مدل ریش و سبیل مردانه 95

مدل ریش و سبیل مردانه 95

سلام همانطور که مستحضر هستید مدل ریش و سبیل با جدید شدن سال و فرا رسیدن سال نو نیز تغییر میکند این تغییر بیشتر در کشورهای غربی به چشم میخورد وو خب به طبع آن در ایران نیز مدتی بعد مد میشوند در این آلبوم از سایت توپ تاپ شاهد جدیدترین مدل و ریش و سبیل که در سال 2016و یا همان سال95مد میشوند را شاهد هستید که در زیر هر عکس توضیحاتی نیز درباره آن مدل ریش سبیل که اموزشی هم هست داده شده است توجه داشته باشید در واقع این مطلب به شما آموزش خواهد داد که بسته به نوع فرم و مدل صورت شما ه سبیل و یا چه مدل ریشی را انتخاب کنید در ادامه همراه باشید با عکسها و متن کامل

برای انتخاب بهترین مدل ریش و سبیل در سال جدید 95به نکات زیر توجه کنید :

صورت باریک و کشیده : از آنجایی که صورت شما لاغر بوده بهترین راه این است که ریش بلند رو انتخاب کنید. چرا که این مدل ریش لاغری های دو طرف ثورت شما را میپوشاند و جلوه ای مناسب به شما اعطا مینمایید. اگر خواستید ریش کامل بگذارید موی ریش قسمت چانه را کاملا کوتاه کرده و قسمت کناره ها را بلند و پر پشت بگذارید. لازم به ذکر است از مدل پرفوسوری اجتناب کنید چرا که این مدل بر روی صورت شما جلوه زیبایی نخواهد داشت.

مدل ریش و سبیل پسرانه95

صورت گرد : از آنجایی که صورت شما گرد است بهتر است کمی آن را کشیده تر کنید بنابر این مدل ریش بزی برای شما بسیار مناسب است. و از مدل های خط ریش بلند و سیبیل بازیک خوداری کنید چرا که صورت شما رو گردتر نشون میده و جلوه شیک و زیبایی نخواهد داشت.

مدل ریش و سبیل زیبا1395

چانه کوچک : اگر چانه شما کوچک تر است زیبا ترین ریش برای شما ریش بزی است . البته ریش کامل هم به صورت شما ست خواهد شد و مناسب است. باید یاداور شویم که از گذاشتن سبیل تک خوداری کنید.

مدل ریش و سبیل فشن 95

مدل جدید ریش مردان

سر بی مو : اگر سر شما مو ندارد یا به عبارتی کچل هستید از انتخاب مدل ریش کامل و خط ریش بلند جدا خودداری کنید. پیشنهاد ما برای شما ریش بزی کوتاه است.

منبع:persianv.com

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...