بالاترین قیمت پاپ آپ برای کسب درامد

بالاترین قیمت پاپ اپ

 

تمامی مدیران و وب مستران همه روزه سایت هایی را که از طریق پاپ آپ تبلیغات کلیکی پست ثابت و... موجب کسب در امد برای وب مستران میشوند را چک میکنن و به دنبال بهترین و معتبر ترین سایت ها برای کسب در امد هستند" که اولویت اول همان پاپ اپ با قیمت بالا است. دقت داشته باشید احتمال خطا در شمارش آی پی ها همیشه اتفاقا می افتد و هیچ سیتم کسب درامدی نمیتواند با جرعت بگوید که تک به تک ای پی ها را شمارش و محاسبه میکنیم بطور کلی لیستی از برترین و قابل اعتماد ترین این سایت ها با تجربه و فعالیت بهتر در این زمینه را در این پست از توپ تاپ مشاهده میکند

در بررسی  اجمالی از چندین سایت کسب درآمد پاپ آب به ترتیب شایستگی و اولویت می توان سه سایت زیر را معرفی کرد. البته لازم به ذکر است در حال حاضر می توان گفت هر سه سایت فعال و دارای شهرت خوبی در بین استفاده کنندگان هستند.

۱- mypopup.ir

نکات مثبت:

دارای بالاترین گردش حساب و بیشترین مشتریان می باشد. عملکرد کد پاپ آپ مناسبی دارد و در ۹۹ درصد موارد پاپ آپ در صورت بلکوه نشدن توسط مرورگر به خوبی عمل می کند. سایت در انجام بهنگام پرداخت خوب عمل می کند و به سرعت کارمزد را انتقال می دهد. امکان استفاده از چندین سایت به صورت همزمان بدون محدودیت خاص.

نکات منفی:

پایین ترین نرخ پرداخت این سایت ۱۵ هزارتومان است. برای انتقال به برخی از کارت های عضو شتاب کارمزد ۵۰%  (۲۵۰ تومان) کسر می گردد. مشخصات هویتی مسئولین سایت در سایت نمایش داده نشده است. برای هر پاپ آپ مبلغ ۲۶ ریال درنظر گرفته شده است.

۲-ipopup.ir (آی پاپ آپ)

نکات مثبت:

عملکرد نسبتاً خوب کد در ۹۵ درصد موارد کدپاپ آپ در صورت بلوکه نشدن توسط مرورگر با موفقیت عمل می کند. پرداخت وجه به سرعت صورت می گیرد. برای هر پاپ آپ مبلغ ۳۵ ریال درنظر گرفته شده است. امکان استفاده از چندین سایت به صورت همزمان بدون محدودیت خاص.

نکات منفی:

عملکرد نچندان مطلوب کد پاپ آپ . نداشتن مشخصات هویتی گردانندگان سایت. پایین ترین نرخ پرداخت این سایت ۱۵ هزارتومان است.

۳- irpopup.ir (ایران پاپ آپ)

نکات مثبت:

داشتن مشخصات هویتی گردانندگان سایت. عملکرد مطلوب سایت و طراحی اختصاصی آن. پرداخت به موقع کارمزدها. حداقل پرداخت برای صاحبان سایت ها ۱۰٫۰۰۰ تومان است.

نکات منفی:

کم بودن تعرفه هرپاپ آپ به میزان ۲۰ ریال، محدودیت در ثبت سایت ها. عملکرد ضعیف کد پاپ آپ تا ۸۰ درصد توانایی نمایش پاپ آپ.

نتیجه: این سایت پیشنهاد می کند وبمسترها  جهت کسب درآمد و پرداخت هزینه نگهداری سایت از این روش بهره بگیرند و طی بررسی های ما تبلیغات بنری کلیکی برای سایت های کوچک سودآدر نیست.

 

 

 

 

 

 

منبع متن:http://www.ostadit.ir/internet/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-3-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%D9%87-%D9%BE%D8%A7%D9%BE-%D8%A2%D9%BE-%D9%88/

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...