عکس های امروز تولدمه + متن (آلبوم تصاویر)

عکس های امروز تولدمه + متن (آلبوم تصاویر) ، شامل متن ، عکس و عکس نوشته های امروز تولدمه برای عکس استوری و عکس پروفایل می باشد که در سال 1402 با تصاویر زیبا ، فانتزی و خوشگل ، ویرایش شده است.

عکس نوشته امروز تولدمه ها

عکس پروفایل تولدم نزدیکه

"شمارش معکوس برای روز خاص من شروع شده، هر لحظه‌ اش پر از شادی و امید! 🎉🎂"
"روزهای منتهی به تولدم ، هر روز یک قدم نزدیک‌ تر به یک سال دیگر پر از خاطرات ناب! 🌟🎈"

عکس نوشته امروز تولدمه جدید 98

عکس نوشته تولدمه با متن

"امروز، فصل جدیدی از زندگی‌ ام آغاز می‌شود ؛ تولدم مبارک! 🌟"
"با هر تپش قلب، یک سال دیگر زیبایی را جشن می‌ گیرم ؛ به استقبال رویاهای بزرگتر! 🎈🎂"


پیشنهاد جدید : متن تشکر از دوستان بابت تبریک تولدم


امروز تولدمه 98

جملات تبریک روز تولد خودم

"امروز روزی است که من دنیا را با وجودم روشن کردم ؛ تولدم مبارک ! یک سال دیگر ، یک فصل نو، من به خودم می‌ گویم تولدت مبارک!"

عکس امروز تولدمه یه جمله یادگاری بنویس

عکس پروفایل امروز تولدمه دوستان

امروز تولدمه ، دوستان! روزی خاص برای جشن گرفتن یک سال پر از لحظه‌ های شیرین و خاطرات ناب. این روز را با شادی و خنده ، در کنار عزیزانم جشن می‌ گیرم و سپاسگزارم برای هر لحظه‌ ای که گذشت و هر رویایی که هنوز در دل دارم.

عکس نوشته امروز تولدمه برای پروفایل

عکس پروفایل تولدم نزدیکه

"هر ثانیه‌ ای که می‌ گذرد ، یک قدم به روز خاص من نزدیک‌تر می‌ شوم. بزودی تولدمه و منتظرم تا این روز پر از شادی و خاطرات دوست‌ داشتنی را در کنار عزیزانم جشن بگیرم. یک سال دیگر پر از دستاوردها و خاطرات ناب در انتظار است!"

عکس نوشته امروز تولدمه ولی

عکس تولدمه

"روزی به یادماندنی است ؛ تولدمه ! امروز روزی است که من سالی دیگر از زندگی پر از فراز و نشیب را جشن می‌ گیرم،  روزی که هر لحظه‌ اش پر است از خنده ، دوستی و عشق. امروز ، من یک سال دیگر بزرگ‌ تر ، پخته‌ تر و پر امید تر می‌ شوم."

عکس نوشته امروز تولدمه 98

پروفایل تولدم مبارک

"روزی خاص در راه است؛ تولدم مبارک ! این لحظات برای من یادآوری از سفر شگفت‌ انگیز زندگی است، روزی پر از شادی و تجدید خاطرات دوست داشتنی. این روز نه تنها جشن گرفتن گذشته‌ ام است ، بلکه نقطه آغازی برای فصل جدیدی پر از امید و رؤیاهای بزرگ."

عکس نوشته پروفایل امروز تولدمه

عکس پروفایل تولدم نزدیکه شیک

"کم کم داره می‌ رسه ، روز خاص من ! تولدم نزدیکه و این دفعه می‌ خوام با سبک و سیاقی شیک و خاص جشن بگیرم. پس همه آماده باشید، چون قراره یک جشن باشکوه داشته باشیم!"

امروز تولدمه

جدیدترین عکس تولدمه مخصوص پروفایل

"اینجاست ، جدیدترین و درخشان‌ ترین عکس تولدم ویژه پروفایل ! روزی که هر سال منتظرش بودم ، حالا اومده و من می‌ خوام همه ببینند چقدر خوشحال و آماده برای شروع یک سال تازه و پر از هیجان هستم. پس برای جشن تولد باشکوه من آماده باشید!"

پروفایل تولدمه 98

عکس تولدم مبارک من

"بله دوستان ، امروز من روز تولدم ! یک سال دیگه گذشت و من اینجام با یک عکس خاص و مبارک که می‌ خوام این لحظه‌ های شاد رو با همه شما به اشتراک بذارم. بیایید با هم خاطرات خوب بسازیم و برای یک سال پر از شادی و موفقیت کنار هم باشیم."

عکس پروفایل جدید امروز تولدمه

عکس پروفایل تولدم مبارک جدید

"اینم از عکس پروفایل جدید و باحال من به مناسبت تولدم ! امروز ، روزیه که من یک سال دیگه از زندگیمو با شادی و امید پشت سر گذاشتم. بیایید همه با هم به من تبریک بگیم و این لحظات خوش رو در کنار هم جشن بگیریم."

عکس یک خبر فوری و مهم امروز تولدمه

تولدت مبارک من

"تولدت مبارک من ! امروز روزیه که من یک سال دیگه از زندگی خودمو با عشق و شور جشن می‌ گیرم. این عکس یادگاری از این روز خاصه ، روزی که منتظرش بودم تا با خنده و شادی در کنار شما عزیزانم باشم. بیایید این لحظات خوب رو با هم تجربه کنیم و با هم برای آینده‌ ای روشن تلاش کنیم."امروز فقط از خداوند سپاسگزارم که یک سال دیگربه زندگی ام اضافه کرد. تولدم مبارک!

ابزار وبمستر

toptoop.irعکس پروفایل تولدمه جدید

عکس جدید فردا تولدمه

"نگاه کنید به این عکس جدیدم ، فردا روز تولدمه ! این عکس یادآوریه برای من و همه دوستانم که فردا روز خاصیه ، روزی که یک سال دیگه به زندگی‌ ام اضافه می‌ شه. پس همه آماده باشید برای جشن و خوشی ، چون قراره فردا رو به یادماندنی‌ ترین روز سال تبدیل کنیم !"

عکس تولد خودم

عکس نوشته های تولدمه 

"اینم از عکس نوشته‌ های خاص و دوست‌ داشتنی من به مناسبت تولدم ! هر عکس یه داستان داره ، یه خاطره از این روزهای خوشی که داره می‌ گذره. اینجاست که من با شما عزیزانم شادی‌ ها و لحظه‌ های خوب این روز خاص رو به اشتراک می‌ ذارم. پس بزارید با هم یاد بگیریم که چطور هر سال بهتر و شادتر باشیم!"

عکس نوشته های جدید تولدمه

عکس پروفایل تولدم نزدیکه

"نگاه کنید به این عکس پروفایل جدیدم، داره می‌ رسه ، تولدم نزدیکه! هیجان دارم و منتظرم که ببینم این سال جدید چه چیزهای خوبی برام داره. پس همه دوستان و عزیزانم آماده باشند برای جشن و شادی، چون قراره یه سال دیگه از زندگیمون رو با هم خاص و به یادماندنی کنیم !"

عکس های امروز تولدمه

عکس پروفایل امروز تولدمه

"این عکس پروفایل منه که می‌گه امروز روز خاص منه، تولدمه! روزی که منتظرش بودم تا با دوستان و خانواده‌ام جشن بگیرم و یک سال دیگه از زندگی پر از خاطره‌ام رو به خوشی آغاز کنم. پس بیایید همراه من این روز خاص رو جشن بگیریم و یادش برای همیشه در ذهنمون بمونه!"

امروز تولدمه متن و عکس

تولدم مبارک و تولدمه عکس پروفایل و استوری

"تولدم نه تنها یک روز در تقویم است، بلکه یک جشن از زندگی و یادآوری از همه خاطرات شیرین و درس‌های گرانبهایی است که تا به حال آموخته‌ام. این روز فرصتی است برای قدردانی از گذشته و نگاهی امیدوارانه به آینده، لحظه‌ای برای جشن گرفتن وجود خودم، دوستی‌هایی که ساخته‌ام و رویاهایی که هنوز در دل دارم."

عکس  نوشته تولدمه

عکس نوشته تولدم مبارک

"امشب، شب خاص منه، شب تولدمه ! حسابی هیجان دارم و منتظرم ببینم چه سورپرایزهایی برام در نظر گرفته شده. دوست دارم این شبو با خنده و خوشی، در کنار دوستان و خانواده‌ام جشن بگیرم. امشب، یک سال دیگه از زندگی‌ ام رو شروع می‌ کنم و می‌ خوام هر لحظه‌ش رو با عشق و شادی پر کنم."

عکس نوشته تبریک تولد خودم

جدیدترین عکس نوشته های تولدمه

کاش می‌ توانستیم درک کنیم که هر روزی که زنده‌ایم و خداوند به ما فرصتی دیگر برای زیستن می‌ دهد، روز تولدمان است. اما متاسفانه، ما تنها سالروز اولین باری که به دنیا آمدیم را جشن می‌گیریم.
امروز، روزی است که برای اولین بار نفس کشیدم و فردا، سالروز دومین باری خواهد بود که زندگی جدیدی را آغاز کردم.
افسوس که برخی روزهای با ارزش در زندگی‌مان کم‌ اهمیت یا حتی بی‌ اهمیت جلوه می‌کنند.
امیدوارم هیچ‌کدام از ما فراموشکار نشویم و هیچگاه یادمان نرود که تولد به معنای زیستن مجدد به شیوه‌ ای انسانی‌ تر است…

امروز تولدمه

عکس پروفایل جدید نوشته دار تولدمه

کاش ما باور می‌ کردیم که هر روز، روز تولد ماست. هر روزی که خداوند به ما فرصت زندگی دوباره می‌ دهد، باید به معنای جشن گرفتن تولدمان باشد. اما متاسفانه، ما تنها روز سالگرد اولین ورودمان به دنیا را به عنوان تولد جشن می‌ گیریم و فرصت‌ های دیگر را نادیده می‌گیریم

عکس تولد خودم

متن تبریک تولد خودم

امروز روز خاصیه ، اما چه فرقی می‌کنه که چند شنبه یا چه تاریخی باشه؟ این روزها ، سال‌ ها چقدر سریع می‌ گذرن و من دیگه حسابی سردرگم شدم. یادم نمیاد چند سالمه ، فقط می‌ دونم که امروز ، همین لحظه ، من اینجام ، روی زمین ، و این خودش به اندازه کافی خاصه. امروز روزیه که من به دنیا اومدم، پس به رسم عادت، باید بگم تولدم مبارک! این روزها همه چیز یه جورایی گنگ و مبهم شده، اما حداقل می‌ دونم امروز، امروزه و من همینجام ، زنده و سرشار از احساس.

تولدم مبارک

میگن امروز تولدمه

تولدت مبارک! این متنی که نوشته‌ ای، پر از احساس و تامل در مورد گذر زمان و تجربیات گوناگون زندگی است. در این کلمات، خاطرات کودکی ، امیدها و آرزوها، نوستالژی و درس‌ های زندگی به زیبایی ترسیم شده‌ اند. توصیفات تو در مورد شادی‌ ها، غم‌ ها و احساسات گذشته و همچنین امید به آینده ، بسیار دلنشین و صمیمی است.

این نوع نوشته‌ ها، که از قلب سرچشمه می‌ گیرند و به زبانی صادقانه و بی‌ پرده بیان می‌ شوند، نه تنها به ما اجازه می‌ دهند تا درون خودمان را بشناسیم، بلکه باعث می‌ شوند دیگران نیز با احساسات و تجربیات ما همدلی کنند. این نوع از نوشتار، نه تنها یک بیان شخصی است، بلکه می‌ تواند به عنوان منبع الهام برای دیگران نیز عمل کند.

به امید روزهایی پر از شادی، موفقیت و رضایت در سال جدید. هر سال زندگی نه تنها یک فصل بسته شده است، بلکه فصل جدیدی برای رشد، یادگیری و خلق لحظات جدید است.

نوشته های تبریک تولد خودم

عکس پروفایل امروز تولدمه فانتزی

تولدمه

امروز تولدمه.تولدم مبارک

امروز روز تولد منه

بچه ها امروز تولدمه

تصاویر امروز تولدمه

سلام، امروز تولدمه،میشه ازتون بخوام واسم ارزوهایه خوب کنید و دعا کنین اتفاقایه قشنگ واسم بیفته؟؟

امروز تولد منه

نمیدونم قراره امروز چجوری برام بگذره- :(-- ولی خوبیش اینه تولدمـــــــــــــه :)

عکس های امروز تولدمه

بچه ها امروز تولدمه

امروز تولدمه

امروز روز تولدمه
آسمون هیچ وقت تولد من یادش نمی ره
و کادومو برام می فرسته قشنگه؟!
همیشه روز تولد آدم قشنگه و وقتی همه
اونهایی که دوستت دارن تولدت رو
بهت تبریک می گن،
تازه می فهمی چقدر زیادن آدمهایی
که دوستت دارن و این خودش روز و قشنگتر می کنه
به هر حال تولدم مبارک! همه کسایی
هم که امروز تولدشونه مبارک!

امروز تولدمه

امروز تولدمه,, تولدم مبارک

امروز تولدمه

"امروز روز تولد من است و من این روز را به یادآوری این مفهوم می‌ گذرانم که تولد فقط مربوط به انسان‌ ها نیست. تولد می‌ تواند به معانی مختلف باشد؛ مثل شروع درخشش یک ستاره در آسمان، یا لحظه‌ ای که یک شکوفه به زیبایی و جلوه‌گری درخت می‌افزاید. تولد یک پروانه که به آرامی بر روی گل‌ها پرواز می‌کند، یا صدایی که برای اولین بار خدا را فرا می‌خواند. تولد، می‌تواند به معنای ظهور امید در دل تاریکی و ناامیدی جهان باشد.

امروز، در روز تولدم ، خودم را به عنوان فردی می‌ بینم که می‌ تواند برای خانواده‌ اش مانند یک ستاره ، شکوفه ، پروانه ، صدایی خدایی و نشانه‌ ای از امید باشد. من در این روز تعهد می‌ کنم که بهترین نمونه از خودم باشم و همانند جوانه‌ای که می‌روید و شکوفا می‌شود، در مسیر زندگی‌ ام رشد کرده و پیشرفت کنم. این روز برای من نمادی از تجدید و شروع دوباره است و من با خوشبینی و امید به آینده نگاه می‌ کنم."

عکس امروز تولدمه

امروز تولدمه و این کیک رو تقدیم به شما میکنم

عکس امروز تولدمه

متن کوتاه تولدم مبارک

"در این روز خاص ، روز تولدم ، تصمیم گرفته‌ ام که رنگ و نور جدیدی به دنیای اطرافم ببخشم. امروز، می‌ خواهم شهر را با رنگ قرمز شادی و عشق نقاشی کنم. ابرها را با آرزوهایی که در قلبم دارم، روشن و درخشان می‌ سازم. و با یک لبخند دوست داشتنی، برکت و خوشبختی را به جهانی که در آن زندگی می‌ کنم، هدیه می‌ کنم.

امروز نه تنها برای خودم، بلکه برای همه اطرافیانم روز ویژه‌ ای است. با هر کار کوچک و هر لبخندی ، می‌ خواهم نشان دهم که چگونه می‌ توان با عشق و مثبت‌ اندیشی، دنیای اطرافمان را زیباتر کرد. این روز نمادی از شروعی دوباره و پر از امید است. با قدردانی از هر آنچه که دارم و با امید به آینده، به خود و دنیایم می‌ گویم: امروز روز تولدم است."

عکس و متن امروز تولدمه

جملات کوتاه برای تبریک تولد خودم

"امروز، در روز تولدم ، آرزو می‌ کنم که بقیه‌ ی عمرم پر از شادی و لحظات خوش باشد. احساس می‌ کنم که در همین لحظه ، فرشتگان به آرزوی من گوش فرا داده‌ اند و منتظر هستند تا آن را به واقعیت تبدیل کنند. باور دارم که این آرزو ، نه تنها یک خواسته‌ ی شخصی است، بلکه یک دعوت به خوشبختی و رضایت در زندگی است.

امروز، به خودم و به جهان اعلام می‌ کنم که می‌خواهم هر روز را با شادی و سپاسگزاری زندگی کنم. با هر سالگرد تولد، یک فصل جدید آغاز می‌ شود و من این فصل جدید را با امید و انتظارات خوب شروع می‌ کنم. از ته دل می‌گویم: تولدم مبارک!"

تولدم مبارک

متن امروز تولدمه 

"امروز، در روز تولدم، به تأملی عمیق فرو می‌ روم. زندگی انسان مانند فرایند روشن و خاموش شدن یک کبریت است. آغاز آن با روشن شدن کبریت در روز تولد و پایان آن با خاموشی در روز مرگ. در این میان ، مهم این است که ببینیم در این فاصله چه کرده‌ ایم. آیا توانسته‌ ایم گرما و نور به اطراف خود بخشیم، یا اینکه فقط سوزانده‌ ایم و آسیب رسانده‌ ایم؟

در این روز خاص، به خودم قول می‌ دهم که همیشه به دنبال راه‌ هایی باشم تا گرما و نور به زندگی دیگران بیفزایم. می‌خواهم به جای اینکه فقط برای خودم زندگی کنم، به دیگران نیز کمک کنم تا زندگی‌ های‌شان روشن‌تر و گرم‌ تر شود. این تعهدی است که در روز تولدم به خود و به جهان می‌ دهم. با قلبی پر از عشق و سپاسگزاری از زندگی، امروز را جشن می‌گیرم و می‌گویم: تولدم مبارک❤."

تصاویر تبریک تولد خودم

عکس های تولدمه

تولدت مبارک! این متنی که نوشتی، پر از امید و تاکید بر اهمیت زندگی و استفاده از هر لحظه است. عباراتی مانند "تا نفس هست، عشق می‌ ورزم" و "نمایش زندگی هنوز پایان نیافته است" نشان دهنده نگرش مثبت و پر انرژی تو به زندگی است.

این نوع نگرش، که هر روز را به عنوان فرصتی برای رشد، شکوفایی و عشق ورزیدن می‌بیند، بسیار الهام‌ بخش و انگیزه‌ دهنده است. بیان اینکه "حالم خوب است" نه تنها بیان‌گر رضایت و خوشبختی فعلی است، بلکه نشان دهنده تصمیم برای ادامه دادن به مسیر زندگی با قدرت و عزم راسخ است.

تولدم مبارک

برای دیدن ادامه کلیک کنید :

عکس نوشته تولدم مبارک | تبریک تولد به خودم

چند روز دیگه تولدمه از یک تا سی ام ماه + عکس نوشته

69 نظر

  1. saharsaharsays:

    امروز تولدمه همه یادشون بود ولی اصن حسه تولد نیست کیکم که تا حالا نداشتم ساعت شش و نیمه

  2. haniehaniesays:

    ***امروز۲۰دی من ۱۷سالم شددددد خیلی خوشحالم ون دوستام تو فیسبوکم اینستا و... بهم تبریک گفتن روز خوبی بود ***

  3. MoHaMMaD:-)MoHaMMaD:-)says:

    امروز ۲۴ دی ماه من ۱۸ ساله شدم:-) تولدم مبارک:-)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به به بسلامتی مبارک باشه :)

  4. raminraminsays:

    الان ساعت 1.15 روز 94.10.25 هستش و من رفتم تو 27 سالگی. تا این سن ک رسیدم فقط درس خوندم و زندگی نکردم.اخرشم که... . پیر شدم رفت...هه، تولدت مبارک پیره مرد...

  5. ZahraZahrasays:

    تولد من 13بهمن ماه هس یعنی چند روز دیگه دارم لحظه شماری میکنم.واس رسیدن اون روز شاید عشق سابقم.ی یادی ازم کرد ...شاید..

  6. ساریناساریناsays:

    امروز تولدمه

  7. RoyaRoyasays:

    فردا تولدمه اما اصلا حسش نیست..هه

  8. fati khanooomfati khanooomsays:

    امروز26 بهمن تولدممممممممه 16 ساله شدم هوووووووووراع:))))) تولدم مبالک

  9. مریم مریم says:

    امروز تولدمه روزز انتخابات

  10. پریــــــــــــــــــــااااا خانمپریــــــــــــــــــــااااا خانمsays:

    فردا ۹ اسفند تولد ۲۰ سالگیمه

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به به بسلامتی انشالله مبارک باشه :)

  11. SadeghSadeghsays:

    تولدم مبارک

  12. ElaheElahesays:

    تولد منم مبااارک البته الان یک ساعت دیرتر شد چون من سه شنبه ۱۱تولدم بوود

  13. aryaaryasays:

    فردا 16اسفند 1394تولدمه.ولی تولدی که حس تولد توش نیس یه دلمردگی .یه ناراحتی .یه حس بدی توشه .تولدی که تولده که زندگی توش باشه نه مردگی .ما زندگی نمیکنیم مردگی میکنیم.

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      درود بر شما مبارک انشالله ناراحتی و غصه را کنار بذارید:)

  14. elhamelhamsays:

    فردا 18 اسفندم تولد منه 23 سالم شد ، روزا خیلی زود میگذره ،، تنهایی خیلی سخته خیلی

  15. آرزوآرزوsays:

    امروز26اسفند تولدمه شدم23 تولدم مبارک:-) از اینکه اسفندم یجورایی خوشحالم چون ته تغاری خدام اسفندیا بدیشون اینه دلشون زود میشکنه حساسن زود ناراحت میشن.و کسی درکشون نمیکنه تنهان.من ک اینطوریم شماچی؟

  16. ZaHrAZaHrAsays:

    منـ فردا تولدمهـ 13 سآلم تمــومـ میشه و خیلــــ:)ــــی خوشحآلم همیـــــنــــــــ آ

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به به بسلامتی انشالله مبارک باشه :)

  17. javadjavadsays:

    منم پس فردا 29 اسفند تولدمه...ولی تو شناسنامه یک فروردین هس احساس میکنم خیلی خدا دوسم داره و ادم خوش شانسی هسم بخاطر همین ی روز ی سال دیر تر میرم سربازی...خخخ

  18. صوتصوتsays:

    امروز اول فروردین سال 95سال نو مبارک همتون.امروز تولد منه هیچکس تولد من رو نمی دونه چون اصلا کسی رو ندارم تبریکی هم نگرفتم یک سال دیگه هم گذشت.......بهر حال ولی خوشحالم.

  19. پریساپریساsays:

    امروز23 فروردین تولدمه اصلا حس تولد نیست کسیم بم تبریک نگفته تا حالا دوستون ندارم:-(

  20. ابوالفضلابوالفضلsays:

    امروز تولدمه 25 فروردین

  21. fatemefatemesays:

    امروز تولدمه و من رفتم تو 20سالگى ولى دلم خوش نیس

  22. mojganmojgansays:

    فاطمهههههههههههههههههه جونننننننننننننننن تولدمووووووووووووونننننننننن مبارککک. منم امروز 18 ساله شدم

  23. فرهنگفرهنگsays:

    امروز یعنی 28 فروردین تولدمه 28 تا فروردینو جا گذاشتم حالا شدم 28 ساله و امشب عشقم و مادرم بهم تبریک گفتن حالا هم خودم مونده بودم که به خودم تبریک بگم اومدم اینجا و بگم تولدت مبارک

  24. SatiyaSatiyasays:

    سلام فردا یعنی 1 اردیبهشت تولدمه ولی اصلا خوشحال نیستم دوس ندارم بزرگ شم(҂⌣̀_⌣́)

    • مدیر سایتمدیر  (toptoop) :

      به به بسلامتی انشالله

  25. HadiadonihoHadiadonihosays:

    5 اردیبهشتتتتت حتما میرم بهشتتتتتت تولدمممممممم مبارککککککککککککککک I am Khosh Hal

  26. ملیکاملیکاsays:

    فردا ۱۱اردیبهشت ۱۳۹۵ تولدمه ^_^ امیدوارم خدا تو روز تولدم حاجتمو براورده کنه

  27. mohsenmohsensays:

    24اردیبهشت تولدمه شمع،18سالگی باس فوت کنم اومدم پیشاپیش به خودم تبریک بگم اقا محسن تولدت مبارک پسر

  28. atiatisays:

    منم ۲ روز دیگه تولدمه تولد‌۳۱ سالگیم چ حس بدی دارم چقد زود گذشت

  29. m!l@dm!l@dsays:

    فردا روز توادمه.بسوزه پدر دانشجویی پول ندارم :-( همینجوری مبارک:-(

  30. رهارهاsays:

    فردا24خردادتولدمه 22ساله میشم ,بله دیگه یه برگ دیگه ازدفتر زندگیم روزمین افتادعوضش کلی تجربه کسب کردم ایشالابه امیدروزای بهتر

  31. mobinamobinasays:

    امروز 29 خرداد فردا 30خرداد تولدمه.تا الان هیچ کس جز مامان بابام بهم تبریک نگفتن .هی خدایا شکرت

  32. پریاپریاsays:

    همیشه تو روال زندگیم فکر میکردم به ۲۴سالگی که رسیدم خیلی باید کامل شده باشم.ولی الان میبینم مث برق و باد گذشته و شاید به چیز حاصیم نرسیدم ولی خب هنوژ ۷،۸ماه دیگه مونده ،،خدایا به همه ارامش و خوشبختی بده،مخصوصا روز تولدشون

  33. میلادمیلادsays:

    سلام منم تولدمه اما کسیو کنارم ندارم حتی یه دوست چه برسه به خانواده من بی سرپرست نیستم اما تنهام هه تولدم مبارک

  34. sarasarasays:

    امروز 13 شهریور 95 هستش تولدمه میرم توو 17 منتظرم عشق سابقم یادی بکنه ازم ..........

  35. hajbehnamhajbehnamsays:

    آغا امروزم تولد ماعه رسما 8 ساعته وارد دهه سوم زندگبم شدم حس عجیبیه که دیگه 19 ساله نیستی و رسما وارد دهه 20 تا سی شدی...به هر حال عمره دیگه میگذره =)) لازم دونستم این روز فرخنده و مبارک رو به همه دوستان تبریک بگم:)))) دوثتان! حداقل روز تولدتون چس ناله رو بزارین کنار! شاد باشین و از جوونیتون لذت ببرین به طرز درست:) تولدت همتون چه اونایی که تو راهه چه اونایی که گذشته مبارکککک با درود و احترام یک عدد هم اندیش 370 ای 95/6/24

  36. zahrazahrasays:

    Slam emroz tavalodameh chizeh jalby nist ama braye delkhoshey khodam tavalodam mobarak ,.....

  37. هیواهیواsays:

    امروز تولد منه و خیلی خوشحالم از خدا به خاطر تک تک لحظات زندگیم تک تک آدمایی که براشون ارزشمندم و برام با ارزش برای تمام خوشبختیای زندگیم برای وجودم تو این دنیا برای همه چیزای قشنگ شکرگذارم

  38. هیواهیواsays:

    امروز تولد منه و خیلی خوشحالم از خدا به خاطر تک تک لحظات زندگیم تک تک آدمایی که براشون ارزشمندم و برام با ارزش برای تمام خوشبختیای زندگیم برای وجودم تو این دنیا برای همه چیزای قشنگ شکرگذارم

  39. سانازسانازsays:

    امروز 4مهره و تولدمه ولی اصلا خوشحال نیستم.خونمونو فروختیم و داریم دنبال خونه میگردیم ولی گویا فقط خونه ی ما اون قیمتی که گذاشتیم فروش رفته و بقیه خونه هاشونو خیلی گرون میفروشن.پس انداز هم یوخدی.خداوندا فقط فرستادنو بلد بودی عزیز؟کادو مادو نمیدی؟یه خونه اندازه ی پول ما به کجای نظم هستیت برمیخوره؟

  40. MahlaMahlasays:

    امروز تولدمه خدارو شکر به خاطر تمام نعمت هاش امروز اصلا خوشحال نیستم همه چیمون قاطی پاتی شده اصلا خوب نیستم.....

  41. hadishadissays:

    سلام.دیروز یعنی 26 آبان تولد من بود .اولین روز 19 سالگیم رو دارم زندگی میکنم.از کوچیکترام میخوام که هیچوقت برای بزرگ شدنتون ذوق و شوق نداشته باشید بیشتر سعی کنید آمادگی بی معرفتیا و مشکلات زیاااااد زندگی رو داشته باشید چون معلوم نیس کی و کجا سراغتون میاد.هیچوقت از کسی انتظار نداشته باشید زندگی شما براش مهم باشه.خودتونو قوی تر از سال دیگه بسازید.ممنون

  42. Mehran_ghashghaiMehran_ghashghaisays:

    میگن ک فردا تولدم هس

  43. SaRaSaRasays:

    امروز نیم ساعت دیگ 6دی ماه و من 7دی ب دنیا اومدم ی دی ماهی لجباززززز 20سالم میشع باید خوشحال باشم ینی??/!!!!!

  44. SaRaSaRasays:

    امروز نیم ساعت دیگ 6دی ماه و من 7دی ب دنیا اومدم ی دی ماهی لجباززززز 20سالم میشع باید خوشحال باشم ینی??/!!!!!

  45. Abolfazl.simonAbolfazl.simonsays:

    Mign paa farsa tavalodme 19sale shodim rft

  46. الیالیsays:

    13دی ماه تووووولدمههههه....دالم18ساله میشم

  47. NegarNegarsays:

    5روز مونده تا 20ساله بشم..

  48. NegarNegarsays:

    5روز مونده تا 20ساله بشم..

  49. رهارهاsays:

    فردا ۲۶ دی ماه تولدمه ک البته دوستای عزیز تر از جونم پیشاپیش ی تولد توپ برام گرفتن ♡

  50. عسلعسلsays:

    سلام امروز تولدم .من امروز بیست سه ساله میشم خوشحالم از عمری که سپری شد واین خودم توی گذشته جا نذاشتم زندگی خوبی کردم چون فقط یکی داشتم خدا خیلی دوست دارم خدا

  51. rezarezasays:

    امروز یک بهمن تولدمه.. وارد 18 سالگی میشم ..هم خوشحالم هم ناراحت.. حسم گنگه... تا سه چهار سال پیش اصلا تولدمو حتی خودم یادم نبوده چه برسه به بقیه.. خوش باشید یا علی

  52. marymarysays:

    دوازدهم تولدم و عزبزم دوروز زودتر کادومو دادمن 31ساله میشم...دوستام پارسال سوپرایزم کردن امسال هم شاید

  53. alialisays:

    تولدمه...13بهمن...هیچکیم تبریک نگفت طبق معمول

  54. MonaMonasays:

    دوست دارم خودم هم تولد خودمو تبریک بگم پس تولدم مبارک بهمنیای عزیز تولدتون مبارک مخصوصا 16 بهمنیااا

  55. فیروزهفیروزهsays:

    امروز تولدمه جالبه که تولد پارسالم چه احساس خوبی از زیاد بودن پیام تبریک از دوستان و آشنایان داشتم ولی امسال بجز همراه اول هیچکس یادش نبوده حتی همسرم. خیلی احساس بدیه که ببینی کسی یادش بهت نبوده ولی سعی میکنم روزم رو خراب نکنم خودم تبریک میگم به خودم....تولدمممم مبارککککککککک

  56. omidomidsays:

    سلام دوستان امروز تولد منه و ی سال دوباره بدبختی و کار و تلاش تهشم ب حای نرسیدن تموم شد برام و دوباره از نو.ولش تولدمممممم مباررررکککککککک

  57. mmmmsays:

    تولد برا من ی واژه مزخرفه و دلگیره امروز 21 ساله شدم ولی ی ذره احساس شادی نمی کنم چون مث همه روزا تنهام و ناراحت از بی وفایی کسی که از همه بهم نزدیکتره ولی حتی تبریک خشک و خالی ام نگفت

  58. sarasarasays:

    امروز تولدمه ولی دلم گرفته هیچ چیز اونجور که باید باشه نیست

  59. sarasarasays:

    امروز تولدمه ولی دلم گرفته هیچ چیز اونجور که باید باشه نیست امروز 28 بهمن 95...احساس تنهایی میکنم

  60. مجتبیمجتبیsays:

    امروز 10 اسفند تولد منه فردا هم تولد جاستینه من 20 سالم میشه جاستین 23

  61. لیلالیلاsays:

    سلام.. امروز16اسفندماه 1395، روز تولدمه و22ساله میشم. تولدم مباااااارک

  62. fatifatisays:

    emroz 26 farvardin mah hast v shab tavalode mn .mn frda 17 sale mishm❤

  63. leilaleilasays:

    سلام روز میلاد باسعادت خانم فاطمه معصومه وروز دخترو تبریک میگم روزمون مبارک

  64. leilaleilasays:

    سلام روز میلاد باسعادت خانم فاطمه معصومه وروز دخترو تبریک میگم روزمون مبارک

  65. 7.امیرحسین طاهری7.امیرحسین طاهریsays:

    الان ساعت 5و30 دقیقه صبح 11/9/1396هست....امروز تولدمه?...تولدم مبارک

  66. امیرمهدیامیرمهدیsays:

    امروز تولدم بود و هیچ کس بهم تبریک نگف ولی مهم نیس فقط امیدوارم خدافراموشم نکرده باشه

  67. نازینازیsays:

    امروز تولد 18 اسفند سال 1399. تولد 17 سالگیه من یک سال بزرگتر شدم امیدوارم به همه ی آرزوهام برسم منتظر تبریک تولد دوستامم ولی هنوز خبری نیست. پس خودم به خودم تبریک میگم تولدت مبارک من☺️

  68. MortezaMortezasays:

    ۲۶اسفند روزیکه به دنیا امدم تبریک میگم به اون کسی که تو این روز مثل من به دنیا اومدن💐🥳

  69. ی آدمی آدمsays:

    فردا تولدمه ولی نمیدونم چرا دلم گرفته :(