شایعات و عکس های خبری درباره درگذشت آیت الله رفسنجانی

در پی درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی عده ای از مردم در شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام شرع به انتشار شایعه هایی عجیب و غریب درباره مرگ و علت مرگ این شخصیت بزرگ ایران میپردازند قصد سوالات فراوانی از قبیل چرا ایت الله هاشمی رفنسنجانی درگذشت ؟علت دقیق و اخرین تصاویر و اخبار از مرگ ایشان؟و... که بصورت تصویری به آن پاسخ میدهند خبرهایی بدون ذکر منبع مبنی بر : وزیر بهداشت خبر داد کوتاهی در تیم پزشکی هاشمی رفسنجانی همچنین این متن کوتاه نیز بین کاربران تلگرام در حال چرخش است وزیر بهداشت: تیم پزشکی همراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نبوده است/ طبق گزارشی که به من داده‌اند کوتاهی شده است همچنین با پخش و نشر این تکست در تلگرام سوالاتی مبهم در ذهن مردم ناخوداگاه ایجاد میکردد توییت عجیب حسام الدین آشنا: امشب عده ای سر آرام بر بالین خواهند نهاد اما بی خبر از فردا و پس فردا

toptoop.ir اخرین خبر و تصاویر از مرگ ایت الله رفسنجانی

چند عکس خبری را در پایین دنیال نمایید

مطلب دکتر هاشمی وزیر بهداشت:

 آخرین ناهار آیت‌الله

قلب یاردیرین امام، رهبری و انقلاب از تپش ایستاد. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در 82 سالگی دار فانی را وداع گفت و انقلاب اسلامی رکنی رکین را از دست داد.

در این غروب سرد و دلگیر، بزرگ‌مردی از میان ‌ما رفت که عمر خویش را صرف سامان و اصلاح مسائل کشور و انقلاب کرد.

خبری با موضوع محل دفن مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی از قول دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در شبکه های اجتماعی منتشر شده و در حال انتشار در گروه های مختلف میباشد.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...