14 تا از سالم ترین غذاهای روی زمین

20 تا از سالم ترین غذاها

در اینجا 14 غذاهایی که ارائه بیشترین سود پوند از هر گونه مواد غذایی دیگری در این سیاره است. آنها نه تنها نشان می دهد تا در لیست گسترده ما از خارق العاده آنها نیز آن را بر روی مقدار زیادی از دهها بالا در سراسر اینترنت، و چند مدت طولانی شناخته شده است به ارائه مقدار زیادی از مواد مغذی و چیزهای خوب برای بدن است. وجود دارد چند که شما ممکن است با آن آشنا است، بنابراین در نظر گرفتن این مقدمه خود، و در حال حاضر شما می توانید به آنها را می دانیم بهتر در آینده ای نزدیک.


1. اسفناج
بسیار شده است در مورد فضایل اسفناج نوشته شده است، و به درستی. این یکی از غذاهای مغذی ترین شما می توانید بخورید است. آن را نیز به آسانی در بسیاری از سوپر مارکت های محلی موجود، و با قیمت مناسب است. شما می توانید آن را در بخش تولید تازه، و یا شما می توانید خرید آن را در فرم برگ یخ زده، و همچنین در کنسرو سبزیجات کنسرو راهرو. نگرانی اصلی در حال گرفتن بیشتر از آن را به سیستم خود را به طوری که شما می توانید تمام مزایای مثبت درو.

مزایای

حق دور اسفناج است که برای رفتن به کار برای شما، شما را با ارائه انرژی، و کمک به شما برای پر کردن معده خود را بدون اضافه کردن مقدار زیادی از کالری به مصرف روزانه خود را. هنگامی که شما در غذاهای گیاهی عامل کار به عنوان آنتی اکسیدان ها شما خودتان انجام یک نفع بزرگ در مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد. نه به ذکر است که شما در حال کمک به تغذیه بدن خود را در سطح سلول، ارائه افزایش انرژی، و آن را کمک هر گونه تلاش از دست دادن وزن.

ویتامین تفکیک در هر فنجان - خام، فکر می کنم سبز برگ دار تازه

ویتامین A - 2813 IU - بیش از نیمی از آنچه شما نیاز دارید روزانه است.
ویتامین K - 145mcg - تقریبا دو برابر به عنوان مورد نیاز روزانه است.
فولات - 58.2mcg - یک تکه خوبی از نیاز روزانه خود را.

 

 

2. Goji توت

بسیاری از مردم فقط پیدا کردن چگونه توت Goji خوبی برای احساس کلی شما از رفاه می باشد. شما می خواهید برای پیدا توت Goji خشک، و نه به سادگی در آب و یا دیگر محصول ادعا حاوی توت Goji در آن تکیه می کنند. آنها را یک میان وعده بزرگ که تو را بیش از بین وعده های غذایی، و هنگامی که به نوشیدن نوشابه های انرژی زا ساختگی در مقایسه، شما می توانید انرژی واقعی از این، و همچنین معرفی مقدار زیادی از آنتی اکسیدان ها به سیستم شما باشد.

مزایای

سیستم ایمنی بدن شما می شود یک دوز حمایت هنگامی که شما یک وعده توت Goji خوردن، و شما همچنین می خواهید کمک به توان خود را از یورش رادیکال های آزاد که به عنوان یک نتیجه از یک محیط پر تنش رخ می دهد و غذاهای فراوری شده که حمایت تغذیه ای ارائه نمی دهد ضرب و شتم به بدن است. سود که بسیاری از ما علاقه مند خواهد بود در توانایی توت Goji به ما کمک مبارزه با خستگی است. جای تعجب نیست که شیوه زندگی مدرن ما ما را سوختن شمع در هر دو به پایان می رسد، و با خوردن مواد غذایی مانند انواع توت ها این شما می شود افزایش مقدار زمان آن را به شما طول می کشد تا فرسوده.

ویتامین تفکیک در هر اونس - خشک، نسخه شایع ترین در بر داشت.

ویتامین A - 170٪ از مقدار مورد نیاز روزانه خود را.
ویتامین C - 20٪ کاملا به خوبی به عنوان یک پرتقال، اما هنوز هم خوب است.
پروتئین - 4G - مقدار شگفت آور از پروتئین برای میوه.

 

3. ماهی قزل آلا

چه می کند این ماهی بسیار ویژه است که آن را می ایستد جدا از همه دیگران؟ این محتوای امگا 3 که آن را ندارد، و البته آن را دارد که بسیاری از ماهی از پروتئین بالا است. همچنین بسیاری از ترجیح می دهند ظریف، عطر و طعم نه چندان ماهی ماهی قزل آلا به ماهی های دیگر. شما می خواهید برای چسبیدن به ماهی قزل آلا آلاسکا وحشی برای بدست آوردن مقدار کامل از منافع، و مطمئن شوید که شما در حال خوردن ماهی آزاد دودی آن را به عنوان مزایای تغذیه ای داشته باشیم نه به عنوان تازه و پخته گرفتار نیست.

مزایای

برای کسانی از شما که تمرینات قدرتی، ماهی آزاد حمایت به بافت ماهیچه ای خود را با پروتئین در آن وجود دارد فراهم می کند. دلیل امگا 3S بسیار مهم است این است که آنها ارائه پشتیبانی حیاتی برای قلب و سیستم گردش خون. شما همچنین می خواهید مزایای عالی در قالب افزایش عملکرد حافظه و کاهش احتمال بیماری های دژنراتیو مانند آلزایمر دریافت خواهید کرد. همچنین کمک می کند تا مطمئن پوست و مو خود را نگاه بهترین آنها.

 

 

Vitamin Breakdown per 100g – wild Alaskan, seek this out specifically.

Vitamin A – 9% of your daily needs.
Vitamin B1 – 13% of what you need each day, helps with heart health.
Protein – 20g – making this a fantastic protein source for those lifting weights.
Niacin – 42% of your daily needs, helps to keep your skin and hair tip-top.

 

4. آووکادو

اگر شما در حال حاضر یکی از طرفداران آووکادو نیست، شما باید سعی کنید اضافه کردن بیشتر از آن را به زندگی شما. این امر منجر به یکی از موارد گران تر در بخش تولید، به خصوص اگر شما به مسیر آلی است. همچنین می تواند کمی مشکل به انتخاب آنهایی که حق است و سپس آنها را مصرف قبل از آنها خراب. اما شما لازم نیست که به آن غذا می خورند روزمره به منظور از آنها بهره مند شوند. اضافه کردن یک یا دو هفته به رژیم غذایی خود خواهد بود یک شروع عالی، و هزینه های پایین نگه دارید.

مزایای

یکی از مزایای بیشتر ارجاع از آووکادو مقدار خود را از چربی اشباع نشده و سالم است. جالب است که این میوه چربی بالا است، به عنوان بسیاری از آنها بسیار کم چربی یا چربی آزاد است. این چربی ها در واقع به شما کمک کند از دست دادن چربی، اگر این چیزی است که شما در حال تلاش برای انجام. آنها همچنین به شما کمک کند تا احساس فولر دیگر، و از همان چربی های موجود در یک چیزبرگر نیست. سطوح کاروتینوئید با سلامت چشم کمک کند، و آوکادو به طور کلی ثبات سطح قند خون خود را، بنابراین شما لازم قله ها و دره ها خطرناک برخورد کند کمک خواهد کرد.

ویتامین تفکیک در هر 100G - خام

اشباع نشده چربی - 10G - این به این معنی تقریبا 10٪ از آووکادو چربی سالم است!
ویتامین B6 - 16٪ از آنچه شما نیاز دارید روزانه برای سوخت و ساز.
فولات - 22 درصد نیاز روزانه خود را، برای پیشگیری از بیماری های قلبی است.

 

 

5. کوینولا

توسط گیاه خواران برای چندین سال شناخته شده است در حال حاضر، کوینولا شده است ابتلا در بیشتر در جریان اصلی به عنوان یک راه خوشمزه و پر کردن برای تکمیل یک وعده غذایی، یا پایه و اساس یک وعده غذایی. حتی کسانی که به دنبال یک رژیم غذایی بدون گندم می تواند به نوبه خود کوینولا، اگر چه کاملا به کسانی که نوشته شده اند دانه در دسترس نباشد درخواست تجدید نظر ندارند. اگر شما با چگونه به طبخ آن آشنا نیست شما می توانید به سرعت به سرعت، و آن را در حال حاضر به راحتی در اکثر سوپر مارکت ها، که در آن یک بار آن را کمی نادر بود در دسترس است.

مزایای

شما در حال گرفتن پروتئین با کیفیت بدون کلسترول و چربی است که می تواند با منابع حیوانی آمده است. شما همچنین گرفتن کربوهیدرات های هوشمند که ثبت نام بسیار بسیار در شاخص قند خون، به طوری که بدن شما می توانید آنها را بدون تبدیل به چربی بعد روند. در بالای که آن را حاوی چربی زیاد است، بنابراین شما می توانید این زمانی که یک برنامه ریزی از دست دادن وزن خوردن، و آن را نیز به شما نگه می دارد تحت محدودیت برای کالری اگر شما در حال مشاهده آن.

ویتامین تفکیک در هر فنجان

چربی - 1.9g - تعداد کم چربی و کم کالری را شمارش این یک برنده برای افراد رژیمی.
فولات - 0 درصد از نیاز روزانه خود را، خوب برای حفظ یک قلب سالم.
پروتئین 4.4g - سطح پروتئین نسبتا بالا برای دانه.

 

 

6. کلم بروکلی

مواد غذایی سالم ناب، کلم بروکلی شده است که اغلب به عنوان یک آیتم طرف خوب اشاره به اضافه کردن به هر وعده غذایی به چیزهایی سلامت است. فقط تا زمانی که شما آن را در کره و یا پنیر خفه نمی آن را قادر به حفظ اثر آن سالم است. بخار آن را به قفل در عطر، طعم، آن را آسان تر به غذا خوردن، و حفظ مواد مغذی به عنوان بسیاری که ممکن است. تنها چند گزینه وجود دارد خرید که آن را به کلم بروکلی می آید، شما می توانید آن را از تولید راهرو تازه یا پیدا کردن آن در بخش سبزیجات منجمد. در هر صورت، برای امید بستن به آلی یک ایده عالی در این یکی است.

مزایای

فیبر موجود در کلم بروکلی کمک خواهد کرد نگه داشتن چیزهای به منظور، digestively صحبت کردن، و آن را از یک منبع غیر لبنی خوبی از کلسیم است. ویتامین C که یک وعده شامل تمام است که شما را برای روز نیاز است، و این کمک خواهد کرد که بدن شما دفع بیماری. ویتامین K می کند آن را تا به مطبوعات بسیار می کنید اما مهم است اگر شما می خواهید برای حفظ استخوان های شما را سالم است. این فوق العاده است برای چشمان شما و قلب خود را، و حتی می تواند کمک به حفظ سرطان دور.

ویتامین تفکیک در هر 100G - خام

ویتامین C - 150٪ توصیه روزانه خود را، بنابراین شما بیشتر از تحت پوشش هستیم.
ویتامین B6 - 10٪ از آنچه شما نیاز به نگه داشتن سوخت و ساز بدن خود را قوی.
فیبر - 2.6g - ممکن است مانند بسیاری به نظر می رسد نیست، اما یک دهم نیازهای روزانه خود را

 

 

7. بادام

بادام ارائه یک گزینه به هر جایی که خوراک سرپایی کمک خواهد کرد که شما را به احساس کامل بین وعده های غذایی، و شما انرژی شما نیاز به شروع روز به من بدهید. فقط مطمئن شوید که هنگامی که شما بادام خود را انتخاب کنید شما در حال گرفتن نوعی که بسیاری از نمک یا روغن اضافه نمی مانند آنهایی را که بو داده و خشک. برو برای بادام خام، و آنها را پرخوری نمی کند چرا که از آنجایی که آنها ترد هستید و snacky آن را آسان برای حفظ خوردن آنها.

مزایای

بادام اغلب توسط مدرسان تناسب اندام به عنوان یک راه برای کمک به تغذیه ماهیچه های خود را اشاره شد، اما آنها مقدار زیادی از مزایای دیگر که آنها را از ساختن آن بر روی منوی روزانه شما ارزش می سازد نیز داشته باشد. آنها کمک به جلوگیری از حمله های قلبی، و می تواند میزان کلسترول بد تولید شده در بدن را کاهش دهد. آنها منبع چربی سالم هستند، و می تواند عملکرد مغز خود را بهتر کمک کند. اگر شما در هیئت مدیره در حال حاضر آنها نیز برای تقویت استخوان ها و دندان کمک کند.

ویتامین تفکیک در هر 100G - بادام خام

آهن - 20٪ از توصیه های روزانه خود را، برای کسانی که با کمبود آهن است.
پروتئین - 21g - ساخت آنها را برای بالا بردن عضلانی خوب است.
ویتامین B2 - 59٪ از آنچه روزانه مورد نیاز است، کمک به شما که احساس پر انرژی را

 

8. چغندر

چغندر منحصر به فرد هستند زیرا آنها حاوی چیزهایی که برای شما خوب هستند که تنها در چغندر یافت می باشد. چغندر آنچه شما دنبال آن هستید در اینجا این است، و نه لزوما چغندر ترشی شما در کوزه و در سالاد یونانی پیدا کنید. اگر شما توسط فکر تهیه و پخت و پز چغندر مرعوب، در بسیاری از دستور العمل های آنلاین است که می تواند به شما چگونه آن را انجام داده نشان می دهد وجود دارد. آن را به ارزش زمان و تلاش برای شروع ترکیب چغندر بیشتر به رژیم غذایی خود را.

مزایای

بور در چغندر کمک خواهد کرد تا تیم PEP در مرحله خود، صحبت جنسی. شما همچنین می خواهید یک مفهوم کلی از داشتن انرژی بیشتر احساس راحتی کنید. آنها بزرگ برای تغذیه مغز و هستند، و می تواند در کاهش فشار خون شما کمک کند. از آنجا که از مقدار گسترده ای از ویتامینها و مواد معدنی موجود در آنها، شما می توانید آنها را به مخلوط اضافه به فورا به بالا تعداد مواد مغذی خود را بدون اضافه کردن به کالری یا چربی است.

ویتامین تفکیک در هر فنجان

فولات - 27٪ از آنچه شما نیاز دارید برای کمک به جلوگیری از سرطان و بیماری های قلبی.
منیزیم - 6 درصد از نیاز روزانه خود را به حفظ سطوح انرژی شما را تشکیل می دهند.
ویتامین C - 8٪ از نیاز روزانه شما، استفاده از غذاهای دیگر در این فهرست به شما وجود دارد.

 

 

9. سیب زمینی شیرین

سیب زمینی شیرین آن را به زمان بزرگ زمانی که آنها در اپرا ظاهر شدند، دارای یک superfood که در زیر رادار پرواز بود ساخته شده است. چه خوب در مورد آنها این است که آنها آسان به طبخ، با مقدار زیادی از اتاق را برای تکان دادن خطا. آنها همچنین شما را پر می شوند، مملو از ویتامین ها و فیبر برای عملکرد مناسب دستگاه گوارش خود را که ضروری است. آنها علاوه بر این خوبی را به هر وعده غذایی می باشد، و می تواند تعادل از طریق مسنجر از آنجایی که آنها جایی بین نشاسته و سبزیجات سقوط فراهم می کند.

مزایای

یک طیف گسترده ای از منافع را برای سیب زمینی شیرین وجود دارد، اما برخی از برجسته است که آنها می تواند کمک به پیشگیری از حمله قلبی، نگه داشتن پوست خود را به دنبال جوان، به شما کمک کند تا احساس آرامش، حفظ سیستم ایمنی بدن شما خوب کار، به شما می دهد بیشتر در مصرف انرژی و حاوی آنتی اکسیدان است که می تواند کاهش میزان شکست در بدن شما به دلیل رادیکالهای آزاد کمک کند. به همین دلیل است که آنها به طور مداوم فهرست خارق العاده و سالم سبزیجات را.

ویتامین تفکیک در هر 100G

ویتامین A - 384٪ - تقریبا چهار برابر بیشتر از توصیه های روزانه!
ویتامین C - 33٪ از آنچه شما نیاز دارید روزانه از این آنتی اکسیدان قدرتمند است.
پروتئین - 2G - منبع خوبی از پروتئین گیاهی است.

 

10. گوجه فرنگی

آن را به خوبی شناخته شده است که گوجه فرنگی خوب برای بدن هستند و تحقیقات بیشتری است که بر روی آنها انجام می شود بیشتر آنها به نظر می رسد به رتبه بالا در سلامت-O-متر. وجود ندارد یکی از دلایل خاص به آن غذا می خورند، چرا که آنها با بسیاری از چیزهای مختلف کمک کند. آنها همچنین یک غذای بسیار متنوع هستید، می توانید آنها را تازه به سالاد اضافه کنید، طبخ آنها را به سس، و یا رها کردن آنها در مخلوط کن اگر شما در حال ساخت یک میوه یا سبزی چرب. فقط مراقب باشید که شما را در نظر نمی خوردن سس گوجه فرنگی یا پیتزا راه برای خوردن گوجه فرنگی بیشتر است.

مزایای

دلیل گوجه فرنگی جلب توجه بسیار است که آنها با baddest از baddies در کمک به زمانی که آن را به سلامت می آید. آنها می توانند به پیشگیری از سرطان کمک کند، و آنها می توانند مبارزه با بیماری های قلبی هنگامی که به طور منظم مصرف شوند. اعتقاد بر این لیکوپن است به آنچه که کمک به جلوگیری از سرطان، و یک مجموعه از ویتامین ها و مواد معدنی مسئول کمک به سیستم قلبی عروقی شما می باشد.

ویتامین تفکیک در هر 100

ویتامین A - 17 درصد از نیاز روزانه خود را، یک آنتی اکسیدان موثر
ویتامین C - 23٪ RDV - کمک می کند به دور از مصرف روزانه خود را از این ویتامین ضروری است.
ویتامین B6 - 5٪ از نیاز روزانه شما، کمک می کند تا سوخت و ساز مواد غذایی خود را.

 

11. کلم پیچ

بسیاری از اوقات کلم پیچ می شود همراه با اسفناج فشرده، اما آن را سزاوار رتبه بندی خود را در لیست سالمترین غذاهای جهان است. در حالی که به عنوان همه جا حاضر نه به عنوان اسفناج، کلم پیچ است به دست آوردن زمین به دلیل آن است که فقط به عنوان سالم، و حتی بیشتر از آن در برخی از مناطق. شما می توانید آن را به همان روش اسفناج به عنوان یک ظرف سمت سالم استفاده کنید. شما همچنین می توانید آن را به مخلوط اضافه کنید به آنها را به رنگ سبز و به آنها بسته با ویتامین ها. برخی از مردم ترجیح می دهند از طعم و مزه کلم پیچ به اسفناج، تا پاداش اضافی وجود دارد.

مزایای

دلیل کلم پیچ است تبدیل شدن به محبوب است، زیرا کمک می کند تا شما را پر کنید تا بدون مقدار زیادی کالری به صحبت می کنند. این کار هر گونه چربی ندارد، دارای مقدار زیادی فیبر و همچنین آهن و ویتامین K. به دلیل محتوای آنتی اکسیدانی آن شما خواص ضد التهابی که کمک به کاهش علائم التهاب دریافت کنید، در حالی که همچنین کمک به جلوگیری از ظهور بیماری های خاص. همچنین کمک می کند برای بازگرداندن و حفظ یک دولت قلیایی.

ویتامین تفکیک در هر 100G - تازه و خام، نوع موجود در تولید راهرو.

ویتامین A - دو برابر مقدار که روزانه مورد نیاز است.
ویتامین C - دو برابر آنچه که شما هر روز نیاز دارید.
پروتئین - 4.3g - یک منبع قابل توجه از پروتئین های گیاهی

 

 

12. تمشک

انواع توت ها به طور کلی منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها، اما تمشک ایستادگی کردن برای غلظت قابل توجه خود را. این باعث می شود آن را یک ایده خوب را به نگه داشتن یک بسته تمشک منجمد آلی است که شما به راحتی می توانید به مخلوط خود را برای عطر و طعم میوه ای و مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی اضافه کنید. البته شما همیشه می توانید آنها را تازه، اما می توان آن را تا حدودی سخت برای پیدا کردن مناسب و معقول تمشک آلی تازه، و آنها را به خوردن قبل از آنها خراب.

مزایای

اگر شما در حال مشاهده وزن خود را، شما می توانید بر روی تمشک به عنوان یک کم چربی، راه فیبر بالا به شما عطر و طعم بدون به خطر انداختن رژیم غذایی خود را حساب کند. اما جدای از هر گونه حمایت از دست دادن وزن ممکن است آنها ارائه، شما در حال رفتن برای به دست آوردن مقدار زیادی از مزایای مثبت از آنتی اکسیدان ها، کمک می کند که مبارزه با آسیب رادیکال های آزاد، نگه می دارد و بدن خود را در حال اجرا هموار به طور کلی. اگر دچار ورم مفاصل یک دلیل خاص برای افزایش مصرف خود را از تمشک وجود دارد، به آنها نشان داده ایم برای کمک به التهاب باعث بروز علائم شما.

ویتامین تفکیک در هر 100G

ویتامین C - 44٪ از RDV خود، را آسان می کند برای به دست آوردن بقیه از غذاهای دیگر.
کلسیم - فقط 2٪ از آنچه شما هر روز نیاز دارند، اما یک منبع غیر لبنی به خاطر داشته باشید.
آهن - 4٪ - اگر شما شروع به خوردن غذاهای بیشتر در این لیست، شما به راحتی تا بقیه را.

 

13. لوبیا سیاه

لوبیا سیاه و سفید تنها لوبیا آن را بر روی لیست از سالمترین مواد غذایی در جهان است. آنها بوده ام در دستور العمل مکزیکی و اسپانیایی برای صدها سال استفاده می شود، و تنها در حال حاضر آن را در حال کشف چگونه سالم که واقعا هستند. آنها در حال حاضر یک گزینه ظرف سمت محبوب ترین در رستوران ها، پس از آن آسان به اندازه کافی به مبادله از آیتم های منو چاق کننده و یا ناسالم با این مواد غذایی فوق العاده.

مزایای

این قابل درک است که معمولا میوه ها و سبزیجات حاوی آنتی اکسیدان ها، اما جای تعجب لوبیا سیاه و سفید به اندازه کافی به آنها حاوی نیز هست. لوبیا به طور کلی خوب برای اضافه کردن به رژیم غذایی خود هستند، آنها به عنوان یک کربوهیدرات است که آهسته تر هضم هستند، بنابراین شما احساس فولر طولانی تر و کمک به ایجاد ثبات سطح قند خون. این برای کسانی که گفته شده اند که آنها خطر ابتلا به دیابت را اجرا بسیار مهم است، و آن را نیز تلاش از دست دادن وزن است که به ارمغان می آورد یک میزبان از مزایای اضافی کمک می کند. آنها همچنین حاوی فیبر کمک می کند که برای تنظیم دستگاه گوارش شما.

ویتامین تفکیک در هر 100G

کلسیم - 6٪ - یک منبع بزرگ غیر لبنی کلسیم.
پروتئین - 8.2g - این نشان دهنده یک منبع بسیار خوبی از پروتئین های غیر حیوانی.
چربی - 0.3g - میزان چربی کم لوبیا سیاه و سفید بزرگ برای حفظ وزن سالم است.

 

14. طالبی

برخی فکر می کنند که طالبی مواد غذایی کالری منفی است، اما آن است که آیا یا از آن است که آن را هنوز هم علاوه بر بزرگ به رژیم غذایی به طور منظم خود را. چیدن طالبی به اندازه کافی آسان است، شما به سادگی آن را یک خر خر را و ببینید که اگر آن را مانند طالبی رسیده یا نه بوی، شما می دانم. نیز وجود دارد یک پنجره نسبتا بزرگ برای زمانی که شما از آن استفاده کنید، بنابراین شما می توانید آن را بدون هیچ

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...