تاثیر قرار دادن آیکون favicon در سئو

خیلی از وب مسترها و مدیران سایت ها شاید از تاثیر آیکون favicon بر روی seo و حتی نمایش نتایج مطالب در موتور جستجوی گوگل بی خبر باشند در واقع favicon به عنوان یک هویت برای وبلاگ ها و وبسایت ها محسوب میشود اگر دقت کرده باشید سایت های بزرگ و موفقی مثل بیتوته نمکستان و سایر صفحات و سایت های پربازدید همیشه و همیشه با نماد و هویتی مشخص در اختیار کاربران هستند در واقع اگر ما میخواهیم مطلبی را که محتوایی هست و صد در صد ایده و خلاقیت خودمان است را در نتایج اول گوگل مشاهده کنیم باید قواعد و قوان ین کلی گوگل را رعایت کنیم که اتفاقا favicon  هم یکی از آن ها بشمار میرود آموزش کلی و جامع قرار دادن آیکون برای سایت و وبلاگ (favicon) نیز با یک سرچ مختصر در سایت هایی که در زمینه سئو فعالیت میکنند در دسترس خواهد بود که توضیح کوتاه و اجمالی نیز در همین رابطه داده ایم دراولین گام  یک عکس با ابعاد مشخص۱۶ در ۱۶ پیکسل تهیه نمایید. این کار را می توان با استفاده از برنامه های گرافیکی و یا سایت های مخصوص ارائه favicon انجام داد.فرمت فایل تصویری شما حتی الامکان باید یکی از این فرمت ها باشد تا در مرورگر قابل نمایش باشد: ico , png , gif
چنانچه با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی ندارید یا امکان طراحی برای شما نیست ، سایت favicon.cc ‌این امکان را برای شما به راحتی میسر کرده است. کافی است به سایت مراجعه کرده و آیکون دلخواه خود را بسازید. این سایت قابلیت تبدیل تصویر مورد نظر شما به favicon را نیز دارد.
با توجه به اینکه در favicon محدودیت نمایش تعداد رنگ وجود دارد ممکن است طرح شما چندان چشمگیر در نیاید، پس نمی توان از گرافیک بالا یا جزییات زیادی بهره برد.

تهیه و تنظیم : توپ تاپ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...