تعبیر خواب پرستاری از مرده

اگر شخصی در خواب ببیند که از مرده ای پرستاری و یا مراقبت میکند تعبیرش چیست؟ خواب دیدم که از پدربزرگم که چندین سال است فوت کرده است در حال پرستاری و مواظبت هستم او را نوازش میکنم و در دهانش آب و غذا میریزم این خواب چه تعبیری دارد؟

بطور کلی تعبیر خواب پرستاری کردن دلیل بر امنیت و رفاه مالی است اگر کسی خواب ببینید از فرد مرده ای پرستاری میکند دلیل بر اینکه عمرش کم شود

شیخ طوسی در این باره گفته است معنی و تفسیر پرستاری کردن در خواب دلیل بر کاهش طول عمر است

اگر کسی خواب ببینید از نوزاد و یا طفلی پرستاری میکند دلیل بر اینکه توسط یکی از دوستان و آشنایانش گمراه شود

ر در خواب پرستارى را مشاهده کنید که از شما مراقبت مى‏کند، نشانه‏ى آن است که بیمارى شما را تهدید مى‏کند. اگر در خواب مشغول پرستارى از بیماران باشید به این معنا است که به مقامات بالاى اجتماعى دست مى‏یابید، اگر زنى در خواب مشغول پرستارى از فرزند خود باشد، به این معنا است که شغل مناسبى به دست خواهد آورد.

تعبیر خواب پرستاری از مریض:

اگر کسی در خواب ببینید از فرد بیماری پرستاری میکند و به او کمک میرساند دلیل بر نعمت و برکت و رفع گرفتاری و بلا باشد

تعبیر خواب پرستاری نوزاد:

ادوارد میگوید مراقبت از نوزاد دختر یا پسر (در اینجا به معنی پرستاری کردن) دلیل بر گمراه شدن باشد

تعبیر خواب پرستاری از بچه از دیدگاه کرمانی:

۱ـ اگر زنی خواب ببیند از نوزاد خود پرستاری می کند ، نشانة آن است که به کاری دلپذیر مشغول خواهد شد . ۲ـ اگر دختری خواب ببیند از نوزادی پرستاری می کند ، علامت آن است که مقام ارزشمند و معتبری به دست خواهد آورد .

۳ـ اگر مردی خواب ببیند همسرش از کودک خردسالش مراقبت می کند ، نشانة آن است که مسئولیتهای خود را به شکل هماهنگی پیش خواهد برد .

1 نظر

  1. سیماسیماsays:

    سلام. وقت بخیر من امروز خواب دیدم مادرم با خوشحالی به من میگن که محل زندگی برادرت رو پیدا کردم و او رو دیدم که از پدر بزرگت نگهداری میکنه و حال خودش هم خوبه من هم خیلی خوشحال شدم..رفتم که پبداشون کنم اونجا یک خونه قدیمی بود که انگار پدربزرگ خواب بود و روش رو مثل جسد پوشانده بودند و من ایشون رو ندیدم فقط برادرم رو تو اون خونه قدیمی دیدم پدر بزرگم سی سال قبل فوت شدن و برادرم هم معتاد است و سالهاست از فامیل ترد شده. من هرگز خواب پدر بزرگم رو نمی‌دیدم ولی تو یکی دو ماه اخیر سه بار خواب ایشون رو به همراه برادرم دیدم . لطفاً تعبیرش کنید خیلی ممنونم.

    • مدیر سایتمدیر(modiriyat) :

      سلام این خواب بیانگر نیاز های افرادی است که در آن گم شدن، همچنین اشاره داره به نگرانی و وضعیت برادرتون گه باید بهش کمک شه