عکسها و ماجرای مرگ قهرمان رالی در تصادف وحشتناک اتوبان همت

کشته شدن قهرمان رالی در تصادف پایتخت

 
 عکسهای تصادف وحشتناک اتوبان همت تعداد کشته ها و زخمی های تصادف اتوبان همت ماجرای تصادف خونین اتوبان همت علت اصلی تصادف در اتوبان همت عکسهای و کلیپهای تصادف اتوبان همت دانلود کلیپ تصادف اتوبان همت تصاویر تصادف زنجیره ای وحشتناک در اتوبان همت اخرین عکسها و خبرهای از تصادف اتوبان همت
 

مرگ قهرمان رالی پایتخت در تصادف

عکسهای تصادف اتوبان همت

 

جزییات دقیق تصادف اتوبان همت

 

عکسهای تصادف وحشتناک اتوبان همت

 

تصاویر تصادف خونین اتوبان همت

 

تصاویر تصادف اتوبان همت

 

فیلم و عکس تصادف اتوبان همت

 

تصادف راننده رالی اتوبان همت

 

عکسهای تصادف وحشتناک در اتوبان همت

 

تصادف مرگبار در اتوبان همت

 

عکسهای تصادف اتوبان همت

 

عکسهای تصادف اتوبان همت

 
 
حادثه > داخلی - بامداد ۳۱ فروردین راننده‌های ۲خودروی پورشه وبی‌ام و که با سرعت بالا در حال حرکت بودند حوادث مرگباری آفریدند که در آن ۵ نفر جان باختند.

اولین حادثه نخستین دقایق بامداد دیروز در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت روی پل یادگار امام رخ داد. حمیدرضا کمالی، قهرمان مسابقات سرعت اتومبیلرانی کلاس آزاد کشور همراه 3نفر از دوستانش سوار بر خودروی بی‌ام‌و در حال بازگشت به خانه‌اش در کرج بود که این حادثه مرگبار رقم خورد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران به همشهری گفت: در بررسی‌ها معلوم شد خودروی بی‌ام و کروک با 4سرنشین مرد در حال حرکت بوده که ناگهان از مسیر خود منحرف و پس از برخورد با گاردریل‌های وسط بزرگراه متوقف شد.
ملکی گفت: شدت این حادثه به حدی بود که خودروکاملا متلاشی شدو 2نفر از سرنشینان آن به بیرون پرتاب شدند که یکی از آنها به پایین پل یادگار امام در لاین کندرو افتاد. 

2نفر از آنها داخل خودرو گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و با استفاده از تجهیزات اقدام به برش قطعات خودرو کرده و 2سرنشین را از داخل کابین خارج کردند. ملکی گفت: در این حادثه 2نفر جان خود را از دست دادند. در همین حال حسن عباسی مدیر روابط عمومی اورژانس تهران به همشهری گفت: 2نفر نیز مجروح شدند که به بیمارستان حضرت رسول منتقل شدند اما یکی از آنها دقایقی پس از انتقال به بیمارستان به‌علت شدت جراحات جان باخت و آمار قربانیان به عدد 3 رسید.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران نیز درخصوص علت این حادثه به همشهری گفت: کارشناسان علت حادثه را بی‌احتیاطی راننده بی‌ام‌و به‌علت بی‌توجهی به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند. در همین حال امیرحسین پورسینا دبیرفنی مجله ماشین که از دوستان حمید کمالی قهرمان مسابقات سرعت اتومبیلرانی کلاس آزاد است به همشهری گفت: حمید 10سال بود که در پیست اتومبیلرانی بود و مقام قهرمانی استان البرز، تهران وکشوری داشت.

وی همچنین قهرمان سرعت دریفت (مسابقات حرکات نمایشی با اتومبیل) در تهران و البرز بود. وی گفت: حمید عاشق رانندگی بود و مهارت خاصی در این خصوص داشت برای همین هنوز مرگ او را نه‌تنها من بلکه هیچ‌کس نمی‌تواند باور کند. وی افزود: حمید شب حادثه راننده بود و اتفاقا خودرو هم متعلق به‌خودش بود. آن شب همراه دوستانش به منزلشان در کرج می‌رفتند که متأسفانه در بین راه دچار حادثه شدند.

  • مرگ زن و مرد پورشه‌سوار

حادثه دوم ساعت 4:50 بامداد دیروز در مسیر شمال به جنوب خیابان شریعتی نرسیده به پل صدر رخ داد. در این حادثه زن 20ساله‌ای راننده پورشه مدل 2015بود و پسر 21ساله‌ای در صندلی جلو نشسته بود. عباسی مدیرروابط عمومی اورژانس تهران به همشهری گفت: به گفته شاهدان این خودرو از مسیر اصلی منحرف شده و با درختان حاشیه خیابان برخورد کرده بود. در این حادثه زن جوان در دم فوت کرد و پسرجوان که حال وخیمی داشت به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد. با وجود تلاش پزشکان پسرجوان نیز به‌دلیل شدت جراحت جان باخت. در همین حال سرهنگ عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ علت این حادثه مرگبار را نبستن کمربند ایمنی سرنشینان، بی‌توجهی به جلو از سوی راننده و تخطی از سرعت مجاز دانست.

  • شایعات عجیب

حادثه تلخی که بامداد دیروز برای سرنشینان 2خودروی پورشه و ب‌ام‌و رخ داد، ساعاتی بعد شایعاتی را هم به‌دنبال داشت؛ شایعاتی که خیلی زود تکذیب شد. یکی از شایعات از حضور پسر امیر قلعه‌نویی در خودروی پورشه‌ای که تصادف کرده بود، حکایت داشت. بعد از انتشار این شایعه در شبکه‌های اجتماعی، هوتن قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در این‌باره گفت: چند روز پیش پورشه زردرنگم را به فردی فروختم که متأسفانه او با این ماشین دچار حادثه شد و فوت کرد.

دومین شایعه‌ای که به سرعت در سایت‌ها و شبکه‌های مجازی پیچید از مرگ یکی از مجریان معروف صدا و سیما حکایت داشت. عده‌ای از کشته‌شدن فرزاد حسنی در تصادفی مرگبار می‌گفتند حال آنکه این شایعه نیز خیلی زود تکذیب شد. فریبرز گلبن، تهیه‌کننده برنامه «موسیقی من» گفت: خبر فوت فرزاد حسنی دروغ است و به‌طور کامل این خبر را تکذیب می‌کنم.

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...