چگونه با فرزند خود صحبت کنیم

این راه ما با بچه‌های ما تاثیر شگرفی بر یادگیری آنها و توانایی برای گوش دادن به ما. ما دائما به مدل سازی بچه‌های ما چگونگی عمل و رفتار و روشی که ما با آنها صحبت کنم حق با به این دسته قرار می‌گیرند. روشی که ما با آنها صحبت و کسانی که در اطراف ما آنها را نشان می‌دهد که ما می‌خواهیم که آنها به ما صحبت کند . دیدم که عموما سه راه مختلف که والدین با بچه‌های خود ارتباط برقرار کنند . اول در یک راه تهاجمی است . این فریاد والدین , بچه‌های خود را پایین و استفاده از حمله به کلمات. کودکان آنها پاسخ در بسیاری از راه‌های مختلف , عمدتا با یک بازی بیشتر , احساس ترس , فریاد و نادیده گرفتن والدین خود دستور ثابت .

دومین نوع ارتباط غیر معمول است . زیر لبی می‌گویم: این والدین نرم و محتاط با کلمات و به بچه هایشان که فرار کردند و آشوب تمام آنها. متاسفانه این والدین بسیار منفعل هستند که گاهی اوقات وقتی به محدودیت‌های خود , ارتباط خود را ناگهان به لحن تهاجمی . در نهایت راه سوم که والدین می‌توانند از برقراری ارتباط با کودکان خود در یک مدعی است . این چیزی است که من تا به مؤثرترین شیوه برای ارتباط برقرار کردن با بچه‌ها در همه سطوح است. یک مدعی راه ارتباط شرکت است , روشن , مثبت, گرم و مطمئن . برقراری ارتباط با کودکان در یک راه مدعی است که مهارت واقعی هنوز نشان می‌دهد که بچه‌های شما که مامان و بابا می‌دانند که می‌رویم و گوش می‌داد.

چند نکته مهم برای برقرار ارتباط کردن با فرزندمان

اسم بچه خود استفاده کنید . شما نام خود را به گوش شما موسیقی است . بچه‌های ما متفاوت نیستند , به علاوه کمک می‌کند تا توجه خود را قبل از تحویل پیام شما . مثل جورج , خواهش می‌کنم برو . کودکان اغلب می‌تواند تنها تمرکز روی یک چیز در یک زمان . اسم بچه صدا توجه خود را تا قبل از اینکه تو حرف بزند. هلن E [ g ] . ( صبر کنید تا او می‌ایستد توپ و به شما نگاه ) ناهار در ده دقیقه آماده خواهد شد .

 

استفاده از زبان مثبت - سعی نکنید که گفت: هیچ . هیچ شکی وجود ندارد که اگر بگوییم افت نکن که شیشه نه داخل خودت در خاک فرزند شما دارد که تصویر و فکر صعود و بار دیگر در ذهن خود , آنها را کاهش خواهد یافت . در عوض, تلاش برای کلمه آنچه شما می‌خواهید آنها انجام دهد. راه E [ g ] در داخل لطفا صبر کن آن است, یک شیشه ویژه یک صبر کن تا نیم تنه کشیده نیست . این امر نیازمند فکر و تمرین خوبی است اما ارزش effort.Try برای از بین بردن کلمات استفاده کنید که ممکن است مسخره کردن ( تو یک بچه بزرگ . اسم ( - ), پسر بدی . ), و ( چنان شرمنده بود امروز شما این نوع از زبان بسیار کمی به جز ترک فرزندتان احساس بی‌ارزش. کودکان اغلب قطع ارتباط با کسانی که استفاده از این کلمه با آنها و شروع به توسعه یک مفهوم خود . مثبت و کلمات محبت‌آمیز به کودکتان, اعتماد به نفس بیشتری , باعث می‌شود که آنها احساس شادی , به آنها کمک می‌کند تا بهتر رفتار کند , آنها را تشویق به سختی تلاش می‌کنم و دستیابی به موفقیت است. آنها به تقلید از شما و همان احترام و تحسین به دیگران است. نمونه‌هایی از کلمات مثبت هستند : تو را به یاد شما اسباب‌بازی متشکرم برای کمک به من پاکسازی این آشفتگی تو خیلی سعی کردم با شما به اشتراک خواهر تو, من احساس واقعا خوشحال .

 

 

اتصال با فرزندتان با تماس چشمی . شما ممکن است نیاز به به سطح یا در با آنها سر میز بنشیند . هنگامی که شما در حال گپ زدن با بچه‌ها, این نیز آنها را نشان می‌دهد که چه باید بکنند . نه تنها رفتار خوب , گوش به شما کمک کند تا به هر other.Say نام کودک شما تا قبل از تماس چشمی خود , به ویژه به آنها . مهم این است که آنها توجه خود را به شما بدهم , و شما باید برای آنها رفتار مشابه با مدل .

 

 

استفاده از حجم مناسب - وقتی در کلاس تدریس, من یک کلاس دارم که در آینده به من معلم همیشه فریاد زد. بچه‌ها به گوشتان بگذارید و در نهایت در گوش ایستاد . معلم داشت فریاد همیشه سعی بر سر و صدای بچه‌ها, چه کابوس دهشتناکی! همین امر در خانه , برای همیشه رقابت با یک بچه فریاد می‌زد . وقتی آرام شد, بعد حرف بزند. اگر شما استفاده از حجم صدای شما مناسب برای اکثریت زمان, افزایش صدای شما در یک وضعیت اضطراری نباید نادیده گرفته شود. آنها بنشیند و توجه کند چون این اتفاق نمی‌افتد . جیغ زدم دستور یا از اتاق دیگری نیز در گوشهای ناشنوا پس از مدتی, برای مثال با شعار خاموش کردن تلویزیون اکنون لطفا چاد عجله کن و لباس پوشیدن آشپزخانه را می‌دهد که تو مشغول و نه خیلی جدی است. همین که به اتاق برای پیوستن به یک یا دو دقیقه و منتظر استراحت تجاری پایین خواهد رفت تا با همکاری بیشتر . شما شروع به رفتار پراحترام مدل سازی هستند و شما آنها را با شما , بنابراین آنها می‌دانند منظور شما !

 

تکالیف و گزینه های جایگزین - وقتی می‌خواهید فرزندانتان به همکاری با شما بسیار آسانتر است, اگر بتوانند درک کنند که چرا آنها به آنها نیاز داریم تا کاری و چگونه است که مزیت خود برای انجام این کار است. آنها نیاز به اهمیت شما را ببینم . برای مثال, وقتی لباس بیرون بروم , شما ممکن است با بابا بلوز مایلید قرمز , یا آبی یکی ? شما تکالیف, شما می‌توانید تلویزیون تماشا کنید کدام کتاب را دوست دارید به خواندن, این یکی یا آن یکی را ? برای رفتن به مدرسه لباس هستند , ممکن است بعد از بازی با اسباب‌بازی های شما . با استفاده از کلماتی مانند کودک را احساس می‌کند که انگار آنها را انتخاب کرده‌اند , حتی با وجود اینکه هیچ فضایی برای مذاکره وجود دارد . این کار خیلی بهتر از استفاده از کلمات . همچنین, شامل کودک شما سعی در کمک به شما مشکلی را حل کند . برای مثال, به جای گفت: را ترک نکنید شما آنجا کامیون اسباب‌بازی , گفت: جورج, فکر می‌کنم که شما باید انبار کامیون های اسباب‌بازی شما تا آنها را در یک مکان امن , بیا و به من بگویید که شما در یک نقطه خوب . سعی کنید که به جای یک پیشنهاد های جایگزین مستقیم . به عنوان مثال شما نمی‌توانید فقط رنگ‌هایی , اما شما می‌تواند با مداد رنگی به جای .

 

این ساده - جوانان بچه‌ها پس از بسیاری از جهات در داده . ما احتمالا می‌تواند مربوط به زمانی که ما از کسی برای به یک مقصد و بمباران هستند با دستورالعمل ما بعد فراموش کند. سعی کن تلو تلو درخواست شما به بلوک های کوچک . E [ g ] [ ] به جای گفت: هلن , و اسباب‌بازی های شما , اما اول تو کفش‌های کثیف و سپس تغذیه گربه . احتمالش هست , هلن گربه را سیر خواهد کرد پس از بیرون به خاطر تغذیه گربه آخرین چیزی است که شما از او به یاد می‌آورد . حتی اگر ما می‌خواهیم برای بهبود ارتباط ما با بچه‌های ما , به سطح preceptive در گفت‌وگو بود. اگر آنها خالی خیره شود, آن را ترک کرد . اگر شما احساس می‌کنم که تو waffling , تلاش برای استفاده از یک رویکرد مستقیم دفعه بعدی بازدید از این موضوع است.

 

از سرزنش - در پایان هر روز مدرسه , می‌خواستم کودکان در کلاس من قبل از خانه به اتاق را مرتب کنم . احساس می‌کردم که آنها باید به مرتب کردن پس از خود و در اتاق خود افتخار می‌کنند . من می‌دانستم که اگر دور از هر کودک برای خود را از زباله , خود را پاک میزها , خالی کردن سطل‌های زباله و پاک دست شویی انجام شد . پس من یک شغل ایجاد کرده است . هر کار یک اسم بچه به آینده و من آن را به آنها نشان داد که در آغاز هر هفته است. من چرخش شغل هفتگی برای جلوگیری از یکنواختی . من توضیح داد که پنج دقیقه قبل از زمانی که هر روز به خانه خواهد بود درست قبل از اینکه زنگ , من در اتاق قدم ب2C105,112"> شریک شما و توافق در مورد این مساله به شما و تصمیم آمریکا . بچه‌های شما ممکن است تصمیم در آن زمان, اما آنها این شرکت هر روز تمیز بود و من به سختی بود ! این امر می‌تواند در خانه نیز خوب کار می‌کنند . یا نوشتن کارها یا یک نمودار مشوق ها در محل, حذف بسیاری از غرولند . مهم است که اطمینان حاصل شود که شما در تشخیص و تعریف و تمجید تلاش, پاداش و رفتار مطلوب 

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...