ماجرا و عکسهای دعوت مدل عروس ایرانی به برنامه ماه عسل

جریمه برنامه ماه عسل بخاطر دعوت مدل به برنامه

 

 

 

ماجرای دعوت مدل به برنامه ماع عسل

در متن نامه پورمحمدی به مدیر شبکه سه که عنوان «توبیخ ماه عسل، تذکر به شبکه سه» در بالای آن درج شده، آمده است:

«جناب آقای سیدغلامرضا میرحسینی
مدیر محترم شبکه سه سیما
با سلام و‌ آرزوی موفقیت
برنامه ماه عسل از برنامه‌های معنوی‌، تاثیرگذار و پرمخاطب رسانه ملی در ماه مبارک رمضان محسوب می‌شود که دست‌اندرکاران آن توانسته‌اند با تلاش چندساله اوقات خوبی را برای مردم عزیز ایران بخصوص روزه‌داران مومن فراهم کنند. اما امسال علی‌رغم جدیت جنابعالی و گروه برنامه‌ساز برای افزایش کیفیت و محتوای این برنامه و توجه ویژه‌ به انتخاب بهتر سوژه‌ها و میهمانان مناسب که نسبت به سال‌های گذشته از جذابیت و تاثیر بیش‌تری برخوردارند، متاسفانه دو برنامه و دو انتخاب غلط در ماه عسل امسال از شیرینی و شهد این زحمات کاسته است و موضوعات و مفاهیمی مطرح شده است که نه در ماه عسل که در هیچ‌یک از برنامه‌های دیگر سیما نیز جایی ندارند.

ماجرای دعوت مدل لباس عروس به برنامه ماه عسل

از آن‌جا که تکرار این‌گونه اشتباهات قابل اغماض نیست‌، با تذکر به جنابعالی، لازم است ضمن توبیخ عوامل آن انتخاب غلط، به نظارت موثر بر تصحیح‌، ارتقا و ادامه مسیر خوش‌سابقه این برنامه اهتمام کنید.»

 

دعوت مدل لباس عروس به برنامه ماه عسل

به گزارش الف، برنامه «ماه عسل» با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. امسال حضور برخی میهمان‌ها در این برنامه با حاشیه‌ها و انتقادهایی همراه شده است. 

دعوت مدل لباس عروس به برنامه ماه عسل

هرچقدر بر «ماه عسل» نقد داشته و نسبت به مهمانانش انتقاد داشته باشیم دلیل نمی‌شود به حریم شخصی مهمانانش احترام نگذاریم. 

لایت مد: حضور یک مدلینگ عروس در یکی از برنامه‌های صدا و سیما به اندازه کافی موضوع حساسی هست، اما وقتی الهام عرب مدلینگ لباس عروس، جلوی احسان علیخانی نشست تا درباره شغلش به عنوان پزر صحبت کند، حاشیه‌ها دوباره به سمت برنامه ماه عسل هجوم آوردند.

 

مخاطبانی که این برنامه را دیدند بعد از پایان برنامه وقتی به سراغ صفحات شخصی الهام عرب رفتند با صفحاتی قفل شده روبرو شدند. او بعد از حضور در این برنامه، به سرعت تمامی عکس‌های خود را از صفحه اینستاگرامش حذف کرد ولی با این حال آن دست‌های پنهان همیشگی به کار افتادند تا عکس‌های او را حالا همه جا پخش کنند.

 

همان دست‌های پنهانی که ناگهان تصمیم می‌گیرند به صفحات اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران حمله کنند، یا عکس‌ها و فیلم‌هایی از آدم‌های مشهور و گمنام را بدون رضایت شخصی‌شان در اینترنت بازنشر دهند.

 

حالا الهام عرب سوژه روز شده است. کسی که عکس‌هایش در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شوند و چهره‌اش با دستکش و هدبند مدام در کنار عکس‌های صفحات شخصی‌اش قرار می‌گیرد تا باز هم «ماه عسل» به واسطه حاشیه‌ها بر سر زبان‌ها بیفتد.

 

واقعا حاشیه‌ها دست از سر احسان علیخانی برنمی‌دارند یا او خود به دنبال حاشیه است؟

 

منبع متن:http://alef.ir/vdchxvni-23n6zd.tft2.html?280136

3 نظر

  1. fatemeh (نا مشخص)fatemeh (نا مشخص)says:

    واااخوب حالایه چیزی شدک خوداقای احسان علیخانی هم خبرنداشت این خانوم یک مدلینگه چ ربطی ب اقای احسان داره ک براش حاشیه درست میکنینوحرف درمیارینوتهمت میزنین والا

  2. fatemeh (نا مشخص)fatemeh (نا مشخص)says:

    واااخوب حالایه چیزی شدک خوداقای احسان علیخانی هم خبرنداشت این خانوم یک مدلینگه چ ربطی ب اقای احسان داره ک براش حاشیه درست میکنینوحرف درمیارینوتهمت میزنین والا

  3. رضارضاsays:

    ظاهر یه چیز شخصی است و به خود آدم ربط داره یه جوری میگیین احسان علی خانی خبر نداشت که انگاری الهاب عرب جز گروه داعش بودددد والاا بخدا خاک توی سرتون دو دستی