !هر چه سعی داشتم فرار کنم نمیشد!و تصمیم گرفتم وایسم دیگ!حتی اونا تهدید ب زدن با اسلحه هم منو کردن !در همون موقع ک وایساده بودم کنار یکیشون و باهاش حرف میزدم ک بگم کاری نکردم از من نبوده و ی دونه پیک بیشتر نخوردم !خیلی شدید هم داشتم گریه میکردم !و میگفتم ک از پدرم میترسم و..(دوستامم ک پلیس کارشون نداشت بهم میخندیدن)و بعد دیگ سوار ماشینم کردن و تا حدودی هم رفتیم و من همچنان گریه می‌کردم!دیگ یادم نیست یا قطع شد خوابم ک بفهمم کجا رفتیم و..

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان بیانگر احساسات منفی و درونی است

  73. سلامسلامsays:

    سلام خواهرم این خواب دیده خواب دیدم معلم زبان بچهام ،تو خواب من زار زار گریه میکنه ،میگه بس از دیگران به ناحق پول زیادی گرفتم در عذابم ،همش بد میارم لطفا تعبیر کنید .خواهرم دختراشو کلاس زبان میفرسته خواب معلموشونه دیده که تو خواب اینچیزارو بهش میگه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه از روی اندوه در رویا بر شادی تعبیر میشود

  74. مهریاس کیانمهریاس کیانsays:

    سلام و شب بخیر نیت کرده بودم نماز جناب جعفرطیار بخوانم و از ایشان خواستم بهم نشانه یی بدهد خواب دیدم که در یک سالن بزرگ هستم انگار سالن فرودگاه بود از خوشحالی اشک می ریختم گقتم جواب میگیرم حتما در گوشه یی دیگر سالن دو تا آقا نشسته بودند یکی از ان دونفر در عالم واقع فوت کرده است اونم گریه می کرد من در عالم خواب احساس می کردم بهم میگن همسرت خلبان ه و من از گریه می کردم میشه لطفا برام تعبیرکنید تشکر و احترام

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه کردن از روی اندوه در زندگی بر شادمانی و تندرستی در زندگی تعبیر میشود و نشانه نشاط است

  75. اوااواsays:

    سلام و خسته نباشید من دو سه شب پیش خواب دیدم که به شدت دارم گریه میکنم انگار یه اتفاقی افتاده بود و من داشتم اونو برای پدرم توضیح میدادم و انگار خودمو توجیه میکردم اما پدرم بهم توجه نمیکرد و بهم نگاه نمیکرد ومن هم مدام جلوش با گریه حرف میزدم و انگارموقعی که اون اتفاق افتاده بود مادرم هم شاهد بوده اما ساکت کنار ایستاده بود و هیچ طرفداری ازم نمیکرد من هم مدام به پدرم میگفتم که مامان هم شاهده اما مادرم هیچی نمیگفت و کناری ایستاده بود تو خواب انگار بقیه اعضای خانواده امم بودن اما من یادم نمیاد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر به وجود امدن شادی و شادکامی در زندگیتان است

  76. hhsays:

    سلام خواب دیدم که در خواب گریه کرده و مادرم رو نفرین میکنم? تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه خوشحالی و شادمانی شماست

  77. مهتامهتاsays:

    سلام خواب دیدم که جایی دور از خانه هستم که پدرم زنگ‌زد با بغض گفت بیچاره شدم هرچی گفتم چیشدِ کسی جواب نمیداد صدای خانوادم میومد که میگفتن بهش بگو ولی هرچی جیغ کشیدم داد زدم جواب ندادن شروع کردم‌ به گریه و جیغ زدن خدایا چیشد چرا کسی جواب نمیده دوستام نگران شدن حتی با من گریه کردن ولی یکیشون اصلا اهمیتی نداد دنبال ماشین بودم اون موقع شب برگردم خونه که نبود چقد گریه کردم زنگ زدم خواهرم هی گفتم چیشد فک میکردم برای پدر مادرم اتفاق افتاد با بعض گفت دکتر از تو مامان بابا ناامیدِ جواب کرده برادرم اومده بود پیشم بغلش کرده بودم توی بغلم خوابیده بود بی خبر رفت خونه با بغض نگام‌میکرد منم سریعا میخواستم برم خونه خیلی گریه های وحشتناک داشتم میشه تعبیرشو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      خوابتان نشانه شادی و نشاط و اتفاقات مثبت است

  78. رویارویاsays:

    در خواب دیدم برای معشوقم(پس) که منو داشت برای همیشه ترک میکرد شدیدا گریه و بیقراری میکردم اما برگشتم دیدم بجای معشوق من یه دختر هست که بعد اینکه منو ترک کرد به کسی که کنارش بود لبخند میزد (دوتا دختر بودند)-(در عالم واقعیت معشوقم منو ترک کرده است)

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مواردی خوشحال کننده در زندگیتان ایجاد شود

  79. AfsaneAfsanesays:

    سلام، خواب ديدم كه فردا در خانه ام مهماني داشتم به خواهرم گفتم كه ميوه بخرد موز خريد و سيب اما سيب ها خوب نبودند، مادرم (كه سالها قبل فوت شده) امد و خواهرم به او موز داد و بقيه مهمان ها كه امدند من به همه ميوه دادم،، زن داداشم امد( در واقعيت ٣ فرزند بزرگ دارد) انگار كه پسر من باعث مردن بچه هايش شده بودند و من به او گفتم كه خيلي ناراحتم براي فرزاندانت و كلي گريه كردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام شما شاد میشوید.

  80. شهرهشهرهsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم که یکی از اقواممون که سالها پیش فوت کرده بود در حالی که در بغل من بود فوت کرد و هیکس جز من براش گریه نمی کرد و من دائما براش گریه می کردم و همچنین در ادامه دیدم که پدربزرگم که سال پیش فوت کرده بود رو در حال نماز خوندن می دیدم و وقتی جلو رفتم دیدم که اشتباهه راستش دقیق یادم نمی آد که اشتباه بود یا خیر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

  81. شرارهشرارهsays:

    سلام من خواب دیدم یکی از آشناها که من باهاش قهرم تو خواب داره برای من گریه میکنه ایا ازون ادم به من ضربه میرسه؟پچون میگن گریه در خواب خوشحالی است با توجه به اینکه اون ادام برای من گریه میکنه معنیش چی میشه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه و اندوه شما در این رویا نوید بخش این است که مشکلات و ناراحتی های پیش امده برای شما بتدریج رفع خواهد شد و دوباره روزهای آرام و شادی را در پی خواهید داشت

  82. شرارهشرارهsays:

    من گریه نمیکنم ناراحتیه من نیست کس دیگه واسم گریه میکنه من نمیکنمو تعبیر اینو میخواستم بدونم چی میشه اگه اندو برای کس دیگری باشه که برای شخص من اون گریه میکنه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      گریه و اندوه نشان دهنده ان است مشکلات و ناراحتی های پیش امده برای شما بتدریج رفع خواهد شد و دوباره روزهای آرام و شادی را در پی خواهید داشت

  83. زهرازهراsays:

    سلام تو بیداری که مامانم قراره از یکی پول ارثی بگیری و به ما بده تو خواب دیدم اون طرف پولو به مامانم نداده که به ما بده و من خیلی ناراحت بودم و به شدت گریه میکردم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است شادی هایی را تجربه کنید که برایتان خوشایند خواهدبود

  84. ShohrehShohrehsays:

    سلام خواب دیدم.با خانواده ی توی یه مکانی هستیم یه خونه ی بزرگه.قراره بریم مهمانی که خواهرم لباس منو برداشته و میگه من میپوشم اینو .منم به شدت گریه میکنم و میگم لباس خودمه.پس من چی .پدرم با خواهرمه و سعی میکنه که اون منو نبینه.مادرمم بهم میگه .همینه لباس و اون باید بپوشه.هیچ کس به گریه های شدید من اهمیت نمیده.من و خواهرم هردو متاهلیم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      ممکن است مسائل جزئی و کوچکی موجب ناراحتیتان شود

  85. آناهیتا خرم دلآناهیتا خرم دلsays:

    با سلام خدمت مدیر سایت دیشب خواب دیدم که خونه یکی از فامیل ها مهمان هستیم که دخترداییم به شدت ناراحته و داره اشک میریزه و به مادرش توضیح میده در این مورد و انگار میزبان بخاطر کار نکردن این دختر خیلی حرف بهش زده و ناراحتش کرده و اینکه من که این صحنه اشک ریختن دخترداییم رو میبینم خیلی ناراحت میشم اون لحظه میزبان تو حمام و زنداییم به دخترداییم میگه همین الان برو داخل حمام و اون میره و جلوی میزبان شروع میکنه به پاک کردن کاشی های حمام و هردو عریان هستند درحمام.ممنون میشم اگه تعبیرشو بگید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه خوشحالی و شور و نشاط است

  86. سولمازسولمازsays:

    درود قبل از خواب نیت کردم ایا کار من کسی که دوستش دارم اوکی میشه بهم میرسیم و خواب ویدم برادرزادم وختر 4 ساله ای هست که داره گریه می کنه و منو بغل کرد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خواب گریه نشانه شادمانی و خوشحالی است

  87. الهامالهامsays:

    با سلام و احترام حدودا دو سه سالی هست که با یکی از دوستانم به دلیل اینکه پشت سرم حرفهای نامربوط زده و همچنان هم میزنه و به گوشم می رسه قطع ارتباط کردم چون داشت به آبروی من لطمه وارد می شد الان چندباری است که ایشون رو در خواب میبینم در حالی که گریه میکنه و میگه منو ببخش و بذار آشتی کنیم ممنون میشم تعبیر بفرمائید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بیانگر کینه ای است که در بین شما وجود دارد

  88. ندانداsays:

    سلام من چند شب پیش بعد از خوندن زیارت عاشورا از امام حسین عاجزانه درخواستی کردم بعد که خوابم برد خواب دیدم تو یه امام زاده ای دارم گریه میکنم. میخواستم بدونم تعبیر خوابم چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      تعبیر خوابتان نشانه روایی حاجت و برآورده شدن خواسته و آرزو است

  89. رهاییرهاییsays:

    سلام من خواب دیدم داداشم اومده خونه و قرار بود یه پولی رو بهم بده و اومد گفت من این پولو بهت نمیدم و من هم کلی زار زدم و گریه کردم ، تو واقعیت هم قراره یه پولی رو بهم بده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام گریه در رویا از روی اندوه بر شادمانی تعبیر میشود

  90. saharsaharsays:

    سلام خسته نباشد ببخشید من نزدیک صبح خوا دیدم که در حال نماز خوندن بودم مادرم هم روبروم بود و من در حال گریه کردن سر نماز بودم که یهو سجده رفتم و با صدای بلند اشک میریختم و گریه میکردم و انگار یه دختری رو دیدم که لباس عروس تنش بود

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، نشان دهنده ی ناراحتی ، دلواپسی یا بدشانسی برای یکی از دوستان خواهد بود.

  91. saharsaharsays:

    سلام خسته نباشد ببخشید من نزدیک صبح خوا دیدم که در حال نماز خوندن بودم مادرم هم روبروم بود و من در حال گریه کردن سر نماز بودم که یهو سجده رفتم و با صدای بلند اشک میریختم و گریه میکردم و انگار یه دختری رو دیدم که لباس عروس تنش بود و من دعا میکردم که خدایا منم از تنهایی دربیام

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      سلام وقت بخیر ، نمادی از برخی از اهداف و نیات درونی و سالم شما خواهد بود و همچنین بیان کننده ی انجام کار ثواب و درست نیز می باشد.

  92. لیلا محمدیلیلا محمدیsays:

    من متاهلم در درگیری های طلاق هستم مادرم خواب دیده که جایی هستن و زوج تقریبا حس خوشحالی با یه اقای دیگه هستن و من در حال گریه کردن تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام. وقت بخیر. روزهای بهتری از گذشته در انتظار شماست. نقش های زندگی شما تغییر خواهد کرد.

  93. حدیثحدیثsays:

    سلام من پدرم توو واقعیت راننده تاکسیه و برادرم هنوز خدمت نرفته و قرار بره .خواب دیدم که بابام داره ماشینشو میفروشه و توو ماشینم یکم خاکی بود بعد میبینم کنار خیابون یدفه دتدشمو میبینم ساکشو جمع کرده میخواد بره سربازی باصدای بلند یدفه میزنم زیرگریه و میرم سمتش بغلش کنم بوسم میکنه و من همش با گریه میگفتم من چجوری بدونه تو بمونم طاقت ندارم بعد منم بوسش کردم داداشمو انگار خیلی ناراحت بودم فرداش از مامانم همش میپرسیدم کی میاد داداش پس چرا نیومد تعبیرش چیه؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر تغییراتی است که در شرایط و وضعیت زندگیتان ممکن است ایجاد شود که باعث شادی شما خواهدشد

  94. زهرازهراsays:

    سلام. خواب می دیدم در خانه قدیمی مادربزرگ پدری ام (فوت شده اند)هستم و فضای خانه پر از نور و سفیدی است و برای برادرم داریم عروسی می گیریم و در تکاپوی مراسم هستیم. پدرم (که به رحمت خدا رفته اند)را دیدم که به من می گوید اصلا کاری برایم نمی کنی و با گریه و زاری به ایشان می گم من هرچه کار خیری می کنم به نیت تو همش انجام میدهم اما نمی پذیرد و گریه ام شدیدتر می شود.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا بیانگر به وجود امدن شادمانی و شادکامی در زندگیتان است

  95. اسحاقاسحاقsays:

    سلام خواب دیدم جایی بودیم و تلویزیون داشت یه برنامه در مورد شهدای دفاع مقدس پخش می کرد و من با دیدن این برنامه به شدت گریه می کردم طوری که اشک زیادی ازچشم اومد بیرون بعد که برنامه تموم شد از اونجا زدم بیرون شب روشنی بود بعد دیدم مامانم هم اومد که چادر قشنگ و شیکی سرش بود و یه خانم چادری هم جلومون بود و فاصلش از ما زیاد. باهم شروع کردیم قدم زدن ضمنا من حالم خیلی خوب شده بود و حس کردم خیلی سبک شدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام بهتر است دررابطه با زندگی خود کمی با احتیاط تر رفتار کنید و به زندگی خود سرو سامانی دهید

  96. راحيراحيsays:

    سلام، خواب ديدم ميخوايم جايي بريم و دير شده، بابام مياد تو اتاق ميزنه زير گريه كه توروخدا زود اماده شيد بريم... بعد من ميگم بابا مگه چقدر مهمه كه اينطوري داري گريه ميكني، باهاش جرو بحث ميكنم، ممنون ميشم تعبير خواب رو بدونم. با تشكر

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است نشان دهنده به وجود امدن مباحثی شادی بخش در زندگیتان باشد

  97. Redgirl1375Redgirl1375says:

    سلام. خواب دیدم مادرشوهر دوستم فوت کرده من بی نهایت گریه میکنم اون قدری ک من گریه میکردم و از ته دل ناراحت بودم کسای دیگ نبودن تعبیرش چیست؟

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقات خوشایندی در زندگی برای شما به وجود بیاید

  98. vafavafasays:

    سلام خواب دیدم رفتم یک جایی یکدفه یاددوستای قدیمی افتادم که پیشم نبودن وبغض کردم وازته دل گریه کردم که حتی اطرافیان به گریه انداختم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      در آینده اتفاقی میوفته که باعث شادی شما میشه

  99. کتایونکتایونsays:

    سلام، دو شب پشت سر هم دو نفر خواب منو میبینن، یکی شون گفت خواب دیدم تو اتاق خونه تون نشسته بودی گریه میکردی، اون یکی هم شب بعدش خواب م دیده بود که ناراحت و غمگین نشستم تو خونه همش ازم میپرسه چی شده چرا ناراحتی زانو بغل کردی...، خواستم تعبیرش بدونم، ممنون.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      بدلیل یه سری اتفاقات بلحاظ روحی پخته تر می شوید

  100. زهرازهراsays:

    سلام.خواب دیدم کهمنو مامانم توی پارک بودیم و پدرم مسافرت بود به فکر این بودم که ماشین باید بیارم برا رفتن به خونه آماده شدم از پل عبور کردم و به جاده اصلی رسیدم تشک خوابی رو پیدا کردم که مال من بود و در خواب این تشک وقت برگشتن به خونه به ماشین تبدیل میشه .تشک رو گرفتم درستم و میخواستم برگردم که خاله ام رو دیدم به او سلام کردم و از شدت اشتیاق خیلی گریه کردم بهش گفتم که دلم براش خیلی تنگ شده بعد خودمو همراه خالم و خونوادم تو خونه خودم دیدم...

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا میتواند نشان دهنده مسیر و راهی باشد که در زندگی برای ان هدف گذاری کرده اید

  101. AfsaneAfsanesays:

    سلام. خواب مادرم كه فوت كرده را ديدم كه براي امام حسين ميخونه و گريه ميكنه بعد يه مرد مياد كه آمپولشو بزنه بعد من گفتم خوب زودتر ميومديد اونم گفت شما اولين بارته اومدي من تو ترافيك بودم،، بعد مامانم ساكت شد

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام یه روضه ی امام حسین برای مادرتون بگیرین

  102. اتانازاتانازsays:

    باسلام من دیشب ساعت۴ خواب دیدم که پسر عموم و پدرم منو به عقد شخصی در اوردن و من بشدت گریه میکردم و با کاسه چینی میزدم توی سر خودم و میگفتم من این مرد را نمیخوام ، و توی خواب پسر عموم را نفرین میکردم که چرا عامل اینکار شده، کاسه یه تیکه کوچیک ازش شکست ولی سر من نشکست زیاد هم درد نداشت اما توی خواب حس میکردم دنیا به اخر رسیده به این اتفاق و خیلی پریشون بودم ... تعبیر خوابم چیه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده شادمانی و شادکامی در زندگیتان است و جایی برای نگرانی وجود ندارد

  103. سلطان سلیما اریا فیضسلطان سلیما اریا فیضsays:

    سلام خواب دیدم یک سری اسناد روی دستم است که نشان میدهد من دختر پدر مادرم نه بلکه دختر خاله ام هستم که برایم شیر داده و از کودکی تا حال هر ان شکر رجی های که در خانه داشتیم با اعضای خانواده فکر میکنم دلیلش همین بوده و بسیار گریه و عقده میکنم مادرم هم که متوجه میشه گریه دارم هیچی نمیگه میره و پدرم هم مثل بیگانه ها رویه میکنن و من زیاد عقده دارم احساس میکنم از دلتنگی تمام وجودت شل میشه و گریه کرده میرم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به احساسات شما و دلخوری که از نزدیکانتون دارین اشاره داره بهتره این مسئله رو حل کنین

  104. موناموناsays:

    سلام من دیشب خواب دیدم تا توی یه خیابان با ماشین دارم عبور می کنم که برادرم را دیدم که کنار خیابون نشسته و داره برای تمیز کردن شیشه ما‌شین بقیه التماس میکنه که ازشون پول بگیره، من نتونستم تحمل کنم به عقب برگشتم و جلوش نشستم و مثل کسی که همه عزیزانش را خدایی نکرده از دست داده شروع به شیون کردم فریاد میزنم جیغ می‌کشیدم و موهای خودم را میکندم و باهاش دعوا میکردم و میگفتم لعنت به این اعتیاد که اینقدر تو را خار کرده، در هین همین گریه و زاری ها از خواب پریدم،.( برادرم وضعیت مالی نسبتا خوبی داره ولی متاسفانه درگیر اعتیاد هست و این مسئله به شدت از نظز روحی منو خانواده ام را تحت تاثیر قرار داده) ممنون میشم تعبیر کنید.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام اشاره داره به وضعیتی که برادرتون داره به شدت نیاز به حمایت داره که ازین وضعیت خارج شه

  105. یاسمنیاسمنsays:

    با سلام ، من خواب دیدم که انگار داشته به خواهر کوچکترم تجاوز میشده و اون خواسته از خودش دفاع کنه و مردرو کشته منم در این خواب همش ناراحت بودمو گریه میکردم دادگاه میرفتم و فقط من ازش دفاع میکردم تا اینکه در جلسه دوم دادگاه اکثریت دادگاه با اصرار و تلاش و صحبتهای من رای مثبت دادن و خواهرم اعدام نشد و ما به مسافرت رفتیم قبل مسافرت شارژرمو جا گذاشته بودم و با خودم نبرده بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است اتفاقات شادی بخش و مثبتی در زندکی برایتان ایجاد شود

  106. mmmmsays:

    سلام . من خواب سیدی رو دیدم که از چهره های کشور هستن که داشتن گریه میکردن و یه چیززایی میگفتن که خوب یادم نیست مثل اینکه میگفتن : نگران آستان قدس رضوی هستن . زیاد جمله رو خوب یادم نیست.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است افرادی تاثیر گذار درزندگی شما هویدا شوند

  107. MaryamMaryamsays:

    سلامـ خسته نباشید من دیشب خواب دیدم ک پدرومادرم ربوده شدن و گفته بودن ک سر از تنشون جدا میکنن . من خیلی گریه میکردم بعد اونهارو سالم برگردوندن . بعدش هم دیدم به یک عروسی دعوتیم و من دارم حاضر میشم ک برم . ممنونم اگه تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ناراحتی براتون پیش میاد که پدر و مادرتون خیلی از اون ناراحت میشن

  108. بارانبارانsays:

    سلام. خواب دیدم خواستگاری برام اومده که به شدت سطحشون پایینه و من خیلی ناراحت بودم. به شدت گریه می کردم و از دست مادرم عصبانی بودم که قبل از این اتفاق مانع شده با کسی که بهش علاقه داشتم ازدواج کنم. درحال گریه همش به مادرم میگفتم تقصیر توئه.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به ناراحتی و غصه ای که در دلتون دارین اشاره میکنه

  109. فاطمه درویشفاطمه درویشsays:

    سلام خسته نباشید. من دیشب خواب دیدم(۸ بهمن) که شوهر دختر خالم تصادف کرده و تیکه تیکه شده و بعد همسر من داشت تو حموم تکه های بدن اونو می شست مثل غسال. من هم با دختر خالم همش گریه می کردیم. تا صبح تو خواب گریه میکردم که حتی صبح هم که از خواب بیدار شدم تحت تاثیر این رویا بودم. ممنون از زحمات شما.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این رویا نشان دهنده رهایی از الودگی ها و بدی ها در زندگی است

  110. زهرازهراsays:

    با سلام و تشکر.خواب میدیدم رفته بودم یکی از دوستان زمان مدرسم رو ببینم ولی خانوادش منو نشناختن که یکی از خواهراش( که البته توی بیداری همچین خواهری ندارن ولی توی خواب من میشناختمشون)منو شناخت و منم بغلش کردم و بلند گریه میکردم،همون موقع یکی داد زد زلزله ما از خونه دویدیم بیرون ولی زلزله نیومد و من تعجب کرده بودم چطور فهمیدن که میخواد زلزله بیاد.بعد ازون مردی رو دیدم که قبلا باهاش رابطه داشتم داشت دنبالم میگشت ولی می فهمیدم که مثل قبل دوستم نداره ولی با حرکات دستش بهم فهموند که حواسم بهت هست که با کسی رابطه نداشته باشی،رفتم سمتش که بگیرمش توی بغلم ولی متوجه شدم عاشق یکی از دوستام شده.ممنون از وقتی که میذارین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس مسائلی براتون پیش میاد که باعث میشه پخته تر شین

  111. مرجان رحمتیمرجان رحمتیsays:

    سلام خواب دیدم با دوستم میریم خونه ما که یهو پلیسا اومدن و دوستم گرفتن (بخاطر تظاهرات گرونی بنزین بود ولی در واقعیت ما اصلا بااین مسئله کاری نداشتیم ولی تو خواب بخاطر جریان بنزین گرفتنش) بعد من ‌که داشتم میرفتم خونمون و خیلی ام ناراحت بودم، یه گربه دیدم که فک کنم مریض بود و پاش شکسته بود و من میترسیدم ازین که بهم نزدیک شه و بیماری بگیرم.بعد رسیدن به خونه من خیلی گریه کردم بخاطر دوستم و ناراحت بودم.بعدش یه مراسم ‌دیدم که همسایه ها دورهم بودیم و یکسایی هم داشتن میرقصیدن.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام ممکن است دچار ناکامی های اجتماعی و ناراحتی هایی در زندگی بشوید

  112. سانازسانازsays:

    سلام من خواب ديدم با پسري كه خيلي دوستش دارم اما در ارتباط دوري هستيم اما دوست نيستيم ، اون پسر اومده پيشم و منم ادكلن زدم و كنارش نشستم اومده بود كه ارتباط رو بامن شروع كنه حرف ميزديم بعد چنددقيقه اي ميره از كسي ميپرسه كه من با كسي هستم با نه و اون آقا به اين پسر ميگه اين خانم نامزد داره و با بغض مياد پيش من كه چرا نگفتي نامزد داري و منم بخاطر اثبات نبودنم با كسي با بغض باهاش حرف ميزدم و از اينكه آبروم رفته بود خيلي ناراحت بودم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام رویای پریشان و درهم است

  113. ساحلساحلsays:

    سلام خواب دیدم قرار بود بریم اردو ولی فراموش کردم برم و مامانم بهم یاداوری کرد که برم ولی دیر بود منم زدم زیر گریه و به مامانم گفتم چرا بهم گفتی میذاشتی یادم بره و زار زار گریه کردم بعد یهو خودم و بالای سر پسری دیدم که دوستش دارم و خوابیده بود و یهو پسریو دیدم که دوست پسری بود که دوستش دارم و بهم گفت معشوقت خیلی تو رو دوستت داره و از دوریت داره اذیت میشه من رفیقشم و با چشم خودم دیدم بعدم من اروم شدم و خدارو شکر کردم که دوستم داره

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام خودتون رو درگیر مسائل بی اهمیت نکنین

  114. نیلونیلوsays:

    سلام، من یه ناراحتی با یه شخصی برام پیش اومده و بابتش خیلی ناراحتم و استغفار میکنم، خواب دیدم اون شخص به شدت از من ناراحته و با عصبانیت با من برخورد میکنه و من بشدت ناراحت میشم و گریه میکنم و یه جای خلوت میرم و بلند گریه میکنم کسی صدامو نشنوه آیا این خواب تعبیر داره یا بدلیل ناراحتی زیاد توی بیداری هست که همچین خوابی دیدم

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سعی کنین این مسئله رو حل کنین

  115. خورشید نامورخورشید نامورsays:

    سلام خواب دیدم مردان زیادی که ورزشکار هستند در منزل مان هستند انگاری مسابقه دارند همه شون از دوستان دایی ام هستند دایی ام گفت جلوی چشمانش نیا زشت ه خوب نیست یه دختر بیاد وسط مردان بعد رفتم بیرون موقع برگشتن در مسیرم به منزل مان همه ی مردان بودند سرم رو انداختم پایین و موقر و متین قدم برداشتم تا وارد منزل مان بشم سنگینی نگاه ها رو حس می کردم هم خوب هم بد دایی ام دعوایم کرد که خودم رو نشان دادم گفتم دیگه راهی نبود که بخوام ازش رد بشم و داخل منزل بشم بعد شنیدم که بابام حالش بد شده با گریه رفتم بیمارستان مامانم و داداشم بودند یکی می گفت دور از جان پدرت مرده یکی می گفت حالش خوبه توی سر خودم می زدم با مامانم دعوا کردم تقصیر تو بود چرا مواظب بابایی نبودی و گریه می کردم پزشکی آمد از اتاق عمل لباسش سبز بود گفت حال بابات خوبه برو ببینش هنوز گریه می کردم ممنون میشم خوابم رو تعبیر کنید

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام کار اشتباهی انجام میدین که نگران میشین از دست شما ناراحت بشن

  116. BoLBoLBoLBoLsays:

    سلام و خسته نباشید من خواب دیدم که مراسم ترحیم داییم هست که در واقعیت هم فوت کرده و غیر از تهران در ویلای ما در شهرستان هم برگزار شده که کلی آدم اومده بودن جمعیت خیلی بالا و همه مشکی پوشیده بودن من و خواهرم وقتی از لای جمعیت میرفتیم گریه و زاری میکردیم و اشک میریختیم ممنون میشم تعبیرش رو بگین

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام مراسم شادی بخشی در زندگی برایتان در اینده به وجود خواهد امد

  117. زکییزکییsays:

    سلام مادرم خواب دیده من بشدت وباصدای بلند گریه میکنم اونم هی میگه گریه نکن

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین احتمالا به مشکلی اشاره داره

  118. هانیههانیهsays:

    با سلام من خواب دیدم ک در کنار مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستم و ب شدت گریه میکنم در حد هق هق ک در همون لحظه پیر مرد و پیزنی ب من گفتن آروم باش دختر دنیا همینه بعد دیدم عروسی دخترشونه و من میگم چطور امکان داره پدرش تازه شهید شده من ناراحتم و اون خوشحال

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام براشون زیارت عاشورا بخونین و ازش کمک بخواین

  119. SarahSarahsays:

    با سلام خدمت شما.عیدتان مبارک.من دیروز عصر خواب دیدم که بزرگ شدم،[در حالیکه در واقعیت چادری نیستم]چادر مشکی بر سر کرده ام.با خواهرم که بسیار کوچکتر از خودم بود دعوا می کردم.نمی دانم جرا ولی دائماً سرش داد می زدم و با غضب باهاش برخورد می کردم و در این حین اشک می ریختم و می گریستم.تعبیرش چه می تواند باشد؟سپاس.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام سپاس نگرانی و درگیری فکری دارین

  120. یزدانیزدانsays:

    سلام من خواب دیدم‌که با خانوادم توی یه باغی هستیم و داداشم از بیرون میاد و بمن و خواهرم میگه که باید بیاید دمه در باغ تا یچیزی بهتون بگم منو خواهرم میریم که وسط راه باغ خیلی تاریک و ترسناک بود و بالخره ما رسیدیم به در باغ که برادرم یدفه گفت بچه ها من بزودی بیناییمو از دست میدم که منو خواهرم به آسمون و ستاره ها نگاه میکردیم و گریه میکردیم که من زانو زده بودم و به شدددددت گریه و زاری میکردم بطوریکه بخودم میگفتم تاحالا اینجوری گریه نکردم، بعدش مامانم هم میاد و وقتی به اون خبرو میگیم با هم بازم گریه میکنیم اینم بگم برادر من چندسالی هست که یه مشکلی برای چشماش پیش اومده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام به درد سر و مشکلی اشاره داره مراقب باشین

  121. سانازسانازsays:

    سلام من خواب دیدم خونه قدیمی مامانبزرگم که الان خراب شده وبجاش ساختمون ساخته پدربزرگ ومادربزرگم ولی من خونه قبلیودیدم که مجلس ترحیم خواهرپدربزرگم راتوخونه قدیمی پدربزرگم که الان خراب شده گرفتیم همه دورهم نشستیم درآن خانه که الان نیست وخراب شده مجلس ترحیم خواهرپدربزرگمه که چندساله فوت کرده من دیدم مامان اومدپیشم وگفت دماغم داره خون میادگفتم برای چی مامان گفت سکته کردم منم بدوبدوپله هارورفتم بالارسیدم پیش مامان گریه میکردم انقدگریه میکردم اشک میریختم یهوازخواب پاشدم دست به صورتم زدم دیدم خواب دیدم توخواب اشک میریختم واس مامانم تعبیرش چیه

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام صدقه بندازین و قرابنی کنید

  122. رزارزاsays:

    سلام من خواب دیدم خواهرم یک مشما دستش است که انگار اعضای بدن پدرم است که فوت کرده ‌گریه می‌کند ‌می گوید دکترش باعث مرگش شد ‌من بهش میگم ناراحت نباش از دکترش شکایت کردم دکترش مقصر بود در واقعیت هم پدرم بخاطر قصور پزشکی فوت کرده

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام برای برای ارامش روحشان سوره یس را بخوانید

  123. خانم صخانم صsays:

    سلام خواب دیدم که خواهرم و زنداداشم رو نصحیت میکنم و میگم دست از این اختلافات و کدورت بردارید و آشتی کنید ، هردو رو با گریه و اشکی که از چشمام میومد نصیحت میکردم و گاهی از خدا حرف میزدم تو واقعیت باهم قهرنیستن، ولی یه خواهردیگه ام با یه زنداداش دیگرم قهره

  124. نااشنانااشناsays:

    سلام من الان یه چند مدتی هست که ازیه اقایی که خیلی دوسش دارم دورم وخبری عم ازشون ندارم )))دیشب خواب دیدم یه پسری که من اصن توواقعیت نمی شناسمش وسن وسالشم کم به نظر میومد ازاینکه ازهم باید جدا میشدیم این پسر خیلی گریه میکرد ولی من اصن حسی به ایشون تو خواب نداشتم وگریه هاشو بادستم‌پاک میکردم ومیگفتم که دیگه گریه نکن بعد اون محل وترک کردم ولی من اصن ایشونو نمی شناسم ولی تو خواب خیلی ناراحت بود که گذاشتمش دارم میرم

  125. ستارهستارهsays:

    سلام. خواب ديدم كه يكي از دوستام كه يك ساله قهريم باهام آشتي كرده ولي هنوز سرد بود و من حس ميكردم كلكي تو كاره و حس خوبي بهش نداشتم داشتم گريه ميكردم و ميگفتم من تورو خيلي دوست داشتم و اون فقط نگاهم ميكرد ممنون ميشم تعبير كنيد

  126. ParmisParmissays:

    سلام من خواب دیدم با کسی دعوام شده و دارم نفرینش میکنم تعبیرش چیه؟

  127. FatemeFatemesays:

    سلام خسته نباشید، من دخترم و خواب دیدم داداشم ک ازم کوچیکتره و نوجوونه ناراحته و گریه میکنه همش

  128. مریممریمsays:

    سلام.من در واقعیت چادری نیستم اما خواب دیدم چادرسیاه بسر دارم و درحال گریه کردنم و رفتم دنبال مادربزرگم باهم رفتیم پیش خالم اونم چادرسیاه سرش داشت و گریه میکرد اما کسی نمرده بود. لطفا تعبیرشو بگین ممنون

  129. نازنین خانمنازنین خانمsays:

    در یک اتاق بودم و خواب دیدم کسی که دوستش داشتم (در خد گریه) الانم تقریبا دوستش دارم(ن با شدت قبل) وارد اتاق شد با گریه انگار از کسی می ترسیدیم ولی اون بیشتر از من امدم اشکاشو پاک کنم ازم دورشد و یک جایی قایم شد تا اون شخصی که ازش فرار می کردیم نتوانه پیدامون کنه و اون پیدامون کرد اون شخصی که از شمی ترسیدیم با من کاری تداشت اما شخصی که دوستش داشتم رو بخشید و رفت و من بعد اشکاشو پاک کردم ولی توی خواب چهره تغییر کرده بود ولی احساس کردم دوست نداره من بهش نزدیک بشم تعبیر این خواب چه هست؟

  130. نازنین خانمنازنین خانمsays:

    در یک اتاق بودم و خواب دیدم کسی که دوستش داشتم (در خد گریه) الانم تقریبا دوستش دارم(ن با شدت قبل) وارد اتاق شد با گریه انگار از کسی می ترسیدیم ولی اون بیشتر از من امدم اشکاشو پاک کنم ازم دورشد و یک جایی قایم شد تا اون شخصی که ازش فرار می کردیم نتوانه پیدامون کنه و اون پیدامون کرد اون شخصی که از شمی ترسیدیم با من کاری تداشت اما شخصی که دوستش داشتم رو بخشید و رفت و من بعد اشکاشو پاک کردم ولی توی خواب چهره تغییر کرده بود ولی احساس کردم دوست نداره من بهش نزدیک بشم تعبیر این خواب چه هست؟ من اون شخص رو قبلا یواشکی توی دلم دوست داشتم ولی وقتی امدم اشکشو پاک کنم چهرش عوض شده بود و اون شخصی که ازش می ترسید پدرش بود انگار در واقعیت هم رابطه خوبی با پدرش نداشتن

  131. نازنیننازنینsays:

    سلام ببخشید من خواب دیدم منو مادرم داریم هم دیگر رو میزنیم و گریه میکنیم من آخر خواب گفتم دیدی یتیمم کردی میشه معنی این خواب رو بگین من خیلی واسه پدرم نگرانم

  132. امینامینsays:

    سلام ،صبح خواب دیدم یه جایی هستم چندنفردراون محل که دقیق نمیدانم کجابودیک دخترمعلول داشتنداقوامش کنارش بودندکه گویادردداشت ومن احساس میکنم ازاقوام دورمادرم بودند روی زمین افتاده بودوبه خودمیپیچیدمنم دلم براش سوخت واشک ازچشمانم جاری شدو اشکهایم راپاک میکردم

  133. مبینامبیناsays:

    سلام من متاهل هستم ولی صبح ساعت۱۱خواب دیدم با یک غریبه ازدواج می خوام بکنم که نمیشناسمش. خانوادم لباس عروس تنم کردن که باید حتماباهاش ازدواج کنم اما من ناراحت بودم و نمی خواستم باهاش ازدواج کنم گیج شده بودم که من نامزد دارم اما دوباره میخام ازدواج کنم با گریه به نامزدم زنگ زدم بهش گفتم کجایی منو به زور میخان شوهر بدن نامزدم با صدایه تلخ بهم گفت کاری کردی که من معتاد بشم همش همینو میگفت گوشی رو غط کردم.

  134. مبینامبیناsays:

    سلام من متاهل هستم ولی صبح ساعت۱۱خواب دیدم با یک غریبه ازدواج می خوام بکنم که نمیشناسمش. خانوادم لباس عروس تنم کردن که باید حتماباهاش ازدواج کنم اما من ناراحت بودم و نمی خواستم باهاش ازدواج کنم گیج شده بودم که من نامزد دارم اما دوباره میخام ازدواج کنم با گریه به نامزدم زنگ زدم بهش گفتم کجایی منو به زور میخان شوهر بدن نامزدم با صدایه تلخ بهم گفت کاری کردی که من معتاد بشم همش همینو میگفت گوشی رو غط کردم.

  135. امیرشونامیرشونsays:

    دوستم خواب دیده که من دارم گریه میکنم